quote:Op maandag 1 januari 2007 18:47 schreef Elusive het volgende:
brrr vrouwen moeten gewoon langhaar hebben, niet van die rattenkopjes![]()
You are damn right.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
'lekker kort, lekker makkelijk".
Damn...wat een afknapper. Wat een voornemen!
Lekker kort, lekker makkelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
een voordeel van kort haar is dat je meteen mannen selecteert die WEL smaak hebben
het is maar wat je smaak noemt, mannen die op kort haar vallen zijn gewoon verkapte homo's. die zullen het idd misschien mooi vinden, ik niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
een voordeel van kort haar is dat je meteen mannen selecteert die WEL smaak hebben
..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
"Lekker kort, lekker mannelijk"quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
Damn...wat een afknapper. Wat een voornemen!
Ik denk dat als je als vrouw kort haar hebt je niet op mannen moet richtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
Jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik niet, houd van mijn lange haar en wil het er zeker niet af hebben.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!!, net zoals de meeste vrouwen in nedeland
![]()
Scheelt ook weer meteen die paar topics in R&P "Vindt ie me nu leuk??" !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
Eens. Lang haar is een sieraad voor een vrouw.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:47 schreef Elusive het volgende:
brrr vrouwen moeten gewoon langhaar hebben, niet van die rattenkopjes![]()
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eens. Lang haar is een sieraad voor een vrouw.
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
De mensen in je omgeving durven niet eerlijk tegen je te zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
gabberquote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef JackRabbitSlim het volgende:
zeker 10 a 13 jaar trots kaal.. maar leuk dat het de goede kant met je op gaat..
Ja, vind je dat gek?quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Geboortedatum: 20-05-1984quote:Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
En dat geldt voor mijn vriendin ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef koningin-winvis het volgende:
Kort haar is gewoon echt oerlelijk.![]()
Het mijne blijft lang, voor altijd!![]()
Soms vind ik het leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:15 schreef ymme het volgende:
Wat verstaan jullie onderkort? Een ouderwets kapsel waar niet aan gedaan word ofzo?
Ik heb voor nog wel een schuine lok voor. En in de nek ook lang, heel modern en elke keer volgens de nieuwe trends.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |