Steeds vaker word ik verdrietig van dit soort berichten. Mensen die dit land nog enigzins leefbaar proberen te houden worden nu ook al bijna van het leven beroofd. Deze dame zou een speldje moeten krijgen wegens dit kordate optreden!quote:EMMEN – Woensdagmiddag is de bestuurder van een witte VW Golf op het parkeerterrein van het Scheperziekenhuis ingereden op een 23-jarige toezichthoudster van de Stichting Veiligheidszorg Drenthe. Deze gaf een stopteken omdat de bestuurder van deze auto tegen het verkeer inreed en ze hem daarop wilde aanspreken. Zonder te stoppen reed de man door en de toezichthoudster moest aan de kant springen om niet te worden overreden. De politie is nu op zoek naar deze verdachte; zijn identiteit is bij de politie bekend maar hij is nog niet aangehouden.
Nee deze dame verdient een speld omdat ze waarschijnlijk haar leven morgen weer in de waagschaal legt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef boyv het volgende:
Dus omdat ze haar werk deed verdient ze een speltje?
Ik moet ook eens gaan werken!
Mogen die mensen niet wat extra aandacht krijgen omdat ze in een gevaarlijke situatie zijn beland? Of moet het allemaal maar normaal gevonden worden?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:53 schreef boyv het volgende:
Wat lul je man, ze doet gewoon haar werk. De toezichthouder hier verderop zou precies hetzelfde doen. Omdat bij haar toevallig een gek in een auto bijna over d'r sokken rijdt, moet ze een speltje krijgen? Zo gaat het toch niet?
Idioten kun je overal tegenkomen, wat voor werk je ook doet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Nee deze dame verdient een speld omdat ze waarschijnlijk haar leven morgen weer in de waagschaal legt.
Natuurlijk wel, maar een speltje? TS praat over haar werk alsof ze het in Irak doet, gaat het niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Mogen die mensen niet wat extra aandacht krijgen omdat ze in een gevaarlijke situatie zijn beland? Of moet het allemaal maar normaal gevonden worden?
Bijna raak is helemaal mis.quote:Zonder te stoppen reed de man door en de toezichthoudster moest aan de kant springen om niet te worden overreden
Inderdaad ja, er mag best weleens aandacht geschonken worden aan de goede mensen van deze wereld in plaats dat er enkel criminelen in the picture komen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Mogen die mensen niet wat extra aandacht krijgen omdat ze in een gevaarlijke situatie zijn beland? Of moet het allemaal maar normaal gevonden worden?
ik denk dat persoonlijke aandacht voor die ene vrouw weinig zinnig is ....quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef wonko het volgende:
[..]
wie zegt dat ze 'goed' is? misschien is ze eigenlijk wel alcoholiste en slaat ze dr kinderen ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:14 schreef jogy het volgende:
Inderdaad ja, er mag best weleens aandacht geschonken worden aan de goede mensen van deze wereld in plaats dat er enkel criminelen in the picture komen.
True enough. Misschien spuit ze wel heroïne in bij haar pasgeboren kindertjes en is ze een liefhebster van sodomie met kittens. Maar dan kan je net zo goed elke prijsuitreiking wel afschaffen omdat je er niet achter kan komen. En dat andere punt, daar heb je ook gelijk in, helaas is dat zo ongeveer onmogelijk met de mensenmassa die er hier rondloopt. Dus dan maar de 'second best thing'quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:15 schreef Cristian Dior het volgende:
wie zegt dat ze 'goed' is? misschien is ze eigenlijk wel alcoholiste en slaat ze dr kinderen ...
als je dr werkelijk zou willen eren, zou je niet hoeven wachten totdat ze van dr sokken gereden wordt en daarvan opeens doen alsof dat iemand direkt tot 'held' maakt.
Jammer- als je was gestikt had je zelfs een award verdient. De Darwin-award wel te verstaan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik was gisterennacht bijna in een Mars gestikt op m'n werk.
Waar blijft m'n ere-onderscheiding ?
Risico van hek vakquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Bunghole het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het niet begrijpen. Deze dame is iets aangedaan. NIet omdat ze onvoorzichtig was of onjuist handelde. Dat is wel het geval als je van de trap valt of je in een Mars verslikt. Kwestie van eigen schuld. Deze dame is aangenomen om toezicht te houden, en de veiligheid te bewaren. Tijdens de uitoefening van deze werkzaamheden is ze door een derde in gevaar gebracht. Deze bestuurder zal poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
Misschien, maar daarom mag men er wel respect voor opbrengen en het misdrijf zwaar laten straffen.quote:
dat is ook een prima ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef jogy het volgende:
Maar dan kan je net zo goed elke prijsuitreiking wel afschaffen ...
Vandaag ging de wereld bijna ten onder.quote:
9-11 is ook een risico van het vak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:43 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Risico van hek vak
Moet je maar geen "Hey-jij-rijd-de-verkeerde-kant-op"-mevrouw worden.
Jij snapt het !quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
9-11 is ook een risico van het vak.
Moet je maar geen Osamatartende kapitalist worden.
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef Floripas het volgende:
Wat zou zo'n bestuurder overigens krijgen? Poging tot doodslag?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
9-11 is ook een risico van het vak.
Moet je maar geen Osamatartende kapitalist worden.
Ik ben in elk geval niet te lui om kinderen te baren, ouwe.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
MIjn god wat een te kinderachtig voor woorden er aan de haren bij gesleepte kromme vergelijking.
En JIJ had ooit in je sig staan dat je een verbale sloopkogel bent? Nog geen bart smit knikker.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet te lui om kinderen te baren, ouwe.
ghehehequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En JIJ had ooit in je sig staan dat je een verbale sloopkogel bent? Nog geen bart smit knikker.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
dat is ook een prima idee![]()
of je doet het als met soldaten die uit Uruzgan komen, geef ze een debriefing en discobezoek in Kreta en alles is weer goed
Je mist zijn punt. Zij is nu (terecht waarschijnlijk) bijna onder een auto gekomen. Maar waarom moet ZIJ daarvoor een lintje krijgen? Iedere verkeers brigadier loopt hetzelfde risico. Het is niet alsof ze van te voren al wist dat er over een uur iemand niet zou remmen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef wonko het volgende:
Je komt nimmer terecht onder een voertuig. als een wetshandhaver een stopteken geeft behoor je daar gewoon gehoor aan te geven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef __________ het volgende:
[..]
Je mist zijn punt. Zij is nu (terecht waarschijnlijk) bijna onder een auto gekomen. Maar waarom moet ZIJ daarvoor een lintje krijgen? Iedere verkeers brigadier loopt hetzelfde risico. Het is niet alsof ze van te voren al wist dat er over een uur iemand niet zou remmen.
Je bent verkeersregelaar als je echt letterlijk 2 A4-tjes gelezen hebt (1 blad, 2 kantjes), 1 stopteken kan doen, en een oranje-achtig hestje aanhebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Je komt nimmer terecht onder een voertuig. als een wetshandhaver een stopteken geeft behoor je daar gewoon gehoor aan te geven.
Als je je gewoon aan het onderwerp houdt hoeven we niets te missen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef __________ het volgende:
Overigens mis ook jij weer het punt waar ik het over had.
Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je bent verkeersregelaar als je echt letterlijk 2 A4-tjes gelezen hebt (1 blad, 2 kantjes), 1 stopteken kan doen, en een oranje-achtig hestje aanhebt.
Meer is het niet. Echt niet.
Ik moest nog even editten, niet zo snelquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.![]()
Terecht waarschijnlijk....nog even en de doodstraf wordt ingevoerd voor toezichthouders...hoe durven zij uit hoofde van hun functie toezicht te houden...jammer dat die automobilist de hem geboden kans niet gegrepen heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef __________ het volgende:
[..]
Je mist zijn punt. Zij is nu (terecht waarschijnlijk) bijna onder een auto gekomen. Maar waarom moet ZIJ daarvoor een lintje krijgen? Iedere verkeers brigadier loopt hetzelfde risico. Het is niet alsof ze van te voren al wist dat er over een uur iemand niet zou remmen.
wat een vergelijking zeg. Ik moest even lachen. Dus we moeten mensen maar drogeren om ze in toom te houden. Het begint bij een goede opvoeding van waarden en normen. Ik denk dat het daarom goed is dat de ChristenUnie en PvdA in het kabinet zijn gekomen. die weten wel van aanpakken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Yildiz het volgende:
En jezus, waar hebben we het over, bijna onder een auto terecht gekomen. Gevaar, blaaa.
Dat is normaal. Alsof je niet weet dat mensen agressief in het verkeer kunnen zijn.
Als je niet wilt dat mensen agressief in het verkeer zijn dan moet je maar drugs gaan toedienen aan het volk ofzo.
Man, wat een gezever. Het gaat over een particuliere parkeerplaats en de onder-congierge vond het noodzakelijk om iemand die een andere kant opreed een stopteken te geven. Die persoon dacht ROT OP en reed gewoon door en de nep-huismeester sprong aan de kant (lees: stapte opzij ruim van te voren)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Bunghole het volgende:
Mensen die dit land nog enigzins leefbaar proberen te houden worden nu ook al bijna van het leven beroofd.
Sorry?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Bunghole het volgende:
[..]
wat een vergelijking zeg. Ik moest even lachen. Dus we moeten mensen maar drogeren om ze in toom te houden. Het begint bij een goede opvoeding van waarden en normen. Ik denk dat het daarom goed is dat de ChristenUnie en PvdA in het kabinet zijn gekomen. die weten wel van aanpakken.
Met dit werk hoef je niets te verwachten als iedereen netjes de normen en waarden in acht neemt. Iets waar de PvdA echt voor staat. als je een stopteken krijgt en je hebt normen en waarden dan stop je netjes en vraag je naar de reden. Niets aan de hand lijkt me.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry?
Ik geef simpelweg aan dat je met dit werk dit gedrag kan verwachten. Ga dan niet als een filmster uit Unbreakable voor de auto staan, maar stap gewoon opzij. Klaar. Jammer dat er dan wat mensen agressief doorrijden, die heb je gewoon. Jammer dan.
Volgens mij maak je dit als verkeersregelaar / toezichthouder zeker dagelijks mee.
En ik geloof al helemaal niet in dat soort angstmaatregelen zoals die christelijke partijen van plan zijn. Godvrezend en weet ik wat meer, bah.
Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Met dit werk hoef je niets te verwachten als iedereen netjes de normen en waarden in acht neemt. Iets waar de PvdA echt voor staat. als je een stopteken krijgt en je hebt normen en waarden dan stop je netjes en vraag je naar de reden. Niets aan de hand lijkt me.![]()
Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is. En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.
Het aantal verkeersdoden in NL is al magisch laag in vergelijking met ons verleden en met omringende landen, ik vind het wel prima zo. Niets meer aan doen.
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is.
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.quote:En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
[..]
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
Vandaar dat zoveel mensen Irak onder Saddam als het paradijs zagen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.![]()
Fout...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |