Je hebt hem weggejaagdquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja, ga je nou nog slapen of hoe zit t![]()
truste bommiequote:Op zondag 1 oktober 2006 03:22 schreef versabommie het volgende:
Ik ga pitten, ben jullie zoooooooooo zat jeuh!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kom uit utereg....Limburg is zooooooooooooo 1830 !
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt hem weggejaagdGrote meid, hoor
![]()
het is toch ook een kutprovincie ?quote:
Wij limbo's weten wel beter toch.quote:
Als je het hebt over limburgs praten enzo moet ik ja zeggen.quote:
gelukkig ben ik geen limboquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Wij limbo's weten wel beter toch.
Had ik jou gevraagd op mij te reagerenquote:
heb het over de saaiigheidquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:37 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als je het hebt over limburgs praten enzo moet ik ja zeggen.
* Gladys gaat op de fiets naar boefjequote:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had ik jou gevraagd op mij te reageren![]()
Ik haat te laat komen. Ik voel me ook geen typische limburger, maar ben wel trots om limburger te zijn. Hier in Heerlen wordt eigenlijk ook geen limburgs gepraat gelukkig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het over de saaiigheidEn ja limburgs lullen is dom en hun mentaliteit ook
Komen altijd te laat of maken halfgare afspraken
Owquote:
niemand praat limburgs daar? geloof er geen hol vanquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:47 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik haat te laat komen. Ik voel me ook geen typische limburger, maar ben wel trots om limburger te zijn. Hier in Heerlen wordt eigenlijk ook geen limburgs gepraat gelukkig.
snij je arm erafquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb me toch 1 of andere vage pijn in mijn elleboogVolgens mij ga ik dood
![]()
Ik zeg niet niemand, maar wel heel weinig. Komt ook door het overschot aan allochtonen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
niemand praat limburgs daar? geloof er geen hol van
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke postsquote:
whehehe is dat zo ? ben geloof ik nog nooit in heerlen geweestquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik zeg niet niemand, maar wel heel weinig. Komt ook door het overschot aan allochtonen hoor![]()
heb je maar 1 arm dan ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke posts![]()
Wel waar, je kan met 1 arm toch ook typen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan kan ik jullie niet meer verblijden met mijn enorm leuke posts![]()
Ben maar blij. De criminaliteit is hier heel hoog en eigenlijk is het een hele grote pauperwijk. Toch ben ik nog steeds trots op mijn roots.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:51 schreef Gladys het volgende:
[..]
whehehe is dat zo ? ben geloof ik nog nooit in heerlen geweest
ik geloof toch dat remunj hoger in de crimi lijst staat hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:53 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ben maar blij. De criminaliteit is hier heel hoog en eigenlijk is het een hele grote pauperwijk. Toch ben ik nog steeds trots op mijn roots.
quote:
Nee denk dat Heerlen hoger scoort. In Brunssum (buurgemeente) zijn dit jaar al 3 moorden gepleegd. Dat zegt genoeg over deze omgeving. Ik weet dat Roermond ook niet de veiligste buurt is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik geloof toch dat remunj hoger in de crimi lijst staat hoor(geen zin om die link te zoeken
)
nah de caps zeggen wat anders hoorquote:
Geef opquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En Roeland.... FOK! de Roels.....
zekrs als je m ook nog als tt gaat gebruikenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
roel blijft de roels fok!ken
hmmmzz kan ze zo ff niet vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef opIk heb de kleine Tijn nog niet mogen aanschouwen
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef opIk heb de kleine Tijn nog niet mogen aanschouwen
![]()
net terug van stappen of zo?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:15 schreef Inodder het volgende:
sorry als ik dingen aan ga zwengelen die al besproken zijn maar heb nuj ff niet t benujl om n compleet toppic terug te ggaaan lezen ben bij page 2 van t vorige afgehaakt
owquote:
idd maar las wel texten die op de mijne lekenquote:
je hebt ze vast wel gezien op de streamsquote:
Sja, als de tekst ook alweer een jaar oud is, kan dat wel eens gebeuren hequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd maar las wel texten die op de mijne leken
Uhhhh... nee dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt ze vast wel gezien op de streams
ik dus welquote:
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrhquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sja, als de tekst ook alweer een jaar oud is, kan dat wel eens gebeuren he![]()
wat zeg jequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrh
![]()
Uh ja truste dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
okje k3n mn plek ga maar slapen wan heg wstom dronken sorrh
![]()
Zo'n beetje het zelfde wat ik nu ga zeggen. Ik ga m'n bed opzoeken, maar ben niet stomdronkenquote:
truste boefjequote:Op zondag 1 oktober 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zo'n beetje het zelfde wat ik nu ga zeggen. Ik ga m'n bed opzoeken, maar ben niet stomdronken
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |