abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 20:03:16 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43726528
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:08 schreef Doffy het volgende:

[Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd ]

Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ? (de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=25459

(Ik las ergens ook een artikel over een dochter van de oprichter van de Milli Goruz afdeling in Duitsland die zich hoofddoekloos ook niet erg populair maakt).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43729257
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Akkersloot het volgende:

...
(de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).
...
Akkersloot, waarom moet je nou weer je eigen topic al bij de start om zeep helpen door totaal onnodig je eigen persoonlijke oorlogjes uit te vechten? Doe dat gewoon even via email of msn of zo of ga eens met elkaar een kopje thee drinken.
  maandag 20 november 2006 @ 21:19:03 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_43729591
quote:

[..]

Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ? (de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=25459

(Ik las ergens ook een artikel over een dochter van de oprichter van de Milli Goruz afdeling in Duitsland die zich hoofddoekloos ook niet erg populair maakt).
In Turkijke geldt er een verbod op het dragen van een hoofddoek in openbare gebouwen.
  maandag 20 november 2006 @ 21:55:44 #4
60090 Akkersloot
pi_43730639
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, waarom moet je nou weer je eigen topic al bij de start om zeep helpen door totaal onnodig je eigen persoonlijke oorlogjes uit te vechten? Doe dat gewoon even via email of msn of zo of ga eens met elkaar een kopje thee drinken.
Gezien ik juist op roep betreffende opmerkingen van Doffy in het midden te laten ben jij het weer die je persoonlijke oorlogje tegen mij hier uit wil vechten.

Ook zonder betreffende opmerkingen had ik dit topicje ook wel geopend.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 20 november 2006 @ 22:07:40 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43730905
quote:

[..]

Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ?
Hoezo is dat relevant

Het tegen hoofddoekjes zijn in Turkije maakt je uiteraard niet xenofoob, en in Nederland is niet iedereen die tegen hoofddoekjes is xenofoob. Neemt niet weg dat een hoop hoofddoekjeshaters in Nederland dat wel zijn.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43731174
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:55 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gezien ik juist op roep betreffende opmerkingen van Doffy in het midden te laten ben jij het weer die je persoonlijke oorlogje tegen mij hier uit wil vechten.
Ha! Noem het dan ook niet zo expliciet in je OP als je het er niet over wil hebben.
pi_43731204
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ha! Noem het dan ook niet zo expliciet in je OP als je het er niet over wil hebben.
Maar ontopic: Je bent niet per se xenofoob als je tegen hoofddoekjes bent. Maar je kan wel tegen hoofddoekjes zijn en bovendien xenofoob.
  dinsdag 21 november 2006 @ 05:57:32 #8
60090 Akkersloot
pi_43737994
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:07 schreef Verbal het volgende:
Hoezo is dat relevant

Het tegen hoofddoekjes zijn in Turkije maakt je uiteraard niet xenofoob, en in Nederland is niet iedereen die tegen hoofddoekjes is xenofoob. Neemt niet weg dat een hoop hoofddoekjeshaters in Nederland dat wel zijn.
.
Over vooroordelen gesproken.

Is anti-islam sowieso xenofoob dan ?

Wat denk je van in de OP aangehaald voorbeeld ?
  dinsdag 21 november 2006 @ 06:15:23 #9
60090 Akkersloot
pi_43738023
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zou je anders niet zeuren om een voorbeeld vanwege je persoonlijke "kruistocht" tegen Akkersloot ?
  dinsdag 21 november 2006 @ 06:16:22 #10
60090 Akkersloot
pi_43738025
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar ontopic: Je bent niet per se xenofoob als je tegen hoofddoekjes bent. Maar je kan wel tegen hoofddoekjes zijn en bovendien xenofoob.
Je kan ook een agressieve nudist zijn.
  dinsdag 21 november 2006 @ 06:49:17 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43738103
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 05:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Anti-islam is idd xenofoob zijn. Anti-moslim extremist zijn is dat weer niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43738110
Anti-islam zijn heeft niets te maken met xenofoob zijn. Zoek het woord xenofoob maar eens op in een woordenboek. Ik mag iedereen of het nu Antillianen, Chinezen of Indiers betreft, maar de islam vind ik maar een bekrompen, trieste, domme religie c.q. cultuur van haat.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 21 november 2006 @ 07:18:44 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43738217
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 06:53 schreef StefanP het volgende:
Anti-islam zijn heeft niets te maken met xenofoob zijn. Zoek het woord xenofoob maar eens op in een woordenboek. Ik mag iedereen of het nu Antillianen, Chinezen of Indiers betreft, maar de islam vind ik maar een bekrompen, trieste, domme religie c.q. cultuur van haat.
Een ieder heeft recht op een eigen mening. Het trieste is alleen dat je mening hooguit opgaat voor 20% van de moslims. En dat je de andere 80% zomaar op een hoop gooit. Daarnaast is wat er nu gebeurt een process wat onstaan is in ongeveer de laatste 150 jaar. Daarvoor was er sprake van een grote tollerantie binnen de islam. Oorzaken daarvoor zijn divers. Maar hebben bijvoorbeeld te maken met de priode na WO2 en de koude oorlog.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 21 november 2006 @ 07:30:19 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43738283
Mensen die de islam een cultuur van haat noemen weten dus totaal niet wat de islam is.
maar vormen hun mening aan de hand van films.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43738323
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:18 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een ieder heeft recht op een eigen mening. Het trieste is alleen dat je mening hooguit opgaat voor 20% van de moslims. En dat je de andere 80% zomaar op een hoop gooit. Daarnaast is wat er nu gebeurt een process wat onstaan is in ongeveer de laatste 150 jaar. Daarvoor was er sprake van een grote tollerantie binnen de islam. Oorzaken daarvoor zijn divers. Maar hebben bijvoorbeeld te maken met de priode na WO2 en de koude oorlog.
Ik heb veel moslim collega's, aardige mensen hoor. Niet het Marokkanse tuig dat je in Nederland hebt. Maar zodra je ook maar 1 woord over de Amerikaanse buitenlandse poliek rept, of iets over de islam, of over het kleinste aspect van de islamitische cultuur dan zijn ze bijna even erg als die kutmarokkaantjes. Je kunt er geen land mee bezeilen, hoe "progressief" ze ook zijn, hun islam is heilig en je bent maar een ongelovige sukkel. Waar haal je het lef vandaan!? Wij hebben altijd gelijk, de islam is liefde en vrede, de beste religie, Amerika is een kutland, blablablabla. Maar ondertussen wonen ze er wel lekker.

Hetzelfde zie je in NL. Zelfs de meest "progressieve" moslim schaart zich bij zijn extremistische geloofsgenoten als het puntje bij het paalje komt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:47:54 #16
136 V.
pi_43741317
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 05:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hoezo over vooroordelen gesproken
quote:
Ik zou zeggen: leer eens lezen. Want dat is dus precies wat ik NIET zeg.
quote:
Niet zo veel. Behalve dan dat jij, voor zover ik weet, best zou kunnen voldoen aan de omschrijving van een xenofoob. Maar nogmaals, dat kan geheel losstaan van jouw mening over hoofddoekjes. Al geilde je erop.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43741437
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die de islam een cultuur van haat noemen weten dus totaal niet wat de islam is.
maar vormen hun mening aan de hand van films.
Films zoals 9/11?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43741506
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb veel moslim collega's, aardige mensen hoor. Niet het Marokkanse tuig dat je in Nederland hebt. Maar zodra je ook maar 1 woord over de Amerikaanse buitenlandse poliek rept, of iets over de islam, of over het kleinste aspect van de islamitische cultuur dan zijn ze bijna even erg als die kutmarokkaantjes. Je kunt er geen land mee bezeilen, hoe "progressief" ze ook zijn, hun islam is heilig en je bent maar een ongelovige sukkel. Waar haal je het lef vandaan!? Wij hebben altijd gelijk, de islam is liefde en vrede, de beste religie, Amerika is een kutland, blablablabla. Maar ondertussen wonen ze er wel lekker.

Hetzelfde zie je in NL. Zelfs de meest "progressieve" moslim schaart zich bij zijn extremistische geloofsgenoten als het puntje bij het paalje komt.
His 2 P

En verder, al die extremistische geluiden zijn idd normaal hier, de meeste extremisten zijn allang uitgekotst in land van herkomst.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik genoeg goed geintegreerde moslims ken die wel willen durven praten over hun religie. Maar die zijn dan ook grotendeels geintegreerd. En hebben veel minder moeite met ONZE levenswijze omdat zij ervoor gekozen hebben om in een westers land te wonen met alle gevolgen/aanpassingen van dien.

[ Bericht 0% gewijzigd door salutem op 21-11-2006 11:01:06 ]
pi_43741613
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat zijn geen eigenschappen van Islamieten maar van gelovigen in het algemeen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43741664
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:00 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat zijn geen eigenschappen van Islamieten maar van gelovigen in het algemeen.
Je reinste bullshit !! Moslims zijn de enige die niet aan zelf-reflectie kunnen doen vanwegen hun djihad achtige gedachten.
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:03:43 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43741700
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef salutem het volgende:

[..]

Je reinste bullshit !! Moslims zijn de enige die niet aan zelf-reflectie kunnen doen vanwegen hun djihad achtige gedachten.
Mwha nooit gehoord van Staphorst dus. Of de SGP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 21-11-2006 11:24:46 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:10:47 #22
136 V.
pi_43741879
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef salutem het volgende:

[..]

...en dan vinden dat de islam een religie van haat is

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43741953
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mwha nooit geohoord van Staphorst dus. Of de SGP.
Ja idd die vuile christen terroristen ook altijd met hun zelfmoordaanslagen en andere opruiing.......
pi_43741964
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en dan vinden dat de islam een religie van haat is

V.

S.
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:18:38 #25
136 V.
pi_43742083
quote: