abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44980409
En niet anders, octopussy
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:44:10 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_44980536
Ik ben trouwens niet helemaal lekker, ondanks dat ik echt voldoende slaap heb gehad de afgelopen dagen. Zou het dan toch de combinatie met weer afvallen zijn dat mijn lichaam weer raar doet (of was de salade op mijn werk vanmiddag echt niet goed meer )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Admin woensdag 3 januari 2007 @ 19:24:12 #253
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_44981845
Ik had mijn startgewicht op 107 staan. Vandaag echt begonnen met een goeie digitale weegschaal en ik blijk 103.4kg te wegen. Meevallertje dus
Overigens sta ik niet in de lijst in de OP zie ik. Mijn loginnaam op dieetweb is fos4, misschien dat het daar fout gaat?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 januari 2007 @ 19:34:30 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44982214
Welkom, Danny, en veel succes!

Ik was vandaag op een verjaardag en blijk nu voor het eerst sinds jaren lichter te zijn dan mijn nicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44983685
danny heb je je plan al ingevuld op dieetweb? op de beginpagina staat wat je moet invullen om in het lijstje te komen, als het dan nog niet lukt kan je troel een berichtje sturen
  Admin woensdag 3 januari 2007 @ 20:15:53 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_44983837
jah, heb alles ingevuld. startdatum, lengt, start en streefgewicht
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_44984034
en bij resultaat toevoegen al iets ingevuld? misschien dat dat helpt
pi_44984547
misschien dat Bert er nog iets mee moet doen?

Even wachten op Troel dus...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44984602
ik heb ook alles ingevult een paar dagen geleden maar sta er ook nog niet tussen
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:53:27 #260
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44990291
Oke update van mijn dieet: vanochtend hoopvol begonnen met een lekkere sinasappel, maar door alle comotie op het werk pas om 14 uur toe gekomen aan de luch. Opzich geen probleem normaal gesproken eet ik pas om 12 uur (ontbijt wat meestal een sneetje brood is) Maar de soep smaakte me niet goed, hij "vulde" niet echt. Dus een appeltje erbij genomen so far so good. Maar rond 5 uur kreeg ik weer honger dus het soepje en een sinasappel naar binnen. Maar ik had zin in "echt" eten!! van armoe maar weer soep hij begon al niet zo lekker meer te smaken... niet oke... IK HAD HONGER!! dus heb gesmokkeld en een stukje kipfilet gegeten.. en dat hielp een heel stuk! savonds nog 2 appeltjes onder de film.
Ik wil nu n iet als een quiter klinken, maar dit is echt niet goed! Ik mijn lichaam heeft gewoon voedsel nodig!! Dus nieuw plan van aanpak. Sochtens een licht wasa met een plakje kaas. en een sinasappel, dan om 12 uur snee brood met magere vleeswaren om 3 uur wat fruit om 6 uur warm eten(groenten en vlees geen aardappels) dan savonds een bakje yoghurt met roosvice en bij eventuele. Op zich lijkt mij dit vrij licht en goed volte houden, waardoor ik het net iets beter volhou... Owja en de sportschool moet nog geregeld worden

p.s. ik sta ook niet in het lijstje...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 22:57:53 #261
43556 miss_dynastie
pi_44990482
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef hierissiedan het volgende:
Maar ik had zin in "echt" eten!!
Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterham ). Ontbijt fatsoenlijk en eet die sinaasappel als tussendoortje, niet als volledige maaltijd.
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:04:20 #262
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44990755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vind ik ook niet gek he, na dit armoedige eten. Ik weet niet of dit een 300 KCal dieet is of zo, maar geen mens houdt dat vol (ook je nieuwe plan niet: één boterham ). Ontbijt fatsoenlijk en eet die sinaasappel als tussendoortje, niet als volledige maaltijd.
ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_44993066
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

ik moet meestal kokken als ik moet ontbijten... ik ben dan al blij als ik er een cracker naar binnen brijg... Een sinasappel gaat overigens wel oke
probeer dan een yoghurt ontbijt of iets dergelijks. een cracker is echt te weinig (zegt de persoon die zelf ook bijna nooit ontbijt) of van die all bran dingen met extra vezels. of eet niet meteen maar op het moment dat je op je werk komt ( uurtje later dan als je thuis eet, meestal). je hoeft niet meteen uit bed en meteen 2 snee brood eten, wel wat meer. en denk dat ze de ene snee bedoelt als lunch, probeer dat ook wat meer te doen, probeer je volledige calorieen voor de dag binnen te krijgen 2000 uit mijn hoofd. en probeer de zoutjes en snoep en chocola te laten staan. en vooral gezond te eten, aardappels zijn op zich geen probleem, gebakken aardappels (in de boter) wel weer.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:55:33 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_44997003
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
Ik had mijn startgewicht op 107 staan. Vandaag echt begonnen met een goeie digitale weegschaal en ik blijk 103.4kg te wegen. Meevallertje dus
Overigens sta ik niet in de lijst in de OP zie ik. Mijn loginnaam op dieetweb is fos4, misschien dat het daar fout gaat?
Nopes, ik herkende je aan je emailadres Ik zal eens kijken waar het aan schort, volgens mij hadden we alles gekoppeld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44997307
Goede morgen

Ik ben zenuwachtig, ik heb om 10.00 uur een solicitatiegesprek voor mijn stage.
Ik hoop dat het goed gaat, en dat ik word aangenomen. Hrt betreft een 22 weken stage
pi_44998206
hierissiedan, goed idee om te stoppen met dat soepding, maar ik zou toch nog meer gaan eten.... Er zijn vast wel ergens wat lijstjes te vinden waar het opstaat, en anders kan de sportschool je helpen..

ymme succes dan nu...

Ik moet vandaag van vriendje weer eens helemaal bijhouden wat ik eet, even als controle of het goed gaat zeg maar.. Ik heb gisteravond nog even wat proefwerken nagekeken, en van de een wordt je blijer dan van de ander, sommige mensen krijgen nu de rekening van niets doen in de les....
Vandaag maar even de anderen nakijken denk ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 10:18:16 #267
13151 crew  Rewimo
pi_44998305
Succes, ymme!

hierissiedan, je gaat dit nooit volhouden zo, en je loopt tekorten op. Een crashdieet heeft geen zin. Je kunt beter gezond eten en dan een normaal aantal calorieën, en langzamer afvallen. Je moet je eetpatroon wijzigen, dat is de truc. Snel afvallen heeft geen zin, dat zit er net zo snel weer aan als je stopt, en meestal nog met wat bonuskilo's ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44999303
Ik ben weer terug.

Het gesprek verliep heel soepel en leuk. Voor mijn gevoel klikte het wel.
Hij heeft mijn stagemap nu gekopieert en gaat deze even doorkijken, vanwege welke opdrachten hij mij kan laten doen bij hem, en dan nog eventueel intern. Maar hetgeen wat ik daar niet zou kunnen afronden, kan op school dan nog extra in de theorie.

Verder was hij heel positief over mij en over het geen wat ik daar zou kunnen betekenen. Het was nog geen ja (moet het nog voorleggen bij de directie, maar hier zag hij geen problemen in), maar zeer zeker geen nee. Dus nu ff afwachten.

Ik hoop dat ik aangenomen ben, ben alleen nog niet over stage vergoeding begonnen. Dit doe ik dan wel
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:00:35 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_45000561
Danny, je staat nog niet in het lijsjte omdat je nog geen resultaat toegevoegd hebt Inmiddels heeft Bert de 103,4 in de database toegevoegd.

Inmiddels heb ik van Bert knopjes gekregen om iedereen bij de juiste groep toe te voegen, dus dat gaat veel tijd schelen. Alle nieuwe aanmelders heb ik nu dus bij de dieet-club gezet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:02:41 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_45000606
lmnop, je zit trouwens op een heel mooi BMI!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45001436
dankjewel voor het toevoegen
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 13:04:48 #272
13151 crew  Rewimo
pi_45002240
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
ik weet dat dit al eens eerder is gevraagd maar kon het niet terug vinden, waar doen jullie precies je buikomtrek meten?
Niet
pi_45002285
Hier ook:
Niet
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:07:05 #274
79550 Ymke
your ghost
pi_45002315
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef Miss_S het volgende:
Op het allerdikste punt
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_45002325
dat kan ook

het allerdikste punt dat dacht ik dus ook....zal binnekort eens meten
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:12:48 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_45002506
Dikste punt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45002522
ik op het dunste stukje, echt bij je taille, maar ik meet hem eigenlijk niet zo vaak, ik meet toch elke keer weer anders, dus dan kun je er weinig waarde aan hechten
pi_45002583
heb ff op internet gezocht op bmi sites waar je ook je buikomtrek in moeten vullen en daar hebben ze het over je taille
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 13:24:45 #279
13151 crew  Rewimo
pi_45002878
Maakt op zich niet zoveel uit denk ik, als je maar altijd op dezelfde manier meet. Anders kun je het niet vergelijken.
pi_45003246
pfff weer ff schrikken hoor. mijn neefje word nu met spoed naar het ziekenhuis gebracht. heeft een aanval gehad. maar wat voor een aanval weten ze niet, heeft het de vorige keer ook al gehad en toen konden ze ook niets vinden. dus nu maar hopen dat mams snel hoort wat het is en zo. en dat terwijl we net gisteren een weekeindje weg met zijn allen hadden geboekt bij centerparcs, gaat dus waarschijnlijk ook niet door

en het is toch zo'n schatje, door die vorige aanval was hij zo lang "achtergesteld" en je merkte de laatste paar maanden dat hij het echt aan het inhalen was (extra ondeugend en zo). maar hij is ook altijd zo knuffelig. tis gewoon een lieverdje. nu maar afwachten dus. en ik kan zo slecht tegen wachten.
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 13:43:43 #281
43556 miss_dynastie
pi_45003481
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:04 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Dan moet je tussen die sinaasappel en die ene boterham wat inplannen, en die ene boterham zou ik er ook een stuk of vier van maken. Een mens kan niet leven op een sinaasappel en cracker, het resultaat van zo'n menu is dat je gaat vreten, echt.
pi_45003521
poeh gothic-blackie, dat is schrikken..
hopen dat het meevalt joh.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 14:05:02 #283
13151 crew  Rewimo
pi_45004118
Sterkte g-b, hopelijk vinden ze nu wat hem mankeert...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 14:06:41 #284
13151 crew  Rewimo
pi_45004166
Iemand nog suggesties wat ik voor mijn verjaardag kan vragen? En weet iemand een goed adres voor Bossche Bollen (in Den Bosch dus)? Morgen ga ik met Christan en mijn moeder een dagje naar Den Bosch voor mijn jarigheid
pi_45004245
Wat je voor je verjaardag moet vragen, uuuhhh
Bossche Bollen

Verder weet ik ook nooit wat ik moet vragen voor mijn verjaardag, dit jaar ga ik voor een nieuwe pannenset
pi_45004269
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:36 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff weer ff schrikken hoor. mijn neefje word nu met spoed naar het ziekenhuis gebracht. heeft een aanval gehad. maar wat voor een aanval weten ze niet, heeft het de vorige keer ook al gehad en toen konden ze ook niets vinden. dus nu maar hopen dat mams snel hoort wat het is en zo. en dat terwijl we net gisteren een weekeindje weg met zijn allen hadden geboekt bij centerparcs, gaat dus waarschijnlijk ook niet door

en het is toch zo'n schatje, door die vorige aanval was hij zo lang "achtergesteld" en je merkte de laatste paar maanden dat hij het echt aan het inhalen was (extra ondeugend en zo). maar hij is ook altijd zo knuffelig. tis gewoon een lieverdje. nu maar afwachten dus. en ik kan zo slecht tegen wachten.
Gadver zeg. Zwaar klote voor jouw en de fam.
En al helemaal als ze niet weten wat het is. Ik hoop dat ze hier snel achter komen.

Sterkte meid
pi_45004751
Na een heeeeeeeeele lange pauze van een boel maanden meld ik me hier toch weer aan.
Was ik zo trots op het feit dat ik bijna 10 kilo kwijt was, die zit er dus mooi weer aan.
Inmiddels woon ik samen ipv bij 1 van mn ouders, en het bevalt me prima.
Ook zit ik bij een dietiste waar ik in wezen niks aan heb... Ik ga het dus gewoon weer op mijn eigen manier doen waar ik vorig jaar zo blij van werd.
Ik ga met een vriendin 2 keer in de week sporten en dan zelf thuis ook wat oefeningen doen.

Het jaar kan na het begin alleen maar beter worden (ik begin dit jaar met een begrafenis).
Ik ga echt aan mezelf werken en mijn eetpatroon/leefpatroon veranderen van niet echt gezong naar gezond. Mijn vriend houdt van me zoals ik ben hoor, dat zit wel goed... maar ik wil het voor mezelf.
Dus...

Ik ga maar weer es iets invullen denk ik
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 14:42:05 #288
13151 crew  Rewimo
pi_45005311
Jammer van die 10 kilo T_A_P, maar veel succes met je nieuwe poging
pi_45005382
Hier is de snoepkast weer bijna leeg, gelukkig

Kan volgende week het nieuwe jaar pas echt goed beginnen
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:09:58 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_45006149
Ik heb je in het juiste lijstje geplaatst, TAP

GB, sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45006644
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte g-b, hopelijk vinden ze nu wat hem mankeert...
ze zijn weer terug, gelukkig. wat ik zo begreep van mijn moeder is dat hij zich zo boos maakt dat hij zijn adem in gaat houden,en dan vergeet weer adem te halen. of zoiets. in ieder geval niets ernstigs, is zijn karakter
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 15:26:15 #292
13151 crew  Rewimo
pi_45006718
Breath Holding Spell is dat, naar maar inderdaad niet al te gevaarlijk. Zijn ouders zouden eens kunnen proberen om hem in zijn gezichtje te blazen tijdens zo'n aanval. Dat wil wel eens helpen. Mocht je er iets meer over willen weten, Anitra in OUD heeft een zoontje die hetzelfde heeft.
pi_45006756
gothic blackie, het valt dus gelukkig mee... Is dat niet iets van breath holding spell oid? Ik heb er hier op het forum wel eens vaker over gelezen...

TAP, welkom terug dan maar, en zet hem op!!!

ik ben maar even flink thee aan het drinken, gisteren had ik ook al te weinig gedronken en ik moest er vandaag op gaan letten..

nog iets stoms, ik had voor de kerst een haptotherapeute gebelt voor een afspraak en die zou mij deze week terugbellen.. Maar ik heb nog niets gehoord.. Zal ik er nu zelf maar achteraangaan volgende week?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 15:28:09 #294
13151 crew  Rewimo
pi_45006795
Gewoon even bellen, teigan, lijkt me. Of hoor je ook bij de telefoonangstclub hier
pi_45006859
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon even bellen, teigan, lijkt me. Of hoor je ook bij de telefoonangstclub hier
ja, eigenlijk wel een beetje.... Want stel je voor dat ik lastig ben, etcetc...
pi_45007471
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Breath Holding Spell is dat, naar maar inderdaad niet al te gevaarlijk. Zijn ouders zouden eens kunnen proberen om hem in zijn gezichtje te blazen tijdens zo'n aanval. Dat wil wel eens helpen. Mocht je er iets meer over willen weten, Anitra in OUD heeft een zoontje die hetzelfde heeft.
die ja en heb nu ook met mijn zus gesproken. is niet gevaarlijk, na zijn 4de levensjaar moet hij er overheen groeien, en als hij een aanval krijgt, of blazen in zijn mondje, of een klap geven, of knijpen, of koud water gebruiken. eigenlijk dezelfde dingen die je doet als iemand flauw valt. maar ik ga wel ff zoeken in oud.
pi_45007582
Hmm, ik zie dat ik nog steeds niet in het lijstje sta, terwijl ik daar wel een account heb? Ik ben ook zo stom geweest om me w8w + inlognaam te vergeten, dus moet maar weer een nieuw account aanmaken.
Tok.
pi_45008864
kip zonder kop past wel goed bij je he
pi_45009481
vraag Troel anders even kipzonderkop, misschien kan die er nog achterkomen..
pi_45012224
Nou ik heb vandaag ook weer wat van mijn telefoonangst overwonnen. Had gisteren (!) sollicitatie e-mails verstuurd en vandaag belde al iemand van 1 van die bedrijven. Hij wilde weten wat voor soort afstudeeropdracht ik zoek en nodigde me uit voor een gesprek maandag.

De drie afwijzingen die ik daarna kreeg van andere bedrijven konden me dus even niet deren

Nu moet ik nog wel even gaan shoppen voor een beetje nette kleding want ik ben natuurlijk weer uit alles gegroeid.
Morgen dus maar even naar de winkel voor een jasje ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')