Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ? (de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).quote:Op zondag 19 november 2006 11:08 schreef Doffy het volgende:
[Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd]
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij
Akkersloot, waarom moet je nou weer je eigen topic al bij de start om zeep helpen door totaal onnodig je eigen persoonlijke oorlogjes uit te vechten? Doe dat gewoon even via email of msn of zo of ga eens met elkaar een kopje thee drinken.quote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Akkersloot het volgende:
...
(de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).
...
In Turkijke geldt er een verbod op het dragen van een hoofddoek in openbare gebouwen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ? (de opmerking 'psychiatrische-inrichtingsklanten' van deze zeer gewaarde WFL ex-mod laat ik hierbij even in het midden).
http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=25459
(Ik las ergens ook een artikel over een dochter van de oprichter van de Milli Goruz afdeling in Duitsland die zich hoofddoekloos ook niet erg populair maakt).
Gezien ik juist op roep betreffende opmerkingen van Doffy in het midden te laten ben jij het weer die je persoonlijke oorlogje tegen mij hier uit wil vechten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, waarom moet je nou weer je eigen topic al bij de start om zeep helpen door totaal onnodig je eigen persoonlijke oorlogjes uit te vechten? Doe dat gewoon even via email of msn of zo of ga eens met elkaar een kopje thee drinken.
Hoezo is dat relevantquote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vraagje. Zijn Turkse tegenstanders van het dragen van een hoofddoek dan soms ook xenofoob ?
Ha! Noem het dan ook niet zo expliciet in je OP als je het er niet over wil hebben.quote:Op maandag 20 november 2006 21:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gezien ik juist op roep betreffende opmerkingen van Doffy in het midden te laten ben jij het weer die je persoonlijke oorlogje tegen mij hier uit wil vechten.
Maar ontopic: Je bent niet per se xenofoob als je tegen hoofddoekjes bent. Maar je kan wel tegen hoofddoekjes zijn en bovendien xenofoob.quote:Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ha! Noem het dan ook niet zo expliciet in je OP als je het er niet over wil hebben.
Over vooroordelen gesproken.quote:Op maandag 20 november 2006 22:07 schreef Verbal het volgende:
Hoezo is dat relevant
Het tegen hoofddoekjes zijn in Turkije maakt je uiteraard niet xenofoob, en in Nederland is niet iedereen die tegen hoofddoekjes is xenofoob. Neemt niet weg dat een hoop hoofddoekjeshaters in Nederland dat wel zijn.
.
Zou je anders niet zeuren om een voorbeeld vanwege je persoonlijke "kruistocht" tegen Akkersloot ?quote:Op maandag 20 november 2006 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ha! Noem het dan ook niet zo expliciet in je OP als je het er niet over wil hebben.
Je kan ook een agressieve nudist zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Maar ontopic: Je bent niet per se xenofoob als je tegen hoofddoekjes bent. Maar je kan wel tegen hoofddoekjes zijn en bovendien xenofoob.
Anti-islam is idd xenofoob zijn. Anti-moslim extremist zijn is dat weer niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 05:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken.
Is anti-islam sowieso xenofoob dan ?
Wat denk je van in de OP aangehaald voorbeeld ?
Een ieder heeft recht op een eigen mening. Het trieste is alleen dat je mening hooguit opgaat voor 20% van de moslims. En dat je de andere 80% zomaar op een hoop gooit. Daarnaast is wat er nu gebeurt een process wat onstaan is in ongeveer de laatste 150 jaar. Daarvoor was er sprake van een grote tollerantie binnen de islam. Oorzaken daarvoor zijn divers. Maar hebben bijvoorbeeld te maken met de priode na WO2 en de koude oorlog.quote:Op dinsdag 21 november 2006 06:53 schreef StefanP het volgende:
Anti-islam zijn heeft niets te maken met xenofoob zijn. Zoek het woord xenofoob maar eens op in een woordenboek. Ik mag iedereen of het nu Antillianen, Chinezen of Indiers betreft, maar de islam vind ik maar een bekrompen, trieste, domme religie c.q. cultuur van haat.
Ik heb veel moslim collega's, aardige mensen hoor. Niet het Marokkanse tuig dat je in Nederland hebt. Maar zodra je ook maar 1 woord over de Amerikaanse buitenlandse poliek rept, of iets over de islam, of over het kleinste aspect van de islamitische cultuur dan zijn ze bijna even erg als die kutmarokkaantjes. Je kunt er geen land mee bezeilen, hoe "progressief" ze ook zijn, hun islam is heilig en je bent maar een ongelovige sukkel. Waar haal je het lef vandaan!? Wij hebben altijd gelijk, de islam is liefde en vrede, de beste religie, Amerika is een kutland, blablablabla. Maar ondertussen wonen ze er wel lekker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een ieder heeft recht op een eigen mening. Het trieste is alleen dat je mening hooguit opgaat voor 20% van de moslims. En dat je de andere 80% zomaar op een hoop gooit. Daarnaast is wat er nu gebeurt een process wat onstaan is in ongeveer de laatste 150 jaar. Daarvoor was er sprake van een grote tollerantie binnen de islam. Oorzaken daarvoor zijn divers. Maar hebben bijvoorbeeld te maken met de priode na WO2 en de koude oorlog.
Hoezo over vooroordelen gesprokenquote:
Ik zou zeggen: leer eens lezen. Want dat is dus precies wat ik NIET zeg.quote:Is anti-islam sowieso xenofoob dan ?
Niet zo veel. Behalve dan dat jij, voor zover ik weet, best zou kunnen voldoen aan de omschrijving van een xenofoob. Maar nogmaals, dat kan geheel losstaan van jouw mening over hoofddoekjes. Al geilde je erop.quote:Wat denk je van in de OP aangehaald voorbeeld ?
Films zoals 9/11?quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die de islam een cultuur van haat noemen weten dus totaal niet wat de islam is.
maar vormen hun mening aan de hand van films.
His 2 Pquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb veel moslim collega's, aardige mensen hoor. Niet het Marokkanse tuig dat je in Nederland hebt. Maar zodra je ook maar 1 woord over de Amerikaanse buitenlandse poliek rept, of iets over de islam, of over het kleinste aspect van de islamitische cultuur dan zijn ze bijna even erg als die kutmarokkaantjes. Je kunt er geen land mee bezeilen, hoe "progressief" ze ook zijn, hun islam is heilig en je bent maar een ongelovige sukkel. Waar haal je het lef vandaan!? Wij hebben altijd gelijk, de islam is liefde en vrede, de beste religie, Amerika is een kutland, blablablabla. Maar ondertussen wonen ze er wel lekker.
Hetzelfde zie je in NL. Zelfs de meest "progressieve" moslim schaart zich bij zijn extremistische geloofsgenoten als het puntje bij het paalje komt.
Dat zijn geen eigenschappen van Islamieten maar van gelovigen in het algemeen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb veel moslim collega's, aardige mensen hoor. Niet het Marokkanse tuig dat je in Nederland hebt. Maar zodra je ook maar 1 woord over de Amerikaanse buitenlandse poliek rept, of iets over de islam, of over het kleinste aspect van de islamitische cultuur dan zijn ze bijna even erg als die kutmarokkaantjes. Je kunt er geen land mee bezeilen, hoe "progressief" ze ook zijn, hun islam is heilig en je bent maar een ongelovige sukkel. Waar haal je het lef vandaan!? Wij hebben altijd gelijk, de islam is liefde en vrede, de beste religie, Amerika is een kutland, blablablabla. Maar ondertussen wonen ze er wel lekker.
Hetzelfde zie je in NL. Zelfs de meest "progressieve" moslim schaart zich bij zijn extremistische geloofsgenoten als het puntje bij het paalje komt.
Je reinste bullshit !! Moslims zijn de enige die niet aan zelf-reflectie kunnen doen vanwegen hun djihad achtige gedachten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat zijn geen eigenschappen van Islamieten maar van gelovigen in het algemeen.
Mwha nooit gehoord van Staphorst dus. Of de SGP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef salutem het volgende:
[..]
Je reinste bullshit !! Moslims zijn de enige die niet aan zelf-reflectie kunnen doen vanwegen hun djihad achtige gedachten.
...en dan vinden dat de islam een religie van haat isquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef salutem het volgende:
[..]
Je reinste bullshit !! Moslims zijn de enige die niet aan zelf-reflectie kunnen doen vanwegen hun djihad achtige gedachten.
Ja idd die vuile christen terroristen ook altijd met hun zelfmoordaanslagen en andere opruiing.......quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mwha nooit geohoord van Staphorst dus. Of de SGP.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en dan vinden dat de islam een religie van haat is
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |