Speciaal voor de sc-ersquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
gelukkig iemand die een sc openen wil![]()
Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwachtquote:
We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te etenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:40 schreef ThaSandman het volgende:
We hadden ook veel katten in de tuin toen we hier pas kwamen wonen, maar die heb ik daarna nooit meer gezien. Ik zal ten alle tijden een kat proberen te redden van een van mijn honden, maar als het te laat is beschouw ik het ook niet als mijn fout dat die kat dood is.
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tot mijn eigen verbazing heb ik de hele maand september gehaald zonder ban en dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
Dat kuthondje mocht niet achter katten aanrennen en zeker niet 1 van onze katten![]()
Maar zoals het meestal is, het is de fout van het baasje :'( ze laten het hondje loslopen, ooohhh kijk hem rennen achter een poes, wat leukoohh hij gaat onder dat hek door
hee, waarom piept hij zo
Waar komt al dat bloed vandaan en waarom beweegt hij niet meer
![]()
Je kan die baasjes ook niet aan het verstand brengen dat het terrein het terratorium van onze hond is![]()
Er hangen nu (op advies van de politie) aan de buitenkanten van het hek, boorden met de tekst dat er een waakhond loopt, op deze manier zijn wij niet meer aansprakelijk voor eventuele gevolgen![]()
Ik ken Lamaar nog nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaar![]()
![]()
Het beestje zal best een naam hebben (het leeft nog dankzij een operatie in Utrecht, dat kunnen ze dan weer welquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aard van het beestje hè. Dat geldt zowel voor jouw hond als voor het kuthondje (had het beessie geen naam?).
Jij loopt morgen in de ikeaquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even zwaaien![]()
Mijn bedje roept en ga heerlijkop het water dobberen![]()
Morgen wil mijn vrouw weer wat "leuks" doen maar dat was nog een verrassingZal wel geen voetbal kijken zijn
![]()
Het is een Amerikaanse Bulldog, die helaas in maart is overleden. Hij was zelfs voor een AB een grote hond en hij beet nooit een andere hond. Helaas is hij genekt door een flostouw.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben zelf 4 katten en vreemde katten mogen van de hond naar binnen om te eten![]()
De eigen katten jagen de (wilde) buurt katten wel weg.
Maar wat als er een andere hond opeens in je tuin staat![]()
Aan je foto te zien heb je een stafford rondlopen, die staan niet echt bekend dat ze alle honden op eigen grond toestaan![]()
Moet jij FB niet onveilig makenquote:
Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd snellerquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik had je verhaal maar half gelezen, maar het ging dus om een klein hondje die aangevallen is door jouw hond. Dat probleem heb ik ook eens gehad. Ik zat in de huiskamer en mijn 2 honden waren in de tuin en ineens spurten ze weg. Zie ik in de verte een malteser leeuwtje in de tuin staan (tuin is 70 meter lang). Ik er dus achteraan en mijn honden hadden dat hondje dus te pakken in het pad. Ik stond dus daar met 2 wilde honden bij hun nekvel en dat hondje rende naar zijn tuin waar de poort nog open stond. Ik moest dus de poort dichtmaken zonder een hond los te laten, wat best een probleem was.
Ik ben daarna aan de deur gegaan om te vragen of het hondje ok was, maar er was niemand thuis.
Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euroquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij loopt morgen in de ikea![]()
truste pik, en als je morgen thuiskomt maak ik de dag nog kutter voor je!![]()
Ik vond het ook zielig voor die maltheser want hij stond daar en keek alsof hij dacht : Hee hier kan ik lekker spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier een soortgelijk verhaal, loslopend tekkeltje (ruw-harig) in onze tuin maar onze tuin is ongeveer 7x zo lang en ik kan alleen met een rollator mezelf voorbewegen, een hond is dus altijd sneller![]()
Koste 1400 euro en daar kan je aardig wat nieuwe tekkels voor halen![]()
Je weet dus precies wat het is en ook dat je er zelf niets aan kunt doen, moeten ze maar aan de andere kant van het hek blijven![]()
Denk dat er nog een hoop hagenezen zijn die ook wel afscheid van 'm willen nemenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij IKEA kan je heerlijk ontbijten voor 1 euro![]()
Maar er zit een vestiging op een minuut of 10 bij ons vandaan en dat zal ze wel geen uitdaging vinden![]()
Je hoort het morgen van me![]()
PS morgen het afscheid van Riemer![]()
3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:03 schreef ThaSandman het volgende:
Wolfsburg heeft gewonnen van Bayern Munchen en mijn neefje heeft eens geen gele kaart gepakt.
Bij Bayern is het rood en bij 1860 is hij blauw en ik geloof dat het Duitse elftal ook een kleur heeft. Toch heb ik het meer op ouderwetse stadions.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 weken gelee langs de alianz arena gereden maar wat ziet dat er kicke uit zeg!
same here, maar dit kan wel eens een uitzondering zijn ...prachtig ding zeg!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Bij Bayern is het rood en bij 1860 is hij blauw en ik geloof dat het Duitse elftal ook een kleur heeft. Toch heb ik het meer op ouderwetse stadions.
Ik ben al 2 jaar niet meer naar een stadion geweest. Toen mijn neefje bij PSV speelde ging ik geregeld kijken en daarna hangen in de spelershome. Dat was altijd gaaf. Ik zat eens aan een tafeltje en ineens komt Hans Kraaij Jr en hij geeft mij en een vriend spontaan een hand. Ook heb ik Raymond van Barneveld een contract zien tekenen met Jan Heintze.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here, maar dit kan wel eens een uitzondering zijn ...prachtig ding zeg!
heej boefjequote:
heej sandmanquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef ThaSandman het volgende:
Hoi mede limbo
Nee dat is al voorbij. Het zal wel dezelfde wolk zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej sandmanregent het bij jou ook zo ?
whehehe ik stuur hem wel terug naar je danquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:46 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee dat is al voorbij. Het zal wel dezelfde wolk zijn.![]()
Vind ik niet erg. Ik slaap beter als het regent.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe ik stuur hem wel terug naar je dan
ik ook,zolang ik niet vergeet om het dakraam boven mijn bed te sluitenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Ik slaap beter als het regent.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook,zolang ik niet vergeet om het dakraam boven mijn bed te sluiten
Dat merk je vanzelf.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ook,zolang ik niet vergeet om het dakraam boven mijn bed te sluiten
ik geloof dat ie nu dicht is,heeft geen nut om nu nog te gaan kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Doe m alvast ff dicht dan, voor je je bed weer uit drijft
wind niet,heb graag alle ramen openquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:59 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf.![]()
Het liefst heb ik harde wind en onweer.
In de winter heb ik toch liever alle ramen dicht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
wind niet,heb graag alle ramen openonweer is gaaf
![]()
Ik kom uit utereg....Limburg is zooooooooooooo 1830 !quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:23 schreef ThaSandman het volgende:
Of zat in het algemeen? Of is dat typisch Limburgs?
Ben je weleens hier geweest dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom uit utereg....Limburg is zooooooooooooo 1830 !
vele malen, maar krijg er goed de tering in als ik weer in een file sta doro de paard&wagens!quote:
Ja, ga je nou nog slapen of hoe zit tquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
vele malen, maar krijg er goed de tering in als ik weer in een file sta doro de paard&wagens!![]()
Je moet ook niet door die kutdorpjes rijden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
vele malen, maar krijg er goed de tering in als ik weer in een file sta doro de paard&wagens!![]()
Je hebt hem weggejaagdquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja, ga je nou nog slapen of hoe zit t![]()
truste bommiequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:22 schreef versabommie het volgende:
Ik ga pitten, ben jullie zoooooooooo zat jeuh!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom uit utereg....Limburg is zooooooooooooo 1830 !
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt hem weggejaagdGrote meid, hoor
![]()
het is toch ook een kutprovincie ?quote:
Wij limbo's weten wel beter toch.quote:
Als je het hebt over limburgs praten enzo moet ik ja zeggen.quote:
gelukkig ben ik geen limboquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wij limbo's weten wel beter toch.
Had ik jou gevraagd op mij te reagerenquote:
heb het over de saaiigheidquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als je het hebt over limburgs praten enzo moet ik ja zeggen.
* Gladys gaat op de fiets naar boefjequote:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik jou gevraagd op mij te reageren![]()
Ik haat te laat komen. Ik voel me ook geen typische limburger, maar ben wel trots om limburger te zijn. Hier in Heerlen wordt eigenlijk ook geen limburgs gepraat gelukkig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het over de saaiigheidEn ja limburgs lullen is dom en hun mentaliteit ook
Komen altijd te laat of maken halfgare afspraken
Owquote:
niemand praat limburgs daar? geloof er geen hol vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:47 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik haat te laat komen. Ik voel me ook geen typische limburger, maar ben wel trots om limburger te zijn. Hier in Heerlen wordt eigenlijk ook geen limburgs gepraat gelukkig.
snij je arm erafquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb me toch 1 of andere vage pijn in mijn elleboogVolgens mij ga ik dood
![]()
Ik zeg niet niemand, maar wel heel weinig. Komt ook door het overschot aan allochtonen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
niemand praat limburgs daar? geloof er geen hol van
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke postsquote:
whehehe is dat zo ? ben geloof ik nog nooit in heerlen geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik zeg niet niemand, maar wel heel weinig. Komt ook door het overschot aan allochtonen hoor![]()
heb je maar 1 arm dan ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke posts![]()
Wel waar, je kan met 1 arm toch ook typen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke posts![]()
Ben maar blij. De criminaliteit is hier heel hoog en eigenlijk is het een hele grote pauperwijk. Toch ben ik nog steeds trots op mijn roots.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe is dat zo ? ben geloof ik nog nooit in heerlen geweest
ik geloof toch dat remunj hoger in de crimi lijst staat hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ben maar blij. De criminaliteit is hier heel hoog en eigenlijk is het een hele grote pauperwijk. Toch ben ik nog steeds trots op mijn roots.
quote:
Nee denk dat Heerlen hoger scoort. In Brunssum (buurgemeente) zijn dit jaar al 3 moorden gepleegd. Dat zegt genoeg over deze omgeving. Ik weet dat Roermond ook niet de veiligste buurt is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik geloof toch dat remunj hoger in de crimi lijst staat hoor(geen zin om die link te zoeken
)
nah de caps zeggen wat anders hoorquote:
Geef opquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Roeland.... FOK! de Roels.....
zekrs als je m ook nog als tt gaat gebruikenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
roel blijft de roels fok!ken
hmmmzz kan ze zo ff niet vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef opIk heb de kleine Tijn nog niet mogen aanschouwen
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef opIk heb de kleine Tijn nog niet mogen aanschouwen
![]()
net terug van stappen of zo?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:15 schreef Inodder het volgende:
sorry als ik dingen aan ga zwengelen die al besproken zijn maar heb nuj ff niet t benujl om n compleet toppic terug te ggaaan lezen ben bij page 2 van t vorige afgehaakt
owquote:
idd maar las wel texten die op de mijne lekenquote:
je hebt ze vast wel gezien op de streamsquote:
Sja, als de tekst ook alweer een jaar oud is, kan dat wel eens gebeuren hequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd maar las wel texten die op de mijne leken
Uhhhh... nee dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt ze vast wel gezien op de streams
ik dus welquote:
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrhquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sja, als de tekst ook alweer een jaar oud is, kan dat wel eens gebeuren he![]()
wat zeg jequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrh
![]()
Uh ja truste dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrh
![]()
Zo'n beetje het zelfde wat ik nu ga zeggen. Ik ga m'n bed opzoeken, maar ben niet stomdronkenquote:
truste boefjequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zo'n beetje het zelfde wat ik nu ga zeggen. Ik ga m'n bed opzoeken, maar ben niet stomdronken
Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |