quote:Op maandag 1 januari 2007 18:47 schreef Elusive het volgende:
brrr vrouwen moeten gewoon langhaar hebben, niet van die rattenkopjes![]()
You are damn right.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
'lekker kort, lekker makkelijk".
Damn...wat een afknapper. Wat een voornemen!
Lekker kort, lekker makkelijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
een voordeel van kort haar is dat je meteen mannen selecteert die WEL smaak hebben
het is maar wat je smaak noemt, mannen die op kort haar vallen zijn gewoon verkapte homo's. die zullen het idd misschien mooi vinden, ik niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
een voordeel van kort haar is dat je meteen mannen selecteert die WEL smaak hebben
..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
"Lekker kort, lekker mannelijk"quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef Untouchables het volgende:
Damn...wat een afknapper. Wat een voornemen!
Ik denk dat als je als vrouw kort haar hebt je niet op mannen moet richtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
Jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:42 schreef Little_Angel het volgende:
Ik niet, houd van mijn lange haar en wil het er zeker niet af hebben.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!!, net zoals de meeste vrouwen in nedeland
![]()
Scheelt ook weer meteen die paar topics in R&P "Vindt ie me nu leuk??" !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
Eens. Lang haar is een sieraad voor een vrouw.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:47 schreef Elusive het volgende:
brrr vrouwen moeten gewoon langhaar hebben, niet van die rattenkopjes![]()
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eens. Lang haar is een sieraad voor een vrouw.
Goed punt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef droomkoningin het volgende:
De mensen in je omgeving durven niet eerlijk tegen je te zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
gabberquote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef JackRabbitSlim het volgende:
zeker 10 a 13 jaar trots kaal.. maar leuk dat het de goede kant met je op gaat..
Ja, vind je dat gek?quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Geboortedatum: 20-05-1984quote:Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
En dat geldt voor mijn vriendin ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef koningin-winvis het volgende:
Kort haar is gewoon echt oerlelijk.![]()
Het mijne blijft lang, voor altijd!![]()
Soms vind ik het leukquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:15 schreef ymme het volgende:
Wat verstaan jullie onderkort? Een ouderwets kapsel waar niet aan gedaan word ofzo?
Ik heb voor nog wel een schuine lok voor. En in de nek ook lang, heel modern en elke keer volgens de nieuwe trends.
Ah, het "Aldi-kapsel". Dat kapsel noemen wij zo sinds van de ene op de andere dag alle drie de Aldi kassieres in onze toenmalige woonplaats hetzelfde kapsel haddenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms vind ik het leuk
Maar met name buiten de randstad lijken alle vrouwen wel dezelfde kapper te hebben en die kapper houdt van kort, freaky kleuren en een rare lok
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, het "Aldi-kapsel". Dat kapsel noemen wij zo sinds van de ene op de andere dag alle drie de Aldi kassieres in onze toenmalige woonplaats hetzelfde kapsel hadden
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel helemaal kaal, dat is namelijk helemaal makkelijk.
zoiets:
[afbeelding]
Hier in Oost-Brabant hebben bijna alle vrouwen van boven de 40 een roodbruin geverfde, opgeknipte standaardcoupe, boven de 30 beginnen velen er ook al mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms vind ik het leuk
Maar met name buiten de randstad lijken alle vrouwen wel dezelfde kapper te hebben en die kapper houdt van kort, freaky kleuren en een rare lok
Hoe triest en gewoon pure jaloezie inderdaad...omdat zij het niet meer hebben (en blijkbaar geen moeite voor doen, gok ik) mogen andere het ook "niet"...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Hier in Oost-Brabant hebben bijna alle vrouwen van boven de 40 een roodbruin geverfde, opgeknipte standaardcoupe, boven de 30 beginnen velen er ook al mee.![]()
Ik heb altijd het gevoel dat de achterliggende reden is dat ze er niet buiten willen vallen. Het schijnt op veel schoolpleinen zo te zijn, dat de moeders van boven de 30 met prachtig, lang blond haar (of iets dergelijks) met de nek aan gekeken worden door hun leeftijdgenotes. En dat er achter hun rug over ze geroddeld wordt. Hetzelfde gebeurd als een van de moeders zich wat modieuzer kleden dan de anderen. "Hoe durft ze!" Op het Viva-forum werden enige tijd geleden dit soort dingen bepraat.
Pure jaloezie.
Ik vind dat zij niet het hoofd er voor heeft (te bol en niet mooi rond) en ik druf er om te wedden dat zij een veel mooier gezicht heeft met lang haar. Noujah het gezicht blijft even mooi, maar het komt beter tot zijn recht.quote:(Bijna) helemaal kaal kán trouwens mooi zijn. Deze foto heb ik van de Maxmodels-site:
[afbeelding]
Ja echt prachtig johquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef postinggirl het volgende:
[..]
(Bijna) helemaal kaal kán trouwens mooi zijn. Deze foto heb ik van de Maxmodels-site:
[afbeelding]
Ja, nou! Geweldig!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef postinggirl het volgende:
(Bijna) helemaal kaal kán trouwens mooi zijn. Deze foto heb ik van de Maxmodels-site:
[afbeelding]
Tja dat heb je als je uit gaat van het gross, waar kort haar toch niet bij staat. En je iedereen weet dat daar uitzonderingen op zijn, maar goed dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:09 schreef ymme het volgende:
Jullie scheren echt iedereen over één kam hier
Meid ik heb die foto met kort haar van je bekeken...Laat ik eerst zeggen dat de kwaliteit te slecht is om echte een compleet juiste mening te geven. Maar op wat ik zie geef ik toch even een mening.quote:Bij mij staat toch echt kort haar beter dan lang haar (kort kort, heb 't wel lang in de nek).
Waarom is het niet eerlijk tegen over mensen zoals jij dat wij onze mening geven? En der zijn weinig feiten aan een kapsel, behalve lengte (5 cm) kleur (bruin) etc... Daarbij geef jij nu geheel je eigen mening over je eigen kapsel, en ja ik ben blij dat jij met een kapsel loopt wat JIJ er leuk vind uit zien, maar als andere dat niet vinden mogen zij dat toch?quote:Jullie geven een mening die niet gebaseert is op feiten, maar gewoon persoonlijke meningen.
Dit is niet fare tegenover de mensen die jong zijn (zoals ik 22) en een leuk vlot verzorgt kapsel hebben, wat iets korter is dan de meesten hier mooi vinden.
Op die foto heb ik lange haren, in een staart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:28 schreef optifree het volgende:
[..]
Tja dat heb je als je uit gaat van het gross, waar kort haar toch niet bij staat. En je iedereen weet dat daar uitzonderingen op zijn, maar goed dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
[..]
Meid ik heb die foto met kort haar van je bekeken...Laat ik eerst zeggen dat de kwaliteit te slecht is om echte een compleet juiste mening te geven. Maar op wat ik zie geef ik toch even een mening.
Het staat jou ook niet. Je kaaklijn is te mannelijk (lees: groot en breed) om kort haar te kunnen hebben. Daarbij is de manier zoals het zit nou niet echt spannend, leuk oid...het is gewoon saai. Daarbij is het kapsel ook nog eens zo dat het lijkt alsof je flaporen hebt.
Disclaimer: Alles is gebaseerd op die beroerde foto uit je fotoboek en bij een foto van goede kwaliteit zou deze mening uiteraard kunnen veranderen
[..]
Waarom is het niet eerlijk tegen over mensen zoals jij dat wij onze mening geven? En der zijn weinig feiten aan een kapsel, behalve lengte (5 cm) kleur (bruin) etc... Daarbij geef jij nu geheel je eigen mening over je eigen kapsel, en ja ik ben blij dat jij met een kapsel loopt wat JIJ er leuk vind uit zien, maar als andere dat niet vinden mogen zij dat toch?
Daarbij is jouwn idee van een leuk vlot kapsel anders dan die van andere, dat mag toch wel?
Over verzorgt gaan we het niet hebben, want ik neem even aan dat iedereen het verzorgt (bijhoud)
En ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Sjeen het volgende:
Tsja, ieder zijn mening... ik heb kort haar en ben er blij mee![]()
Ja, ik noem het 'Libellekapsels'. Lekker vlot en trendy, het liefst nog met 2 puntige bakkebaardjes opzij en een rode kleurspoeling om het af te maken. Natuurlijk zie je er helemaal modieus uit als je je look completeert met stevige stappers met spekzolen en een 7/8 spijkerbroek.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms vind ik het leuk
ja ik ken hetquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik noem het 'Libellekapsels'. Lekker vlot en trendy, het liefst nog met 2 puntige bakkebaardjes opzij en een rode kleurspoeling om het af te maken. Natuurlijk zie je er helemaal modieus uit als je je look completeert met stevige stappers met spekzolen en een 7/8 spijkerbroek.
Echt overal buiten de randstand zie je vrouwen er zo bij lopen. Het lijkt wel een geheim verbond ofzo.
Het valt me inderdaad op dat er in de grote steden wat meer variatie is qua kapsels voor vrouwen boven de 30. In Rotterdam bijvoorbeeld (ik was er gisteren...) lijken de mensen zich wat minder van elkaar aan te trekken dan hier in Brabant. Daar zie je nog weleens een oudere lopen met dreads of iets dergelijks.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik noem het 'Libellekapsels'. Lekker vlot en trendy, het liefst nog met 2 puntige bakkebaardjes opzij en een rode kleurspoeling om het af te maken. Natuurlijk zie je er helemaal modieus uit als je je look completeert met stevige stappers met spekzolen en een 7/8 spijkerbroek.
Echt overal buiten de randstand zie je vrouwen er zo bij lopen. Het lijkt wel een geheim verbond ofzo.
Ik kom zulke dingen nochthans alleen tegen op kappersacademietypes.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat is er mis met vrouwelijk zijn? Een rok of jurk is toch ook wel eens mooi? Lang haar ook, je kan het los dragen, opsteken en als je practisch wilt zijn doe je het in een staart. Het lijkt wel alsof de vrouwen hier keihard hun best doen om er zo onaantrekkelijk en onvoordelig mogelijk uit te zien. Dat ze zich dan wel weer en masse op het Sonja Bakkerdieet storten snap ik dan weer niet. Alleen om hun nieuwe ranke maatje 36 alsnog te verhullen in zakkerige broeken, slobbervesten en jacks en bergschoenen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik ken het
snap er werkelijk niets van, het is én niet mooi, én niet vrouwelijk en niet practisch zoals ze altijd beweren want met korter haar ben je langer bezig dan met langer haar...
kortom... geen flauw idee waarom ze dan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |