Ah, ik dacht dat het een verbastering was van: "Dank je de koekoek", maar blijkbaar bestaat het echt. Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
't Is een bestaande uitdrukking.
http://www.onzetaal.nl/advies/koekoek.php
Die variant kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
[...]
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
Ik keek er ook raar tegenaan. Het ziet er ongrammaticaal uit, maar het klopt blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een verbastering was van: "Dank je de koekoek", maar blijkbaar bestaat het echt. Weer wat geleerd!
Oudscher, dat moet van oudsher ouderwetsche spelling zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef ExTec het volgende:
Ik denk het niet.
Ten eerste is zo'n organisationele verandering nogal wat, menig bedrijf gaat er bijna aan onderdoor, laat staan de overheid, die cruciale elementen zoals flexibiliteit etc mist.
Het realiseren van zo'n organisatie is al haast een illusie.
Daarnaast; de invulling met wat voor soort ministers of staatssecretarissen ofzo, blijft het prerogatief van de gekozen volksvertegenwoordigers, niet van de grijze muizen die al uit het raam starendde ministeries bevolken.
Van oudscher hebben we sowieso een ambtelijk apparaat wat verschrikkelijk machtig is, in vergelijking met andere democratien om ons heen. Overigens is dat niet altijd een nadeel. Maar 'nog meer' je oren laten hangen naar de 4de macht, door lekker de boel aan te gaan pakken zoals het hun goeddunkt, is principieel niet zo'n goed idee.
Goeie zaak dat Balk het afkeurt. Ministeries zijn het speeldgoed van Balkje, niet van die ambtenaren.
Ehm niet echt neequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef _-my-_ het volgende:
qoutes?
ik en er ook niets van he troel nou toch dat niet begrijp je?
Eikpunt, te herkennen aan de boom.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog aan de overheid? Regels maken is hun enige eikpunt wat betreft productiviteit.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:04 schreef Grimli het volgende:
gat opzoeken en pasta over heen smeren, dat houdt wel voor een paar dagen
alleen dan is de vroeg hoe je aan pasta komt
'Leuk' is hier niet het criterium.quote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
wat is daar nou leuk aan?
God, verdoeme mij en verhoede toch mijn boosheid jegens deze persoon!!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Leuk' is hier niet het criterium.
'Origineel' wel...
Hee, Isa'beau', er zijn een aantal reacties verdwenen in deze topic. Kan jij er misschien voor zorgen dat ik ze weer kan zien? Ik had namelijk een heel sterk punt gemaakt!quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Zo is het wel weer leuk geweest, POTSIedereen mag spel- en taalfouten aandragen. Kom dan zelf maar met originelere voorbeelden. Ik vond het wel een leuke 'denkfout' dat vroeg.
Huuu.quote:Op zondag 24 december 2006 15:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
maar ik kom nooit (en dat hou ik graag zo) in topics waar de vaste zogenaamde bezoekers spelfouten maken.
Het leven is hard...quote:Op zondag 24 december 2006 21:34 schreef Skinkie het volgende:
Straks zal een hard long machine vervangen kunnen worden door een bionisch hard van kunststof. En heeft iedereen er heen. Er is ook vooruitgang in de gezondheid zorg...
het wat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Elke game heeft muziek die het een bepaalde sfeer geeft.
De muziek Brothers in Arms is gedaan door het Filmharmonic Orchestra in Praag. Heerlijke sfeer geeft dat.
Iemand die een zelfstandig naamwoord vervoegt in de verleden tijd is weer 's wat anders dan de standaard d/t fout.quote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat is hier origineel aan?
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef RickoKun het volgende:
(...)
Oblivion boeit mij ook niet voor al te lange tijd, het verhaal is niet interessant, en vele belovenissen van de makers zijn ze niet nagekomen.
(...)
Een lading slib wegvegen en dat er een deurmat tevoorschijn komt? Lijkt me gevalletje overstroming (en dat is wel érg nat).quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef A_L_N_F het volgende:
mmmz, ik word afgeleid door die bende op je kamer
btw ik zie dat er nog steeds mannen zijn die hun zaakje niet scheren...
waarom scheer jij het niet? ik neem aan dat je ook niet blij wordt als er bij een dame een deurmat tevoorschijn komt als ze haar slibje uit doet?
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
De huisarts denkt dat ik een virus heb, iets van fyfer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |