Aan hygiene ontbreekt het niet hoor, sowieso de regelmatige tandartsbezoeken, 2x daags poetsen enz. Mijn tandarts zei dat de reden te hard poetsen was zoals ik in mijn eerste bericht zei. Daar probeer ik nu dus al tijden rekening mee te houden. Maar ik zou het zo graag zien herstellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef Walrik het volgende:
heb het ook, goede tandhiegiene is onontbeerlijk, ga ieder jaar minstens 1 keer naar de tandards als dat kan! Voor de rest is t wel voor een deel erfelijk vrees ik
Je hebt nu, neem ik aan ook kleine ruimtes tussen je tanden door het weggetrokken tandvlees. Met ragertjes, van die kleine borsteltjes (halen bij de tandarts of drogist) kun je die ruimtes goed schoonhouden, als er geen viezigheid, bacterien of tandplak tussen je tanden blijft zitten gaat je tandvlees wel weer iets aansluiten. Maar het groeit niet terug of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Aan hygiene ontbreekt het niet hoor, sowieso de regelmatige tandartsbezoeken, 2x daags poetsen enz. Mijn tandarts zei dat de reden te hard poetsen was zoals ik in mijn eerste bericht zei. Daar probeer ik nu dus al tijden rekening mee te houden. Maar ik zou het zo graag zien herstellen.
Ik postste ook te hard, toen zei de tandarts dat ik beter elektrisch kon gaan poetsen. Dat doe ik dus nu. Al herstelt mijn tandvlees niet.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Daar heb je een goed punt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |