Zo gaat het in alle tweede en derde wereld-landen, hoe armer men is, hoe overdadiger de feestdagen worden gevierd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:56 schreef wolferl het volgende:
Ieder jaar hoor je mensen klagen dat ze het zo moeilijk hebben, en vooral in het nieuwe jaar.
Maar net als de afgelopen feestdagen en vandaag 1 dag voor oudjaarsdag, zie ik ze weer.
Met karren vol boodschappen laden ze hun auto's vol, en maar lopen klagen dat het leven zo verschrikkelijk duur is.
Bah, en geen eigen merk voedsel, nee meteen A merken.
Klacht: Mensen die hele jaar zeiken en klagen over dat ze het financieel niet meer redden.
Maar toch met feest aangelegenheden complete maandlonen er door heen jassen.
Doel je op mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef Goochie het volgende:
...Daar zijn wij Nederlanders voor. Lekker klagen!
Erhm..dit is toch klaagbaak?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef FiXeR999 het volgende:
Trouwens, wat zijk je, je klaagt nu zelf ook.
zit dus in onze genen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef Goochie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat wij klagen om niets. Maar ook al kunnen wij Nederlanders 5x per jaar op vakantie, staan er 3 auto's voor de deur, hangt het hele huis vol met plasma's, dan nog willen we klagen...(van weelde)
1 auto, en een breedbeeld scherm , en 1 keer per jaar op vakantie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef Goochie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat wij klagen om niets. Maar ook al kunnen wij Nederlanders 5x per jaar op vakantie, staan er 3 auto's voor de deur, hangt het hele huis vol met plasma's, dan nog willen we klagen...(van weelde)
Nee, dan nog niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
1 auto, en een breedbeeld scherm , en 1 keer per jaar op vakantie?
mag ik klagen. Ja.
Nou dan waarom klaag je dan over klagende mensenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dat ook, wat is er mis met klagen, daar lucht je wel van op. Ik wel in ieder geval.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:24 schreef nicket84 het volgende:
Eindjaarsuitkering, 13e maand, kerstgeld..... ??
Zeikquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef FiXeR999 het volgende:
Trouwens, wat zijk je, je klaagt nu zelf ook.
Omg dit meen je niet? Eerst zit je te klagen dat mensen teveel klagen en vervolgens zeg je zelf dat je het lekker vindtquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef wolferl het volgende:
Ik vind dat ook, wat is er mis met klagen, daar lucht je wel van op. Ik wel in ieder geval.
Ik praat het niet goed hoor, maar het zou best kunnen dat die mensen een klein extratje aan het einde van het jaar hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:56 schreef wolferl het volgende:
Klacht: Mensen die hele jaar zeiken en klagen over dat ze het financieel niet meer redden.
Maar toch met feest aangelegenheden complete maandlonen er door heen jassen.
Om vervolgens de rest van het jaar te zeiken over het feit dat ze niets hebben en allemaal fijn op SP stemmen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:15 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed hoor, maar het zou best kunnen dat die mensen een klein extratje aan het einde van het jaar hebben.
Maar ik kan me best voorstellen dat als je het hele jaar echt armoedig moet leven dat je best wel eens een paar goede dagen in het jaar wilt hebben
Zo is de mens Nederlander nou eenmaalquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:16 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Om vervolgens de rest van het jaar te zeiken over het feit dat ze niets hebben en allemaal fijn op SP stemmen.![]()
Euroshopperquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef BrauN het volgende:
Op eten moet je niet bezuinigen, vind ik.
Bij 't boodschappen doen kijk ik absoluut niet naar de prijzen van 't spul wat ik koop. Ik koop wat ik wil en waarvan ik denk dat goed voor me is. Ik ga niet liggen prijsneuken om 'n paar eurocent hier en daar. Gewoon lekker spenderen!
Precies meid, anorexia is hardstukke sexy!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:25 schreef beestjuh het volgende:
Rond de kerst eet ik echt bijna niks. Doe ook niet meer mee aan verplichtingen die teveel geld kosten en te weinig plezier opleveren. Voel me er véél beter bij dan me volstoppen tot ik geen pap meer kan zeggen en geld uitgeven als water!
En het is een stuk goedkoper dan boulimia.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Precies meid, anorexia is hardstukke sexy!![]()
Goed spul is dat ja!quote:
Nee, overconsumptie, dat is pas geyl.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Precies meid, anorexia is hardstukke sexy!![]()
Tenzij je ziek bent en eten uit kots, dan hoef je echt niet meer aan eten te denken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Goed spul is dat ja!
Onlangs met vriendinlief afgesproken elke week minstens een avond te koken met alleen maar zoveel mogelijk AH Excellent spul. Voorgerechtje, hoofdgerecht en toetje.
Ik eet niet om te leven, ik leef om te eten. Eten is 't mooiste wat er is en het mag wat kosten vind ik.
Eigenlijk best wel jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:30 schreef beestjuh het volgende:
[..]
ps. ik ben sexy, maar zonder anorexie.
Ik zou dan zeggen: "Wat zijn guldens?"quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
Net zoals toenstraks in de Pwn1000
5 GULDEN voor trostomaten ?wat gruwelijk duur.
En mij dan vragend aankijken alsof ik erop ga reagerensad
Aangezien jouw leeftijd zou je het echt menen ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: "Wat zijn guldens?"
En terecht, ik vind dat zo achterlijk he, de gulden is al 5 jaar dood. Al die mensen die nog steeds een brood omrekenen naar de guldenprijsquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: "Wat zijn guldens?"
Idd, mensen die voor paar 100 euro aan knaltroep kopen, serieus wat ze ermee moeten?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:44 schreef -AnneX- het volgende:
nog erger: die dan voor tonnen aan vuurwerk halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |