abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 13:41:46 #201
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43506098
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Alicey het volgende:
Mjah we zijn het niet eens met elkaar, maar je komt niet met nieuwe argumenten. Ik stel daarom voor dat we de discussie sluiten.
. Wil je trouwens eerst antwoord geven op mijn reactie dat er wel degelijk een verschil zit tussen de topictitels "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan?!" en "waarom abrahmistische godsdiensten".

Ik vraag je "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan?!" te heropenen.

En wat een geluk dat je het topic gesloten werd net toen Autodidact wilde reageren. Anders had hier je partijdige moderatie nooit besproken zijn geweest.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 13 november 2006 @ 13:44:37 #202
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43506188
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Daar is Lord Vetinari mod. Samen met Nathalie. Die ook geen enkel probleem er mee heeft dat ik neo-fascistisch wordt genoemd wegens het openen van een topic asl "hebben abraham, isaac en ismael wel bestaan? !".
Je kunt in HOC best een dergelijk topic openen. Alleen hebben wij in HOC dezelfde ijkpunten voor topics als WFL: Er moet een grond voor discussie zijn, het moet geen flame-bait topic zijn en er moet normaal gediscussieerd worden. Ik heb tot nu toe nog geen topic van jou gezien wat aan deze 3 criteria voldoet, maar mocht je ooit de geest krijgen, ga je gang. Zo lang het topic niet begint met openingsposten met "woorden tussen aanhalingstekens", denigrerende opmerkingen in de richting van mensen die wel geloven wat jij bestrijdt, is er geen enkele reden om een topic te sluiten.

Oh ja, in HOC zullen mensen je heel erg aan je hoofd zeuren over bronnen. Daarop reageren met "Dat is omkering van bewijslast" is een gegarandeerde manier om je topic gesloten te krijgen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 13 november 2006 @ 13:45:18 #203
60090 Akkersloot
pi_43506209
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
op zich is het onderwerp best interessant. misschien kan Akkersloot gewoon een nieuw topic hierover openen en in ieder geval de informatie van Autodidact opnemen in de OP. Het discussiepunt lijkt me duidelijk. Welke informatie is beschikbaar ter ondersteuning van hun bestaan en welke informatie die het tegendeel beweert. Als Alicey dit topic graag in HOC wil plaatsen dan moet ze dat maar even overleggen met L_V.
Weet je hoe L_V gereageerd heeft in dat topic ?

Kan dan het topic "de toch als homo door allah gehate Alexander de Grote als heilige in de koran (soera 18:86) ?" ook open.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 13 november 2006 @ 13:47:39 #204
60090 Akkersloot
pi_43506263
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, in HOC zullen mensen je heel erg aan je hoofd zeuren over bronnen. Daarop reageren met "Dat is omkering van bewijslast" is een gegarandeerde manier om je topic gesloten te krijgen.
Het moeten bewijzen dat God niet bestaat is net als het moeten bewijzen dat er geen boodschappers zijn van iets wat niet bestaan heeft is gewoon dé omkering van bewijslast !

Verder vind ik sprookjes (zoals die over Abraham) meer in wfl plaats horen. Dat is zeker geen historie !

En verder wist ik niet dat "het niet aan komen met bronnen" de definitie van een neo-fascist was.
  maandag 13 november 2006 @ 13:51:54 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43506356
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het moeten bewijzen dat God niet bestaat is net als het moeten bewijzen dat er geen boodschappers zijn van iets wat niet bestaan heeft is gewoon dé omkering van bewijslast !
Nee. Niet in historisch opzicht. Op het moment, dat jij gaat beweren: "Abraham etc hebben niet bestaan want God bestaat niet", ga ik (en met mij andere HOC-users) vragen waarop jij het niet-bestaan van Abraham etc baseert. Dat baseren op het al dan niet bestaan van een opperwezen is geen redenering, die geaccepteerd wordt. "Wie stelt, bewijst" is het credo in de geschiedschrijving.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 13 november 2006 @ 14:18:42 #206
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_43507194
Zo, en nu is er weer genoeg flauwekul hier gespuwt. Tenzij het inhoudelijke feedback is, gaan we in dit topic niet verder.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 14:26:50 #207
60090 Akkersloot
pi_43507457
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Doffy het volgende:
Zo, en nu is er weer genoeg flauwekul hier gespuwt. Tenzij het inhoudelijke feedback is, gaan we in dit topic niet verder.

Alicey had Autodidact voor deze discussie naar hier verwezen.
  maandag 13 november 2006 @ 14:28:00 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43507497
edit : Wat Doffy zegt dus.
  maandag 13 november 2006 @ 14:28:01 #209
27698 Doffy
pi_43507499
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:26 schreef Akkersloot het volgende:
Alicey had Autodidact voor deze discussie naar hier verwezen.
Zolang het een zinvolle discussie was, wel ja. Inmiddels is de inhoudelijke houdbaarheid ervan reeds lange overschreven, zie ik. Dus punt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 14:29:26 #210
60090 Akkersloot
pi_43507541
-edit: de discussie was gesloten. Dus.

[ Bericht 97% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 14:57:31 ]
pi_43508295
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

Triggershot als WFL-mod
  maandag 13 november 2006 @ 15:03:24 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43508594
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:

[..]

Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
Ja, daar kun je vanuit gaan. Als user zijn Doffy en ik ook niet objectief. Geen enkele mod denk ik. Als moderator modereren we echter allemaal op basis van maatstaven die niet met de mening te maken hebben die in een post naar voren gebracht wordt.
pi_43509135
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja, daar kun je vanuit gaan. Als user zijn Doffy en ik ook niet objectief. Geen enkele mod denk ik. Als moderator modereren we echter allemaal op basis van maatstaven die niet met de mening te maken hebben die in een post naar voren gebracht wordt.
Ook al hoeft het niet bewust te gebeuren, als moderators van een zelfde "kleur" zijn binnen een onderwerp (ik denk dat WFL grofweg is op te delen in rationalisten en sprititualisten) mis je de controle die anders natuurlijk toegepast gaat worden. Bijvoorbeeld het toestaan van typische TRU-onderwerpen in WFL, door sprirituele ervaringen niet te onderscheiden van wetenschap. Zie je laatste onderwerp over "zielen" en een "hiernamaals", niets wetenschappelijiks aan en net zo levensbeschouwelijk/filosofisch als TRU-topics over Robbert vd Broeke.
  maandag 13 november 2006 @ 15:23:39 #214
27698 Doffy
pi_43509238
Je boodschap is duidelijk en inmiddels genoeg voor 't voetlicht gebracht, Autodidact. Als je inhoudelijk commentaar hebt, ben je welkom het te geven, maar op dit moment raakt het argument wat uitgekauwt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 15:25:03 #215
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509291
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ook al hoeft het niet bewust te gebeuren, als moderators van een zelfde "kleur" zijn binnen een onderwerp (ik denk dat WFL grofweg is op te delen in rationalisten en sprititualisten) mis je de controle die anders natuurlijk toegepast gaat worden. Bijvoorbeeld het toestaan van typische TRU-onderwerpen in WFL, door sprirituele ervaringen niet te onderscheiden van wetenschap.
Ik kan onderscheid maken tussen spiritualiteit en wetenschap, maar evenwel bedankt voor je bezorgdheid.
quote:
Zie je laatste onderwerp over "zielen" en een "hiernamaals", niets wetenschappelijiks aan en net zo levensbeschouwelijk/filosofisch als TRU-topics over Robbert vd Broeke.
Het is levensbeschouwelijk. Niet wetenschappelijk of filosofisch. De L is echter niet zo goed WFL als W en F dat zijn.
pi_43509321
Aha, nou, mijn commentaar is met een warme welkom ontvangen merk ik. Succes met twee zwevers als mod.
pi_43509419
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is levensbeschouwelijk.
Wat is er levensbeschouwelijker aan "een hiernamaals" dan aan de spoken van Robbert vd Broeke die tijdens tv-uitzendingen afwijkende geluiden koppelt aan het bestaan van geesten, of de potentiële werking van een Biostabil? Je kunt aan de hand van deze thema's je hele houding op het leven veranderen....
  maandag 13 november 2006 @ 15:30:24 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509492
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat is er levensbeschouwelijker aan "een hiernamaals" dan aan de spoken van Robbert vd Broeke die tijdens tv-uitzendingen afwijkende geluiden koppelt aan het bestaan van geesten, of de potentiële werking van een Biostabil? Je kunt aan de hand van deze thema's je hele houding op het leven veranderen....
Wat houdt volgens jou dan levensbeschouwing in? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
  maandag 13 november 2006 @ 15:32:13 #219
60090 Akkersloot
pi_43509550
-alicey : Feedback gaan we het topic weer voor gebruiken.-

[ Bericht 91% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 15:37:50 ]
pi_43509603
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat houdt volgens jou dan levensbeschouwing in? Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Een opvatting over het leven. Wat is jouw definitie en wat maakt deze TRU-onderwerpen dat het hier niet hoort?
  maandag 13 november 2006 @ 15:35:16 #221
60090 Akkersloot
pi_43509657
-alicey : Dus gaan we niet door in Feedback-

[ Bericht 52% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 15:38:41 ]
  maandag 13 november 2006 @ 15:35:49 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43509676
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Een opvatting over het leven. Wat is jouw definitie en wat maakt deze TRU-onderwerpen dat het hier niet hoort?
Opvattingen over leven.

Kennelijk is de wijze waarop jij dat vertaalt anders dan de mijne.
pi_43509832
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Autodidact het volgende:

[..]

op zich ben ik het er ook wel meen eens dat de L wat betreft de gelovigen op dit forum best naar TRU zou mogen verhuizen aangezien de "gangbare" geloven vooral voortborduren op de filosofische godsvraag. Het enige verschil is dat het christendom en tegenwoordig ook de islam, boeddhisme redelijk geaccepteerde zaken zijn.

Het is als alcohol en sigaretten toestaan (WFL) en drugs vervolgen (TRU)
  maandag 13 november 2006 @ 15:42:02 #224
60090 Akkersloot
pi_43509870
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De omkering van bewijslast.

Daar verder.
pi_43509881
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Opvattingen over leven.

Kennelijk is de wijze waarop jij dat vertaalt anders dan de mijne.
Weet je wat Char doet? Die haalt mensen uit het hiernamaals naar de aarde om ermee te gaan communiceren. Dit impliceert het bestaan van een hiernamaals en het bestaan van een buitenlichamelijke "zelf". Waarom zou dit niet in WFL passen eigenlijk?
  maandag 13 november 2006 @ 15:46:53 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510057
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Weet je wat Char doet? Die haalt mensen uit het hiernamaals naar de aarde om ermee te gaan communiceren. Dit impliceert het bestaan van een hiernamaals en het bestaan van een buitenlichamelijke "zelf". Waarom zou dit niet in WFL passen eigenlijk?
Omdat de discussie niet over die vraag handelt, maar het als aanname gebruikt. Ik ben echter wel met je eens dat er een zekere overlap is tussen WFL en TRU, net zoals er een overlap bestaat tussen WFL en POL of WFL en R&P. Bij een discussie over Char verwacht ik echter dat de discussie niet zal gaan over de vraag of er een hiernamaals of buitenlichamelijke zelf is, waardoor de discussie zich beter leent voor TRU.
pi_43510203
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat de discussie niet over die vraag handelt, maar het als aanname gebruikt. Ik ben echter wel met je eens dat er een zekere overlap is tussen WFL en TRU, net zoals er een overlap bestaat tussen WFL en POL of WFL en R&P. Bij een discussie over Char verwacht ik echter dat de discussie niet zal gaan over de vraag of er een hiernamaals of buitenlichamelijke zelf is, waardoor de discussie zich beter leent voor TRU.
Het geloven in Char maakt valt en staat toch bij de gratie van een bestaan van deze zaken? Een discussie of Char gelijk kan hebben zal onvermijdelijk uitlopen op de vraag of er uberhaupt iets bestaat als een hiernamaals of geesten. Dat maakt de vraag of er geesten (of een hiernamaals) bestaan nog steeds TRU, en geen WFL. De L-factor vind ik eigenlijk nogal dubieus....
  maandag 13 november 2006 @ 15:52:34 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510247
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Het geloven in Char maakt valt en staat toch bij de gratie van een bestaan van deze zaken? Een discussie of Char gelijk kan hebben zal onvermijdelijk uitlopen op de vraag of er uberhaupt iets bestaat als een hiernamaals of geesten. Dat maakt de vraag of er geesten (of een hiernamaals) bestaan nog steeds TRU, en geen WFL.
Een hiernamaals is echter een belangrijk onderdeel van een levensbeschouwing, en past daarom in WFL. Zoals gezegd hangt het mede van de insteek af.
  maandag 13 november 2006 @ 15:53:11 #229
60090 Akkersloot
pi_43510274
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef Autodidact het volgende:
Als maar voldoende mensen er over bezig zijn zou het volgens alicey's redenatie ook in wfl passen : Bij dementie dan ook "herinneringen uit een vorig leven" ?

De "religie" van Char hoort natuurlijk net zo veel thuis als de religies van andere sekteleiders, zoals het christendom en islam.
  maandag 13 november 2006 @ 15:54:59 #230
60090 Akkersloot
pi_43510339
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:
Een hiernamaals is echter een belangrijk onderdeel van een levensbeschouwing, en past daarom in WFL. Zoals gezegd hangt het mede van de insteek af.
Reincarnatie en het geloof daarom heen (hypnose e.d.) dan toch ook ?
  maandag 13 november 2006 @ 15:57:29 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510423
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Reincarnatie en het geloof daarom heen (hypnose e.d.) dan toch ook ?
Reincarnatie wel. Hypnose valt naar mijn mening eerder onder wetenschap, psychologie of lifestyle.
pi_43510439
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Oh, het geloof in de werking van magnetisme de Biostabil heeft ook zijn effecten op de levensbeschouwing....kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?

En toch weet ik dat jij deze topics naar TRU zal verplaatsen, de criteria die je toepast op paranormale zaken die je niet zinnen verhuis je naar TRU, en paranormale zaken waar je je verwant mee voelt verdienen wel een plek in de levensbeschouwing.
pi_43510487
edit
  maandag 13 november 2006 @ 16:00:12 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510507
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oh, het geloof in de werking van magnetisme de Biostabil heeft ook zijn effecten op de levensbeschouwing....kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?
Dat is nu inderdaad een typische WFL-vraag, mits de benadering op WFL-basis plaats vindt.
quote:
En toch weet ik dat jij deze topics naar TRU zal verplaatsen, de criteria die je toepast op paranormale zaken die je niet zinnen verhuis je naar TRU, en paranormale zaken waar je je verwant mee voelt verdienen wel een plek in de levensbeschouwing.
Wanneer er overlap is tussen verschillende subfora kijk ik naar de insteek van het topic. Bij een overlap tussen TRU/WFL is dus de insteek datgene wat de doorslag geeft. Ook in TRU volg ik trouwens interessante topics en in WFL lopen topics waar ik persoonlijk niets mee heb. Persoonlijke voorkeur speelt geen rol zoals je ziet.
pi_43510594
Natuurlijk doe je dat bij alle topics, dat bedoel ik niet te zeggen, ik heb het specifiek over paranormale claims die je in WFL selectief toestaat. Ze horen daar gewoon niet.

Het verbaast me echt dat je de werking van de Biostabil in WFL thuis vindt horen, want dat lijkt me nou een schoolvoorbeeld van TRU.
  maandag 13 november 2006 @ 16:05:11 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510652
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Autodidact het volgende:
Natuurlijk doe je dat bij alle topics, dat bedoel ik niet te zeggen, ik heb het specifiek over paranormale claims die je in WFL selectief toestaat. Ze horen daar gewoon niet.
Daar verschillen dus onze meningen dan kennelijk over. Afhankelijk van de insteek vind ik dat ze wel horen in WFL.
quote:
Het verbaast me echt dat je de werking van de Biostabil in WFL thuis vindt horen, want dat lijkt me nou een schoolvoorbeeld van TRU.
Opnieuw, het hangt af van de insteek van de topic.
pi_43510880
quote:
kan "positieve energie" (vrij naar Bruno Santanera) je gezondheid veranderen?
Als ik de TRU-faq erbij pak:
quote:
Het Truth forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken.
Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hè...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...de keuze of dat zo hoort hangt er vanaf wie de mods zijn, Triggershot is ook spiritualist en de natuurlijke rem door Doffy zal wrs. vervallen.
  maandag 13 november 2006 @ 16:13:20 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43510945
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hè...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...
Wat is nu eigenlijk je hele fucking probleem? Je zit nu al 2 pagina's van alles en nog wat naar voren te brengen, maar dat is allemaal "als als als". Wat is nu concreet op dit moment je probleem?
pi_43511127
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk je hele fucking probleem? Je zit nu al 2 pagina's van alles en nog wat naar voren te brengen, maar dat is allemaal "als als als". Wat is nu concreet op dit moment je probleem?
De verTRUisering van WFL, om kort te zijn.
  maandag 13 november 2006 @ 16:19:17 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511155
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Concrete voorbeelden svp.
pi_43511183
Als ik mezelf moet citeren raken die twee pagina's wel vol ja.
pi_43511280
laten we het anders gewoon even aankijken en over enkele weken nog eens kijken naar de mogelijke verTRUisering van WFL
pi_43511315
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Daar wordt al jarenlang tegen geklaagd. Denk maar niet dat er wat aan gedaan gaat worden.
  maandag 13 november 2006 @ 16:24:06 #244
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511319
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef Autodidact het volgende:
Als ik mezelf moet citeren raken die twee pagina's wel vol ja.
Hieruit maak ik op dat het om een feit gaat waarvoor ik motivatie heb gegeven. Dat jij het niet met die motivatie eens bent nadat we elkaars argumenten gehoord hebben kan ik ook niets aan doen. Het lijkt me beter om de discussie te stoppen wanneer je geen nieuwe input meer hebt.
pi_43511338
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Dit dekseltje past wel erg goed om het potje hè...nou ja, kijk, het is jouw forum. Als paranormale zaken voortaan levensbeschouwing zijn is dat balen voor mij (en een aantal anderen)...de keuze of dat zo hoort hangt er vanaf wie de mods zijn, Triggershot is ook spiritualist en de natuurlijke rem door Doffy zal wrs. vervallen.
Ik ben misschien een spiritualist, maar ik ben ook een realist, ik weet dat je niet tegen een non gelovige hoeft te komen met divine intervention etc, wat is jouw probleem eigenlijk, dat ik ben mod geworden, of hoe ik mod? Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
  maandag 13 november 2006 @ 16:25:37 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511372
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef thabit het volgende:

[..]

Daar wordt al jarenlang tegen geklaagd. Denk maar niet dat er wat aan gedaan gaat worden.
Het loskoppelen van L is weer een andere discussie, die overigens ook meerdere malen gevoerd is en waar de conclusie steeds dezelfde was.
pi_43511421
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Triggershot het volgende:

Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
wij WFL' ers zijn dan ook heel braaf
pi_43511444
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

jij wel
  maandag 13 november 2006 @ 16:28:50 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511486
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

De meesten wel inderdaad.

Het is inderdaad wel zo dat je WFL rustig een dagje alleen kan laten zonder dat er oorlog uitbreekt.
pi_43511759
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben misschien een spiritualist, maar ik ben ook een realist, ik weet dat je niet tegen een non gelovige hoeft te komen met divine intervention etc, wat is jouw probleem eigenlijk, dat ik ben mod geworden, of hoe ik mod? Wat nog niet eens heeft plaatsgevonden.
Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.

(iedereen noemt zichzelf een realist trouwens)
  maandag 13 november 2006 @ 16:39:05 #251
27698 Doffy
pi_43511837
Autodidact, klaar met zeiken en jezelf tot huilens toe herhalen?
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 16:39:58 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43511870
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.

Point taken. Maak je echter niet al te druk daar over. Uit het feit dat Doffy en ik in de tijd dat we samen gemod hebben vrijwel nooit elkaar hebben terug gefloten maak ik toch wel op dat er nauwelijks sprake kan zijn van gekleurde moderatie. In het geval dat dat wel gebeurt, zijn er ook nog FA's en A's die ons mods kunnen terugfluiten.
  maandag 13 november 2006 @ 16:41:05 #253
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43511909
Ik kan in zekere zin de argumenten van Autodidact wel begrijpen, en zeker de analogie met POL, maar ik ga niet oordelen over een moderator zonder het eerst een flinke tijd aangekeken te hebben
pi_43511966
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Net zoals jij jezelf ook een realist noemt en een mening verkondigt verder ben ik het eens met Doffy en Alicey, verdere reacties rondom dit allemaal zal niet op prijs gesteld worden en waar nodig geacht, zal 1 van de mods ingrijpen. WFL FB is niet een plaats om op de man te spelen.

Een fijne dag verder
pi_43512269
-edit: het gezeik is nu eens over.

[ Bericht 87% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 16:52:38 ]
pi_43512309
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:51 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee, het is in dagelijks gebruik een holle term.
Topic over dagelijks leven?
[WFL-LFC #592] WFL verwelkomt Triggershot!
pi_43512325
-alicey: Opzouten-

[ Bericht 93% gewijzigd door Alicey op 13-11-2006 16:53:37 ]
  maandag 13 november 2006 @ 16:54:07 #258
60090 Akkersloot
pi_43512354
-edit: het punt is tot treurens toe gemaakt. Kappuh nâh.

[ Bericht 87% gewijzigd door Doffy op 13-11-2006 16:55:05 ]
  maandag 13 november 2006 @ 16:55:16 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43512389
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Akkersloot het volgende:
-edit-
Dat betreffende punt van Autodidact is op ingegaan en hoeft derhalve niet gegrammofoonplaat te worden.
pi_43512400
Mag ik vragen waarom het stellen dat realisme een holle term is als "zeiken" wordt gezien?
  maandag 13 november 2006 @ 16:57:08 #261
27698 Doffy
pi_43512454
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Autodidact het volgende:
Mag ik vragen waarom het stellen dat realisme een holle term is als "zeiken" wordt gezien?
De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.
'Nuff said
pi_43512496
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Doffy het volgende:

[..]

De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.
Dus eigenlijk was de reactie van Triggershot gezeik?
  maandag 13 november 2006 @ 16:58:37 #263
27698 Doffy
pi_43512512
Jouw gezuig is gezeik. Dat na deze post definitief ophoudt.
'Nuff said
  maandag 13 november 2006 @ 18:32:45 #264
60090 Akkersloot
pi_43515588
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

Triggershot als WFL-mod
Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.
  maandag 13 november 2006 @ 21:10:57 #265
60090 Akkersloot
pi_43521867
Hopende dat mijn laatste stelling waar is.

Hoi Triggershot. Zou je misschien het door Alicey naar Pol verplaatste en door Sidekick gesloten topic Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs ! weer hier, geopend, kunnen plaatsen.

Gezien je vrouwelijke avator zonder hoofddoek (of heeft ze een pruik heb je het misschien ook niet zo hoog op dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen en misschien ook op het verwijt "met een hoofddoekverbod worden wij beknot op ons recht op goed onderwijs" ?

Je ook een boodschap uitdragende mede-wfl-er Akkersloot
pi_43523065
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Akkersloot het volgende:
Hopende dat mijn laatste stelling waar is.

Hoi Triggershot. Zou je misschien het door Alicey naar Pol verplaatste en door Sidekick gesloten topic Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs ! weer hier, geopend, kunnen plaatsen.

Gezien je vrouwelijke avator zonder hoofddoek (of heeft ze een pruik heb je het misschien ook niet zo hoog op dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen en misschien ook op het verwijt "met een hoofddoekverbod worden wij beknot op ons recht op goed onderwijs" ?

Je ook een boodschap uitdragende mede-wfl-er Akkersloot
Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topic
  maandag 13 november 2006 @ 21:48:44 #267
60090 Akkersloot
pi_43523616
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topic
Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?
pi_43523751
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?
Je topic was wel politiek he
Als je een herschreven topic met een WFL smaak pmt zullen we het herwaarderen
  maandag 13 november 2006 @ 21:53:33 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43523821
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je topic was wel politiek he
Als je een herschreven topic met een WFL smaak pmt zullen we het herwaarderen
Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.
  maandag 13 november 2006 @ 21:58:25 #270
60090 Akkersloot
pi_43524030
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.
Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?
  maandag 13 november 2006 @ 22:00:09 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43524116
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?
FAQ Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing (17-04-2006!)

Lees die nog maar eens door.
pi_43528812
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.
na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij ). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.
  dinsdag 14 november 2006 @ 07:26:24 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43533391
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij ). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.
Het is nog altijd WFL en daarin zit wel een zeker geheel. Splitsen van WFL zou de dood zijn voor alle drie.
pi_43537349
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wetenschap met HOC samenvoegen? Euh....nee, doe maar niet De combinatie W en L vind ik juist een erg mooie. Ze hebben allebei het doel om te verklaren, alleen op andere manieren en met andere kaders.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:12:09 #275
60090 Akkersloot
pi_43554235
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:33 schreef Haushofer het volgende:
De combinatie W en L vind ik juist een erg mooie. Ze hebben allebei het doel om te verklaren
En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?

Zijn er ook users in je wetenschappelijke topics die je voor kukluxklan leden uitmaakt
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:16:26 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43554415
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?
Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:30:07 #277
60090 Akkersloot
pi_43555034
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.
Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:32:32 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43555143
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !
In welke subfora bepaal jij wel de moderatie?
pi_43555627
quote:

[..]

Waarom zet je geen forum op je eigen site
pi_43594206
quote:

[..]
{MEET} Ramadan 12, waar KLowJow nog steeds op zoek is..

Als jij komt, kom ik ook.
  donderdag 16 november 2006 @ 00:32:30 #281
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43595829
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?
Goeie mod!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  donderdag 16 november 2006 @ 11:28:00 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43602507
26 stellingen van rudeonline..

Tijd om te strepen ofnie
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_43602591
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef ATuin-hek het volgende:
26 stellingen van rudeonline..

Tijd om te strepen ofnie
Ik wacht nog op zijn verweer.
pi_43602692
-alicey : Doe maar niet.-

[ Bericht 94% gewijzigd door Alicey op 16-11-2006 11:35:19 ]
pi_43606960
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:32 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?
Goeie mod!
Haha, klopt en bedankt.
pi_43608262
TT aangepast.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:36:20 #287
27698 Doffy
pi_43608334
Je wilt gewoon alle herinnering aan mij uitvlakken

Damnatio memoriae
'Nuff said
pi_43608399
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Doffy het volgende:
Je wilt gewoon alle herinnering aan mij uitvlakken

Damnatio memoriae
Jij zult altijd een mooie herinnering voor me zijn
  donderdag 16 november 2006 @ 14:39:56 #289
27698 Doffy
pi_43608436
Ja, maar ondertussen wel effe mijn naam uit alle topics halen
'Nuff said
  zondag 19 november 2006 @ 10:20:28 #290
60090 Akkersloot
pi_43678694
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Ja, maar ondertussen wel effe mijn naam uit alle topics halen
Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd
  zondag 19 november 2006 @ 11:08:51 #291
27698 Doffy
pi_43679192
quote:
Op zondag 19 november 2006 10:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
'Nuff said
  zondag 19 november 2006 @ 11:57:53 #292
60090 Akkersloot
pi_43680098
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:08 schreef Doffy het volgende:
[pechtold: blij met docente met hoofddoek]
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?
2. Wat heeft afkeer van een hoofddoek te maken met xenofobie als die afkeer gegrond is op afkeer op de ideologie dat een vrouw minderwaardig is aan de man. Het is immers niet de man die een hoofddoek moet dragen.
3. Hoe noem jij mensen in Turkije die tegen het dragen van een hoofddoek zijn ?
4. En zou afkeer van het dragen van een Burka, om de zelfde reden, ook "xenofoob psychiatrisch gestoord" zijn ?

zondag 19 november 2006 @ 12:03:38 #293
60090 Akkersloot
pi_43680206
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:

Hartelijk dank

Maar ik heb geen enkele behoefte om personen als Alicey, Yvonne en Doffy te ontmoeten.

pi_43680288
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?
2. Wat heeft afkeer van een hoofddoek te maken met xenofobie als die afkeer gegrond is op afkeer op de ideologie dat een vrouw minderwaardig is aan de man. Het is immers niet de man die een hoofddoek moet dragen.
3. Hoe noem jij mensen in Turkije die tegen het dragen van een hoofddoek zijn ?
4. En zou afkeer van het dragen van een Burka, om de zelfde reden, ook "xenofoob psychiatrisch gestoord" zijn ?
Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?
  zondag 19 november 2006 @ 12:14:22 #295
60090 Akkersloot
pi_43680431
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?
Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?

Verder heb ik aan KlowJow duidelijk kunnen maken waarom ik wel blij ben met zijn, hier onder WFL-FB geplaatste, uitnodiging maar daar niet zal komen.

En hoevaak werd hier niet gezegd dat ik scheldt ?
pi_43680598
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?

Verder heb ik aan KlowJow duidelijk kunnen maken waarom ik wel blij ben met zijn, hier onder WFL-FB geplaatste, uitnodiging maar daar niet zal komen.

En hoevaak werd hier niet gezegd dat ik scheldt ?
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Pol
  zondag 19 november 2006 @ 12:45:44 #297
60090 Akkersloot
pi_43681143
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord,
Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.
pi_43681203
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.
Ok hier is FB echt niet voor
Ik ga even verder
  maandag 20 november 2006 @ 20:11:02 #299
60090 Akkersloot
pi_43726788
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Pol
Zijn Turkse hoofddoek-tegenstanders ook xenofoob ?
  zondag 26 november 2006 @ 12:02:19 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43899862
Triggershot: als je dan toch posts aan het verwijderen bent in mijn topic over het einde van de religies, haal dan ook even de post waarop FuifDuif en ik reageerden weg: 'religie sucks'.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')