Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is. En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.
Het aantal verkeersdoden in NL is al magisch laag in vergelijking met ons verleden en met omringende landen, ik vind het wel prima zo. Niets meer aan doen.
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is.
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.quote:En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
[..]
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
Vandaar dat zoveel mensen Irak onder Saddam als het paradijs zagen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef Bunghole het volgende:
[..]
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.![]()
Fout...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:
[..]
Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |