Point taken. Maak je echter niet al te druk daar over. Uit het feit dat Doffy en ik in de tijd dat we samen gemod hebben vrijwel nooit elkaar hebben terug gefloten maak ik toch wel op dat er nauwelijks sprake kan zijn van gekleurde moderatie. In het geval dat dat wel gebeurt, zijn er ook nog FA's en A's die ons mods kunnen terugfluiten.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.
(iedereen noemt zichzelf een realist trouwens)

Net zoals jij jezelf ook een realist noemt en een mening verkondigt verder ben ik het eens met Doffy en Alicey, verdere reacties rondom dit allemaal zal niet op prijs gesteld worden en waar nodig geacht, zal 1 van de mods ingrijpen. WFL FB is niet een plaats om op de man te spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als jij mod zou worden in plaats van Alicey zal de "kleur" van de WFL-moderators niet veranderen, maar nu wel. Dan zou er wat mij betreft geen probleem zijn. En laten we elkaar niet voor de gek houden, opvattingen spelen wel degelijk mee bij bepaalde beslissingen, hoe rationeel we ook proberen te zijn. Een co-mod met een andere kleur kan voor interne discussies zorgen, maar het zorgt voor een automatisch gezonde balans. POL als jurispudentie.
(iedereen noemt zichzelf een realist trouwens)

Topic over dagelijks leven?quote:Op maandag 13 november 2006 16:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee, het is in dagelijks gebruik een holle term.

Dat betreffende punt van Autodidact is op ingegaan en hoeft derhalve niet gegrammofoonplaat te worden.quote:Op maandag 13 november 2006 16:54 schreef Akkersloot het volgende:
-edit-

De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.quote:Op maandag 13 november 2006 16:55 schreef Autodidact het volgende:
Mag ik vragen waarom het stellen dat realisme een holle term is als "zeiken" wordt gezien?

Dus eigenlijk was de reactie van Triggershot gezeik?quote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
De discussie is geweest en uitgemolken, en reeds lang tot gesloten verklaard. Stug doorgaan wordt dus gezien als 'gezeik'. Waarvan akte.

Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.quote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
Triggershot als WFL-mod![]()

Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topicquote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Akkersloot het volgende:
Hopende dat mijn laatste stelling waar is.
Hoi Triggershot. Zou je misschien het door Alicey naar Pol verplaatste en door Sidekick gesloten topic Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs ! weer hier, geopend, kunnen plaatsen.
Gezien je vrouwelijke avator zonder hoofddoek (of heeft ze een pruikheb je het misschien ook niet zo hoog op dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen en misschien ook op het verwijt "met een hoofddoekverbod worden wij beknot op ons recht op goed onderwijs" ?
Je ook een boodschap uitdragende mede-wfl-er Akkersloot![]()

Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?quote:Op maandag 13 november 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
Sorry Akkersloot, we moeten in onze eigen subforums blijven, als er iets is verplaatst zijn desbetreffende mods verantwoordelijk voor je topic

Je topic was wel politiek hequote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zou ik hem morgen dan weer opnieuw in wfl kunnen plaatsen ?

Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.quote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je topic was wel politiek he
Als je een herschreven topic met een WFL smaak pmt zullen we het herwaarderen

Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
Als dat topic dezelfde kwaliteit heeft als het topic dat ik verhuisd heb naar POL komt er een slot op. Doe dus geen moeite als dat je plan was.

FAQ Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing (17-04-2006!)quote:Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat was er mis aan de kwaliteit ? Vallen islamitische hoofddoekjes (en een vergelijking daarop) niet meer onder religie ?

na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blijquote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik vind iemand als mod die hier met een boodschap / missie komt (waaronder Trigger, niet negatief bedoelt, ik reken mij en jou daar ook toe) beter voor discussie garant staan dan iemand die hier voor een andere reden zich op Fok begeeft.

Het is nog altijd WFL en daarin zit wel een zeker geheel. Splitsen van WFL zou de dood zijn voor alle drie.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.

Wetenschap met HOC samenvoegen? Euh....nee, doe maar nietquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
na ja, is ook zo, mogelijk dat Triggershot het uitstekend doet als mod, waarom ook niet, de verrassing was alleen dusdanig dat ik er hard om heb moeten lachen, vandaart. De combinatie wetenschap - levensbeschouwing is alleen ongelukkig. Het zou denk ik beter zijn om wetenschap samen te voegen met HOC (Lord_V blij). De combinatie wetenschap - levenbeschouwing slaat als een tang op een varken, en geschiedenis is ook een wetenschap, beetje anders dan natuurkunde, maar toch. Maar goed, wuh sulle wel sien.

En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:33 schreef Haushofer het volgende:
De combinatie W en L vind ik juist een erg mooie. Ze hebben allebei het doel om te verklaren

Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En als je "L" van het christendom, jodendom en islam ziet als pure politiek ?

Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
Dan zou je kunnen posten in POL ipv WFL.

In welke subfora bepaal jij wel de moderatie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !

Waarom zet je geen forum op je eigen sitequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Helaas bepaal ik niet de moderatie in Pol. Verbod op puntmuts beknot onze kans op goed onderwijs !

KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
{MEET} Ramadan 12, waar KLowJow nog steeds op zoek is..
Als jij komt, kom ik ook.

Ik wacht nog op zijn verweer.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef ATuin-hek het volgende:
26 stellingen van rudeonline..
Tijd om te strepen ofnie

Haha, klopt en bedankt.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:32 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
KlowJow? De Stewie Griffin KlowJow?![]()
Goeie mod!![]()

Jij zult altijd eenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Doffy het volgende:
Je wilt gewoon alle herinnering aan mij uitvlakken
Damnatio memoriae

Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Ja, maar ondertussen wel effe mijn naam uit alle topics halen

Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jijquote:Op zondag 19 november 2006 10:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Doffy met Pechtold met zijn "ik zag op mijn oude school een lerares met hoofddoek staan en dat gaf mij een goed gevoel" is D'66 echt een goede partij voor je. Gefeliciteerd![]()

1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?quote:Op zondag 19 november 2006 11:08 schreef Doffy het volgende:
[pechtold: blij met docente met hoofddoek]
Dank je. We zijn inderdaad niet allemaal xenofobe psychiatrische-inrichtingsklanten zoals jij

Hartelijk dankquote:Op woensdag 15 november 2006 23:25 schreef kLowJow het volgende:
{MEET} Ramadan 12, waar KLowJow nog steeds op zoek is..
Als jij komt, kom ik ook.

Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?quote:Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
1. Wie scheldt hier het meest op het forum ?
2. Wat heeft afkeer van een hoofddoek te maken met xenofobie als die afkeer gegrond is op afkeer op de ideologie dat een vrouw minderwaardig is aan de man. Het is immers niet de man die een hoofddoek moet dragen.
3. Hoe noem jij mensen in Turkije die tegen het dragen van een hoofddoek zijn ?
4. En zou afkeer van het dragen van een Burka, om de zelfde reden, ook "xenofoob psychiatrisch gestoord" zijn ?

Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?quote:Op zondag 19 november 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
Wat heeft je reactie met WFL-FB te maken?

Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Polquote:Op zondag 19 november 2006 12:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Oh mag ik niet reageren als iemand mij psychisch gestoord noemt ?
Verder heb ik aan KlowJow duidelijk kunnen maken waarom ik wel blij ben met zijn, hier onder WFL-FB geplaatste, uitnodiging maar daar niet zal komen.![]()
En hoevaak werd hier niet gezegd dat ik scheldt ?

Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.quote:Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord,

Ok hier is FB echt niet voorquote:Op zondag 19 november 2006 12:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik kan het toch beter onderbouwen. Ik denk dat iemand zelf wel die conclusie kan trekken.![]()

Zijn Turkse hoofddoek-tegenstanders ook xenofoob ?quote:Op zondag 19 november 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
Dan zeg je gewoon dat hij zelf gestoord, is maar wat jij deed was goed voor een topic OP in Pol![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |