Ik merk aan mezelf dat ik wat dikke geworden ben weer
![]()
Dat gaat dus weer vamos!
Ik was gisteren bij de sportschool, nu dus een andere en die hadden al wat ik zocht, loopbanden, fieten (ook weer ZONDER STUUR!
![]()
) en steppers e.d. Ook weer een heerlijk afgeragd gebeuren in het gewichten hok maar het cardio gedeelte zag er goed uit!
En!
Ze openen om 7 uur (!!!) en hebben een ontzettend druk programma met groepslessen! En welke groepsles begint 3x per week om 7.30: Body combat! Een uitstekend programma om vet te verbranden aldus een enthousiaste medewerker. Ook spinning is 3x per week op het programma maar dan in de avond. Ik heb mijn moeder al een mailtje gestuurd dat ze wat spullen moet sturen, daar gaat dus mooi een oude spinningbroek mee. Jammer dat mijn goede spinningbroek (die achterlijk dure van 130 euro, gekocht toen ik nog 3x per week spinde, dus een musthave!) in Utrecht op de zolder ligt in een van de 5 dozen met mijn spullen...
Nu komt de kicker: De lessen kosten $500,-
![]()
Dat is in euro's 90 eurocent!!!! Per les!
Morgen ga ik even terug naar de sportschool om me op te geven. Ik wil 2x per week een klas volgen, dat is dan dus Spinning en BodyCombat (misschien als bc me bevalt dat 3x doen, bedoel die 90 cent per week extra
![]()
)en dan 2x gewoon trainen
met vooral in het begin cardio, en daarna gewoon de klassen houden en afbouwen naar spieropbouw. Maar niet teveel.
Het moet in drie maanden tijd echt wel te doen zijn lijkt mij zo, zeker als ik 5x in de week aan het sporten ben! De eerste week (als het goed is volgende week) een keer body combat en 2x cardio
de week erna 2x bc en cardio en die week erna (als de post er is) spinning erbij pakken.
Ik kijk er nu al naar uit! Het enige waar ik niet naar uitkijk is dat ik bewust die lessen bc 's morgens wil pakken om 7.30. Dan moet ik weer een goed ritme in mijn leven brengen en mijn eten verder uit balanceren op de juiste tijdstippen. Want mijn eetpatronen zijn nog steeds vrij goed alleen eet ik te kort op elkaar.
's morgens een broodje met ham, 's middags een uitgebreide lunch, meestal een kleine salade van te voren, cola'tje light, hoofdgerecht met groente en nagerecht wat meestal bestaat uit fruit of soms ook wel ijs of vla. 's avonds eet ik dan ook een broodje. Het warme eten is gewoon verplaatst naar de middag zeg maar.
Op die manier krijg ik netjes mijn groenten en vitamientjes binnen en hoef ik niet te koken of me op een andere manier bezig te houden met de schijf van 5
![]()
Ook weer wegen, ik vrees dat ik op 79 zit. Dat zou betekenen dat ik 2 kg aangekomen ben, dat is niet echt het idee! Want ik zie het in mijn buik die weer een beetje aan het uitsteken is...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss