abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45024996
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Daar zijn jij en ik het over eens, maar ik heb geen zin om 1 of andere onplezierige maatregel door me strot gedouwd te krijgen om die 1 op de 400 agressieve weggebruikers (ik noem maar een getal) weg te nemen uit het verkeer. Want, verrassing, die hou je namelijk altijd. Gewoon een uiting van frustratie die eruit komt door even gas te geven, iemand te negeren, zodat die persoon het gevoel krijgt dat hij macht heeft over de ander. Zo werkt het nog steeds, macht.

Het aantal verkeersdoden in NL is al magisch laag in vergelijking met ons verleden en met omringende landen, ik vind het wel prima zo. Niets meer aan doen.
Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is. En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:55:24 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025049
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:53 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Je moet met me eens zijn dat elke dode er 1 teveel is.
Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
quote:
En als daarvoor dan wat extra regels moeten komen dan moet dat maar. Ik vind het een goede zaak dat men harder en strenger gaat optreden. we hebben het hier namelijk wel over een misdrijf.
Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45025068
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:55 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, dat is niet haalbaar en niet realistisch. Dat ben ik dus niet met je eens. Het is haalbaar als we het verkeer afschaffen, of de menselijke factor en daarmee het plezier uit rijden halen.
[..]

Ik ben het dus niet met je eens. Harder en strenger werkt niet, anders was het in een gemiddelde politiestaat wel veiliger en, helaas voor sommigen, dat is het niet.
het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:57:34 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025106
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:56 schreef Bunghole het volgende:

[..]

het was per saldo onder het regime van Saddam Hussein veiliger dan hier in Nederland met Balkenende hoor.
Vandaar dat zoveel mensen Irak onder Saddam als het paradijs zagen...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:02:43 #55
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_45025248
Als je dit meemaakt, dan begin je het controversiėle standpunt van minister Donner te appreciėren.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:04:46 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45025314
Swaziland is bijvoorbeeld zo'n land waar men harde regels heeft, en men dingen hard aanpakt. De pers is er niet, je hebt er een 'ministerie van informatie'. Maar bij mijn weten staat het niet bekend als een paradijs op aarde, en ook niet als een veilig land.
RSF
CIA world factbook

Zo is het land bijvoorbeeld recordhouder als het gaat om percentage in HIV - AIDS besmette mensen...
De site van CIA begint lief, totdat je termen voorbij ziet komen als 'all political parties are banned'.

Maar dat is off-topic.
  PR/Manusje van alles vrijdag 5 januari 2007 @ 00:55:37 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45026760
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Bunghole het volgende:

[..]

Een toezichthouder is geen verkeersregelaar.
Fout... Sommige toezichthouders zijn wel degelijk verkeersregelaars
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')