Ik zei alleen dat het zo op me overkomt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef Sylvana het volgende:
Amaranta, ik ben er echt niet obsessief mee bezig hoor, en ik ben ook niet dik, alleen ik heb wel een buikje, daar zit al mn vet en ik wil gewoon een strakkere buik hebben, maar verder valt het idd wel mee en van andere lichaamsdelen hoeft er niks af, alleen plaatselijk afvallen kan helaas niet
Ik heb wel een buikomtrek van over de 80cmquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zegt dus, dat je, voor je lengte al het juiste gewicht.... en dat je dus al een lekker wijf bent dat niet HOEFT af te vallen omdat ze geen risico loopt voor overgewicht...(eerder voor ondergewicht)
OKe....daar kan ik inkomen.....ik zou ook het liefst mijn buik erafchoppen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een buikomtrek van over de 80cm. daar begint nu eindelijk iets vanaf te gaan.
same here, heb het net even opgemeten en kwam op 81 cm uitquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een buikomtrek van over de 80cm. daar begint nu eindelijk iets vanaf te gaan.
klopt, ik ga die kwark ook skippen en gewoon een vitalineatje voor in de plaats nemen....quote:Op maandag 6 november 2006 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
* Quinazoline bemoeit zich er ook even mee vanuit Stockholm.
Sylvana, sterkte nog. Mag ik vragen waar ze aan overleden is?
Je buikomtrek moet op je slankste deel minder dan 80 cm zijn he, om gezond te zijn. Niet op het dikste stuk. Dat scheelt nogal namelijk! Ik hoef met mijn BMI voorlopig nog niet bang te zijn dat ik doorschiet. Tegenwoordig is hij onder de 25, dus ik ben heel tevreden met het feit dat ik geen overgewicht meer heb. Ik blijf hier nog meeposten omdat ik toch nog wel een paar kilotjes kwijt wil. 55 of minder zal met mijn bouw en langrte (1.62m) echt niet gaan lukken, maar ik hoop binnenkort weer fanatieker aan de slag te kunnen gaan en dan nog een paar kilo kwijt te raken. Eigenlijk wil ik vooral strakker worden, maar dat valt niet echt te meten.
Amaranta, volgens mij is het gewoon het allerbelangrijkste om regelmatig te eten. Door tussen de drie hoofdmaaltijden een tussendoortje te nemen voorkom je dat je honger/trek krijgt en gaat snaaien. Die kwark is volgens mij alleen belangrijk als je veel eiwitten (of een andere voedingsstof, ben het even kwijt) nodig hebt omdat je fanatiek met spieropbouw bezig bent. Maar het kan ook geen kwaad denk ik.
Ik ga met ingang van morgen over op de 5 maaltijden ja.quote:Op maandag 6 november 2006 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
Amaranta, volgens mij is het gewoon het allerbelangrijkste om regelmatig te eten. Door tussen de drie hoofdmaaltijden een tussendoortje te nemen voorkom je dat je honger/trek krijgt en gaat snaaien. Die kwark is volgens mij alleen belangrijk als je veel eiwitten (of een andere voedingsstof, ben het even kwijt) nodig hebt omdat je fanatiek met spieropbouw bezig bent. Maar het kan ook geen kwaad denk ik.
Mijn buikomtrek is dus op het slankste stuk 81 cm, dus het is dus echt wel nodig dat daar wat vanaf gaatquote:Op maandag 6 november 2006 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
Sylvana, sterkte nog. Mag ik vragen waar ze aan overleden is?
Je buikomtrek moet op je slankste deel minder dan 80 cm zijn he, om gezond te zijn. Niet op het dikste stuk. Dat scheelt nogal namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |