abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45012297
FOKdieetclub *Deel 131*

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de [url=http://wiki.fok.nl/index.php?title=DieetclubOP]Fok!wiki
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:11:05 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012331
Hmm, weer ** in de titel

Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012341
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef octopussy het volgende:
Nou ik heb vandaag ook weer wat van mijn telefoonangst overwonnen. Had gisteren (!) sollicitatie e-mails verstuurd en vandaag belde al iemand van 1 van die bedrijven. Hij wilde weten wat voor soort afstudeeropdracht ik zoek en nodigde me uit voor een gesprek maandag.

De drie afwijzingen die ik daarna kreeg van andere bedrijven konden me dus even niet deren

Nu moet ik nog wel even gaan shoppen voor een beetje nette kleding want ik ben natuurlijk weer uit alles gegroeid.
Morgen dus maar even naar de winkel voor een jasje ofzo.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
spannend octopussy!!
en wanneer zou je daar dan beginnen, of weet je dat nog niet?
Ennuh Troel Wat zie ik? Je bent meer dan 70 kg afgevallen!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45012361
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
Hmm, weer ** in de titel

Kip, je hoeft geen nieuw account aan te maken hoor!
Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..
had je maar eerder moeten zijn met openen
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:12:33 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012364
Ow, dat heb je al gedaan

Nouja, ik heb je oude account gedisabled, maar ik kan ook gewoon wachtwoorden resetten en je je inlognaam geven Ik kan alleen niet zien welk wachtwoord je had, dus dan krijg je gewoon een verse.

Isabeau, is het nog gelukt met inloggen trouwens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:13:12 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012386
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:12 schreef teigan het volgende:

[..]

Ik vond het wel vrolijk staan, die **'tjes..
had je maar eerder moeten zijn met openen
ymme heeft dat in het vorige topic ingevoerd

Ik was gewoon net te laat, maar we gaan straks gewoon verder in dat topic van mij, nummer is al goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012418
hm, dan moeten we wel hard doorposten vanavond...
of laat je je computer nog even aanstaan tot deze vol is?
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:17:45 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012531
Nee, maakt ook niet zo heel veel uit. Ze kunnen hem vanzelf dichtgooien, of open laten, dan kunnen we er vanzelf verder in

De aarde vergaat gelukkig niet.

Oew, ik heb zin in zondag, dan ga ik Rewimo weer zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45012671
wil even tussendoor een hele dikke aan ikiskoel geven, want ik mag op gesprek bij het bedrijf zelf. dus afwachten maar
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:23:21 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_45012691
Super GB!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 18:32:27 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45012941
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:17 schreef Troel het volgende:
Oew, ik heb zin in zondag, dan ga ik Rewimo weer zien
Oja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45013295
pi_45013712
Troel: ja is gelukt, anders stond ik ook niet in het lijstje Nog bedankt

Octopussy: succes! erg leuk dat je al zo snel positief nieuws had ipv alleen afwijzingen!

Ik ben vandaag begonnen aan de clindamycine, antibioticum nummero 3. IK ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:12:21 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_45014381
Niet eens gezien Isabeau De lijstjes beginnen me te duizelen nadat ik alles uitgeplozen heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45014439
ik heb mijn ww maar gewijzigd in iets wat ik zelf kan onthouden

Ik moet mijn tas eigenlijk nog inpakken voor komend weekend, maar ik heb geen zin. In inpakken dan. Wat moet ik in godsnaam meenemen.... bikini past me niet meer en badpak moet ik nog maar even uitproberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45014451
Leuk dat je op gesprek magOcto!
En dat geldt voor jou natuurlijk ook Gothic Blackie!
Ik ga zo ook maar weer even een sollicitatie versturen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:15:38 #17
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45014492
Ik sta nog steeds niet in het lijstje
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_45014504
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te worden Hebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:16:17 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_45014512
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef hierissiedan het volgende:
Ik sta nog steeds niet in het lijstje
Iedereen is gekoppeld, heb je wel je plan ingevuld en ook een eerste gewicht ingevuld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45014848
heb de laatste tijd echt weinig zin om te gaan sporten
morgen maar weer eens beginnen met hardlopen
pi_45014920
isa, badpakken passen toch meestal nog wel redelijk langg? Of krijg je dan zo'n hoogopgesneden idee?

tot nu toe heb ik ngo geen echt serieuze sollicitatiegesprekken gehad, maar degene die ik had voor mijn LIO baan vond ik wel eng...
pi_45015014
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd doodeng, solliciteren. Ik vind het verschrikkelijk om afgewezen te worden Hebben jullie dat ook? Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik word afgewezen.
Ja ik trek me dat altijd heel persoonlijk aan. Ik denk dat die 'faalangst' ook wel een beetje de reden van mijn sollicitatie-uitstelgedrag is geweest. Moet namelijk 5 februari al stage gaan lopen, maar ik wilde wachten met solliciteren totdat ik een portfolio website had gemaakt. Dat is dus nog steeds niet gebeurd

De afwijzingen waren allemaal gelukkig niet persoonlijk op te vatten. Ze hadden al een stagiair of konden niet voor begeleiding zorgen in de stageperiode. Nu hoop ik wel heel erg dat het bij dit bedrijf gaat lukken, want dat scheelt me al een hoop gestress.

Ik ben nog steeds lichtelijk beledigd door de afwijzing van de Ikea voor een bijbaantje als winkelmedewerker, omdat mijn opleiding en ervaring niet bij de functie zou passen.
Komop zeg, je hoeft toch geen marketing te studeren en 3 jaar werkervaring te hebben om bij de Ikea in de winkel te staan.
pi_45015171
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel eng, want ik moet mezelf dan gaan verkopen en dat is gewoon eng. Afgewezen worden vind ik niet erg als ze er een goede motivatie bij hebben, of wanneer ik zelf al had bedacht dat ik niet bij het bedrijf pas. Dat laatste komt namelijk ook nog wel eens voor.
Als ik word afgewezen, dan zie ik het gesprek maar als een goede oefening.

Over die Ikea afwijzing zou ik trouwens heel boos en geirriteerd raken en daar zou ik dus ontzettend achter aan gaan zitten bellen. Wat een lulsmoes zeg.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:37:59 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_45015238
Liejannuh, ze zoeken in Bunnik bij ING ComFin nog mensen Ook een soort van cijfertjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45015315
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:22 schreef gothic-blackie het volgende:
wil even tussendoor een hele dikke aan ikiskoel geven, want ik mag op gesprek bij het bedrijf zelf. dus afwachten maar
Hehe, een hele dikke terug Ik was vanochtend bij een klant, keek vanmiddag in de inbox en ik werd helemaal blij. En ik baalde toen mn collega zei dat hij je al had gebeld om het te vertellen! Dat had ik willen doen

De afgelopen 1,5 a 2 maand heb ik weer behoorlijk zitten vreten. Er zit 5 kg bij, grrrr!! Nu ben ik vanaf 2 januari weer begonnen met gezond eten, samen met mn . Geen sapjes, colatjes, snackjes, koekjes en dat soort troep meer in huis halen en gezond eten gedurende de dag.
Wel gek eigenlijk... begin vorig jaar begon ik ook hartstikke goed en rond de zomer was ik 17 kg afgevallen. En na de zomer verval ik weer in mn oude vreetpatroon. Zó irritant. Maar goed, ik las dat sommige van jullie er ook last van hebben, dus ik ben niet de enige (alsof dat een excuus is om weer te gaan vreten ).
It is your friends who make your world!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')