abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44935473
GELUKKIG NIEUW JAAR

Mijn goede voornemen is, om dit jaar echt tot een succes te maken, kwa school/diploma/werk.
Weer net zoals vorig jaar, vanaf nu tot aan de zomer lekker afvallen (ben de kerstdagen best aangekomen bah).
En tijdens het lopen, ga ik stukjes hardlopen met de hond, goed voor beide buikjes. En misschien kan ik dan wel van de zomer stukjes achter elkaar hardlopen.

Voor de verderrest is mijn goede voornemen, jullie een keer in levende lijven te gaan zien .
En vooral genieten, genieten genieten, van al mijn dierbare, vrienden en familie. de huisdieren etc etc.

Ga vanmiddag even goudvisjes kopen, als simbool van een goed jaar, de hoop is weer helemaal terug, geniet elke dag, dan doe je het goed.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 januari 2007 @ 10:40:40 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44935748
Was ik vanmorgen helemaal vergeten Valt niet mee, om 1.30 in bed en om 7 uur er alweer uit

Iedereen nog een fijn en vooral gezond 2007 gewenst!

Veel sterkte voor degenen die nare berichten hebben gehad

Dieettechnisch is Portugal vrij aardig verlopen, geen schade maar ook niet afgevallen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44935855
dat is mooi Rewimo, dat zijn de goede vakanties..

Ik moet over 3 kwartier even bloed geven, ben ik iig heel kort even een halve kilo afgevallen.. Ik ben nu dus nog even flink aan het drinken, zodat ik voldoende vocht binnenheb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44936054
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Was ik vanmorgen helemaal vergeten Valt niet mee, om 1.30 in bed en om 7 uur er alweer uit

Iedereen nog een fijn en vooral gezond 2007 gewenst!

Veel sterkte voor degenen die nare berichten hebben gehad

Dieettechnisch is Portugal vrij aardig verlopen, geen schade maar ook niet afgevallen
Kijk geen schade, beter kan je het niet hebben toch?
Ik ben in de maand November/December 5 kilo aangekomen, alleen door de feestjes en feestdagen
Maar nieuwjaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Ik ga nu eest goudvisjes kopen, en een mooie kom natuurlijk. En dit ga ik op de fiets doen Het is maar z'n 6km dus is niet zo heel ver
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:59:51 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_44936087
Neee!!

Geen vissen in een kom

Koop dan een kleine rechthoekige bak ofzo, maar geen kom.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44936258
Haha Troel, dat ik weet ik. Bedoel ik eigenlijk ook, maar goed.
Er komt een 5 of 10 liter bak.
Heb eerder altijd een 5 liter bak gehad, maar deze heb ik afgegeven, dom dom
pi_44936693
hmmm ben weer een kilo aangekomen, maar ja met de kerst en oud en nieuw vind ik de schade dan nog wel meevallen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44936707
Het regent hier, en ik wil naar Groenrijk

Ik ga gewoon door de regen heen, ik wil en moet het vandaag doen, anders loopt mijn leer-schema voor tentamens in de soep
pi_44937940
Mijn goede voornemen is trouwens heel verstandig en rustig af te vallen (wijsheid komt met de jaren).

Wat straks wel raar is dat ik deze week nog mijn hele familie zal zien, maar niemand gelukkig nieuwjaar kan wensen. Of kan dat wel op een begrafenis? Mijn oom is gisteren overleden. Redelijk plots, want het ging net weer heel erg goed met hem. Hij was al wel ongeneeslijk ziek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 januari 2007 @ 12:44:45 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44938079
Oei Isa, da's niet leuk... Gecondoleerd meis

Ik ken het wel... heel raar, mijn schoonmoeder is op 3 januari overleden (alweer 7 jaar geleden...) en dan zie je ineens een heleboel mensen die je in een normale situatie heel vrolijk een 'gelukkig Nieuwjaar' gewenst zou hebben. We hebben het bij een sober, 'dankjewel voor de condoleance en nog de beste wensen' gehouden toen... een beetje gefluisterd bijna...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44938492
isa, gecondoleerd, wat vervelend joh.... Ik weet ook niet hoe ik het zou doen ja..

zo, ik ben weer goedgekeurd en dus een half litertje bloed armer... Maar wat een shitweer zeg, ik ben natgeregend op weg naar huis toe, en die regen was me een partij koud!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 januari 2007 @ 13:19:16 #162
13151 crew  Rewimo
pi_44938678
Isa, gecondoleerd Rare situatie ja, ik zou me er maar niet te druk over maken op voorhand, meestal lost zich dat vanzelf wel op... Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 januari 2007 @ 13:21:47 #163
13151 crew  Rewimo
pi_44938743
Ik heb 343 foto's
pi_44939879
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn goede voornemen is trouwens heel verstandig en rustig af te vallen (wijsheid komt met de jaren).

Wat straks wel raar is dat ik deze week nog mijn hele familie zal zien, maar niemand gelukkig nieuwjaar kan wensen. Of kan dat wel op een begrafenis? Mijn oom is gisteren overleden. Redelijk plots, want het ging net weer heel erg goed met hem. Hij was al wel ongeneeslijk ziek.
gecondoleerd isa, ik ken het gevoel, oud en nieuw was ook echt niet echt leuk dit jaar voor ons, tante wou haar laatste oud en nieuw met zijn allen vieren, maar ja je wenst haar wel een gelukkig nieuwjaar en na een tijdje barst ze in tranen uit want ze was wel haar man verloren dat jaar en dan nu zelf ongeneeslijk ziek.

denk zelf dat je de beste wensen kan zeggen, beter dan gelukkig nieuwjaar, maar het is gewoon een moeiijk punt. zal in ieder geval aan je denken
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:04:33 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_44939910
Sterkte Isabeau!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:04:56 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_44939922
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 343 foto's
Ik heb Germ
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44939977
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef Isabeau het volgende:

Hij bah, vervelend.
Heel veel sterkte voor jouw en de rest van de fam.
pi_44940776
Nou ik dus straks op de fiets naar Groenrijk.
Mooie vissenkom (bak) gehaald, dit keer van glas en niet van dat plastic materiaal.
wat voer en andere spullen. Op de fiets, achter op in doos, alles goed en veilig ingepakt. Ik weer op de fiets terug. Bijna bij huis aangekomen, komt een vrouw met een grote hond, mij tegemoet lopen. Die hond is mij voorbij, draait om en springt zo tegen mijn fiets aan, vast met zijn poten op die doos. Daar ging alles over de grond heen. Ik snel de doos weer gepakt., gekeken wat er allemaal kapot was, draai ik me om, weg vrouw en hond.. Oh wat was ik boos.

Een vissenkom van 28 euro, kapot door de rot hond En nu zit ik thuis met 2 vissen en geen kom. En geen vrouw met hond

Maar goed, dr moet dus gewoon weer een nieuwe kom komen, logisch, vissen zonder kom gaat niet. Maar nu is er niemand thuis met een auto. Morgen wel, dus ff afwachten maar weer. Bhoe.:)
pi_44940980
gecondoleerd Isa

Ymme, zonde van die kom, waar doe je de vissen nu in?

Mijn schade van de feestdagen: ik zit nog steeds op 95kg. Ik had me al ruim een maand niet gewogen, dus geen idee of ik ben aangekomen. Ik zal het zo ook invullen zodat ik weer in het lijstje kom. En nu weer met frisse moed proberen af te vallen.
pi_44941088
Wat asociaal ymme Haar hond zorgt voor de schade en dan lekker snel doorlopen....

Oh, en voor de nieuwe mensen in de dieetclub twee gouden dieetregels:
1. Elk dieet werkt als je het maar de rest van je leven kunt volhouden (en bij heel veel dieten is dat niet te doen...)
2. Afvallen doe je als je minder energie binnen krijgt dan je verbrandt. Dat is alles. Afvallen heeft weinig te maken met verhoudingen van eiwitten en koolhydraten, pillen slikken of dat bepaalde voedingsmiddelen vet zouden afbreken. Allemaal onzin.

Nu van mezelf nog ontdekken waarom ik na een zeer eenvoudige en succesvolle periode van afvallen weer terugval in oude (slechte) gewoontes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44941182
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat asociaal ymme Haar hond zorgt voor de schade en dan lekker snel doorlopen....

Oh, en voor de nieuwe mensen in de dieetclub twee gouden dieetregels:
1. Elk dieet werkt als je het maar de rest van je leven kunt volhouden (en bij heel veel dieten is dat niet te doen...)
2. Afvallen doe je als je minder energie binnen krijgt dan je verbrandt. Dat is alles. Afvallen heeft weinig te maken met verhoudingen van eiwitten en koolhydraten, pillen slikken of dat bepaalde voedingsmiddelen vet zouden afbreken. Allemaal onzin.

Nu van mezelf nog ontdekken waarom ik na een zeer eenvoudige en succesvolle periode van afvallen weer terugval in oude (slechte) gewoontes.
ehm isa, volgens mij omdat je het allemaal toch iets te veel deed, zodat het niet vol te houden was, maar dat is mijn idee erover..
Ik heb zo'n zin om te snoepen, ik probeer bij die kast weg te blijven, maar het wil nog niet echt lukken.. Ik denk dat ik zo maar even een pot thee ga zetten, en nog een boterham smeren....
pi_44941192
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:41 schreef omearos het volgende:
gecondoleerd Isa

Ymme, zonde van die kom, waar doe je de vissen nu in?

Mijn schade van de feestdagen: ik zit nog steeds op 95kg. Ik had me al ruim een maand niet gewogen, dus geen idee of ik ben aangekomen. Ik zal het zo ook invullen zodat ik weer in het lijstje kom. En nu weer met frisse moed proberen af te vallen.
Ga zo met een vriendin de stad in. Het leren wordt vandaag dus weer niets
Nog 6 dagen de tijd, denk ik de hele dag al, morgen begin ik echt. Nu eerst een goede behuizing voor de vissen
Ze zitten nu in een slakom, zo zielig veels te klein.
pi_44941405
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef teigan het volgende:
ehm isa, volgens mij omdat je het allemaal toch iets te veel deed, zodat het niet vol te houden was, maar dat is mijn idee erover..
Ik heb zo'n zin om te snoepen, ik probeer bij die kast weg te blijven, maar het wil nog niet echt lukken.. Ik denk dat ik zo maar even een pot thee ga zetten, en nog een boterham smeren....
ik heb wel mijn eigen theorie, maar dat is alleen maar de theorie (gesteund door wetenschappelijk onderzoek, dat dan weer wel) en ik heb geen flauw idee hoe dat in de praktijk te voorkomen. Je verliest geen vetcellen bij het lijnen, die maak je alleen leeg. Vetcellen zijn veel gecompliceerder dan je zou denken en maken een enorme hoeveelheid verschillende hormonen aan waarmee ze je hersenen signalen kunnen geven. Als je op een gegeven moment héél erg veel vetcellen hebt leeggemaakt dan kunnen er heel veel signalen richting je hypothalamus gaan waar het signaal "eet eens wat meer joh! je verhongert!!" binnenkomt. Vervolgens geven je hersenen je een enorme behoefte aan voedsel en dat is precies wat ik ervaarde. Na maandenlang zonder problemen af te vallen kreeg ik een ongelofelijke craving naar koolhydraten en vet. Ik voelde me net een junkie... De grootste fout die ik vervolgens maakte is dat ik erin bleef hangen en niet na een paar weken mezelf een trap onder m'n hol gaf om de schade verder te beperken.

Misschien dat juist langzamer afvallen het probleem ook kan voorkomen. Ik deed dan wel geen crashdieet en at gewoon gezond, ik kreeg wel weinig energie binnen (meestal rond de 1200 kcal, nog 200-400 kcal meer dan Sonja Bakker ) en ik bewoog ook heel erg veel. Maar goed, ik zal proberen het nog wat rustiger aan te doen.
pi_44941584
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik heb wel mijn eigen theorie, maar dat is alleen maar de theorie (gesteund door wetenschappelijk onderzoek, dat dan weer wel) en ik heb geen flauw idee hoe dat in de praktijk te voorkomen. Je verliest geen vetcellen bij het lijnen, die maak je alleen leeg. Vetcellen zijn veel gecompliceerder dan je zou denken en maken een enorme hoeveelheid verschillende hormonen aan waarmee ze je hersenen signalen kunnen geven. Als je op een gegeven moment héél erg veel vetcellen hebt leeggemaakt dan kunnen er heel veel signalen richting je hypothalamus gaan waar het signaal "eet eens wat meer joh! je verhongert!!" binnenkomt. Vervolgens geven je hersenen je een enorme behoefte aan voedsel en dat is precies wat ik ervaarde. Na maandenlang zonder problemen af te vallen kreeg ik een ongelofelijke craving naar koolhydraten en vet. Ik voelde me net een junkie... De grootste fout die ik vervolgens maakte is dat ik erin bleef hangen en niet na een paar weken mezelf een trap onder m'n hol gaf om de schade verder te beperken.

Misschien dat juist langzamer afvallen het probleem ook kan voorkomen. Ik deed dan wel geen crashdieet en at gewoon gezond, ik kreeg wel weinig energie binnen (meestal rond de 1200 kcal, nog 200-400 kcal meer dan Sonja Bakker ) en ik bewoog ook heel erg veel. Maar goed, ik zal proberen het nog wat rustiger aan te doen.
ja, vooral dat bewegen viel mij toen op. Je wandelde elke dag toen iets van 3 uur, en dan tikt natuurlijk goed aan qua beweging, maar lijkt mij toch lastig vol te houden..
Jouw theorie klinkt op zich niet zo gek hoor, ik kan ook tijden zonder snoep en vette dingen, maar de laatste maanden wilde het echt niet. Heel raar... Ik ben de afgelopen 2 maanden ook weer langzaam aan het aankomen, en ik vind het ergens vreselijk, maarja, die trek is zo sterk(en het slechte gevoel over mijzelf ook, en dat maakt ook dat ik meer wil eten, laat iedereen maar zien dat ik walgelijk ben, door dik te zijn... ) Ik heb mezelf een soort van trap gegeven nu, ik ga me er weer tegen verzetten, en dan zien hoe het de komende tijd gaat..
Ik heb trouwens geen flauw idee hoeveel calorieën ik op een dag binnenkrijg, ik blijf gewoon maar aan de eetlijst vasthouden, hoeveel het ook soms lijkt voor mij, en dan maar weer even verderzien..
Je kan het, dat heb je al laten zien, maar probeer nu de gulden middenweg te vinden tussen snel en veel afvallen, en snel en veel aankomen... (maarja, dat is heel makkelijk gezegd natuurlijk, zo simpel gaat het meestal niet..)
pi_44941901
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beweeg je dan niet teveel tov je inname? Je brengt de inname omlaag tot een gezond niveau, wat al lager is dan je lichaam gewend is, en dan ga je ook nog meer bewegen, waardoor je lichaam nog meer moet afzien, ineens meer energie leveren met minder inname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')