Hij liep al vrijwillig de McDonalds uit hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:09 schreef FiXeR999 het volgende:
Uitzetten die hap.
Ik kijk wel uit. Sla er één tegen de grond en je hebt er gelijk 26 om je heen staan! Elke Mocro kent elkaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
Das matig. Uiteraard deed jij niets?
Marokkaans.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Wootism het volgende:
Was het meisje en die vriendin marrokaans of Nederlands?
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef Wootism het volgende:
Was het meisje en die vriendin marrokaans of Nederlands?
Los van de vreemde spelling (doodsbedreiging, red) is het wel een leuke grapquote:
Yep, jammer dat er niet een nog rechtsere partij is.....quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Los van de vreemde spelling (doodsbedreiging, red) is het wel een leuke grap![]()
'Mag ik van u ... 1 MacBan?'
- Jahoor, wilt u uw vrouw hier slaan of naar huis mee nemen?
Scherp +2quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Hij liep al vrijwillig de McDonalds uit hoor.
Een wat?quote:
En dan half Marokko op je nek krijgen en na de vechtpartij aangeklaagd worden wegens discriminatie zekers.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:46 schreef Platina het volgende:
Waarom greep je niet in toen hij dat meisje al begon uit te schelden?
je doet je ondertitel eer aanquote:Op donderdag 21 december 2006 17:18 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Yep, jammer dat er niet een nog rechtsere partij is.....
Ze was zeker ontmaagd.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:08 schreef PDOA het volgende:
Zat ik gisteren lekker rustig van mijn welverdiende Big Tasty en McChicken te genieten in de Mac op Hoog Catharijne (die naast de Media Markt) in Utrecht, hoor opeens een hoop geschreeuw. Dus ik kijk eens over mijn schotje (zat aan het gangpad) om te checken wat er aan het handje was. Staat er een Mocro (yep) een hoop stennis te schoppen bij een of ander wijf die samen met haar vriendin aan de grote tafel zat. De woorden 'vuile kankerhoer' en 'als jij hier weggaat vermoord ik jou, vieze kuthoer!' galmden door de hele Mac, wat voor heel wat verbazing zorgde. Toen liep die weg, om nog geen minuut later terug te keren en zijn (ex-)vriendin vol in het gezicht te slaan! Daarna rende hij hard weg, de menigte verbrouwereerd achterlatend. Een groepje kinderen die ook aan de tafel zaten (en die waarschijnlijk een verjaardagsfeestje hadden) huilden tranen met tuiten. Kutvolk, los dat effe lekker thuis op ofzo.
bullshitquote:Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan half Marokko op je nek krijgen en na de vechtpartij aangeklaagd worden wegens discriminatie zekers.
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je bent weer veel te laat, suffe mod![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan![]()
En daarom gebeurt dat soort shit constant. Omdat mensen bang zijn zelf een klap te krijgen en het dus maar laten gebeurenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Sla er één tegen de grond en je hebt er gelijk 26 om je heen staan! Elke Mocro kent elkaar.
Er zijn gevallen van zinloos geweld waarbij omstanders de boel probeerde te sussen en zelf dood werden geslagen. Niet dat ik zou blijven toekijken, ik zeg er wat van. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen bang zijn zelf slachtoffer te worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En daarom gebeurt dat soort shit constant. Omdat mensen bang zijn zelf een klap te krijgen en het dus maar laten gebeuren![]()
Als je buttyboy bent moet je natuurlijk ook niet gaan sussen.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van zinloos geweld waarbij omstanders de boel probeerde te sussen en zelf dood werden geslagen. Niet dat ik zou blijven toekijken, ik zeg er wat van. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen bang zijn zelf slachtoffer te worden.
...maar gaan kussenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:39 schreef honderd het volgende:
[..]
Als je buttyboy bent moet je natuurlijk ook niet gaan sussen.
Ja maar zeik er dan ook niet over.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zijn gevallen van zinloos geweld waarbij omstanders de boel probeerde te sussen en zelf dood werden geslagen. Niet dat ik zou blijven toekijken, ik zeg er wat van. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen bang zijn zelf slachtoffer te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |