abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43273194

Voor wie is 'Slank de feestdagen in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

pi_43273219
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef Sylvana het volgende:
Amaranta, ik ben er echt niet obsessief mee bezig hoor, en ik ben ook niet dik, alleen ik heb wel een buikje, daar zit al mn vet en ik wil gewoon een strakkere buik hebben, maar verder valt het idd wel mee en van andere lichaamsdelen hoeft er niks af, alleen plaatselijk afvallen kan helaas niet
Ik zei alleen dat het zo op me overkomt.
Buikjes zijn killing ik weet het....
pi_43273287
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat zegt dus, dat je, voor je lengte al het juiste gewicht.... en dat je dus al een lekker wijf bent dat niet HOEFT af te vallen omdat ze geen risico loopt voor overgewicht...(eerder voor ondergewicht)
Ik heb wel een buikomtrek van over de 80cm . daar begint nu eindelijk iets vanaf te gaan.
Tap tap tap
pi_43273394
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb wel een buikomtrek van over de 80cm . daar begint nu eindelijk iets vanaf te gaan.
OKe....daar kan ik inkomen.....ik zou ook het liefst mijn buik erafchoppen.
pi_43273408
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

same here, heb het net even opgemeten en kwam op 81 cm uit
pi_43273418
Kan een modje die deelnemerslijst fiksen? Ik weet niet hoe dat moet.
pi_43273866
amaranta, ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt van mijn eetgedrag, dat is namelijk helemaal niet extreem.. Ik doe idd aan het streepjesdieet omdat ik anders gewoon snel veel ga snollen en vervolgens aankom.. Ik HOEF ook niet af te vallen, maar ik wil gewoon graag een beetje slanker zijn en in de maten dat ik dat doe, is dat alles behalve ongezond.. Daarbij ben ik maar 1,61 en heb ik nog steeds een taille van ongeveer 70 cm, dus er mag nog wel wat af:) Ik zit inderdaad binnen de gezonde marge, maar daar blijf ik ook wel in mocht ik mijn streefgewicht bereiken:)
pi_43273951
ohjah en mijn buikomtrek op t dikste gedeelte zit ook rond de80cm trouwens
  zondag 5 november 2006 @ 23:06:34 #9
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43277317
ik moet 't ook weer 's meten die buikomtrek van me. Ben erg benieuwd! Mijn nudie waar ik voorheen gewoonweg niet meer inpaste en mijn buik overheen hing. past nu prima, zakt zelf af en mijnbuik hangt er alleen overheen als ik zit, als ik sta gewoon helemaal niet meer (ja een heeeeeeeel klein beetje dan)

Zie steeds meer lijn in mijn buik komen is wel fijn en ook nog zonder sporten maar gewoon minder eten, geen tussendoortjes meer (bijna niet dan ) en veel lopen
Morgen heb ik een afspraak bij een sportschool en met mijn improved Spaans moet het wel lukken. (beter dan bij de kapper, nu heb super kort haar...)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_43284520
* Quinazoline bemoeit zich er ook even mee vanuit Stockholm.

Sylvana, sterkte nog. Mag ik vragen waar ze aan overleden is?

Je buikomtrek moet op je slankste deel minder dan 80 cm zijn he, om gezond te zijn. Niet op het dikste stuk. Dat scheelt nogal namelijk! Ik hoef met mijn BMI voorlopig nog niet bang te zijn dat ik doorschiet. Tegenwoordig is hij onder de 25, dus ik ben heel tevreden met het feit dat ik geen overgewicht meer heb. Ik blijf hier nog meeposten omdat ik toch nog wel een paar kilotjes kwijt wil. 55 of minder zal met mijn bouw en langrte (1.62m) echt niet gaan lukken, maar ik hoop binnenkort weer fanatieker aan de slag te kunnen gaan en dan nog een paar kilo kwijt te raken. Eigenlijk wil ik vooral strakker worden, maar dat valt niet echt te meten.

Amaranta, volgens mij is het gewoon het allerbelangrijkste om regelmatig te eten. Door tussen de drie hoofdmaaltijden een tussendoortje te nemen voorkom je dat je honger/trek krijgt en gaat snaaien. Die kwark is volgens mij alleen belangrijk als je veel eiwitten (of een andere voedingsstof, ben het even kwijt) nodig hebt omdat je fanatiek met spieropbouw bezig bent. Maar het kan ook geen kwaad denk ik.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 6 november 2006 @ 10:33:09 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_43284820
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 november 2006 @ 10:34:34 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43284859
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:19 schreef Quinazoline het volgende:

Je buikomtrek moet op je slankste deel minder dan 80 cm zijn he, om gezond te zijn. Niet op het dikste stuk. Dat scheelt nogal namelijk! Ik hoef met mijn BMI voorlopig nog niet bang te zijn dat ik doorschiet. Tegenwoordig is hij onder de 25, dus ik ben heel tevreden met het feit dat ik geen overgewicht meer heb. Ik blijf hier nog meeposten omdat ik toch nog wel een paar kilotjes kwijt wil. 55 of minder zal met mijn bouw en langrte (1.62m) echt niet gaan lukken, maar ik hoop binnenkort weer fanatieker aan de slag te kunnen gaan en dan nog een paar kilo kwijt te raken. Eigenlijk wil ik vooral strakker worden, maar dat valt niet echt te meten.

Amaranta, volgens mij is het gewoon het allerbelangrijkste om regelmatig te eten. Door tussen de drie hoofdmaaltijden een tussendoortje te nemen voorkom je dat je honger/trek krijgt en gaat snaaien. Die kwark is volgens mij alleen belangrijk als je veel eiwitten (of een andere voedingsstof, ben het even kwijt) nodig hebt omdat je fanatiek met spieropbouw bezig bent. Maar het kan ook geen kwaad denk ik.
klopt, ik ga die kwark ook skippen en gewoon een vitalineatje voor in de plaats nemen....
mijn schoonbroer is bodybuilder, hij eet ook15 eieren (eiwit) per dag
  maandag 6 november 2006 @ 10:35:08 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43284872
quote:

Ik ga met ingang van morgen over op de 5 maaltijden ja.
pi_43285270
Ik heb me ook geregistreerd

Ik woog in april 85 met een lengte van 175 en wil uiteindelijk 65 wegen. Momenteel zit ik op 72kg en kan juist in maatje 40 Het spant nog over mijn dijen maar eens ik mijn broek aanheb, zit ze uitstekend, zelfs iets te groot aangezien ik een riem aanheb
pi_43285278
quote:

Je buikomtrek moet op je slankste deel minder dan 80 cm zijn he, om gezond te zijn. Niet op het dikste stuk. Dat scheelt nogal namelijk!
Mijn buikomtrek is dus op het slankste stuk 81 cm, dus het is dus echt wel nodig dat daar wat vanaf gaat

Alleen sta ik al 3 weken op hetzelfde gewicht Zelfs deze week met al die stress dacht ik wel dat er wat vanaf gegaan was, maar niet dus

Over mijn nichtje:

Donderdagavond kreeg ik telefoontje dat ze met spoed was opgenomen met een gescheurde aorta en dat ze met spoed geopereerd was. Daarna werd ze kunstmatig in coma gehouden, maar kreeg ze nog een hartinfarct en een tweede spoedoperatie omdat ze een bloedprop in haar hart had. Haar organen werkten ook niet meer goed, vooral haar nieren niet. Zaterdag kregen we aan het begin van de middag een telefoontje dat de artsen haar hadden opgegeven en het wachten was tot ze dood ging. Dat kan zo gebeurd zijn, het kon ook nog dagen duren. Bij haar ging het heel snel, want om kwart voor 5 kregen we het telefoontje dat ze overleden was
pi_43285730
Sylvana sterkte hiermee...
Ik ben eindelijk onder de 25 met BMI, ik was bang dat ik deze week stil had gestaan, maar er is anderhalve kilo af
Op het moment dus 1.73m en 73 kg
De 65 kg komt steeds dichter bij en ik ga me steeds gelukkiger met mezelf voelen. Heb net gezien dat ik in het lijstje wat hier staat het eennameeste ben afgevallen
pi_43285790
Zo jij gaat echt lekker zeg Sabinee

Ik wil van de week flink gaan sporten, dus hopelijk merk ik dat dan volgende week ook eens op de weegschaal, want dat stil staan vind ik maar niks
pi_43285998
Ben er ook heel blij mee
Kan me voorstellen dat het met lijnen voor jou op dit moment wat minder gaat, maar ik vind dat dat dan ook even ondergeschikt is aan jouw verdriet op dit moment.
Daar mag je je best aan toegeven.
Hoop voor je dat je desondanks weer eens wat gewicht gaat verliezen, want inderdaad stilstaan is geen pretje.
  maandag 6 november 2006 @ 12:34:12 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_43288026
TVP.
Taart is evil.
disclaimer
pi_43295805
Sylvana, ik had het al gelezen in nr#44 maar wil je toch nog sterkte wensen met je nichtje.

Hier gaat alles kwa afvallen nog steeds als een zonnetje. Maat 42 broeken kan ik nu uit het raam gooien. Ze zakken gewoon van mijn kont af!
Er is niet eens zo heel veel eraf gegaan aan gewicht de laatste 2 weken. Maar nu zijn de cm's weer aan de beurt
pi_43301634
Thnx wkraaij

Net 2 uur gesport, wat was dat lekker zeg Even afleiding, even verder nergens aan denken, eerst een uur bodypump gedaan en daarna een uur bodystep, ben echt helemaal op nu, maar oeh, wat voelt dat goed zeg
pi_43305226
nog gecondoleerd sylvana en super veeeel sterkte!!!!
pi_43307432
zow, vanavond ff flink gestept. Het zweet kwam uit alle hoeken en kieren. Voelt echt lekker daarna, ik ben nog wel een uur lekker warm.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:23:51 #24
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_43341529
Goh Sylvana, sterkte ook de rest van je familie natuurlijk.

Ik moet trouwens wat meer sporten want ik doe het veel te weinig
Bernie en ik zijn tof.
pi_43341774
Thnx

Ik heb gisteren dan wel 2 uur flink gesport, rest vna de week zit ik bij mn ouders ivm condoleren en begrafenis enzo, dus rest van de week komt er ook niks meer van sporten

Eten gaat nu wel goed, tussen de middag eet ik nou steeds 2 tosti's, dus toch 4 broodjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')