Ja, okay, het nadeel van golf is dat er veel spelers tegelijk op de baan staan en de camera vaak moet overschakelen, maar dat is een kwestie van je aandacht er bij houden. En gelukkig worden de scores dan ook telkens in beeld gebracht.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Volleybal is ook een mooie tv-sport inderdaad, al ben ik nog steeds niet gewend aan de nieuwe puntentelling. Je hebt helemaal gelijk in je opsomming van elementen die het mooi maken en het is net te volgen, dat maakt het aantrekkelijker dan tafeltennis of badminton wat toch echt te snel gaat voor de tv.
Waarom vind jij golf een mooie tv-sport Leatherface? Ik vind het vaak nogal verwarrend, er loopt zoveel door elkaar heen.
Het probleem van basketbal dat het vrijwel nooit spannend is, of het moet in de laatste minuten zijn. Dat heb je met sporten met van die hoge scores. Zelfde geldt voor handbal.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
NBA basketbal. Non stop actie. Vind het mooier dan welke sport dan ook om naar te kijken. Jammer dat het als Nederlander alleen te zien is via anaal +
Dat is waar. Basketbal wordt meestal pas in het laatste kwart spannend.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het probleem van basketbal dat het vrijwel nooit spannend is, of het moet in de laatste minuten zijn. Dat heb je met sporten met van die hoge scores. Zelfde geldt voor handbal.
Ook een Marathon vind ik schitterend. Ook al is het erg sloom en langdradig, maar ik vind de uitputting en de pijn mooie sport om te zien. Verder gewoon fraai om zo'n stad dan eens in beeld te zien. Zeker als het in een wereldstad als New York, Parijs of Tokyo word gehouden.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:41 schreef SCH het volgende:
Atletiek vind ik sowieso ook erg televisiegeniek - als geheel dan. De afwisseling van sporten, zo;'n programma over de hele avond. Gala's zijn geweldig al gaan die weer niet echt ergens over.
Maar een WK ofzo is super!
Yep, dat speelt wel mee. Een halve marathon in Egmond aan Zee doet mee een stuk minder dan een marathon in New York of Athene.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
. Bij dat soort sporten doet de omgeving ook veel inderdaad.
het nadeel van schansspringen is dat de puntentelling weer wat minder dooraichtig is. Dat vind k een nadeel.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:11 schreef BrauN het volgende:
Ik mag rond oud en nieuw altijd graag kijken naar het schansspringen op Eurosport, maar bij voorkeur op de Duitser.
schaatsen kan nog veel tv vriendelijker, het komt zo vaak voor dat 2 schaatsers uit hetzelfde land tegen elkaar meoten waardoor er 2 dezelfde pakken tegen elkaar moeten. Dat is niet echt tv vriendelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 12:16 schreef VoreG het volgende:
Schaatsen of een voetbal EK/WK dat geeft toch een hele mooie sfeer.
Ik denk dat ze die achtervolging kunnen uitbereiden en veel meer daarvan op televisie kunnen laten zien. Dat is erg leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schaatsen kan nog veel tv vriendelijker, het komt zo vaak voor dat 2 schaatsers uit hetzelfde land tegen elkaar meoten waardoor er 2 dezelfde pakken tegen elkaar moeten. Dat is niet echt tv vriendelijk
helemaal niet...duurt veel te lang en ligt te vaak stil. Jammer want het is een fantastische sport en ik mag er wel graag naar kijken.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Honkbal, dat rouleert grote tijd.
Ik vond de dames-finale van het waterpolo één van de hoogtepunten van de OS.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:05 schreef SCH het volgende:
Wat ik echt een a-tv-sport vind is waterpolo.
Snooker zeker ook, net als Curling en zo´n vorm van jeu de boules die ze veel in Engeland spelen (balls??)quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:01 schreef zjroentje het volgende:
Snooker leent zich mijns inziens perfect voor tv. Tafeltennis is ook wel een tv-genieke sport.
Bowls.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:08 schreef tukkeronline het volgende:
zo´n vorm van jeu de boules die ze veel in Engeland spelen (balls??)
quote:
Daar moet je mee groot gewordenj zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef DAMH het volgende:
Honkbal vin ik juist super boring om te kijken,, daarom is het ook zo populair in de vs lekker veel pauze voor reclames heb ik wel is gehoord ....
kan ik ook nie zegge vind daar ook geen hol aan, maar kijk et toch op die saaie zondagenquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:29 schreef tong80 het volgende:
Leg een Amerikaan maar eens uit weat het mooie aan de tien kilometer schaatsen is.
Zoals vandaag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:18 schreef Arcee het volgende:
Darten, vanaf de eerste pijl tot de laatste pijl spannend.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar met voetbal op tv is trouwens ook niks mis.
Mij ook niet, vooral de heren niet. 5 sets lang die bal na de service in het net zien gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef tong80 het volgende:
Heb nog nooit live een tenniswedstrijd bijgewoond, lijkt me geen ruk aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |