Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterhamquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef hierissiedan het volgende:
Maar ik had zin in "echt" eten!!
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel okequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterham). Ontbijt fatsoenlijk en eet die sinaasappel als tussendoortje, niet als volledige maaltijd.
probeer dan een yoghurt ontbijt of iets dergelijks. een cracker is echt te weinig (zegt de persoon die zelf ook bijna nooit ontbijt) of van die all bran dingen met extra vezels. of eet niet meteen maar op het moment dat je op je werk komt ( uurtje later dan als je thuis eet, meestal). je hoeft niet meteen uit bed en meteen 2 snee brood eten, wel wat meer. en denk dat ze de ene snee bedoelt als lunch, probeer dat ook wat meer te doen, probeer je volledige calorieen voor de dag binnen te krijgen 2000 uit mijn hoofd. en probeer de zoutjes en snoep en chocola te laten staan. en vooral gezond te eten, aardappels zijn op zich geen probleem, gebakken aardappels (in de boter) wel weer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
Nopes, ik herkende je aan je emailadresquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
Ik had mijn startgewicht op 107 staan. Vandaag echt begonnen met een goeie digitale weegschaal en ik blijk 103.4kg te wegen. Meevallertje dus
Overigens sta ik niet in de lijst in de OP zie ik. Mijn loginnaam op dieetweb is fos4, misschien dat het daar fout gaat?
Nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
dankjewel voor het toevoegen
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
Op het allerdikste puntquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
dankjewel voor het toevoegen
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
Dan moet je tussen die sinaasappel en die ene boterham wat inplannen, en die ene boterham zou ik er ook een stuk of vier van maken. Een mens kan niet leven op een sinaasappel en cracker, het resultaat van zo'n menu is dat je gaat vreten, echt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
Gadver zeg. Zwaar klote voor jouw en de fam.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff weer ff schrikken hoor. mijn neefje word nu met spoed naar het ziekenhuis gebracht. heeft een aanval gehad. maar wat voor een aanval weten ze niet, heeft het de vorige keer ook al gehad en toen konden ze ook niets vinden. dus nu maar hopen dat mams snel hoort wat het is en zo. en dat terwijl we net gisteren een weekeindje weg met zijn allen hadden geboekt bij centerparcs, gaat dus waarschijnlijk ook niet door
en het is toch zo'n schatje, door die vorige aanval was hij zo lang "achtergesteld" en je merkte de laatste paar maanden dat hij het echt aan het inhalen was (extra ondeugend en zo). maar hij is ook altijd zo knuffelig. tis gewoon een lieverdje. nu maar afwachten dus. en ik kan zo slecht tegen wachten.
ze zijn weer terug, gelukkig. wat ik zo begreep van mijn moeder is dat hij zich zo boos maakt dat hij zijn adem in gaat houden,en dan vergeet weer adem te halen. of zoiets. in ieder geval niets ernstigs, is zijn karakterquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte g-b, hopelijk vinden ze nu wat hem mankeert...
ja, eigenlijk wel een beetje.... Want stel je voor dat ik lastig ben, etcetc...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon even bellen, teigan, lijkt me. Of hoor je ook bij de telefoonangstclub hier
die jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Breath Holding Spell is dat, naar maar inderdaad niet al te gevaarlijk. Zijn ouders zouden eens kunnen proberen om hem in zijn gezichtje te blazen tijdens zo'n aanval. Dat wil wel eens helpen. Mocht je er iets meer over willen weten, Anitra in OUD heeft een zoontje die hetzelfde heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |