Een nieuw deel openen
Een nieuw deel openen Vorige delen
Vorige delen 

Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?quote:

5 minuten. Ik ben van de compromissen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?

Rokenquote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef Alicey het volgende:
5 minuten. Ik ben van de compromissen.

Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?

Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?

Scherpquote:Op maandag 13 november 2006 13:49 schreef VonHinten het volgende:
Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.

Hey, zo had ik he tnog nooit bekeken,quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.
Kijk maar eens naar de geschiedenis van de aarde en de klimaatschommelingen daarin. De huidige klimaatverandering gaat ten opzichte van de cyclus in onze geschiedenis veel te snel. De natuur heeft van zichzelf een herstellend vermogen en kan goed inspelen op veranderingen, maar bij deze verandering heeft de natuur moeite om het bij te benen (uitdroging, naar verhouding te snel smeltende poolkappen, etc.) Dat zegt volgens mij heel veel.
Tevens tvp![]()

Is een heel topic over in WFL.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken

Gezeikquote:

quote:Op maandag 13 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Koffiedrinken met miss_sly is trouwens leuk ende gezellig![]()
Ja schaap, ze is veilig en wel geland op Schiphol

Graag gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt voor de goede zorgen

volgens mij zegt het vooral dat het sneller gaat dan wij dachten dat het zou moeten gaanquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zegt volgens mij heel veel.

Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gezeik
Eerst willen ze een mod met meer gevoel voor religie, krijg je d'r één, is 't weer niet goed![]()
![]()
Ow maar wacht even, alleen jóuw geloof is natuurlijk het ware

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |