abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45011075
quote:
EMMEN – Woensdagmiddag is de bestuurder van een witte VW Golf op het parkeerterrein van het Scheperziekenhuis ingereden op een 23-jarige toezichthoudster van de Stichting Veiligheidszorg Drenthe. Deze gaf een stopteken omdat de bestuurder van deze auto tegen het verkeer inreed en ze hem daarop wilde aanspreken. Zonder te stoppen reed de man door en de toezichthoudster moest aan de kant springen om niet te worden overreden. De politie is nu op zoek naar deze verdachte; zijn identiteit is bij de politie bekend maar hij is nog niet aangehouden.
Steeds vaker word ik verdrietig van dit soort berichten. Mensen die dit land nog enigzins leefbaar proberen te houden worden nu ook al bijna van het leven beroofd. Deze dame zou een speldje moeten krijgen wegens dit kordate optreden!
Dit soort asociaal gedrag moet keihard aangepakt worden. De sterke arm moet weer respect krijgen wat ze verdienen!
pi_45011675
Dus omdat ze haar werk deed verdient ze een speltje?

Ik moet ook eens gaan werken!
pi_45011702
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef boyv het volgende:
Dus omdat ze haar werk deed verdient ze een speltje?

Ik moet ook eens gaan werken!
Nee deze dame verdient een speld omdat ze waarschijnlijk haar leven morgen weer in de waagschaal legt.
pi_45011826
Wat lul je man, ze doet gewoon haar werk. De toezichthouder hier verderop zou precies hetzelfde doen. Omdat bij haar toevallig een gek in een auto bijna over d'r sokken rijdt, moet ze een speltje krijgen? Zo gaat het toch niet?
pi_45012069
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:53 schreef boyv het volgende:
Wat lul je man, ze doet gewoon haar werk. De toezichthouder hier verderop zou precies hetzelfde doen. Omdat bij haar toevallig een gek in een auto bijna over d'r sokken rijdt, moet ze een speltje krijgen? Zo gaat het toch niet?
Mogen die mensen niet wat extra aandacht krijgen omdat ze in een gevaarlijke situatie zijn beland? Of moet het allemaal maar normaal gevonden worden?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45012079
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Nee deze dame verdient een speld omdat ze waarschijnlijk haar leven morgen weer in de waagschaal legt.
Idioten kun je overal tegenkomen, wat voor werk je ook doet.
pi_45012266
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:01 schreef wonko het volgende:

[..]

Mogen die mensen niet wat extra aandacht krijgen omdat ze in een gevaarlijke situatie zijn beland? Of moet het allemaal maar normaal gevonden worden?
Natuurlijk wel, maar een speltje? TS praat over haar werk alsof ze het in Irak doet, gaat het niet.
pi_45012360
quote:
Zonder te stoppen reed de man door en de toezichthoudster moest aan de kant springen om niet te worden overreden
Bijna raak is helemaal mis.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:14:48 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45012441
quote:

[..]

Inderdaad ja, er mag best weleens aandacht geschonken worden aan de goede mensen van deze wereld in plaats dat er enkel criminelen in the picture komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45012460
quote:

[..]

ik denk dat persoonlijke aandacht voor die ene vrouw weinig zinnig is ....
een lintje is dan eerder een 'pleister op de wonde'
niet eens echt nuttig, omdat het slachtoffer er verder weinig aan kon doen... ik vermoed niet dat dat een lintje is waarop ze 'trots' zal kunnen zijn.

zaak is vooral dat de dader opgespoord en bestraft wordt en eventueel gekeken wordt of er ook andere zaken gedaan kunnen worden om zo'n gevaarlijke situatie te voorkomen, alhoewel dat in dit geval erg moeilijk is imho.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:14 schreef jogy het volgende:

Inderdaad ja, er mag best weleens aandacht geschonken worden aan de goede mensen van deze wereld in plaats dat er enkel criminelen in the picture komen.
wie zegt dat ze 'goed' is? misschien is ze eigenlijk wel alcoholiste en slaat ze dr kinderen ...

als je dr werkelijk zou willen eren, zou je niet hoeven wachten totdat ze van dr sokken gereden wordt en daarvan opeens doen alsof dat iemand direkt tot 'held' maakt.
pi_45012503
Zullen we speldjes gaan uitdelen aan mensen die een hele post zonder d/t fouten kunnen schrijven?
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:25:23 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45012747
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:15 schreef Cristian Dior het volgende:
wie zegt dat ze 'goed' is? misschien is ze eigenlijk wel alcoholiste en slaat ze dr kinderen ...

als je dr werkelijk zou willen eren, zou je niet hoeven wachten totdat ze van dr sokken gereden wordt en daarvan opeens doen alsof dat iemand direkt tot 'held' maakt.
True enough. Misschien spuit ze wel heroïne in bij haar pasgeboren kindertjes en is ze een liefhebster van sodomie met kittens. Maar dan kan je net zo goed elke prijsuitreiking wel afschaffen omdat je er niet achter kan komen. En dat andere punt, daar heb je ook gelijk in, helaas is dat zo ongeveer onmogelijk met de mensenmassa die er hier rondloopt. Dus dan maar de 'second best thing'

Ik zal het anders zeggen, wie doe je er pijn mee of kwets je met een positieve uiting van aandacht aan iemand die zoiets heeft meegemaakt? Het is zeker niet zo boeiend maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als ze een speldje krijgt, voor mijn part via de post.
Vrijheid
pi_45012896
Ik werk ook, maar ik gleed vanochtend alleen wel bijna uit op de trap op m'n werk.

Mag ik nu een speldje?
pi_45012912
Ik was gisterennacht bijna in een Mars gestikt op m'n werk.

Waar blijft m'n ere-onderscheiding ?
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_45013080
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik was gisterennacht bijna in een Mars gestikt op m'n werk.

Waar blijft m'n ere-onderscheiding ?
Jammer- als je was gestikt had je zelfs een award verdient. De Darwin-award wel te verstaan.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:39:38 #16
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45013154
Wat zou zo'n bestuurder overigens krijgen? Poging tot doodslag?
pi_45013239
Ik denk dat sommige mensen het niet begrijpen. Deze dame is iets aangedaan. NIet omdat ze onvoorzichtig was of onjuist handelde. Dat is wel het geval als je van de trap valt of je in een Mars verslikt. Kwestie van eigen schuld. Deze dame is aangenomen om toezicht te houden, en de veiligheid te bewaren. Tijdens de uitoefening van deze werkzaamheden is ze door een derde in gevaar gebracht. Deze bestuurder zal poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
pi_45013283
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef Bunghole het volgende:
Ik denk dat sommige mensen het niet begrijpen. Deze dame is iets aangedaan. NIet omdat ze onvoorzichtig was of onjuist handelde. Dat is wel het geval als je van de trap valt of je in een Mars verslikt. Kwestie van eigen schuld. Deze dame is aangenomen om toezicht te houden, en de veiligheid te bewaren. Tijdens de uitoefening van deze werkzaamheden is ze door een derde in gevaar gebracht. Deze bestuurder zal poging tot doodslag ten laste worden gelegd.
Risico van hek vak

Moet je maar geen "Hey-jij-rijd-de-verkeerde-kant-op"-mevrouw worden .
pi_45013314
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:43 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Risico van hek vak
Misschien, maar daarom mag men er wel respect voor opbrengen en het misdrijf zwaar laten straffen.
pi_45013336
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef jogy het volgende:

Maar dan kan je net zo goed elke prijsuitreiking wel afschaffen ...
dat is ook een prima idee

of je doet het als met soldaten die uit Uruzgan komen, geef ze een debriefing en discobezoek in Kreta en alles is weer goed
pi_45013370
Ik zou me ook de tyfus schrikken als er ineens een vrouw voor mijn auto springt.
dan zou ik ook gas geven en wegrijden.

toezichthouders
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:50:02 #22
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45013529
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Bijna raak is helemaal mis.
Vandaag ging de wereld bijna ten onder.

Doet me trouwens denken aan een KLB-topic hier op FOK!, waar een agent ineens uit het donker voor een auto springt, zijn fiets er half voor gooit, op een parkeervak tijdens Innercity. Pas geleden dus. Dat bleek ie uiteindelijk te doen omdat er een autokraker actief was, en er werden verontschuldigingen aangeboden.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:56:44 #23
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45013782
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:43 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Risico van hek vak

Moet je maar geen "Hey-jij-rijd-de-verkeerde-kant-op"-mevrouw worden .
9-11 is ook een risico van het vak.
Moet je maar geen Osamatartende kapitalist worden.
pi_45013826
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij snapt het !
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:58:38 #25
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45013856
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef Floripas het volgende:
Wat zou zo'n bestuurder overigens krijgen? Poging tot doodslag?
Dat zou ik ook wel willen weten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 18:59:20 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45013877
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

MIjn god wat een te kinderachtig voor woorden er aan de haren bij gesleepte kromme vergelijking.
En JIJ had ooit in je sig staan dat je een verbale sloopkogel bent? Nog geen bart smit knikker.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:00:28 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45013926
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

MIjn god wat een te kinderachtig voor woorden er aan de haren bij gesleepte kromme vergelijking.
En JIJ had ooit in je sig staan dat je een verbale sloopkogel bent? Nog geen bart smit knikker.
Ik ben in elk geval niet te lui om kinderen te baren, ouwe.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 19:01:56 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45013994
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben in elk geval niet te lui om kinderen te baren, ouwe.

Mjah, waarschijnlijk moet je erbij geweest zijn om het te begrijpen ofzo
pi_45014033
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:

ghehehe
pi_45014271
Hoe hard zou die man nou eigenlijk gereden hebben? Hij reed al tegen het verkeer in en bovendien gebeurde het op een parkeerterrein, niet op een racecircuit.. Poging tot doodslag lijkt me wel een beetje overdreven. Neemt natuurlijk niet weg dat het zeer asociaal is!!
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:31:55 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45015057
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:44 schreef Cristian Dior het volgende:

[..]

dat is ook een prima idee

of je doet het als met soldaten die uit Uruzgan komen, geef ze een debriefing en discobezoek in Kreta en alles is weer goed
. Ok, geen speldje van een paar knaken maar een vakantie in Kreta, zal ze wel kunnen waarderen denk ik .
Vrijheid
  PR/Manusje van alles donderdag 4 januari 2007 @ 19:40:55 #32
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45015327
Verbaasd me niets... Dit is niet de eerste keer dat toezichthouders daar te maken krijgen met agressie ( ja ik kan het weten )
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:39:56 #33
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_45022094
quote:

Je mist zijn punt. Zij is nu (terecht waarschijnlijk) bijna onder een auto gekomen. Maar waarom moet ZIJ daarvoor een lintje krijgen? Iedere verkeers brigadier loopt hetzelfde risico. Het is niet alsof ze van te voren al wist dat er over een uur iemand niet zou remmen.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_45023978
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef __________ het volgende:

[..]

Je mist zijn punt. Zij is nu (terecht waarschijnlijk) bijna onder een auto gekomen. Maar waarom moet ZIJ daarvoor een lintje krijgen? Iedere verkeers brigadier loopt hetzelfde risico. Het is niet alsof ze van te voren al wist dat er over een uur iemand niet zou remmen.
Je komt nimmer terecht onder een voertuig. als een wetshandhaver een stopteken geeft behoor je daar gewoon gehoor aan te geven.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:25:29 #35
18989 __________
pi_45024091
Wetshandhaver? Gewoon een persoon die op een weg gaat staan en een stopteken geeft. Ja gek he als auto's je overhoop rijden. Je hebt niet hetzelfde recht als een stoplicht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:26:13 #36
18989 __________
pi_45024108
Overigens mis ook jij weer het punt waar ik het over had.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:27:58 #37
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45024164
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Je komt nimmer terecht onder een voertuig. als een wetshandhaver een stopteken geeft behoor je daar gewoon gehoor aan te geven.
Je bent verkeersregelaar als je echt letterlijk 2 A4-tjes gelezen hebt (1 blad, 2 kantjes), 1 stopteken kan doen, en een oranje-achtig hestje aanhebt.

Meer is het niet. Echt niet.

Wat toezichthouder dan 'extra' is weet ik niet, maar veel meer zal het niet zijn.
pi_45024172
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef __________ het volgende:
Overigens mis ook jij weer het punt waar ik het over had.
Als je je gewoon aan het onderwerp houdt hoeven we niets te missen.
pi_45024191
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je bent verkeersregelaar als je echt letterlijk 2 A4-tjes gelezen hebt (1 blad, 2 kantjes), 1 stopteken kan doen, en een oranje-achtig hestje aanhebt.

Meer is het niet. Echt niet.
Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:29:09 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45024206
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Ik moest nog even editten, niet zo snel
pi_45024287
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef __________ het volgende:

[..]

Terecht waarschijnlijk....nog even en de doodstraf wordt ingevoerd voor toezichthouders...hoe durven zij uit hoofde van hun functie toezicht te houden...jammer dat die automobilist de hem geboden kans niet gegrepen heeft. .
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:36:52 #42
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45024459
En jezus, waar hebben we het over, bijna onder een auto terecht gekomen. Gevaar, blaaa.
Dat is normaal. Alsof je niet weet dat mensen agressief in het verkeer kunnen zijn.

Als je niet wilt dat mensen agressief in het verkeer zijn dan moet je maar drugs gaan toedienen aan het volk ofzo.
pi_45024520
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Yildiz het volgende:
En jezus, waar hebben we het over, bijna onder een auto terecht gekomen. Gevaar, blaaa.
Dat is normaal. Alsof je niet weet dat mensen agressief in het verkeer kunnen zijn.

Als je niet wilt dat mensen agressief in het verkeer zijn dan moet je maar drugs gaan toedienen aan het volk ofzo.
wat een vergelijking zeg. Ik moest even lachen. Dus we moeten mensen maar drogeren om ze in toom te houden. Het begint bij een goede opvoeding van waarden en normen. Ik denk dat het daarom goed is dat de ChristenUnie en PvdA in het kabinet zijn gekomen. die weten wel van aanpakken.
pi_45024548
zeer slecht dit soort mensen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45024565
wrom moeten ze voor je auto gaan staan
Twinning = boring
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:40:45 #46
18989 __________
pi_45024578
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Bunghole het volgende:
Mensen die dit land nog enigzins leefbaar proberen te houden worden nu ook al bijna van het leven beroofd.
Man, wat een gezever. Het gaat over een particuliere parkeerplaats en de onder-congierge vond het noodzakelijk om iemand die een andere kant opreed een stopteken te geven. Die persoon dacht ROT OP en reed gewoon door en de nep-huismeester sprong aan de kant (lees: stapte opzij ruim van te voren)

Dit gaat nergens over. De auto reed tegen het verkeer in. Het is een fucking particuliere parkeerplaats. Toen ik bestelauto reed moest je wel mensen aan de kant dwingen door langzaam door te rijden. Zelfs als mensen een bestelauto zien aankomen vinden ze het toch noodzakelijk om te wachtten totdat je helemaal hebt moeten afremmen om dan pas aan de kant te gaan staan. Het typisch nederlandse verkeersgedrag. Ook zichtbaar bij voetgangers.

Verkeersbrigadiers hebben een reden. Die beschermen kinderen bij het naar school gaan. Daarom hebben die nu ook de status van een stoplicht. Congierges moeten van de straat af blijven. te gevaarlijk voor ze enzo.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:43:05 #47
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45024647
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:38 schreef Bunghole het volgende:

[..]

wat een vergelijking zeg. Ik moest even lachen. Dus we moeten mensen maar drogeren om ze in toom te houden. Het begint bij een goede opvoeding van waarden en normen. Ik denk dat het daarom goed is dat de ChristenUnie en PvdA in het kabinet zijn gekomen. die weten wel van aanpakken.
Sorry?

Ik geef simpelweg aan dat je met dit werk dit gedrag kan verwachten. Ga dan niet als een filmster uit Unbreakable voor de auto staan, maar stap gewoon opzij. Klaar. Jammer dat er dan wat mensen agressief doorrijden, die heb je gewoon. Jammer dan.

Volgens mij maak je dit als verkeersregelaar / toezichthouder zeker dagelijks mee.

En ik geloof al helemaal niet in dat soort angstmaatregelen zoals die christelijke partijen van plan zijn. Godvrezend en weet ik wat meer, bah.
pi_45024798
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Sorry?

Ik geef simpelweg aan dat je met dit werk dit gedrag kan verwachten. Ga dan niet als een filmster uit Unbreakable voor de auto staan, maar stap gewoon opzij. Klaar. Jammer dat er dan wat mensen agressief doorrijden, die heb je gewoon. Jammer dan.

Volgens mij maak je dit als verkeersregelaar / toezichthouder zeker dagelijks mee.

En ik geloof al helemaal niet in dat soort angstmaatregelen zoals die christelijke partijen van plan zijn. Godvrezend en weet ik wat meer, bah.
Met dit werk hoef je niets te verwachten als iedereen netjes de normen en waarden in acht neemt. Iets waar de PvdA echt voor staat. als je een stopteken krijgt en je hebt normen en waarden dan stop je netjes en vraag je naar de reden. Niets aan de hand lijkt me.
pi_45024807
Nou een speldje vind ik wat kinderachtig, maar een lintje met koninginnedag verdient ze zeer zeker.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:50:02 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45024875
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:47 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Met dit werk hoef je niets te verwachten als iedereen netjes de normen en waarden in acht neemt. Iets waar de PvdA echt voor staat. als je een stopteken krijgt en je hebt normen en waarden dan stop je netjes en vraag je naar de reden. Niets aan de hand lijkt me.
Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.

Het aantal verkeersdoden in NL is al magisch laag in vergelijking met ons verleden en met omringende landen, ik vind het wel prima zo. Niets meer aan doen.
pi_45024996
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.

Het aantal verkeersdoden in NL is al magisch laag in vergelijking met ons verleden en met omringende landen, ik vind het wel prima zo. Niets meer aan doen.
Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is. En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:55:24 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025049
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is.
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
quote:
En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
pi_45025068
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
[..]

Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:57:34 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025106
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef Bunghole het volgende:

[..]

het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.
Vandaar dat zoveel mensen Irak onder Saddam als het paradijs zagen...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:02:43 #55
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_45025248
Als je dit meemaakt, dan begin je het controversiële standpunt van minister Donner te appreciëren.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:04:46 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025314
Swaziland is bijvoorbeeld zo'n land waar men harde regels heeft, en men dingen hard aanpakt. De pers is er niet, je hebt er een 'ministerie van informatie'. Maar bij mijn weten staat het niet bekend als een paradijs op aarde, en ook niet als een veilig land.
RSF
CIA world factbook

Zo is het land bijvoorbeeld recordhouder als het gaat om percentage in HIV - AIDS besmette mensen...
De site van CIA begint lief, totdat je termen voorbij ziet komen als 'all political parties are banned'.

Maar dat is off-topic.
  PR/Manusje van alles vrijdag 5 januari 2007 @ 00:55:37 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45026760
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Fout... Sommige toezichthouders zijn wel degelijk verkeersregelaars
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')