quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef octopussy het volgende:
Nou ik heb vandaag ook weer wat van mijn telefoonangst overwonnen. Had gisteren (!) sollicitatie e-mails verstuurd en vandaag belde al iemand van 1 van die bedrijven. Hij wilde weten wat voor soort afstudeeropdracht ik zoek en nodigde me uit voor een gesprek maandag.
De drie afwijzingen die ik daarna kreeg van andere bedrijven konden me dus even niet deren![]()
Nu moet ik nog wel even gaan shoppen voor een beetje nette kleding want ik ben natuurlijk weer uit alles gegroeid.![]()
Morgen dus maar even naar de winkel voor een jasje ofzo.
Ennuh Troel Wat zie ik? Je bent meer dan 70 kg afgevallen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
spannend octopussy!!
en wanneer zou je daar dan beginnen, of weet je dat nog niet?
Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel![]()
Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
ymme heeft dat in het vorige topic ingevoerdquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..
had je maar eerder moeten zijn met openen![]()
Ojaquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:17 schreef Troel het volgende:
Oew, ik heb zin in zondag, dan ga ik Rewimo weer zien
Iedereen is gekoppeld, heb je wel je plan ingevuld en ook een eerste gewicht ingevuld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef hierissiedan het volgende:
Ik sta nog steeds niet in het lijstje![]()
![]()
Ja ik trek me dat altijd heel persoonlijk aan. Ik denk dat die 'faalangst' ook wel een beetje de reden van mijn sollicitatie-uitstelgedrag is geweest. Moet namelijk 5 februari al stage gaan lopen, maar ik wilde wachten met solliciteren totdat ik een portfolio website had gemaakt. Dat is dus nog steeds niet gebeurdquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te wordenHebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
Ik vind het wel eng, want ik moet mezelf dan gaan verkopen en dat is gewoon eng. Afgewezen worden vind ik niet erg als ze er een goede motivatie bij hebben, of wanneer ik zelf al had bedacht dat ik niet bij het bedrijf pas. Dat laatste komt namelijk ook nog wel eens voor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te wordenHebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
Hehe, een hele dikkequote:Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef gothic-blackie het volgende:
wil even tussendoor een hele dikkeaan ikiskoel geven, want ik mag op gesprek bij het bedrijf zelf. dus afwachten maar
Bunnik? Dan moet ik toch over A12??quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, ze zoeken in Bunnik bij ING ComFin nog mensenOok een soort van cijfertjes
ach je collega bracht het wel heel erg lief hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Hehe, een hele dikketerug
Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen
![]()
De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn. Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten).
Hier precies het zelfde verhaal. En ook rondt de 5 kilo aangekomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen
![]()
De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn. Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten).
Die file begint pas bij Bunnikquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bunnik? Dan moet ik toch over A12??Dat is 1 grote file man!
Nee, dank je wel!
In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dipquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
![]()
mijn winterdip begint wat over te gaan, het zal wel psychologisch zijn, maar het idee dat de dagen alleen maar langer worden tot juni doet mij best wel goed..quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef Emu het volgende:
[..]
In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dip![]()
't Is gewoon een irritant typetjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
hm, het is weer dikkemensen afzeiktijd in het wie is de mol topic....![]()
Haha, sorry heb de berichten weer eens veel te laat gelezen, heb alweer een nieuw account aangemaakt. Nu zorg ik ervoor dat ik niet weer m`n w8w en login vergeet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel![]()
Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
Owja, dat is natuurlijk zo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Die schijnen we hier ook te hebbenMaar het is een idee, ik ben er nog nooit geweest
Dat kan je gewoon wijzigenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zie dat ik nu in het lijstje sta, maar ik ben zo dom geweest om als profielnaam Patrick op te geven i.p.v. kipzonderkop.
Dus kip_zonder-kop is Patrick, dat jullie het even weten.![]()
Ik vind solliciteren dood en dood eng. Maar ik heb een heel slecht zelfbeeld... ik geloof zélf al niet dat ik iets kan, laat staan dat ik daar een ander van kan overtuigen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit moet je echt 'uitzieken'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:46 schreef omearos het volgende:
beterschap ymme
dat lijkt me echt een rotziekte. Krijg je nu medicatie of is het iets wat je moet "uitzieken"?
Pfeifferquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit moet je echt 'uitzieken'.![]()
Veel slapen heb ik geen problemen mee.
Maar 15 Januari begint mijn stage, dat zal dan nog wel ff zwaar worden.
Ymme, ik heb zelf ook pfeiffer gehad een paar jaar geleden en heb daar zeker een halfjaar geen studiewerk door kunnen doen. Ik kan me zo indenken dat je het misschien niet gaat redden om hele dagen op de stageplek te zijn. Voor mij was dat toen uitgesloten, na een paar uur iets doen moest ik echt slapen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder was net hier, zij neemt het huishouden van ons op haar rekening, zodat ik gewoon stage kan gaan lopen. En dan bij thuiskomst lekker rustig op de bank gaan liggen, en rustig eten. Hoef ik me daar niet druk om te maken.
En mijn vriend zou ook wat meer moeten gaan doen in huis, zowieso al omdat ik begin met stage en dus ook niet meer zoveel thuis ben als anders, en vanwege de pfeiffer![]()
Maar goed, het woord samenwonen zegt genoeg. Nu zullen we het toch echt samen moeten gaan doen, en niet ik een beetje meer als hij omdat ik in schoolperiode veel meer vrije tijd had dan hem. Maar ik zal hem wel moeten sturen, want hij ziet dingen niet zosnel als ik![]()
Maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Stage is gewoon nummer 1 op dit moment, daar ga ik dan ook voor en de rest zie ik dan wel weer.
Bedankt voor de lieve reacties hier.![]()
Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan.quote:
Je hebt gelijk, maar dat zou moeten werken, ik heb het doorgegevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan.Maar maakt ook niks uit eigenlijk, ik ben trots op mijn echte naam.
![]()
Ik ga straks weer naar de sportschool maar eerst ff het avondeten binnen stampen.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Troel het volgende:
Ja, en ik ben zondag vanaf 11 uur 's ochtends welkom
Neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, heb je dat niet eens voor me over?![]()
Nu werkt 'ie in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat zou moeten werken, ik heb het doorgegeven
Welke weegschaal ga je gebruiken? Dan ga je die vertrouwenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb vandaag eens een digitale weegschaal gekocht en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Bij mijn oude weegschaal weeg ik 94kg en de digitale weegschaal geeft gewoon doodleuk 98.1kg aan! Welke weegschaal moet ik nou vertrouwen?![]()
Het kan inderdaad een paar kg per weegschaal schelen. De enige echt "betrouwbare" weegschalen zijn de weegschalen die in ziekenhuizen enz gebruikt worden en regelmatig geeikt worden. Voor thuis is het gewoon een kwestie van een van de twee kiezen (ik zou voor de digitale gaan, al is die onvriendelijker) en gewoon kijken hoe je gewicht zich ontwikkelt op die weegschaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb vandaag eens een digitale weegschaal gekocht en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Bij mijn oude weegschaal weeg ik 94kg en de digitale weegschaal geeft gewoon doodleuk 98.1kg aan! Welke weegschaal moet ik nou vertrouwen?![]()
jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Welke weegschaal ga je gebruiken? Dan ga je die vertrouwen
Jij wilt morgen geen chips, koekjes, chocola of toostjes zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |