Ik vind solliciteren dood en dood eng. Maar ik heb een heel slecht zelfbeeld... ik geloof zélf al niet dat ik iets kan, laat staan dat ik daar een ander van kan overtuigen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te wordenHebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
Dit moet je echt 'uitzieken'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:46 schreef omearos het volgende:
beterschap ymme
dat lijkt me echt een rotziekte. Krijg je nu medicatie of is het iets wat je moet "uitzieken"?
Pfeifferquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit moet je echt 'uitzieken'.![]()
Veel slapen heb ik geen problemen mee.
Maar 15 Januari begint mijn stage, dat zal dan nog wel ff zwaar worden.
Ymme, ik heb zelf ook pfeiffer gehad een paar jaar geleden en heb daar zeker een halfjaar geen studiewerk door kunnen doen. Ik kan me zo indenken dat je het misschien niet gaat redden om hele dagen op de stageplek te zijn. Voor mij was dat toen uitgesloten, na een paar uur iets doen moest ik echt slapen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:25 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder was net hier, zij neemt het huishouden van ons op haar rekening, zodat ik gewoon stage kan gaan lopen. En dan bij thuiskomst lekker rustig op de bank gaan liggen, en rustig eten. Hoef ik me daar niet druk om te maken.
En mijn vriend zou ook wat meer moeten gaan doen in huis, zowieso al omdat ik begin met stage en dus ook niet meer zoveel thuis ben als anders, en vanwege de pfeiffer![]()
Maar goed, het woord samenwonen zegt genoeg. Nu zullen we het toch echt samen moeten gaan doen, en niet ik een beetje meer als hij omdat ik in schoolperiode veel meer vrije tijd had dan hem. Maar ik zal hem wel moeten sturen, want hij ziet dingen niet zosnel als ik![]()
Maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Stage is gewoon nummer 1 op dit moment, daar ga ik dan ook voor en de rest zie ik dan wel weer.
Bedankt voor de lieve reacties hier.![]()
Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan.quote:
Je hebt gelijk, maar dat zou moeten werken, ik heb het doorgegevenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als ik m`n login naam verander en op opslaan druk, blijft er gewoon hardnekkig Patrick staan.Maar maakt ook niks uit eigenlijk, ik ben trots op mijn echte naam.
![]()
Ik ga straks weer naar de sportschool maar eerst ff het avondeten binnen stampen.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef Troel het volgende:
Ja, en ik ben zondag vanaf 11 uur 's ochtends welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |