Bunnik? Dan moet ik toch over A12??quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef Troel het volgende:
Liejannuh, ze zoeken in Bunnik bij ING ComFin nog mensenOok een soort van cijfertjes
ach je collega bracht het wel heel erg lief hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Hehe, een hele dikketerug
Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen
![]()
De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn. Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten).
Hier precies het zelfde verhaal. En ook rondt de 5 kilo aangekomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen
![]()
De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn. Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten).
Die file begint pas bij Bunnikquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bunnik? Dan moet ik toch over A12??Dat is 1 grote file man!
Nee, dank je wel!
In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dipquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:40 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
![]()
mijn winterdip begint wat over te gaan, het zal wel psychologisch zijn, maar het idee dat de dagen alleen maar langer worden tot juni doet mij best wel goed..quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef Emu het volgende:
[..]
In de zomer vind ik het persoonlijk ook veel makkelijker. In de winter is het moeilijk. Daarom hoop ik ook maar dat de winter snel over zal gaan, heb nu al een winter dip![]()
't Is gewoon een irritant typetjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
hm, het is weer dikkemensen afzeiktijd in het wie is de mol topic....![]()
Haha, sorry heb de berichten weer eens veel te laat gelezen, heb alweer een nieuw account aangemaakt. Nu zorg ik ervoor dat ik niet weer m`n w8w en login vergeet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel![]()
Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
Owja, dat is natuurlijk zo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Die schijnen we hier ook te hebbenMaar het is een idee, ik ben er nog nooit geweest
Dat kan je gewoon wijzigenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zie dat ik nu in het lijstje sta, maar ik ben zo dom geweest om als profielnaam Patrick op te geven i.p.v. kipzonderkop.
Dus kip_zonder-kop is Patrick, dat jullie het even weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |