abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42166918
WFL Feedback #20 - The revenge

We gaan nu weer lief verder.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:49:27 #2
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_42166955
Heel lief
'Nuff said
pi_42167005
Ik heb er ook eentje geopend. WFL Feedback #21
  woensdag 27 september 2006 @ 12:51:22 #4
27698 Doffy
pi_42167006
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
Voorzichtig is niet te combineren met wetenschap. Iets klopt of niet.
Dat is inderdaad ongeveer het soort simplisme waar ik op doelde
'Nuff said
pi_42167017
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Doffy het volgende:

[..]

Dat is geen simplisme, dat is logica.
pi_42167377
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is geen simplisme, dat is logica.
Wel eens van driewaardige logica gehoord? Of van Gödel? Dan weet je dat "iets klopt of iets klopt niet" te simplistisch is.
pi_42167391
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:51 schreef Doffy het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp mag je dus alleen stellingen deponeren die je waterdicht hebt onderbouwd met wetenschappelijk materiaal en waarover geen discussie meer mogelijk is. Volgens mij moet je de rest van de WFL-topics dan ook direct sluiten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:10:49 #8
27698 Doffy
pi_42167552
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik het goed begrijp mag je dus alleen stellingen deponeren die je waterdicht hebt onderbouwd met wetenschappelijk materiaal en waarover geen discussie meer mogelijk is. Volgens mij moet je de rest van de WFL-topics dan ook direct sluiten.
Er moeten in ieder geval gegronde redenen voor zijn, en hoe sterker de conclusie, hoe sterker het vereiste bewijsmateriaal. Jouw onderbuikgereutel valt daar bepaald niet onder.

Maar wat doe je hier nog? Ik dacht dat je je bij de admins ging beklagen?
'Nuff said
pi_42167577
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Om je topic dan even voorgoed af te slachten: Je opmerking dat ....zich in Marokko wel weten te gedragen... staat haaks op je stelling dat het criminele gedrag Marokkanen in de genen zit. Het is zelfs een weerlegging van je stelling.
pi_42167586
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wel eens van driewaardige logica gehoord? Of van Gödel? Dan weet je dat "iets klopt of iets klopt niet" te simplistisch is.
Je bedoelt: de uitspraak dat het systeem consistent is maakt dan en slechts dan deel uit van het systeem als het inconsistent is? ((c) Gödel) Dat lijkt me in de onderhavige discussie vooral gemiereneuk.
pi_42167615
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Om je topic dan even voorgoed af te slachten: Je opmerking dat ....zich in Marokko wel weten te gedragen... staat haaks op je stelling dat het criminele gedrag Marokkanen in de genen zit. Het is zelfs een weerlegging van je stelling.
Onzin. Dat er aanleg is, wil niet zeggen dat die aanleg onder alle omstandigheden tot volle wasdom komt. Daar kunnen ook andere factoren een rol bij spelen.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:14:29 #12
27698 Doffy
pi_42167646
Discussies doen we niet in Feedback, dank u.
'Nuff said
pi_42167705
pi_42168735
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:17 schreef thabit het volgende:
[afbeelding]
Lekker, ik lust er nog wel een.
pi_42168747
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Onzin. Dat er aanleg is, wil niet zeggen dat die aanleg onder alle omstandigheden tot volle wasdom komt. Daar kunnen ook andere factoren een rol bij spelen.
Precies. En daarbij denk ik aan de verschillen tussen de jusitiele apparaten in de verschillende landen. In China zijn ze overigens ook retestreng, en dus zou je ook verwachten dat de Chinezen in NL 'los' gaan. Toch is dat niet zo.

Mods; volgens mij hebben we al een bewijs geleverd dat een discussie over dit onderwerp zeker wel mogelijk is. Het is toch niet zo'n ramp om het topic gewoon open te gooien en te kijken wat er gebeurt. het is niet mijn bedoeling een bash topic te maken, dus als het daarop uit draait kan het toch altijd nog dicht??

Daarnaast heb ik een FB-ban en kan daar dus niet terecht.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:58:44 #16
27698 Doffy
pi_42168854
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Mods; volgens mij hebben we al een bewijs geleverd dat een discussie over dit onderwerp zeker wel mogelijk is. Het is toch niet zo'n ramp om het topic gewoon open te gooien en te kijken wat er gebeurt. het is niet mijn bedoeling een bash topic te maken, dus als het daarop uit draait kan het toch altijd nog dicht??
Ik heb nooit gezegd dat een discussie daarover onmogelijk zou zijn; zie mijn post in het vorige topic. Wél onmogelijk is echter een discussie op het simplistische niveau van jouw topic. Dat dus gewoon dicht blijft.
quote:
Daarnaast heb ik een FB-ban en kan daar dus niet terecht.
Ach goss.
'Nuff said
pi_42168916
En een topic af doen als racisme, terwijl eenvoudig aantoonbaar is dat het daar niets mee te maken heeft is niet 'simplistisch'?

Overigens kan ik zo 5 topics uit de open topic list halen die 'simplistischer' in elkaar zitten en die gewoon open blijven, dus moet de oorzaak van het slotje wel ergens anders liggen. Daarnaast heb ik jou nog steeds niet zien aantonen waarom het dan zo simplistisch is.
  woensdag 27 september 2006 @ 14:03:54 #18
27698 Doffy
pi_42169016
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef American_Nightmare het volgende:
En een topic af doen als racisme, terwijl eenvoudig aantoonbaar is dat het daar niets mee te maken heeft is niet 'simplistisch'?

Overigens kan ik zo 5 topics uit de open topic list halen die 'simplistischer' in elkaar zitten en die gewoon open blijven, dus moet de oorzaak van het slotje wel ergens anders liggen. Daarnaast heb ik jou nog steeds niet zien aantonen waarom het dan zo simplistisch is.
forum@fok.nl

Succes
'Nuff said
pi_42169091
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:00 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik heb ook het vermoeden dat het vermeende gevoelige karakter van de discussie een rol speelt. Ik heb nl vele slechter onderbouwde/geformuleerde topics gezien. We kunnen niet overal de eisen aan stellen die aan een dissertatie gesteld worden, dat lijkt me ridicuul.
pi_42178016
quote:
Criminal behavior has always been a focus for psychologists due to the age old debate between nature and nurture. Is it the responsibility of an individual's genetic makeup that makes them a criminal or is it the environment in which they are raised that determines their outcome? Research has been conducted regarding this debate which has resulted in a conclusion that both genes and environment do play a role in the criminality of an individual. This evidence has been generated from a number of twin, family, and adoption studies as well as laboratory experiments. Furthermore, the research has stated that it is more often an interaction between genes and the environment that predicts criminal behavior. Having a genetic predisposition for criminal behavior does not determine the actions of an individual, but if they are exposed to the right environment, then their chances are greater for engaging in criminal or anti-social behavior. Therefore, this paper will examine the different functions that genetics and the environment play in the criminal behavior of individuals.
Bron

Wetenschappelijk bewijs dat crimineel gedrag ook genetisch bepaald is. Mag mijn topic nu dan open?
pi_42179039
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Bron

Wetenschappelijk bewijs dat crimineel gedrag ook genetisch bepaald is. Mag mijn topic nu dan open?
Nee.
pi_42179399
En wat is dan nu de reden?
pi_42180793
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef American_Nightmare het volgende:
En wat is dan nu de reden?
Dat racistische flauwekul nog steeds geen wetenschap is.
pi_42181071
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is mijn bron soms niet duidelijk genoeg? Daarin valt te lezen dat er wetenschappelijk bewijs is geleverd dat crimineel gedrag deels genetisch bepaald is. Als een bevolkingsgroep relatief crimineel is (= feit) dan is het aannemelijk dat dit genetisch bepaald is, als deze groep in dezelde omstandigheden leven als groepen die minder crimineel zijn. Snap je dat?
pi_42181190
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Is mijn bron soms niet duidelijk genoeg? Daarin valt te lezen dat er wetenschappelijk bewijs is geleverd dat crimineel gedrag deels genetisch bepaald is. Als een bevolkingsgroep relatief crimineel is (= feit) dan is het aannemelijk dat dit genetisch bepaald is, als deze groep in dezelde omstandigheden leven als groepen die minder crimineel zijn. Snap je dat?
Ik snap het prima waar je heen wilt.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:47:52 #26
27698 Doffy
pi_42181412
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Bespaar je verdere moeite, je topic gaat niet open. Nu niet, morgen niet, nooit niet.
'Nuff said
pi_42183606
Ik had de mods van Fok over het algemeen vrij hoog zitten, maar ik ben wel teleurgesteld in het simpele intellect wat jullie tentoonspreiden in jullie dwangmatige gewring om onterechte beslissingen te verdedigen. Maar ja mod wordt je ook alleen als je verder niks te doen hebt, baan, studie bijvoorbeeld zodat ik misschien wel te hoge verwachtingen heb van jullie intellectuele vermogens. Tot de volgende keer, niet in dit subforum waarschijnlijk.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:53:09 #28
27698 Doffy
pi_42183979
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Tot de volgende keer, niet in dit subforum waarschijnlijk.
'Nuff said
  donderdag 28 september 2006 @ 07:55:27 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_42190731
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar ja mod wordt je ook alleen als je verder niks te doen hebt, baan, studie bijvoorbeeld
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_42190854
quote:
Op donderdag 28 september 2006 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nouja, ik kan wel drinken als een student, zij het dat ik het niet zo lang volhoudt als een student, maar toch ben ik dan wel een klein beetje studente eigenlijk.
pi_42195807
quote:
Op donderdag 28 september 2006 08:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nouja, ik kan wel drinken als een student, zij het dat ik het niet zo lang volhoudt als een student, maar toch ben ik dan wel een klein beetje studente eigenlijk.
Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door Fok, dat probeer ik nou nog steeds op Danny te verhalen.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:47:09 #32
27698 Doffy
pi_42214419
Ik zou het al fijn vinden als Danny eens de rekening van een WFL-meet op zich zou nemen
'Nuff said
pi_42214656
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:47 schreef Doffy het volgende:
Ik zou het al fijn vinden als Danny eens de rekening van een WFL-meet op zich zou nemen
Mjah. "Danny betaalt" trappen ze nooit in.
pi_42225287
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik heb een half jaar studievertraging opgelopen door Fok, dat probeer ik nou nog steeds op Danny te verhalen.
!
pi_42258662
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is algemeen geaccepteerd dat crimineel gedrag een héle grote genetische component kent.
  zondag 1 oktober 2006 @ 09:50:28 #36
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_42275490
Hier erkent forumbeheerder Danny dus duidelijk dat er wél op de persoon wordt afgegaan. Ondanks het gedraai van Alicey. 'Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?' gesloten

En sloot daarbij tevens het FB topic waarin TS wel bijval kreeg.

Zwak, zwak zwak.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 1 oktober 2006 @ 10:07:49 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42275615
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:50 schreef Akkersloot het volgende:
Hier erkent forumbeheerder Danny dus duidelijk dat er wél op de persoon wordt afgegaan. Ondanks het gedraai van Alicey. 'Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?' gesloten

En sloot daarbij tevens het FB topic waarin TS wel bijval kreeg.

Zwak, zwak zwak.
Forumbeheerder Danny heeft ook een slotje op het feedback-topic geplaatst, waarmee hij heeft aangegeven dat de discussie gesloten is. Hier verder gaan heeft dan weinig zin en is ook niet de bedoeling.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:02:53 #38
60090 Akkersloot
pi_42316623
Voor het geval je ook de openingspost van Waarom 'abrahamitische' en geen 'adamitische' godsdiensten ? slecht vindt, mail je me maar een conceptje.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:05:23 #39
8781 crew  Frutsel
pi_42493979
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het wordt een keer tijd dat mensen wakker worden.
Het wordt steeds moeilijker te ontkennen.
Deze film zal ongetwijfeld de bewustwording vergroten.

Mensen die het willen blijven ontkennen schenk ik eigenlijk steeds minder aandacht.
Er zijn genoeg mensen die het wel willen horen.

Ik zal het wel blijven verspreiden ik hoop alleen dat de hostserver het aan kan.
Dus toch spam?

Zie ook POL FB
pi_42494517
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dus toch spam?

Zie ook POL FB
NSB we doen het er maar mee.
Omdat ik aan kondig dat ik die film zal blijven versprieden is het spam.

Het is alleen spam als het er niet toe doet in een discussie.
Als het relevant is voor de discussie dan zal ik het niet nalaten.

Jij linkt nooit ergens naar toe, begrijp ik?

Er moet toch wat in die film gezegd worden dat jou doet flippen.
Mag men de waarheid niet vernemen?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_42494831
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:11 schreef typtypo het volgende:

[..]

NSB we doen het er maar mee.
Omdat ik aan kondig dat ik die film zal blijven versprieden is het spam.

Het is alleen spam als het er niet toe doet in een discussie.
Als het relevant is voor de discussie dan zal ik het niet nalaten.

Jij linkt nooit ergens naar toe, begrijp ik?

Er moet toch wat in die film gezegd worden dat jou doet flippen.
Mag men de waarheid niet vernemen?
Het is ook dat jouw manier van "discussieren" me niet bevalt. Bij het minste of geringste gooi je met termen als antisemiet, fascist, nu haal je de NSB er ook nog bij. Je geeft onomwonden te kennen dat je geen zin meer hebt in discussie met je tegenstanders maar dat er toch wel voldoende mensen over blijven die je boodschap willen horen. Daarnaast lees je slecht, meen je te weten waar ik al dan niet wakker van lig en waar met mijn omgeving wel en niet over praat. Bovendien generaliseer je als de pest.

Een discussieforum is volgens mij een plek om discussies te voeren en niet om te evangeliseren. Maar als ik het bij het verkeerde eind heb dan hoor ik dat graag.
pi_42495484
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is ook dat jouw manier van "discussieren" me niet bevalt. Bij het minste of geringste gooi je met termen als antisemiet, fascist, nu haal je de NSB er ook nog bij. Je geeft onomwonden te kennen dat je geen zin meer hebt in discussie met je tegenstanders maar dat er toch wel voldoende mensen over blijven die je boodschap willen horen. Daarnaast lees je slecht, meen je te weten waar ik al dan niet wakker van lig en waar met mijn omgeving wel en niet over praat. Bovendien generaliseer je als de pest.

Een discussieforum is volgens mij een plek om discussies te voeren en niet om te evangeliseren. Maar als ik het bij het verkeerde eind heb dan hoor ik dat graag.
Jij moet mij nog steeds antwoord geven om uit te leggen wat je met

Zouden klonen van elkaar kunnen zijn

bedoelde.

Over slecht lezen gespoken.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_42495760
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:35 schreef typtypo het volgende:

[..]

Jij moet mij nog steeds antwoord geven om uit te leggen wat je met

Zouden klonen van elkaar kunnen zijn

bedoelde.

Over slecht lezen gespoken.
1. Ik moet niks
2. Ik bedoel er mee dat jij en Ariel klonen van elkaar zouden kunnen zijn. Vind je het moeilijk om gewoon te lezen wat er staat en het grote paranoīde interpreteren achterwege te laten ?
pi_42496699
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

1. Ik moet niks
2. Ik bedoel er mee dat jij en Ariel klonen van elkaar zouden kunnen zijn. Vind je het moeilijk om gewoon te lezen wat er staat en het grote paranoīde interpreteren achterwege te laten ?
Slaap lekker.
www.jihadwatch.org
pi_42632716
Satellietbeelden van de Ark van Noach
Hier wordt nu een disdussie over evolutie gevoerd, wat me wel erg ver offtopic lijkt.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:06:28 #47
27698 Doffy
pi_42633252
Ik hou het in de gaten
'Nuff said
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:02:06 #49
60090 Akkersloot
pi_42843050
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is ook dat jouw manier van "discussieren" me niet bevalt. Bij het minste of geringste gooi je met termen als antisemiet, fascist, nu haal je de NSB er ook nog bij.
Of wat ultra rechts is dat je dagelijks een niet aflatende soort kruistocht tegen de islam aan het voeren bent.

pi_42843065
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:02 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Of wat extreem-rechts is dat je een niet aflatende soort kruistocht tegen de islam aan het voeren bent.

Jij bent weer uit je dwangbuis ? Da's best lang, 12 dagen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:04:46 #51
60090 Akkersloot
pi_42843109
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:02 schreef Haushofer het volgende:
Ach ik zag een post onder de feedback van Godslasteraar. Die maakt hier nog altijd wat zinnigere opmerkingen dan jou (en dat als ex-mod )
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:07:29 #52
27698 Doffy
pi_42843176
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:02 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, maar hij mag er nu ook meteen weer in. In Feedback voeren we geen persoonlijke vetes. Dat kan ook via msn, per email of gewoon oud-hollandsch met de blote vuisten in een weiland bij Beverwijk. Maar niet hier.
'Nuff said
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:33:27 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42843979
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef Doffy het volgende:

[..]

Mja, maar hij mag er nu ook meteen weer in. In Feedback voeren we geen persoonlijke vetes. Dat kan ook via msn, per email of gewoon oud-hollandsch met de blote vuisten in een weiland bij Beverwijk. Maar niet hier.
Dat lijkt me dan weer wel leuk, een stel fokkers die het ouderwetsch uitvechten op een weiland bij Beverwijk.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:35:25 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_42844042
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer wel leuk, een stel fokkers die het ouderwetsch uitvechten op een weiland bij Beverwijk.
Make love, not war
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:36:08 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_42844074
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Make love, not war
Heej, maar om naar te kijken is het toch leuker dan een dom spellletje met een bal, wat ook altijd op knokken uitloopt?
pi_42844590
-edit: nogmaals: dit is geen weiland bij Beverwijk.

[ Bericht 89% gewijzigd door Doffy op 20-10-2006 21:04:46 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:34:36 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43059769
Goedemorgen allemaal

Ik ben even verhuisd van truth naar hier

En nu zijn mijn batterijen van de muis weer leeg Even verse erin stoppen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43059908
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen allemaal

Ik ben even verhuisd van truth naar hier

En nu zijn mijn batterijen van de muis weer leeg Even verse erin stoppen.
Dit is de slowchat niet. Dat is topic [WFL-LFC]]
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:42:38 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43059955
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:41 schreef Causa het volgende:

[..]

Dit is de slowchat niet. Dat is topic [WFL-LFC]]
Sorry

Foutje

Ik ben niet wakker helemaal
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:33:02 #60
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43093851
Achter de schermen hebben we het nut van centrale topics geavalueerd, waar bleek dat beide WFL mods twijfelen aan het nut er van. Daarom zijn vanaf heden alle centrale topics gedecentraliseerd, en wordt voorlopig in het geheel geen gebruik gemaakt van het concept centrale topics. Dit houdt in dat er over 1 onderwerp meerdere topics kunnen gaan lopen over een verschillend subonderwerp of met een andere invalshoek.

Mocht dit op een gegeven moment de spuigaten uitlopen (Zoals eerder is gebeurd met topics m.b.t. het christendom en topics m.b.t. evolutie) zal er (tijdelijk) weer het e.e.a. gecentraliseerd worden. Voorlopig zullen we echter aankijken hoe het gaat zonder centrale topics.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:03:22 #61
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43094482
Decentraal verder!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:05:22 #62
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43094540
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:03 schreef ThinkTank het volgende:
Decentraal verder!
Da's de korte samenvatting idd.
pi_43125063
-'t Was al laat voor me-

[ Bericht 94% gewijzigd door -Trinity- op 01-11-2006 07:09:17 ]
pi_43125086
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef Akkersloot het volgende:
Ach ik zag een post onder de feedback van Godslasteraar. Die maakt hier nog altijd wat zinnigere opmerkingen dan jou (en dat als ex-mod )
dan jij, afvallige .
  woensdag 1 november 2006 @ 00:43:04 #65
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43125346
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

dan jij, afvallige .
Verdwaald? Kom, ik breng je wel even naar de WFL-LFC
pi_43127696
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:43 schreef ThinkTank het volgende:
Verdwaald? Kom, ik breng je wel even naar de WFL-LFC
Kut, ja.
pi_43127745
Trinity

Zelfs ik kan de weg vinden op het forum.
pi_43129130
Hoeveel mensen heeft God vermoord?

De 2mln+ moorden van iemand, aanbeden door miljarden mensen heeft geen discussiewaarde?
pi_43129406
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:39 schreef Autodidact het volgende:

De 2mln+ moorden van iemand, aanbeden door miljarden mensen heeft geen discussiewaarde?
In de OP zag ik geen discussiepunt staan. Jij wel?
pi_43130249
Ja, meer dan 2 miljoen doden. Sinds wanneer is dit soort massamoord, goedgekeurd door miljarden, geen discussie waard?
pi_43130598
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:33 schreef Autodidact het volgende:
Ja, meer dan 2 miljoen doden. Sinds wanneer is dit soort massamoord, goedgekeurd door miljarden, geen discussie waard?
Omdat je dan heel gauw op het gebruikelijke geouwehoer terecht komt dat je onderscheid moet maken tussen religie an sich en instituut, en dat als er geen religie zou zijn mensen wel een andere reden zouden vinden om mekaar dood te maken.
pi_43130664
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:51 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Omdat je dan heel gauw op het gebruikelijke geouwehoer terecht komt dat je onderscheid moet maken tussen religie an sich en instituut, en dat als er geen religie zou zijn mensen wel een andere reden zouden vinden om mekaar dood te maken.
Het gaat er niet over of religie geweld oproept (tribalisme in de vorm van nationalisme, racisme etc. is geen haar beter), maar of het accepteren van het aanbidden van een gewelddadige entiteit wel zo ethisch is. Genoeg discussiewaarde lijkt me...tenzij je er een slot op gooit natuurlijk...
pi_43130708
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het gaat er niet over of religie geweld oproept, maar of het accepteren van het aanbidden van een gewelddadige entiteit wel zo ethisch is. Genoeg discussiewaarde lijkt me...tenzij je er een slot op gooit natuurlijk...
Dat de discussie daar om draaide bleek niet uit de OP. Met een goede OP (Lees de FAQ alsjeblieft even) lijkt het mij echter wel een discussie waard.
pi_43130716
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het gaat er niet over of religie geweld oproept (tribalisme in de vorm van nationalisme, racisme etc. is geen haar beter), maar of het accepteren van het aanbidden van een gewelddadige entiteit wel zo ethisch is. Genoeg discussiewaarde lijkt me...tenzij je er een slot op gooit natuurlijk...
Dat lees ik persoonlijk niet in je OP. Ik zie een OP waarin een opsomming ter discussie wordt gesteld.
pi_43130729
De discussie begon deze wending al te krijgen, Alicey. Met wat godsvrezers erbij kan het gewoon een goeie discussie worden, dit bestaande topic. Je kunt een discussie ook prima zonder slotjes sturen.
pi_43130760
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat lees ik persoonlijk niet in je OP. Ik zie een OP waarin een opsomming ter discussie wordt gesteld.
De OP fungeert in deze als referentiemateriaal en de discussie begon al vorm te krijgen.

Mijn handen gaan hierbij jeuken: Hoeveel mensen heeft God vermoord?

En het is onterecht dat dat blijkbaar niet mag.
pi_43131512
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:59 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De OP fungeert in deze als referentiemateriaal en de discussie begon al vorm te krijgen.

Mijn handen gaan hierbij jeuken: Hoeveel mensen heeft God vermoord?

En het is onterecht dat dat blijkbaar niet mag.
Lees de FAQ en open een topic waar duidelijk is waar over gediscussieerd wordt zou ik zeggen in dat geval. Ik heb geloof ik nergens gezegd dat iets niet mag, ik heb alleen aangegeven dat er een bepaalde kwaliteitsnorm is voor topics.
pi_43131886
quote:

[..]

Het gaat niet om religie, instituten of gelovigen, het gaat heel specifiek om de personage god in de bijbel/koran/torah. Deze personage is vermoedelijk de meest onplezierige en misdadige karakter uit de menselijke literatuur. Een overtreffende trap van Shakespears Iago.
Kijk, we kunnen eideloos blijven discussieren over het wel of niet bestaan van een god(en), maar die discussie blijft uiteindelijk altijd open. We kunnen niet bewijzen dat hij niet bestaat, maar er is ook geen bewijs, geen enkele aanleiding om te geloven dat ie wel bestaat, laat staan zich mengt in aardse zaken.

De "heilige teksten" daarentegen zijn wél tatsbaar en reeël, zeker als er miljarden mensen zijn die menen dat deze teksten een bepaalde waarde hebben. En dan lijkt het mij volkomen terecht erop te wijzen dat het personage god in die teksten een bijzonder weerzinwekkende karakter is. En als er vervolgens mensen zijn die geloven dat deze teksten in meer of mindere mate waar zijn, is het geen verrassing dat een flink deel daarvan opgroeid met een misvormde moraal, en de meest verwerpelijke opvattingen koestert.
Het wordt simpelweg tijd dat men eens met de neus op de feiten gedrukt worden wbt die über-griezel uit de bijbel/..

En de vraag wie hier nu de ware godslasteraars zijn mag ook wel eens gesteld worden. Dat de Zarkawi's uit het bronzentijdperk hun misdadig karakter legitimeerden door een god te creeëren in hun evenbeeld is tot daaraan toe, dat we dat vervolgens anno 2006 nog slikken ook is bespottelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 01-11-2006 12:06:35 ]
pi_43131967
maar goed, Autodidact, never mind, het kan mij niet veel schelen eigenlijk. Dan niet ....
  woensdag 1 november 2006 @ 20:18:50 #80
60090 Akkersloot
pi_43149515
quote:
, en dat als er geen religie zou zijn mensen wel een andere reden zouden vinden om mekaar dood te maken.
Zou een moordenaar daar mee weg komen voor de rechter
pi_43149708
Zo, en we gaan nu dit topic weer gebruiken voor feedback. Onder deze streep zeg maar.
  woensdag 1 november 2006 @ 20:26:45 #82
60090 Akkersloot
pi_43149924
O.K. Feedback:

Waarom zit er volgens je geen discussiewaarde in Hoeveel mensen heeft God vermoord? ?

Is iedereen het er mee eens dat deze vraag gesteld mag worden ?

Waarom is een (overingens fictieve) moordenaar dan een (dus net zo fictieve) " God van Liefde".

Is Alicey als mod nog wel neutraal
pi_43150081
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef Akkersloot het volgende:
O.K. Feedback:

Waarom zit er volgens je geen discussiewaarde in Hoeveel mensen heeft God vermoord? ?
[WFL Feedback #21] - Op de koffie bij Liesje en Doffeltje
quote:
Is iedereen het er mee eens dat deze vraag gesteld mag worden ? Waarom is een (overingens fictieve) moordenaar dan een (dus net zo fictieve) " God van Liefde".
quote:
Is Alicey als mod nog wel neutraal
  woensdag 1 november 2006 @ 20:31:18 #84
60090 Akkersloot
pi_43150145
[quote}In de OP zag ik geen discussiepunt staan. Jij wel?[/quote]

Ik wel.

pi_43150219
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef Akkersloot het volgende:
[quote}In de OP zag ik geen discussiepunt staan. Jij wel?
Ik wel.

[/quote]

Dan verschillen we kennelijk van mening.
pi_43232861
is er het geen idee om een Fok! WFL Awards verkiezingen te doen? om zo wat tegengas te geven aan alle onzin/klaagbaak/Gc spammers?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43247482
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:53 schreef Bensel het volgende:
is er het geen idee om een Fok! WFL Awards verkiezingen te doen? om zo wat tegengas te geven aan alle onzin/klaagbaak/Gc spammers?
Wat voor awards dacht je aan Bensel?
pi_43253120
Nou, best informerende user, meest interessante post, meest religieuze user, enz enz.. valt vast wel een leuk lijstje te verzinnen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 5 november 2006 @ 09:51:46 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43253182
quote:
Op zondag 5 november 2006 09:41 schreef Bensel het volgende:
Nou, best informerende user, meest interessante post, meest religieuze user, enz enz.. valt vast wel een leuk lijstje te verzinnen
Is natuurlijk wel een ideetje.
  zondag 5 november 2006 @ 10:37:39 #90
60090 Akkersloot
pi_43253698
quote:
Op zondag 5 november 2006 09:51 schreef Alicey het volgende:
Is natuurlijk wel een ideetje.
In elk geval een beter idee dan het verkwallen van topics. Hier ( De Moordenaar, en Zijn aanbidders ) blijkt Hoeveel mensen heeft God vermoord? volgens mevrouw immers ineens wel discussie waarde te hebben.

zondag 5 november 2006 @ 10:38:50 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_43253713
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

In elk geval een beter idee dan het verkwallen van topics.

Als je je daar zo aan ergert, hou er dan eens mee op.

Sorry, kansen voor open doel laat ik echt niet liggen
  zondag 5 november 2006 @ 10:42:30 #92
60090 Akkersloot
pi_43253764
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je je daar zo aan ergert, hou er dan eens mee op.

Meneer kan zich dus nog niet uitleven in het fok awards topic van Bensel.

pi_43253843
Akkersloot FYI: Ik heb op jou gestemd voor de Fok! Award voor de user met de leukste signature
Ik weet niet wat me bezielde maar ik laar het maar zo staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2006 10:47:26 ]
  zondag 5 november 2006 @ 10:57:22 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43254011
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

In elk geval een beter idee dan het verkwallen van topics. Hier ( De Moordenaar, en Zijn aanbidders ) blijkt Hoeveel mensen heeft God vermoord? volgens mevrouw immers ineens wel discussie waarde te hebben.

zondag 5 november 2006 @ 11:37:28 #95
60090 Akkersloot
pi_43254656
quote:
Wsarom discussieer je dan wel over het zelfde discussie onderwerp in een ander topic
  zondag 5 november 2006 @ 11:38:16 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43254673
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wsarom discussieer je dan wel over het zelfde discussie onderwerp in een ander topic
Ik blijf mezelf niet herhalen. Ook voor mij is de koek een keer op.
  zondag 5 november 2006 @ 11:43:41 #97
60090 Akkersloot
pi_43254777
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:38 schreef Alicey het volgende:
Ik blijf mezelf niet herhalen. Ook voor mij is de koek een keer op.
Het valt mij gewoon op dat je het betreffende antwoord ook in het door je "geen discussiewaarde" gesloten topic had kunnen plaatsen. Dus m.i. een bewijs dat je het betreffende topic niet als "geen voldoende discussiewaarde" had moeten sluiten.

zondag 5 november 2006 @ 11:45:36 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43254827
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:43 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het valt mij gewoon op dat je het betreffende antwoord ook in het door je "geen discussiewaarde" gesloten topic had kunnen plaatsen. Dus m.i. een bewijs dat je het betreffende topic niet als "geen voldoende discussiewaarde" had moeten sluiten.

Hopelijk is je dag dan weer goed. De feedback-discussie is bij deze gesloten.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:46:30 #99
60090 Akkersloot
pi_43337336
Waarom is het linkje naar www.spam.nl vervangen door "www.spam.nl". ?

Wel gelovig maar dan zonder enig 'heilig boek' of religie

Ik begrijp maar niet waarom de zelfde moderator me eens uit genodigd heeft voor een mini-wfl meet ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Alicey op 07-11-2006 20:52:17 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:53:59 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43337639
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Omdat we het hier niet zo hebben op het spammen van de eigen site.
quote:

Ik begrijp maar niet waarom de zelfde moderator me eens uit genodigd heeft voor een mini-wfl meet ?
Omdat diezelfde moderator benieuwd was/is naar hoe je IRL bent, zoals die moderator bij meer users nieuwsgierig was en heeft gemeet.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:04:30 #101
60090 Akkersloot
pi_43338103
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef Alicey het volgende:
Omdat we het hier niet zo hebben op het spammen van de eigen site.
Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?
quote:
Omdat diezelfde moderator benieuwd was/is naar hoe je IRL bent, zoals die moderator bij meer users nieuwsgierig was en heeft gemeet.
Dat kan jij wel beweren. Maar zoals jij nu topics sluit, wetende dat ik de onderwerpen daarin weldegelijk b elangrijk acht, is echt geen basis voor een leerzame bijeenkomst. Dus vertel eens. Wat is er het laatste jaar gebeurd ?
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:07:00 #102
60090 Akkersloot
pi_43338198
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:

Als nog www.spam.nl vervangen door "spam.nl". In een post waarin ik je aktie ter sprake wil brengen. Wil je me soms al weer uitnodigen voor een mini meet

[ Bericht 4% gewijzigd door Alicey op 07-11-2006 21:27:37 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:29:27 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43339217
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Akkersloot het volgende:

Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?
Nee. Als het je om de uitdrukking gaat hoef je niet te linken naar je eigen site.
quote:
Dat kan jij wel beweren. Maar zoals jij nu topics sluit, wetende dat ik de onderwerpen daarin weldegelijk b elangrijk acht, is echt geen basis voor een leerzame bijeenkomst. Dus vertel eens. Wat is er het laatste jaar gebeurd ?
Wat er het laatste jaar is gebeurd weet ik niet, maar van jouw hand zie ik steeds minder inhoud en steeds meer topics over futiliteiten die niet horen in WFL ontstaan. Als je het weet, laat me dan niet in het ongewisse.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:36:54 #104
60090 Akkersloot
pi_43339570
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:

[Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?]

Nee. Als het je om de uitdrukking gaat hoef je niet te linken naar je eigen site.
Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ?

[quote}

Wat er het laatste jaar is gebeurd weet ik niet, maar van jouw hand zie ik steeds minder inhoud en steeds meer topics over futiliteiten die niet horen in WFL ontstaan. Als je het weet, laat me dan niet in het ongewisse.
[/quote]
a ha. Dus had je het eerst over persoonlijke interesse is het nu zogenaamd een wijziging van mijn onderwerpen. Een onderwerp als "Hebben abraham, ismael en isaac wel bestaan ??" behoort echter nog steeds van mijn zelfde recept: Het onder uit willen halen van de "goddelijke" koran. Niets geen wijziging dus.
pi_43339902
Ik vind WFL soms zo ontzettend vermoeiend
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:49:44 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43340087
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind WFL soms zo ontzettend vermoeiend
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:50:20 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43340110
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ?
quote:
a ha. Dus had je het eerst over persoonlijke interesse is het nu zogenaamd een wijziging van mijn onderwerpen. Een onderwerp als "Hebben abraham, ismael en isaac wel bestaan ??" behoort echter nog steeds van mijn zelfde recept: Het onder uit willen halen van de "goddelijke" koran. Niets geen wijziging dus.
Soms volg ik je niet helemaal.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:01:08 #108
60090 Akkersloot
pi_43340571
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Alicey het volgende:
Soms volg ik je niet helemaal.
Het punt is juist dat ik jouw niet kan volgen. Van iemand die zo behandeld wordt op dit forum verwacht ik geen uitnodiging voor een meet met de 2 moderatoren.

Geloof je dat ik een uitnodiging zou verwachten van Doffy
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:07:12 #109
60090 Akkersloot
pi_43340828
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Alicey het volgende:

[Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ? ]

"Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke".

Verder interesseert jouw mening in deze niet. Ik reageerde met mijn post namelijk op een schrijven van desbetreffende topic starter. Mijn linkje naar een site waar geloof (aanneembaarheidsgeloof) zonder "profeten" gepromoot werd, was wel degelijk op zijn plaats.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:08:02 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43340869
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het punt is juist dat ik jouw niet kan volgen. Van iemand die zo behandeld wordt op dit forum verwacht ik geen uitnodiging voor een meet met de 2 moderatoren.

Geloof je dat ik een uitnodiging zou verwachten van Doffy
Ik weet niet wat je verwacht van Doffy en waar je dat op baseert.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:09:17 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43340924
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

"Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke".
Ook onjuist.
quote:
Verder interesseert jouw mening in deze niet. Ik reageerde met mijn post namelijk op een schrijven van desbetreffende topic starter. Mijn linkje naar een site waar geloof (aanneembaarheidsgeloof) zonder "profeten" gepromoot werd, was wel degelijk op zijn plaats.
Dan verschillen we op dat punt van mening. Discussie gesloten.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:11:39 #112
60090 Akkersloot
pi_43341018
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:

["Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke". ]

Ook onjuist.
Geef eens een voorbeeld.
pi_43345035
Zou de TT even aangepast mogen worden?
Global Warning II
Warming ?
  woensdag 8 november 2006 @ 07:30:55 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43349277
Aangepast
  woensdag 8 november 2006 @ 09:03:33 #115
60090 Akkersloot
pi_43350088
En waarom heeft de mod die mij ooit eens heeft uitgenodigd voor een mini-meet nu weer Het "verplichtmonotheisme". (Allah van Bin Laden zelfde als gesloten ?
  woensdag 8 november 2006 @ 09:04:57 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43350101
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:03 schreef Akkersloot het volgende:
En waarom heeft de mod die mij ooit eens heeft uitgenodigd voor een mini-meet nu weer Het "verplichtmonotheisme". (Allah van Bin Laden zelfde als gesloten ?
Omdat die mod jouw topics die over 3 keer niets gaan een beetje zat is. Topic gaat niet opnieuw open, dus doe geen moeite verder.
  woensdag 8 november 2006 @ 09:45:40 #117
60090 Akkersloot
pi_43350826
-alicey : Doe geen moeite.-

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 08-11-2006 09:47:09 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 10:07:43 #118
60090 Akkersloot
pi_43351280
- edit: volgens mij was Alicey duidelijk

[ Bericht 86% gewijzigd door Doffy op 08-11-2006 10:10:21 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 10:21:46 #119
60090 Akkersloot
pi_43351544
-alicey : Kappen -

[ Bericht 81% gewijzigd door Alicey op 08-11-2006 10:24:04 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:31 #120
60090 Akkersloot
pi_43372187
Hoi. Je schreef "het topic is all yours". Kan je mijn topic Wie wordt de nieuwe WFL mod ? veranderen in "Poll. Wie wordt de nieuwe wfl-mod"? Ik heb er namelijk een polletje ingeplakt.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:54:18 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43372550
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Hoi. Je schreef "het topic is all yours". Kan je mijn topic POLL: Wie wordt de nieuwe WFL mod ? veranderen in "Poll. Wie wordt de nieuwe wfl-mod"? Ik heb er namelijk een polletje ingeplakt.
Aangepast. En ik heb meteen ook op je gestemd.
pi_43372922
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Hoi. Je schreef "het topic is all yours". Kan je mijn topic POLL: Wie wordt de nieuwe WFL mod ? veranderen in "Poll. Wie wordt de nieuwe wfl-mod"? Ik heb er namelijk een polletje ingeplakt.
Leuk topic, Ak
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:22:06 #123
60090 Akkersloot
pi_43462944
quote:
als iemand een ander voor intolerant en neo-fascist uitmaakt zelf die persoon dan niet zelf intolerante trekjes ?
Is dat geen discussiepunt ?

Dus kan Poll. Wie is hier wel intolerant ? L_V vs AS niet terug open ?
pi_43463138
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Jij wilt wel over een boel frustraties discusseren he? Frustratie boven inhoud
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:38:19 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43463320
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je kunt er over discussieren, maar dat gaan we niet doen in WFL. Nee dus.
pi_43483634
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:32 schreef Alicey het volgende:
Mocht iemand alsnog menen dat er verder gediscussieerd kan worden over het begrip gelijktijdigheid, meld dit dan in het Feedback topic. Het topic kan dan heropend worden.
Prima zo. Eén Rude-topic is genoeg. Ik had nu toch vaak het idee dat dit topic en die over 'is er een maximale snelheid' in elkaar overliepen.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 12 november 2006 @ 18:54:59 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43483945
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef Maethor het volgende:

[..]

Prima zo. Eén Rude-topic is genoeg. Ik had nu toch vaak het idee dat dit topic en die over 'is er een maximale snelheid' in elkaar overliepen.
Ook dat.. Ik moest soms even goed kijken in welk topic ik aan het lezen was..
pi_43484121
Het was ook klaar.

Als de tijd stilstaat, is alles gelijktijdig.
  zondag 12 november 2006 @ 19:03:08 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43484178
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:01 schreef rudeonline het volgende:
Het was ook klaar.

Als de tijd stilstaat, is alles gelijktijdig.
nope
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 november 2006 @ 19:04:39 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43484226
We gaan hier niet verder discussieren.
  zondag 12 november 2006 @ 19:09:47 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43484407
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
We gaan hier niet verder discussieren.
Was ook niet mijn bedoeling. Als rude dat wil kan er nog wel een poging tot discussie gedaan worden in zijn topic in TRU.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 november 2006 @ 19:11:36 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43484453
Ik meldde het maar even op voorhand ATuin-hek

Hormonen
  zondag 12 november 2006 @ 19:14:25 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43484541
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
Ik meldde het maar even op voorhand ATuin-hek
Geen probleem
quote:
Hormonen
oh owwww
Onikaan ni ov dovah
pi_43493422
tvp
pi_43499993
Gefeliciteerd Trigger

Doeg Doffy
  maandag 13 november 2006 @ 10:32:07 #137
27698 Doffy
pi_43500710
TT aangepast

Feliciteer Triggershot, de nieuwe WFL-mod, hier: Allahu akbar! Een nieuwe WFL-mod!
'Nuff said
pi_43501479
Hoe komt het dat mensen het hier eerder wisten?
  maandag 13 november 2006 @ 11:28:04 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502069
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het meespeelde in:
Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?

Die topics konden prima inhoudelijk verder...
Heb je destijds in Feedback gelezen waarom ik ze toch sloot?
pi_43502143
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je destijds in Feedback gelezen waarom ik ze toch sloot?
Jazeker, een makkelijke uitweg is te zeggen dat de OP niet voldeed....onzin natuurlijk, want de discussies waren vruchtbaar; het punt werd duidelijk in de OP en de potentie was er om inhoudelijk te discussiëren.
pi_43502169
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Over dat laatste zijn meningen over verdeeld, heb ik gemerkt.
Meerderheid van de Admins hebben er geen problemen mee, heb ik gemerkt
  maandag 13 november 2006 @ 11:44:35 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502578
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:30 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Jazeker, een makkelijke uitweg is te zeggen dat de OP niet voldeed....onzin natuurlijk, want de discussies waren vruchtbaar; het punt werd duidelijk in de OP en de potentie was er om inhoudelijk te discussiëren.
Ok, je bent het dus niet eens met mijn beslissing. Dat kan gebeuren en zal ook soms wel gebeuren. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom het feit dat ik me met spiritualiteit bezig houd hier verband mee houd. Ik vertrouw er echter op dat je me dat gaat uitleggen.
pi_43502616
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok, je bent het dus niet eens met mijn beslissing. Dat kan gebeuren en zal ook soms wel gebeuren. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom het feit dat ik me met spiritualiteit bezig houd hier verband mee houd. Ik vertrouw er echter op dat je me dat gaat uitleggen.
Beide topics zijn natuurlijk aanvallen op spiritueel denken....
pi_43502652
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Maar is niet de reden waarom ze gesloten worden..
  maandag 13 november 2006 @ 11:48:42 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502701
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Die topics zijn aanvallen op religies. Dat heeft weinig met spiritueel denken te maken.
pi_43502716
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar is niet de reden waarom ze gesloten worden..
Dat betwijfel ik.
pi_43502720
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De discussies waren al vruchtbaar. Een topic hoeft niet in een mooi pakketje gewikkeld te worden om er iets van te kunnen maken, als het onderwerp maar duidelijk is. In beide topics was dat zo.
pi_43502729
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die topics zijn aanvallen op religies. Dat heeft weinig met spiritueel denken te maken.
Huh? Religie is spiritueel.
  maandag 13 november 2006 @ 11:50:42 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502752
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:49 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Huh? Religie is spiritueel.
Een BMW is een auto. Niet alle auto's zijn BMW's.
pi_43502766
quote:

[..]

Dat betwijfel ik.
Ik niet
Genoeg topics waarin het bestaan van God wordt ontkent die je ook als een aanval kunt zien op spiritueel denken die wel succes boekten en nog steeds open zijn.
pi_43502784
Maar wacht even, nu wordt de discussie verplaatst naar feedback terwijl mijn kritiek gericht was op de aanstelling van twee zwevers in een wetenschapsforum.
  maandag 13 november 2006 @ 11:52:27 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502811
Het topic had geen discussie-stelling (Topic van Godslasteraar). Het topic ging over een non-WFL-futiliteit (Topic van Akkersloot).
  maandag 13 november 2006 @ 11:53:02 #153
27698 Doffy
pi_43502826
1. Je hebt nog altijd niet hard kunnen maken dat het "zwevers" zijn
2. Idem dat dat invloed zou hebben op hun moderatie-gedrag
3. Ook dat hoort in FB thuis.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 11:53:14 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43502831
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:51 schreef Autodidact het volgende:
Maar wacht even, nu wordt de discussie verplaatst naar feedback terwijl mijn kritiek gericht was op de aanstelling van twee zwevers in een wetenschapsforum.
Dat is iets wat uberhaupt niet in WFL bediscussieerd hoort te worden, omdat de FA's daar over gaan. Je kunt ofwel een topic openen in Feedback (Graag een linkje hier zodat ik het ook kan volgen) of een e-mail naar forum@fok.nl.
pi_43502887
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een BMW is een auto. Niet alle auto's zijn BMW's.
Er zijn genoeg redenen te bedenken dat een BMW-eigenaar kritiek op andere auto's verwerpt, er is namelijk een overlap. De overlap bij religies en andere spirituele zaken is de denkwijze.

Kijk, je kunt de kritiek naast je neerleggen als je dat wil. Je kunt er ook iets van leren, aan jou de keus. Genoeg hierover, ik zie het wel aan.
pi_43502951
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:53 schreef Doffy het volgende:
1. Je hebt nog altijd niet hard kunnen maken dat het "zwevers" zijn
Ach kom . Je hebt TS gezien in de evolutietopics en Alicey over "zielen", "hiernamaals", "karma"; al die TRU-zaken. De reacties van TS in evolutietopics, het vewerpen van wetenschappelijk bewijs, vind ik echt niet kunnen voor een moderator in een wetenschapsforum.
  maandag 13 november 2006 @ 11:57:44 #157
27698 Doffy
pi_43502967
Autodidact, wordt nu eens inhoudelijk. Waarom zouden Trigger en Liesje geen goed mod-team zijn voor WFL? Ik ben er namelijk van overtuigd dat ze dat juist wél zullen zijn
quote:
Kijk, je kunt de kritiek naast je neerleggen als je dat wil. Je kunt er ook iets van leren, aan jou de keus. Genoeg hierover, ik zie het wel aan.
Dat lijkt me prima, en commentaar kun je altijd hier kwijt, natuurlijk
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 11:59:11 #158
27698 Doffy
pi_43503013
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ach kom . Je hebt TS gezien in de evolutietopics en Alicey over "zielen", "hiernamaals", "karma"; al die TRU-zaken. De reacties van TS in evolutietopics, het vewerpen van wetenschappelijk bewijs, vind ik echt niet kunnen voor een moderator in een wetenschapsforum.
Dat zal ongetwijfeld, ja. Maar dat wil nog niet dat het 'zwevers' zijn (althans niet in mijn definitie), en het zegt al helemaal niets over hun mod-capaciteiten. Het zou natuurlijk een ander verhaal worden als evolutie-topics gesloten zouden worden alleen op het onderwerp, maar daarvan is natuurlijk absoluut geen sprake.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 11:59:15 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43503016
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Er zijn genoeg redenen te bedenken dat een BMW-eigenaar kritiek op andere auto's verwerpt, er is namelijk een overlap. De overlap bij religies en andere spirituele zaken is de denkwijze.

Je hebt nog steeds niet duidelijk kunnen maken op welke wijze het sluiten van die 2 topics verband houdt met mijn eigen levensbeschouwing. imo is het een zwaktebod dat je het nu laat afweten.
pi_43503044
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Doffy het volgende:
Autodidact, wordt nu eens inhoudelijk. Waarom zouden Trigger en Liesje geen goed mod-team zijn voor WFL?
De potentiële balansverschuiving. Ik ben vooral POL-user, en twee mods van dezelfde politieke kleur is vragen om problemen. Ik beschouw het accepteren van onwetenschappelijke claims ook als een kleur in de discussiehema's van WFL.
  maandag 13 november 2006 @ 12:01:11 #161
27698 Doffy
pi_43503071
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:00 schreef Autodidact het volgende:
De potentiële balansverschuiving.
Als je daarvoor vreest, dan zou ik zeggen: hou een vinger aan de pols en trek hier aan de bel, als zich dat in jouw ogen voordoet.
'Nuff said
pi_43503086
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet duidelijk kunnen maken op welke wijze het sluiten van die 2 topics verband houdt met mijn eigen levensbeschouwing. imo is het een zwaktebod dat je het nu laat afweten.
quote:
.
pi_43503097
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ach kom . Je hebt TS gezien in de evolutietopics .
Naast mijn Moderator taken blijf ik uiteraard een eigen mening hebben op basis van mijn geloof, maar ik ben nooit in betreffende topicreeks, een discussiedoder geweest. Sommige users ervaren mijn inbreng als irritante vragen, maar dat waren ze dus dan ook. Vragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2006 12:04:00 ]
pi_43503119
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:01 schreef Doffy het volgende:

[..]

Als je daarvoor vreest, dan zou ik zeggen: hou een vinger aan de pols en trek hier aan de bel, als zich dat in jouw ogen voordoet.
Daar ben ik dus mee bezig en het wordt weggewuift. Als men niet bereid is van kritiek te leren is het zinloos. 't Is niet mijn forum.
  maandag 13 november 2006 @ 12:04:03 #165
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43503155
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De potentiële balansverschuiving. Ik ben vooral POL-user, en twee mods van dezelfde politieke kleur is vragen om problemen. Ik beschouw het accepteren van onwetenschappelijke claims ook als een kleur in de discussiehema's van WFL.
Dat vind ik een redelijk argument. Voor zover ik me zelf bewust ben, ben ik als moderator neutraal (Waar ik als user over veel zaken wel een duidelijke mening heb gevormd). Maar daarvoor is dit topic dus en eventueel Feedback of forum@fok.nl wanneer we er hier niet uitkomen.
pi_43503176
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Naast mijn Moderator taken blijf ik uiteraard een eigen mening hebben op basis van mijn geloof, maar ik ben nooit in betreffende topicreeks, een discussiedoder geweest. Sommige users ervaren mijn inbreng als irritanten vragen, maar dat waren ze dus dan ook. Vragen.
Ze waren irritant omdat het vragen waren die bij een tweedejaars VMBO-biologieleerling horen, niet bij een volwassen discussie. Evolutie heeft trouwens niks met mening te maken.
  maandag 13 november 2006 @ 12:05:09 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43503193
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

.
Zoals gezegd zijn de topics niet gesloten omdat ze een aanval inhouden, maar omdat er geen discussiepunt was (#1) en het een non-WFL-onderwerp was (#2).
  maandag 13 november 2006 @ 12:05:50 #168
27698 Doffy
pi_43503208
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Daar ben ik dus mee bezig en het wordt weggewuift. Als men niet bereid is van kritiek te leren is het zinloos. 't Is niet mijn forum.
Er zijn mi. niet eens aanwijzingen dat de privé-overtuigingen van Alicey concreet invloed hebben op haar mod-beleid. En als gevraagd naar onderbouwing, presenteer je er geen. Dus wat wil je nu?

Van Trigger zul je eerst moeten aankijken hoe hij zich als mod gedraagt, voordat je kritiek levert, lijkt me. Dat je het signaleert is prima, maar verschuif oordelen naar momenten waarop ze geëigend zijn: anders zijn het vooroordelen, en daar hebben we weinig aan.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 12:06:03 #169
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43503218
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Je kritiek is naar mijn mening onterecht en ik heb je ook uitgelegd waarom. De banaan in je oren zorgt er echter voor dat je die uitleg niet hoort.
pi_43503305
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:04 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ze waren irritant omdat het vragen waren die bij een tweedejaars VMBO-biologieleerling horen, niet bij een volwassen discussie. Evolutie heeft trouwens niks met mening te maken.
Maar je erkend dus wel zodanig dat het vragen waren, wat voor niveau jij er aan geeft heeft verder niet zoveel toegevoegde waarde als we het op vragen houden. Mijn mening/kennis omtrent evolutie beīnvloedt mijn vragen, dus heeft wel met mijn inbreng in betreffende topic, wel met mijn mening te maken, ik ben trouwens al maanden niet meer inhoudelijk in het topic reeks geweest.
pi_43503340
-edit: dit is feedback, geen evolutie-topic.

[ Bericht 91% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 12:10:10 ]
pi_43504322
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Doffy het volgende:

[..]

Er zijn mi. niet eens aanwijzingen dat de privé-overtuigingen van Alicey concreet invloed hebben op haar mod-beleid. En als gevraagd naar onderbouwing, presenteer je er geen. Dus wat wil je nu?
De motivatie van het sluiten van het topic kan ik niet bewijzen, zoals je dat nooit kunt bewijzen natuurlijk. Ik zeg dat ik de indruk heb dat het meespeelt, en heb daarvoor aanwijzingen gegeven (de belabberde redenering om topics te sluiten). De onderbouwing die gespresenteerd werd is die belabberde redenering; potentiële succestopics voortijdig sluiten.
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Doffy het volgende:

Van Trigger zul je eerst moeten aankijken hoe hij zich als mod gedraagt, voordat je kritiek levert, lijkt me. Dat je het signaleert is prima, maar verschuif oordelen naar momenten waarop ze geëigend zijn: anders zijn het vooroordelen, en daar hebben we weinig aan.
Vooroordelen...hmmm...zie mijn POL-voorbeeld. Twee mods van dezelfde kleur (in deze: kosmologische claims zonder empirische data) is vragen om problemen. Daar heeft POL ook last van gehad en misschien was het handig om van tevoren te kijken of zo'n situatie wenselijk is. Het gaat me niet om de indivuele capaciteiten van de twee mods, maar de combinatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Autodidact op 13-11-2006 13:16:02 ]
  maandag 13 november 2006 @ 12:54:27 #173
60090 Akkersloot
pi_43504682
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Alicey het volgende:
Die topics zijn aanvallen op religies..
Eerst gaf je toch een andere reden op. Waarom antwoord je uberhaubt als het over akkersloot topics gaat als je toch zit te liegen.

En dan nu de vraag. Waarom mag je een bepaalde religie /doctrine niet aanvallen ? Er is toch niets beter als we met zijn alle de sprookjes onderuit halen waarvan als gevolg mensen zich tussen kleine kindertjes opblazen ?

maandag 13 november 2006 @ 12:55:38 #174
60090 Akkersloot
pi_43504717
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:42 schreef Autodidact het volgende:
Vooroordelen...hmmm...zie mijn POL-voorbeeld. Twee mods van dezelfde kleur (in deze: kosmologische claims zonder empirische data) is vragen om problemen. Daar heeft POL ook last van gehad en misschien was het handig om van tevoren te kijken of zo'n situatie wenselijk is.
En vergeet de bemoeienissen van "historie" mod Lord Vetinari niet welke even meent te weten wie hier neo-fascistisch is. toevoeging: En discussie daarover onmogelijk maakt. (maar daar ben je dan ook een neo-fascist voor).
  maandag 13 november 2006 @ 12:57:53 #175
60090 Akkersloot
pi_43504788
quote:
? Religie is spiritueel.
Nee de georganiseerde religies zijn politiek.
  maandag 13 november 2006 @ 13:00:01 #176
60090 Akkersloot
pi_43504855
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:52 schreef Alicey het volgende:
Het topic had geen discussie-stelling (Topic van Godslasteraar). Het topic ging over een non-WFL-futiliteit (Topic van Akkersloot).
De vraag ofdat Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan hebben
pi_43504916
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zoals gezegd zijn de topics niet gesloten omdat ze een aanval inhouden, maar omdat er geen discussiepunt was (#1)
Het topic stevende af op een discussie of een moordende god het aanbidden waard was. Dat is geen discussiepunt?
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Alicey het volgende:
en het een non-WFL-onderwerp was (#2).
Waar moeten bijbelwetenschappelijke vragen dan?
  maandag 13 november 2006 @ 13:13:30 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505243
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Eerst gaf je toch een andere reden op. Waarom antwoord je uberhaubt als het over akkersloot topics gaat als je toch zit te liegen.

En dan nu de vraag. Waarom mag je een bepaalde religie /doctrine niet aanvallen ? Er is toch niets beter als we met zijn alle de sprookjes onderuit halen waarvan als gevolg mensen zich tussen kleine kindertjes opblazen ?

Dat het topic een aanval op een religie is was geen reden om het te sluiten.
  maandag 13 november 2006 @ 13:14:06 #179
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505260
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En vergeet de bemoeienissen van "historie" mod Lord Vetinari niet welke even meent te weten wie hier neo-fascistisch is. toevoeging: En discussie daarover onmogelijk maakt. (maar daar ben je dan ook een neo-fascist voor).
L_V is een HOC mod en geen WFL mod.
  maandag 13 november 2006 @ 13:14:50 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505283
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De vraag ofdat Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan hebben
Je topic had de vraag waarom we het Abrahamitische religies noemen terwijl niet vast staat dat Abraham heeft bestaan.
  maandag 13 november 2006 @ 13:15:41 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505307
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het topic stevende af op een discussie of een moordende god het aanbidden waard was. Dat is geen discussiepunt?
Dat bleek niet uit de OP en het was neit zeker dat de discussie die kant op ging.
quote:
Waar moeten bijbelwetenschappelijke vragen dan?
Waarom we iets een Abrahamitische religie noemen is geen bijbelwetenschappelijke vraag.
  maandag 13 november 2006 @ 13:18:45 #182
60090 Akkersloot
pi_43505401
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:14 schreef Alicey het volgende:
L_V is een HOC mod en geen WFL mod.
Zijn bijdragen in veel van mijn topics zijn van een dermate laag niveau dat het volgens je "geen discussie waarde" heeft. Ik geloot dat je precies nooit een keer een bagger opmerking van hem, in mijn topics, hebt verwijderd. Terwijl je wel mijn posts verwijderd. "ach epilepsie, profeten, geestesziek" in een topic als "stel je kind krijgt visioenen" was immers gewoon bagger.
pi_43505453
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat bleek niet uit de OP en het was neit zeker dat de discussie die kant op ging.
Jawel, de laatste reacties (bijvoorbeeld de van KB) waren voor mij interessant, en ik wilde er graag meer over discussiëren; zo kan een topic ver boven de openingspost uitstijgen. Ik vind het voorbarig zo'n uitkomst uit te sluiten op basis van een OP alleen. De potentie zit hem niet in de OP, maar in de reacties van users daarop. Het begon lacherig, maar toen het serieus dreigde te worden ging het op slot. Jammer.
quote:
Waarom we iets een Abrahamitische religie noemen is geen bijbelwetenschappelijke vraag.
De vraag of Abraham wel bestaan heeft wél. Een zeer relevante vraag, waar onder andere ik in dat topic terecht kon...totdat Alicey het sloot.
  maandag 13 november 2006 @ 13:21:14 #184
60090 Akkersloot
pi_43505474
quote:

Precies. Als L_V ķf Haushofer met "tijd voor je pilletjes" en "krijg je nu geen stijve plasser" is het dus voor je wél reden op een topic met een goed onderwerp te sluiten.
quote:
Wat dan wel ?
  maandag 13 november 2006 @ 13:21:32 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505483
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zijn bijdragen in veel van mijn topics zijn van een dermate laag niveau dat het volgens je "geen discussie waarde" heeft. Ik geloot dat je precies nooit een keer een bagger opmerking van hem, in mijn topics, hebt verwijderd. Terwijl je wel mijn posts verwijderd. "ach epilepsie, profeten, geestesziek" in een topic als "stel je kind krijgt visioenen" was immers gewoon bagger.
Als ik in de notes van Lord_Vetinari kijk zie ik dat ik zijn reacties net zo goed gemodereerd heb wanneer die naar mijn mening misplaatst waren.
  maandag 13 november 2006 @ 13:23:05 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505529
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Jawel, de laatste reacties (bijvoorbeeld de van KB) waren voor mij interessant, en ik wilde er graag meer over discussiëren; zo kan een topic ver boven de openingspost uitstijgen. Ik vind het voorbarig zo'n uitkomst uit te sluiten op basis van een OP alleen. De potentie zit hem niet in de OP, maar in de reacties van users daarop. Het begon lacherig, maar toen het serieus dreigde te worden ging het op slot. Jammer.
Opnieuw openen met een goede OP is nog steeds een optie. Er ligt me trouwens bij dat dat al gebeurd is?
quote:
De vraag of Abraham wel bestaan heeft wél. Een zeer relevante vraag, waar onder andere ik in dat topic terecht kon...totdat Alicey het sloot.
Open over die vraag een topic dat ook echt op die vraag in gaat en een stelling in neemt (Zie ook WFL FAQ). Hoewel het aan de andere kant misschien juist weer beter past in HOC..
  maandag 13 november 2006 @ 13:23:46 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505555
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:21 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Precies. Als L_V ķf Haushofer met "tijd voor je pilletjes" en "krijg je nu geen stijve plasser" is het dus voor je wél reden op een topic met een goed onderwerp te sluiten.
[..]

Wat dan wel ?
Wat wil je nu precies zeggen?
  maandag 13 november 2006 @ 13:25:22 #188
60090 Akkersloot
pi_43505596
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:20 schreef Autodidact het volgende:
Je zou bij wfl altijd eerst je reactie moeten copieen voor je op de invoeren knop drukt.

Het is inderdaad een feit van als je als "wfl-leek" een topic / discussie bij wfl wilt openen je je eerst moet informeren welke idioten er op kunnen reageren. Aangezien het de reacties zijn welke je topic open laten en niet de, onder een normaal forum, discussiewaarde.
  maandag 13 november 2006 @ 13:26:33 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505626
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je zou bij wfl altijd eerst je reactie moeten copieen voor je op de invoeren knop drukt.

Het is inderdaad een feit van als je als "wfl-leek" een topic / discussie bij wfl wilt openen je je eerst moet informeren welke idioten er op kunnen reageren. Aangezien het de reacties zijn welke je topic open laten en niet de, onder een normaal forum, discussiewaarde.
Het gaat in eerste instantie toch echt om de insteek van de topic zelf en niet om de reacties die er op volgen, al kunnen reacties een aanleiding zijn om een topic alsnog open te laten.
  maandag 13 november 2006 @ 13:27:08 #190
60090 Akkersloot
pi_43505644
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
Wat wil je nu precies zeggen?
Ach eer jij dat door hebt. Je hebt nķķit een bagger post van L_V of Haushofer verwijderd. Terwijl je topics welke verbaggerd worden sluit met "het blijkt geen goede discussie te worden".
  maandag 13 november 2006 @ 13:27:55 #191
60090 Akkersloot
pi_43505671
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:26 schreef Alicey het volgende:
Het gaat in eerste instantie toch echt om de insteek van de topic zelf en niet om de reacties die er op volgen, al kunnen reacties een aanleiding zijn om een topic alsnog open te laten.
Nee baggerreacties zijn voor je een reden om een topic te sluiten.
pi_43505688
quote:

[..]

Opnieuw openen met een goede OP is nog steeds een optie. Er ligt me trouwens bij dat dat al gebeurd is?
Opnieuw beginnen is een optie, een topic niet sluiten een betere. Ben je het met me eens dat de potentie van een topic meer bepaald wordt door de reacties van userse dan door een OP?
quote:
Open over die vraag een topic dat ook echt op die vraag in gaat en een stelling in neemt (Zie ook WFL FAQ). Hoewel het aan de andere kant misschien juist weer beter past in HOC..
Als de discussie over dat onderwerp gaat is een aanpassing op de OP zinloos. Een discussie is meestal niet zo vastgepind op de openingspost. Misschien past het in HOC, dan kun je het als mod verplaatsen. Ik weet niet of dat subforum toen al bestond trouwens.
  maandag 13 november 2006 @ 13:29:48 #193
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505723
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ach eer jij dat door hebt. Je hebt nķķit een bagger post van L_V of Haushofer verwijderd. Terwijl je topics welke verbaggerd worden sluit met "het blijkt geen goede discussie te worden".
Hier is toch al een voorbeeld dat ik zo vind.
  maandag 13 november 2006 @ 13:31:39 #194
60090 Akkersloot
pi_43505770
quote:
Nee. Iemand die de topictitel leest "hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?!" krijgt een andere boodschap te zien als met de topictitel "waarom Abrahamistische godsdiensten ?". UIt de laatste topic titel blijkt immers niet dat topicstarter het ooit bestaan hebben van abraham, isaac en ismael in twijfel trekken.

Er was geen enkele goede reden om het topic te sluiten. En link nu maar niet naar je eerder antwoord. Anders lijkt het net als je mij dom vind omdat ik het niet met je eens ben.
  maandag 13 november 2006 @ 13:33:22 #195
60090 Akkersloot
pi_43505821
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
Hier is toch al een voorbeeld dat ik zo vind.
Ja 2 1/2 jaar geleden. De reacties van L_V zijn echter voor een milimeter veranderd, en nu verwijder je er geen enkele.
  maandag 13 november 2006 @ 13:34:01 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505840
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Opnieuw beginnen is een optie, een topic niet sluiten een betere. Ben je het met me eens dat de potentie van een topic meer bepaald wordt door de reacties van userse dan door een OP?
Ik ben met je eens dat reacties ook een criterium zijn om een topic op te beoordelen. Een OP is echter van groot belang omdat deze de volgende reacties mede bepaalt. Dat nodigt uit tot het blijven doen van reacties daar op. Een OP verwijderen is het nu ook weer net niet..
quote:
Als de discussie over dat onderwerp gaat is een aanpassing op de OP zinloos. Een discussie is meestal niet zo vastgepind op de openingspost. Misschien past het in HOC, dan kun je het als mod verplaatsen. Ik weet niet of dat subforum toen al bestond trouwens.
Het subforum bestond toen ook, al kan het zijn dat het toen C&H heette. Ik bedoelde het ook niet als een reden om een topic te sluiten, maar meer om bij het eventueel openen van een serieus topic er over na te denken of de insteek misschien niet meer historisch is.
pi_43505852
op zich is het onderwerp best interessant. misschien kan Akkersloot gewoon een nieuw topic hierover openen en in ieder geval de informatie van Autodidact opnemen in de OP. Het discussiepunt lijkt me duidelijk. Welke informatie is beschikbaar ter ondersteuning van hun bestaan en welke informatie die het tegendeel beweert. Als Alicey dit topic graag in HOC wil plaatsen dan moet ze dat maar even overleggen met L_V.
  maandag 13 november 2006 @ 13:34:49 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505868
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee. Iemand die de topictitel leest "hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?!" krijgt een andere boodschap te zien als met de topictitel "waarom Abrahamistische godsdiensten ?". UIt de laatste topic titel blijkt immers niet dat topicstarter het ooit bestaan hebben van abraham, isaac en ismael in twijfel trekken.

Er was geen enkele goede reden om het topic te sluiten. En link nu maar niet naar je eerder antwoord. Anders lijkt het net als je mij dom vind omdat ik het niet met je eens ben.
Mjah we zijn het niet eens met elkaar, maar je komt niet met nieuwe argumenten. Ik stel daarom voor dat we de discussie sluiten.
  maandag 13 november 2006 @ 13:35:19 #199
60090 Akkersloot
pi_43505882
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Autodidact het volgende:

Daar is Lord Vetinari mod. Samen met Nathalie. Die ook geen enkel probleem er mee heeft dat ik neo-fascistisch wordt genoemd wegens het openen van een topic asl "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan? !".
  maandag 13 november 2006 @ 13:36:39 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43505926
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja 2 1/2 jaar geleden. De reacties van L_V zijn echter voor een milimeter veranderd, en nu verwijder je er geen enkele.
  maandag 13 november 2006 @ 13:41:46 #201
60090 Akkersloot
pi_43506098
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Alicey het volgende:
Mjah we zijn het niet eens met elkaar, maar je komt niet met nieuwe argumenten. Ik stel daarom voor dat we de discussie sluiten.
. Wil je trouwens eerst antwoord geven op mijn reactie dat er wel degelijk een verschil zit tussen de topictitels "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan?!" en "waarom abrahmistische godsdiensten".

Ik vraag je "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan?!" te heropenen.

En wat een geluk dat je het topic gesloten werd net toen Autodidact wilde reageren. Anders had hier je partijdige moderatie nooit besproken zijn geweest.
  maandag 13 november 2006 @ 13:44:37 #202
66444 Lord_Vetinari
pi_43506188
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Daar is Lord Vetinari mod. Samen met Nathalie. Die ook geen enkel probleem er mee heeft dat ik neo-fascistisch wordt genoemd wegens het openen van een topic asl "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan? !".
Je kunt in HOC best een dergelijk topic openen. Alleen hebben wij in HOC dezelfde ijkpunten voor topics als WFL: Er moet een grond voor discussie zijn, het moet geen flame-bait topic zijn en er moet normaal gediscussieerd worden. Ik heb tot nu toe nog geen topic van jou gezien wat aan deze 3 criteria voldoet, maar mocht je ooit de geest krijgen, ga je gang. Zo lang het topic niet begint met openingsposten met "woorden tussen aanhalingstekens", denigrerende opmerkingen in de richting van mensen die wel geloven wat jij bestrijdt, is er geen enkele reden om een topic te sluiten.

Oh ja, in HOC zullen mensen je heel erg aan je hoofd zeuren over bronnen. Daarop reageren met "Dat is omkering van bewijslast" is een gegarandeerde manier om je topic gesloten te krijgen.
  maandag 13 november 2006 @ 13:45:18 #203
60090 Akkersloot
pi_43506209
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
op zich is het onderwerp best interessant. misschien kan Akkersloot gewoon een nieuw topic hierover openen en in ieder geval de informatie van Autodidact opnemen in de OP. Het discussiepunt lijkt me duidelijk. Welke informatie is beschikbaar ter ondersteuning van hun bestaan en welke informatie die het tegendeel beweert. Als Alicey dit topic graag in HOC wil plaatsen dan moet ze dat maar even overleggen met L_V.
Weet je hoe L_V gereageerd heeft in dat topic ?

Kan dan het topic "de toch als homo door allah gehate Alexander de Grote als heilige in de koran (soera 18:86) ?" ook open.

maandag 13 november 2006 @ 13:47:39 #204
60090 Akkersloot
pi_43506263
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, in HOC zullen mensen je heel erg aan je hoofd zeuren over bronnen. Daarop reageren met "Dat is omkering van bewijslast" is een gegarandeerde manier om je topic gesloten te krijgen.
Het moeten bewijzen dat God niet bestaat is net als het moeten bewijzen dat er geen boodschappers zijn van iets wat niet bestaan heeft is gewoon dé omkering van bewijslast !

Verder vind ik sprookjes (zoals die over Abraham) meer in wfl plaats horen. Dat is zeker geen historie !

En verder wist ik niet dat "het niet aan komen met bronnen" de definitie van een neo-fascist was.
  maandag 13 november 2006 @ 13:51:54 #205
66444 Lord_Vetinari
pi_43506356
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het moeten bewijzen dat God niet bestaat is net als het moeten bewijzen dat er geen boodschappers zijn van iets wat niet bestaan heeft is gewoon dé omkering van bewijslast !
Nee. Niet in historisch opzicht. Op het moment, dat jij gaat beweren: "Abraham etc hebben niet bestaan want God bestaat niet", ga ik (en met mij andere HOC-users) vragen waarop jij het niet-bestaan van Abraham etc baseert. Dat baseren op het al dan niet bestaan van een opperwezen is geen redenering, die geaccepteerd wordt. "Wie stelt, bewijst" is het credo in de geschiedschrijving.
  maandag 13 november 2006 @ 14:18:42 #206
27698 Doffy
pi_43507194
Zo, en nu is er weer genoeg flauwekul hier gespuwt. Tenzij het inhoudelijke feedback is, gaan we in dit topic niet verder.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 14:26:50 #207
60090 Akkersloot
pi_43507457
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Doffy het volgende:
Zo, en nu is er weer genoeg flauwekul hier gespuwt. Tenzij het inhoudelijke feedback is, gaan we in dit topic niet verder.

Alicey had Autodidact voor deze discussie naar hier verwezen.
  maandag 13 november 2006 @ 14:28:00 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43507497
edit : Wat Doffy zegt dus.
  maandag 13 november 2006 @ 14:28:01 #209
27698 Doffy
pi_43507499
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:26 schreef Akkersloot het volgende:
Alicey had Autodidact voor deze discussie naar hier verwezen.
Zolang het een zinvolle discussie was, wel ja. Inmiddels is de inhoudelijke houdbaarheid ervan reeds lange overschreven, zie ik. Dus punt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 14:29:26 #210
60090 Akkersloot
pi_43507541
-edit: de discussie was gesloten. Dus.

[ Bericht 97% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 14:57:31 ]
pi_43508295
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

Triggershot als WFL-mod
  maandag 13 november 2006 @ 15:03:24 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43508594
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:

[..]

Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
Ja, daar kun je vanuit gaan. Als user zijn Doffy en ik ook niet objectief. Geen enkele mod denk ik. Als moderator modereren we echter allemaal op basis van maatstaven die niet met de mening te maken hebben die in een post naar voren gebracht wordt.
pi_43509135
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, daar kun je vanuit gaan. Als user zijn Doffy en ik ook niet objectief. Geen enkele mod denk ik. Als moderator modereren we echter allemaal op basis van maatstaven die niet met de mening te maken hebben die in een post naar voren gebracht wordt.
Ook al hoeft het niet bewust te gebeuren, als moderators van een zelfde "kleur" zijn binnen een onderwerp (ik denk dat WFL grofweg is op te delen in rationalisten en sprititualisten) mis je de controle die anders natuurlijk toegepast gaat worden. Bijvoorbeeld het toestaan van typische TRU-onderwerpen in WFL, door sprirituele ervaringen niet te onderscheiden van wetenschap. Zie je laatste onderwerp over "zielen" en een "hiernamaals", niets wetenschappelijiks aan en net zo levensbeschouwelijk/filosofisch als TRU-topics over Robbert vd Broeke.
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:39 #214
27698 Doffy
pi_43509238
Je boodschap is duidelijk en inmiddels genoeg voor 't voetlicht gebracht, Autodidact. Als je inhoudelijk commentaar hebt, ben je welkom het te geven, maar op dit moment raakt het argument wat uitgekauwt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 15:25:03 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509291
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ook al hoeft het niet bewust te gebeuren, als moderators van een zelfde "kleur" zijn binnen een onderwerp (ik denk dat WFL grofweg is op te delen in rationalisten en sprititualisten) mis je de controle die anders natuurlijk toegepast gaat worden. Bijvoorbeeld het toestaan van typische TRU-onderwerpen in WFL, door sprirituele ervaringen niet te onderscheiden van wetenschap.
Ik kan onderscheid maken tussen spiritualiteit en wetenschap, maar evenwel bedankt voor je bezorgdheid.
quote:
Zie je laatste onderwerp over "zielen" en een "hiernamaals", niets wetenschappelijiks aan en net zo levensbeschouwelijk/filosofisch als TRU-topics over Robbert vd Broeke.
Het is levensbeschouwelijk. Niet wetenschappelijk of filosofisch. De L is echter niet zo goed WFL als W en F dat zijn.
pi_43509321
Aha, nou, mijn commentaar is met een warme welkom ontvangen merk ik. Succes met twee zwevers als mod.
pi_43509419
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is levensbeschouwelijk.
Wat is er levensbeschouwelijker aan "een hiernamaals" dan aan de spoken van Robbert vd Broeke die tijdens tv-uitzendingen afwijkende geluiden koppelt aan het bestaan van geesten, of de potentiële werking van een Biostabil? Je kunt aan de hand van deze thema's je hele houding op het leven veranderen....
  maandag 13 november 2006 @ 15:30:24 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509492
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat is er levensbeschouwelijker aan "een hiernamaals" dan aan de spoken van Robbert vd Broeke die tijdens tv-uitzendingen afwijkende geluiden koppelt aan het bestaan van geesten, of de potentiële werking van een Biostabil? Je kunt aan de hand van deze thema's je hele houding op het leven veranderen....
Wat houdt volgens jou dan levensbeschouwing in? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
  maandag 13 november 2006 @ 15:32:13 #219
60090 Akkersloot
pi_43509550
-alicey : Feedback gaan we het topic weer voor gebruiken.-

[ Bericht 91% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 15:37:50 ]
pi_43509603
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat houdt volgens jou dan levensbeschouwing in? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Een opvatting over het leven. Wat is jouw definitie en wat maakt deze TRU-onderwerpen dat het hier niet hoort?
  maandag 13 november 2006 @ 15:35:16 #221
60090 Akkersloot
pi_43509657
-alicey : Dus gaan we niet door in Feedback-

[ Bericht 52% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 15:38:41 ]
  maandag 13 november 2006 @ 15:35:49 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509676
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Een opvatting over het leven. Wat is jouw definitie en wat maakt deze TRU-onderwerpen dat het hier niet hoort?
Opvattingen over leven.

Kennelijk is de wijze waarop jij dat vertaalt anders dan de mijne.
pi_43509832
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

op zich ben ik het er ook wel meen eens dat de L wat betreft de gelovigen op dit forum best naar TRU zou mogen verhuizen aangezien de "gangbare" geloven vooral voortborduren op de filosofische godsvraag. Het enige verschil is dat het christendom en tegenwoordig ook de islam, boeddhisme redelijk geaccepteerde zaken zijn.

Het is als alcohol en sigaretten toestaan (WFL) en drugs vervolgen (TRU)
  maandag 13 november 2006 @ 15:42:02 #224
60090 Akkersloot
pi_43509870
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De omkering van bewijslast.

Daar verder.
pi_43509881
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Opvattingen over leven.

Kennelijk is de wijze waarop jij dat vertaalt anders dan de mijne.
Weet je wat Char doet? Die haalt mensen uit het hiernamaals naar de aarde om ermee te gaan communiceren. Dit impliceert het bestaan van een hiernamaals en het bestaan van een buitenlichamelijke "zelf". Waarom zou dit niet in WFL passen eigenlijk?
  maandag 13 november 2006 @ 15:46:53 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510057
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Weet je wat Char doet? Die haalt mensen uit het hiernamaals naar de aarde om ermee te gaan communiceren. Dit impliceert het bestaan van een hiernamaals en het bestaan van een buitenlichamelijke "zelf". Waarom zou dit niet in WFL passen eigenlijk?
Omdat de discussie niet over die vraag handelt, maar het als aanname gebruikt. Ik ben echter wel met je eens dat er een zekere overlap is tussen WFL en TRU, net zoals er een overlap bestaat tussen WFL en POL of WFL en R&P. Bij een discussie over Char verwacht ik echter dat de discussie niet zal gaan over de vraag of er een hiernamaals of buitenlichamelijke zelf is, waardoor de discussie zich beter leent voor TRU.
pi_43510203
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat de discussie niet over die vraag handelt, maar het als aanname gebruikt. Ik ben echter wel met je eens dat er een zekere overlap is tussen WFL en TRU, net zoals er een overlap bestaat tussen WFL en POL of WFL en R&P. Bij een discussie over Char verwacht ik echter dat de discussie niet zal gaan over de vraag of er een hiernamaals of buitenlichamelijke zelf is, waardoor de discussie zich beter leent voor TRU.
Het geloven in Char maakt valt en staat toch bij de gratie van een bestaan van deze zaken? Een discussie of Char gelijk kan hebben zal onvermijdelijk uitlopen op de vraag of er uberhaupt iets bestaat als een hiernamaals of geesten. Dat maakt de vraag of er geesten (of een hiernamaals) bestaan nog steeds TRU, en geen WFL. De L-factor vind ik eigenlijk nogal dubieus....
  maandag 13 november 2006 @ 15:52:34 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510247
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het geloven in Char maakt valt en staat toch bij de gratie van een bestaan van deze zaken? Een discussie of Char gelijk kan hebben zal onvermijdelijk uitlopen op de vraag of er uberhaupt iets bestaat als een hiernamaals of geesten. Dat maakt de vraag of er geesten (of een hiernamaals) bestaan nog steeds TRU, en geen WFL.
Een hiernamaals is echter een belangrijk onderdeel van een levensbeschouwing, en past daarom in WFL. Zoals gezegd hangt het mede van de insteek af.
  maandag 13 november 2006 @ 15:53:11 #229
60090 Akkersloot
pi_43510274
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Autodidact het volgende:
Als maar voldoende mensen er over bezig zijn zou het volgens alicey's redenatie ook in wfl passen : Bij dementie dan ook "herinneringen uit een vorig leven" ?

De "religie" van Char hoort natuurlijk net zo veel thuis als de religies van andere sekteleiders, zoals het christendom en islam.
  maandag 13 november 2006 @ 15:54:59 #230
60090 Akkersloot
pi_43510339
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:
Een hiernamaals is echter een belangrijk onderdeel van een levensbeschouwing, en past daarom in WFL. Zoals gezegd hangt het mede van de insteek af.
Reincarnatie en het geloof daarom heen (hypnose e.d.) dan toch ook ?
  maandag 13 november 2006 @ 15:57:29 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510423
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Reincarnatie en het geloof daarom heen (hypnose e.d.) dan toch ook ?
Reincarnatie wel. Hypnose valt naar mijn mening eerder onder wetenschap, psychologie of lifestyle.
pi_43510439
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Oh, het geloof in de werking van magnetisme de Biostabil heeft ook zijn effecten op de levensbeschouwing....kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?

En toch weet ik dat jij deze topics naar TRU zal verplaatsen, de criteria die je toepast op paranormale zaken die je niet zinnen verhuis je naar TRU, en paranormale zaken waar je je verwant mee voelt verdienen wel een plek in de levensbeschouwing.
pi_43510487
edit
  maandag 13 november 2006 @ 16:00:12 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510507
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oh, het geloof in de werking van magnetisme de Biostabil heeft ook zijn effecten op de levensbeschouwing....kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?
Dat is nu inderdaad een typische WFL-vraag, mits de benadering op WFL-basis plaats vindt.
quote:
En toch weet ik dat jij deze topics naar TRU zal verplaatsen, de criteria die je toepast op paranormale zaken die je niet zinnen verhuis je naar TRU, en paranormale zaken waar je je verwant mee voelt verdienen wel een plek in de levensbeschouwing.
Wanneer er overlap is tussen verschillende subfora kijk ik naar de insteek van het topic. Bij een overlap tussen TRU/WFL is dus de insteek datgene wat de doorslag geeft. Ook in TRU volg ik trouwens interessante topics en in WFL lopen topics waar ik persoonlijk niets mee heb. Persoonlijke voorkeur speelt geen rol zoals je ziet.
pi_43510594
Natuurlijk doe je dat bij alle topics, dat bedoel ik niet te zeggen, ik heb het specifiek over paranormale claims die je in WFL selectief toestaat. Ze horen daar gewoon niet.

Het verbaast me echt dat je de werking van de Biostabil in WFL thuis vindt horen, want dat lijkt me nou een schoolvoorbeeld van TRU.
  maandag 13 november 2006 @ 16:05:11 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510652
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Natuurlijk doe je dat bij alle topics, dat bedoel ik niet te zeggen, ik heb het specifiek over paranormale claims die je in WFL selectief toestaat. Ze horen daar gewoon niet.
Daar verschillen dus onze meningen dan kennelijk over. Afhankelijk van de insteek vind ik dat ze wel horen in WFL.
quote:
Het verbaast me echt dat je de werking van de Biostabil in WFL thuis vindt horen, want dat lijkt me nou een schoolvoorbeeld van TRU.
Opnieuw, het hangt af van de insteek van de topic.
pi_43510880
quote:
kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?
Als ik de TRU-faq erbij pak:
quote:
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hč...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...de keuze of dat zo hoort hangt er vanaf wie de mods zijn, Triggershot is ook spiritualist en de natuurlijke rem door Doffy zal wrs. vervallen.
  maandag 13 november 2006 @ 16:13:20 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510945
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hč...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...
Wat is nu eigenlijk je hele fucking probleem? Je zit nu al 2 pagina's van alles en nog wat naar voren te brengen, maar dat is allemaal "als als als". Wat is nu concreet op dit moment je probleem?
pi_43511127
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk je hele fucking probleem? Je zit nu al 2 pagina's van alles en nog wat naar voren te brengen, maar dat is allemaal "als als als". Wat is nu concreet op dit moment je probleem?
De verTRUisering van WFL, om kort te zijn.
  maandag 13 november 2006 @ 16:19:17 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511155
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Concrete voorbeelden svp.
pi_43511183
Als ik mezelf moet citeren raken die twee pagina's wel vol ja.
pi_43511280
laten we het anders gewoon even aankijken en over enkele weken nog eens kijken naar de mogelijke verTRUisering van WFL
pi_43511315
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Daar wordt al jarenlang tegen geklaagd. Denk maar niet dat er wat aan gedaan gaat worden.
  maandag 13 november 2006 @ 16:24:06 #244
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511319
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Autodidact het volgende:
Als ik mezelf moet citeren raken die twee pagina's wel vol ja.
Hieruit maak ik op dat het om een feit gaat waarvoor ik motivatie heb gegeven. Dat jij het niet met die motivatie eens bent nadat we elkaars argumenten gehoord hebben kan ik ook niets aan doen. Het lijkt me beter om de discussie te stoppen wanneer je geen nieuwe input meer hebt.
pi_43511338
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hč...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...de keuze of dat zo hoort hangt er vanaf wie de mods zijn, Triggershot is ook spiritualist en de natuurlijke rem door Doffy zal wrs. vervallen.
Ik ben misschien een spiritualist, maar ik ben ook een realist, ik weet dat je niet tegen een non gelovige hoeft te komen met divine intervention etc, wat is jouw probleem eigenlijk, dat ik ben mod geworden, of hoe ik mod? Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
  maandag 13 november 2006 @ 16:25:37 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511372
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef thabit het volgende:

[..]

Daar wordt al jarenlang tegen geklaagd. Denk maar niet dat er wat aan gedaan gaat worden.
Het loskoppelen van L is weer een andere discussie, die overigens ook meerdere malen gevoerd is en waar de conclusie steeds dezelfde was.
pi_43511421
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Triggershot het volgende:

Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
wij WFL' ers zijn dan ook heel braaf
pi_43511444
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

jij wel
  maandag 13 november 2006 @ 16:28:50 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511486
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

De meesten wel inderdaad.

Het is inderdaad wel zo dat je WFL rustig een dagje alleen kan laten zonder dat er oorlog uitbreekt.
pi_43511759
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben misschien een spiritualist, maar ik ben ook een realist, ik weet dat je niet tegen een non gelovige hoeft te komen met divine intervention etc, wat is jouw probleem eigenlijk, dat ik ben mod geworden, of hoe ik mod? Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.

(iedereen noemt zichzelf een realist trouwens)
  maandag 13 november 2006 @ 16:39:05 #251
27698 Doffy
pi_43511837
Autodidact, klaar met zeiken en jezelf tot huilens toe herhalen?
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 16:39:58 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511870
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.

Point taken. Maak je echter niet al te druk daar over. Uit het feit dat Doffy en ik in de tijd dat we samen gemod hebben vrijwel nooit elkaar hebben terug gefloten maak ik toch wel op dat er nauwelijks sprake kan zijn van gekleurde moderatie. In het geval dat dat wel gebeurt, zijn er ook nog FA's en A's die ons mods kunnen terugfluiten.
  maandag 13 november 2006 @ 16:41:05 #253
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43511909
Ik kan in zekere zin de argumenten van Autodidact wel begrijpen, en zeker de analogie met POL, maar ik ga niet oordelen over een moderator zonder het eerst een flinke tijd aangekeken te hebben
pi_43511966
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Net zoals jij jezelf ook een realist noemt en een mening verkondigt verder ben ik het eens met Doffy en Alicey, verdere reacties rondom dit allemaal zal niet op prijs gesteld worden en waar nodig geacht, zal 1 van de mods ingrijpen. WFL FB is niet een plaats om op de man te spelen.

Een fijne dag verder
pi_43512269
-edit: het gezeik is nu eens over.

[ Bericht 87% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 16:52:38 ]
pi_43512309
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, het is in dagelijks gebruik een holle term.
Topic over dagelijks leven?
[WFL-LFC #592] WFL verwelkomt Triggershot!
pi_43512325
-alicey: Opzouten-

[ Bericht 93% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 16:53:37 ]
  maandag 13 november 2006 @ 16:54:07 #258
60090 Akkersloot
pi_43512354
-edit: het punt is tot treurens toe gemaakt. Kappuh nâh.

[ Bericht 87% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 16:55:05 ]
  maandag 13 november 2006 @ 16:55:16 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43512389
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Akkersloot het volgende:
-edit-
Dat betreffende punt van Autodidact is op ingegaan en hoeft derhalve niet gegrammofoonplaat te worden.
pi_43512400
Mag ik vragen waarom het stellen dat realisme een holle term is als "zeiken" wordt gezien?
  maandag 13 november 2006 @ 16:57:08 #261
27698 Doffy
pi_43512454
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Autodidact het volgende:
Mag ik vragen waarom het stellen dat realisme een holle term is als "zeiken" wordt gezien?
De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.
'Nuff said
pi_43512496
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Doffy het volgende:

[..]

De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.
Dus eigenlijk was de reactie van Triggershot gezeik?
  maandag 13 november 2006 @ 16:58:37 #263
27698 Doffy
pi_43512512
Jouw gezuig is gezeik. Dat na deze post definitief ophoudt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 18:32:45 #264
60090 Akkersloot
pi_43515588
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

Triggershot als WFL-mod
Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.
  maandag 13 november 2006 @ 21:10:57 #265
60090 Akkersloot
pi_43521867
Hopende dat mijn laatste stelling waar is.

Hoi Triggershot. Zou je misschien het door Alicey naar Pol verplaatste en door Sidekick gesloten topic Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs ! weer hier, geopend, kunnen plaatsen.

Gezien je vrouwelijke avator zonder hoofddoek (of heeft ze een pruik heb je het misschien ook niet zo hoog op dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen en misschien ook op het verwijt "met een hoofddoekverbod worden wij beknot op ons recht op goed onderwijs" ?

Je ook een boodschap uitdragende mede-wfl-er Akkersloot
pi_43523065
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Akkersloot het volgende:
Hopende dat mijn laatste stelling waar is.

Hoi Triggershot. Zou je misschien het door Alicey naar Pol verplaatste en door Sidekick gesloten topic Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs ! weer hier, geopend, kunnen plaatsen.

Gezien je vrouwelijke avator zonder hoofddoek (of heeft ze een pruik heb je het misschien ook niet zo hoog op dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen en misschien ook op het verwijt "met een hoofddoekverbod worden wij beknot op ons recht op goed onderwijs" ?

Je ook een boodschap uitdragende mede-wfl-er Akkersloot
Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topic
  maandag 13 november 2006 @ 21:48:44 #267
60090 Akkersloot
pi_43523616
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topic
Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?
pi_43523751
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?
Je topic was wel politiek he
Als je een herschreven topic met een WFL smaak pmt zullen we het herwaarderen
  maandag 13 november 2006 @ 21:53:33 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43523821
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je topic was wel politiek he
Als je een herschreven topic met een WFL smaak pmt zullen we het herwaarderen
Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.
  maandag 13 november 2006 @ 21:58:25 #270
60090 Akkersloot
pi_43524030
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.
Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?
  maandag 13 november 2006 @ 22:00:09 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43524116
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?
FAQ Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing (17-04-2006!)

Lees die nog maar eens door.
pi_43528812
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.
na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij ). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.
  dinsdag 14 november 2006 @ 07:26:24 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43533391
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij ). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.
Het is nog altijd WFL en daarin zit wel een zeker geheel. Splitsen van WFL zou de dood zijn voor alle drie.
pi_43537349
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wetenschap met HOC samenvoegen? Euh....nee, doe maar niet De combinatie W en L vind ik juist een erg mooie. Ze hebben allebei het doel om te verklaren, alleen op andere manieren en met andere kaders.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:12:09 #275
60090 Akkersloot
pi_43554235
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:33 schreef Haushofer het volgende:
De combinatie W en L vind ik juist een erg mooie. Ze hebben allebei het doel om te verklaren
En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?

Zijn er ook users in je wetenschappelijke topics die je voor kukluxklan leden uitmaakt
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:16:26 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43554415
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?
Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:30:07 #277
60090 Akkersloot
pi_43555034
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.
Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:32:32 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43555143
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !
In welke subfora bepaal jij wel de moderatie?
pi_43555627
quote:

[..]

Waarom zet je geen forum op je eigen site
pi_43594206
quote:

[..]
{MEET} Ramadan 12, waar KLowJow nog steeds op zoek is..

Als jij komt, kom ik ook.
  donderdag 16 november 2006 @ 00:32:30 #281
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43595829
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?
Goeie mod!
  donderdag 16 november 2006 @ 11:28:00 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43602507
26 stellingen van rudeonline..

Tijd om te strepen ofnie
Onikaan ni ov dovah
pi_43602591
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef ATuin-hek het volgende:
26 stellingen van rudeonline..

Tijd om te strepen ofnie
Ik wacht nog op zijn verweer.
pi_43602692
-alicey : Doe maar niet.-

[ Bericht 94% gewijzigd door Alicey op 16-11-2006 11:35:19 ]
pi_43606960
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:32 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?
Goeie mod!
Haha, klopt en bedankt.
pi_43608262
TT aangepast.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:36:20 #287
27698 Doffy
pi_43608334
Je wilt gewoon alle herinnering aan mij uitvlakken

Damnatio memoriae
'Nuff said
pi_43608399
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Doffy het volgende:
Je wilt gewoon alle herinnering aan mij uitvlakken

Damnatio memoriae
Jij zult altijd een mooie herinnering voor me zijn
  donderdag 16 november 2006 @ 14:39:56 #289
27698 Doffy
pi_43608436
Ja, maar ondertussen wel effe mijn naam uit alle topics halen
'Nuff said
  zondag 19 november 2006 @ 10:20:28 #290
60090 Akkersloot
pi_43678694
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Ja, maar ondertussen wel effe mijn naam uit alle topics halen
Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd
  zondag 19 november 2006 @ 11:08:51 #291
27698 Doffy
pi_43679192
quote:
Op zondag 19 november 2006 10:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
'Nuff said
  zondag 19 november 2006 @ 11:57:53 #292
60090 Akkersloot
pi_43680098
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:08 schreef Doffy het volgende:
[pechtold: blij met docente met hoofddoek]
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?
2. Wat heeft afkeer van een hoofddoek te maken met xenofobie als die afkeer gegrond is op afkeer op de ideologie dat een vrouw minderwaardig is aan de man. Het is immers niet de man die een hoofddoek moet dragen.
3. Hoe noem jij mensen in Turkije die tegen het dragen van een hoofddoek zijn ?
4. En zou afkeer van het dragen van een Burka, om de zelfde reden, ook "xenofoob psychiatrisch gestoord" zijn ?

zondag 19 november 2006 @ 12:03:38 #293
60090 Akkersloot
pi_43680206
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:

Hartelijk dank

Maar ik heb geen enkele behoefte om personen als Alicey, Yvonne en Doffy te ontmoeten.

pi_43680288
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?
2. Wat heeft afkeer van een hoofddoek te maken met xenofobie als die afkeer gegrond is op afkeer op de ideologie dat een vrouw minderwaardig is aan de man. Het is immers niet de man die een hoofddoek moet dragen.
3. Hoe noem jij mensen in Turkije die tegen het dragen van een hoofddoek zijn ?
4. En zou afkeer van het dragen van een Burka, om de zelfde reden, ook "xenofoob psychiatrisch gestoord" zijn ?
Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?
  zondag 19 november 2006 @ 12:14:22 #295
60090 Akkersloot
pi_43680431
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?
Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?

Verder heb ik aan KlowJow duidelijk kunnen maken waarom ik wel blij ben met zijn, hier onder WFL-FB geplaatste, uitnodiging maar daar niet zal komen.

En hoevaak werd hier niet gezegd dat ik scheldt ?
pi_43680598
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?

Verder heb ik aan KlowJow duidelijk kunnen maken waarom ik wel blij ben met zijn, hier onder WFL-FB geplaatste, uitnodiging maar daar niet zal komen.

En hoevaak werd hier niet gezegd dat ik scheldt ?
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Pol
  zondag 19 november 2006 @ 12:45:44 #297
60090 Akkersloot
pi_43681143
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord,
Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.
pi_43681203
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.
Ok hier is FB echt niet voor
Ik ga even verder
  maandag 20 november 2006 @ 20:11:02 #299
60090 Akkersloot
pi_43726788
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Pol
Zijn Turkse hoofddoek-tegenstanders ook xenofoob ?
  zondag 26 november 2006 @ 12:02:19 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43899862
Triggershot: als je dan toch posts aan het verwijderen bent in mijn topic over het einde van de religies, haal dan ook even de post waarop FuifDuif en ik reageerden weg: 'religie sucks'.
Niet meer actief op Fok!
pi_43899896
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Triggershot: als je dan toch posts aan het verwijderen bent in mijn topic over het einde van de religies, haal dan ook even de post waarop FuifDuif en ik reageerden weg: 'religie sucks'.
Ik heb niets verwijdert
  zondag 26 november 2006 @ 12:06:51 #302
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43899968
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[WFL Feedback #22] Liesje en Triggy nemen nog maar wat koffi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')