Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?quote:
5 minuten. Ik ben van de compromissen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?
Rokenquote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef Alicey het volgende:
5 minuten. Ik ben van de compromissen.
Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?
Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?
Scherpquote:Op maandag 13 november 2006 13:49 schreef VonHinten het volgende:
Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.
Hey, zo had ik he tnog nooit bekeken,quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.
Kijk maar eens naar de geschiedenis van de aarde en de klimaatschommelingen daarin. De huidige klimaatverandering gaat ten opzichte van de cyclus in onze geschiedenis veel te snel. De natuur heeft van zichzelf een herstellend vermogen en kan goed inspelen op veranderingen, maar bij deze verandering heeft de natuur moeite om het bij te benen (uitdroging, naar verhouding te snel smeltende poolkappen, etc.) Dat zegt volgens mij heel veel.
Tevens tvp![]()
Is een heel topic over in WFL.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
Gezeikquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Koffiedrinken met miss_sly is trouwens leuk ende gezellig![]()
Ja schaap, ze is veilig en wel geland op Schiphol
Graag gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt voor de goede zorgen
volgens mij zegt het vooral dat het sneller gaat dan wij dachten dat het zou moeten gaanquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zegt volgens mij heel veel.
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gezeik
Eerst willen ze een mod met meer gevoel voor religie, krijg je d'r één, is 't weer niet goed![]()
![]()
Ow maar wacht even, alleen jóuw geloof is natuurlijk het ware
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij zegt het vooral dat het sneller gaat dan wij dachten dat het zou moeten gaan
Niet als de dvd moet worden aangezet omdat ik film wil kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 14:43 schreef het_fokschaap het volgende:
en verder bereikbaar op mail, sms, msn en fok
Waarom was er een ijstijd? Wie kan er nog echt wat over zeggen met die enorme hoeveelheid aan parameters? Tis aannames doen in chaos.quote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?
Want..? Een christen die modereert is meer te vertrouwen? Een atheïst? Een Boeddhist?quote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het topic te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof.
Letterlijk pmb_rug, maar ik heb vaker commentaar gehoord dat de WFL-mods "te atheïstisch" zouden zijnquote:Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Ik ben atheïst. Heb ik topics over religie gesloten omdat ik het inhoudelijk kul vind?quote:Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
enkele wetenschappers denken dat dat door de mens komt, maar dat zij dat denken bewijst nog niksquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?
[WFL Feedback #21] - Op de koffie bij Liesje, Doffeltje en Triggyquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
maar dat kwam omdat jij te laat wasquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet als de dvd moet worden aangezet omdat ik film wil kijken![]()
![]()
![]()
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef Doffy het volgende:
Letterlijk pmb_rug, maar ik heb vaker commentaar gehoord dat de WFL-mods "te atheïstisch" zouden zijn
Die zijn het ergste, gelovige atheïstenquote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.
Dat ik te laat kom iis 1 van de natuurwettenquote:Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dat kwam omdat jij te laat was
Het is geen enorme hoeveelheid aan parameters. Niet als je kijkt naar het grote geheel en de verhoudingen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom was er een ijstijd? Wie kan er nog echt wat over zeggen met die enorme hoeveelheid aan parameters? Tis aannames doen in chaos.
Ben jij zo'n type dat het een goed idee vindt om in een moskee een ander zijn reet met je haren af te vegen?quote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Alicey het volgende:
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.
Volgens mij gebruiken ze niet voor niks supercomputers voor dit soort simulatiesquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is geen enorme hoeveelheid aan parameters. Niet als je kijkt naar het grote geheel en de verhoudingen.
Tuurlijk niet. Daarom draag ik een hoofddoek.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat het een goed idee vindt om in een moskee een ander zijn reet met je haren af te vegen?![]()
Voor de parameters ja dat klopt. Die genereren een simulatie waardoor het overzichtelijker wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze niet voor niks supercomputers voor dit soort simulaties![]()
Surequote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat ik te laat kom iis 1 van de natuurwetten![]()
Aankomstijd = (Inschatting + 0:30) * 1,10 + (Belangrijkheid * -1) + (Zin * 1,86) + (KansOpOudjesOpDeWeg * 4)
Maar kwam meer omdat Geartjuh niet op de fiets naar ons toe kon komen (![]()
)
Ontkennen dat wij geen invloed hebben op het milieu, laat staan op klimaatsverandering, vind ik gelijk staan aan je kop in het zand steken. De tekenen zijn toch echt iets te duidelijk. Verantwoordelijkheid ontkennen is de makkelijke weg. Er iets aan doen is nou eenmaal desastreus voor de economie.quote:Op maandag 13 november 2006 15:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
enkele wetenschappers denken dat dat door de mens komt, maar dat zij dat denken bewijst nog niks
Ik voel me onzeker zonder me dagcreme en maskeerstiftquote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Sure. Jij en je
wouden persé nog een kwartier roken en tutten. Anders waren we op tijd geweest
![]()
![]()
.
dit is een slecht argument in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ontkennen dat wij geen invloed hebben op het milieu, laat staan op klimaatsverandering, vind ik gelijk staan aan je kop in het zand steken.
Het is ook geen argument, maar mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dit is een slecht argument in ieder geval.
Hij was al bezig met klimaat voor hij in de politiek zat. Naar wat ik gelezen heb hield het hem al bezig toen hij nog maar net op de middelbare school zat. Ik betwijfel dus of hij klimaatverandering gebruikt om aan de macht te komen.quote:hoe dan ook, ik weet het niet. ik heb de kennis niet en hoor tegenstrijdige berichten. Al Gore gebruikt het in ieder geval als mooi argument om de democraten weer aan de macht te krijgen, en ja...dat is ook een politicus
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezenquote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gezeik
Eerst willen ze een mod met meer gevoel voor religie, krijg je d'r één, is 't weer niet goed![]()
![]()
Ow maar wacht even, alleen jóuw geloof is natuurlijk het ware
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafiequote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezen
Ben je linkshandig?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafie
welke style?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafie
welnee, dit is de LFCquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Akkersloot het volgende:
-edit: dit is een Trigger-welkom-topic, geen platform voor Akje's gezeur.
Hallo. Dit is toch de slow chat ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Akkersloot het volgende:
edit: idem.
Mja, bij nader inzien welquote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hallo. Dit is toch de slow chat ?
Al-adi?quote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
De naam is me even ontschoten, maar 'de meest populaire' iig
Dank je Fokschaap.quote:
Ik ook. Hassoef Akbar. Hassoef Varken. Akbar Groot . Dus Hassoef Akbar: Groot Varkenquote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezen
Hassoef Akbar straks op jouw kop scheiten ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Doffy het volgende:
Mja, bij nader inzien wel
Maar dan nog is het gezeik van jou
maar het gaat er om dat je het kunt schrijven in het Arabisch.quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dank je Fokschaap.
Nou dan:
[..]
Ik ook. Hassoef Akbar. Hassoef Varken. Akbar Groot . Dus Hassoef Akbar: Groot Varken![]()
Wanneer blaas je jezelf uit naam van Groot Varken nu eens op, Akje?quote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hassoef Akbar straks op jouw kop scheiten ja.![]()
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.quote:Op maandag 13 november 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wanneer blaas je jezelf uit naam van Groot Varken nu eens op, Akje?
Thuis 72 spiegels?quote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.
Ik vind Groot Varken maar mager dan.. Niet eens maagdenquote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.
Valse afgodquote:Op maandag 13 november 2006 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind Groot Varken maar mager dan.. Niet eens maagden
quote:
Vals is negatiefquote:
Jij bent in ieder geval een echte gelovige. Het enige wat jij doet is zaken die krom zijn, recht proberen te pratenquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vals is negatief
Afgod is negatief ----->> Dus positief. Een echte God dus![]()
![]()
Nu snap ik het. Groot Varken heeft ons de Rudiaanse mathematica gegeven.quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vals is negatief
Afgod is negatief ----->> Dus positief. Een echte God dus![]()
![]()
Was ik maar zo controversieelquote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Reya het volgende:
Hmmm, een nieuwe mod in WFl, en meteen pagina's lang ophef. Alhoewqel kritisch zijn nooit slecht is![]()
Het doet ons pijn om daar te posten, Doffyquote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was ik maar zo controversieel
Niemand post in mijn afscheidstopic
Je bent geschiedenis, je doet er dus niet meer toe.quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was ik maar zo controversieel
Niemand post in mijn afscheidstopic
I'm still blue, pas maar opquote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent geschiedenis, je doet er dus niet meer toe.
Of mij... Liesje plagen is zoentjes vragenquote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Doffy het volgende:
Smoesje
En ik wil ook maar niet zwart worden, lijkt 't wel...
Nou ja, kan ik nog even lekker langer usertjes pesten
Alicey: voor al uw moderaties metquote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of mij... Liesje plagen is zoentjes vragen
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alicey: voor al uw moderaties meten
Nee ik vraag mij af waarom een atheist , die dus niet in een God gelooft, de ene God een God noemt en de andere God een Afgod .quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Doffy het volgende:
Jij bent in ieder geval een echte gelovige. Het enige wat jij doet is zaken die krom zijn, recht proberen te praten
Omdat er maar 1 God is, en ooit zul jij daar ook voor knielen Akker. En om vergiffenis vragen voor je ketterse gedrag.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee ik vraag mij af waarom een atheist , die dus niet in een God gelooft, de ene God een God noemt en de andere God een Afgod .
Ach, 't wordt weer vroeger donker, mensen krijgen weer meer te zeiken, hoort erbij toch. De één vindt dat WFL een te hoog TRU-gehalte krijgt, de ander wil van WFL een uberwetenschappelijk subforum maken omdat ie niet buiten zijn vakgebied kan kijken. Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Reya het volgende:
Hmmm, een nieuwe mod in WFl, en meteen pagina's lang ophef. Alhoewqel kritisch zijn nooit slecht is![]()
Er is maar EEN Groot Varken. Hassoef Akbar en Groot Varken zijn immers het zelfde varken .quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 God is, en ooit zul jij daar ook voor knielen Akker. En om vergiffenis vragen voor je ketterse gedrag.
Muhaha.
Jaja, wat jij wil, kvind ut allemaal best.quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is maar EEN Groot Varken. Hassoef Akbar en Groot Varken zijn immers het zelfde varken .
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".quote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, ik noem het geen kritiek, maar gezeik. Doet me een beetje denken aan de reacties van een aantal toen ik mod werd van NWS. De eerste paar dagen gejank, en daarne waait het allemaal weer over.
genie in a bottlequote:Op maandag 13 november 2006 17:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, wat jij wil, kvind ut allemaal best.
Mijn God zit in een 0,33 liter flesje en heeft circa 5 procent alcohol.
U bedoelt, een van mijn terechte opmerkingen richting u?quote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".
en nu moeten wij begrijpen wat je dwarszit ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Hmph.
Zie TT. Ik ben enigszins met stomheid geslagen eigenlijk. Vreemde keus wat mij betreft.quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en nu moeten wij begrijpen wat je dwarszit ?
waarom is het een vreemde keus ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie TT. Ik ben enigszins met stomheid geslagen eigenlijk. Vreemde keus wat mij betreft.
Niet omdat hij een moslim is in elk geval, mocht je dat vermoeden. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.quote:Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom is het een vreemde keus ?
Wellicht dat je in de war bent met andere users.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet omdat hij een moslim is in elk geval. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.
Maar goed, ik kom nog nauwelijks in WFL, dus misschien heb ik ook niks te zeiken.
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat je in de war bent met andere users.
Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voorbeelden zouden dan wel handig zijn.
Hey youquote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.
Ik vind hem gewoon niet geschikt als mod. Just an opinion.
Dus het kan ook zijn dat het aan jezelf ligt? Dat je mogelijk een verkeerde opmerking hebt gemaakt?quote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.
Tuurlijk, het is heel normaal om iemand wekenlang belachelijk te maken en te negeren na één opmerking die in het verkeerde keelgat schiet.quote:Op maandag 13 november 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat het aan jezelf ligt? Dat je mogelijk een verkeerde opmerking hebt gemaakt?
Ja dus.quote:
In betreffende periode had ik maar 2 dingen gedaan hebben, of agressief gedrag tonen door middel van niet gepast te reageren, of er voor te kiezen je te negeren wat mij op het moment wel gepast leek. En dat heb ik toen dus ook gedaan,quote:Op maandag 13 november 2006 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is heel normaal om iemand wekenlang belachelijk te maken en te negeren na één opmerking die in het verkeerde keelgat schiet.Ik vind hem gewoon niet het geschikte type, maar misschien bewijst hij dat het anders is dan ik denk.
Je mag ons gesprek best openbaar maken als je het nog hebt, we hebben het daarna nog uitvoerig in een ander slowchat topic over gehad, toen heb ik je proberen duidelijk te maken dat wat ik bedoelde en jouw interpretatie niet overeen komen, niet intentioneel in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, je lachte me uitquote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor het weghalen van mijn naam.
Weet je nog waar je nou eigenlijk kwaad om was toen? Ik weet het niet meer namelijk.
Ik bewaar geen MSN-logs, dus dat gesprek is allang weg.quote:Op maandag 13 november 2006 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag ons gesprek best openbaar maken als je het nog hebt, we hebben het daarna nog uitvoerig in een ander slowchat topic over gehad, toen heb ik je proberen duidelijk te maken dat wat ik bedoelde en jouw interpretatie niet overeen komen, niet intentioneel in ieder geval.
Danwel wat jij dacht dat mijn standpunt was/is.quote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bewaar geen MSN-logs, dus dat gesprek is allang weg.
Het was erg gezelligquote:Op maandag 13 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Koffiedrinken met miss_sly is trouwens leuk ende gezellig![]()
Ja schaap, ze is veilig en wel geland op Schiphol
Mja, het hing een beetje samen met het een en ander. Maar naar mijn weten ben ik niet disrespectvol naar jouw persoon geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh okay. Ik heb echt geen idee meer waarover het ging, alleen dat jij erg boos was.
Niet zo'n behoefte aan nog een discussie over dat onderwerp eerlijk gezegd...quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Danwel wat jij dacht dat mijn standpunt was/is.
Het verleden hoeft niet noodzakelijk een indicatie te geven voor het heden. Ik was zelf ook ooit een probleemusert.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet omdat hij een moslim is in elk geval, mocht je dat vermoeden. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.
Maar goed, ik kom nog nauwelijks in WFL, dus misschien heb ik ook niks te zeiken.
Prima, hoeft niet.quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefte aan nog een discussie over dat onderwerp eerlijk gezegd...
Nou ja, ik vond je reactie toen nogal overtrokken. Een dagje kwaad zijn okay, maar na een paar weken gaat het me wel vervelen.quote:Op maandag 13 november 2006 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het hing een beetje samen met het een en ander. Maar naar mijn weten ben ik niet disrespectvol naar jouw persoon geweest.
Resultaten uit het verleden etc. We shall see. Hij zou niet mijn eerste keus zijn geweest, maar misschien heb ik het wel mis. Laten we het hopen.quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het verleden hoeft niet noodzakelijk een indicatie te geven voor het heden. Ik was zelf ook ooit een probleemusert.![]()
Ja, maar goed, het is intentie bepalend he, ik had ook geen zin om dan nog te geïrriteerd te reageren, zou het om een bullshit reden alleen maar escaleren, waardoor ik besloot om een tijdje nix te zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond je reactie toen nogal overtrokken. Een dagje kwaad zijn okay, maar na een paar weken gaat het me wel vervelen.
Hmkay.quote:Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar goed, het is intentie bepalend he, ik had ook geen zin om dan nog te geïrriteerd te reageren, zou het om een bullshit reden alleen maar escaleren, waardoor ik besloot om een tijdje nix te zeggen
Nou ja, blijf iig niet om mij wegquote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmkay.
Nou ja, van mij zul je weinig last hebben. Ik kom niet zoveel meer in WFL. Heel af en toe laat ik me nog verleiden tot een totaal vruchteloze 'discussie' met pmb_rug, maar verder vind ik het wel best. Ik zit sowieso heel wat minder op Fok! de laatste tijd.
Ben je mal.quote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, blijf iig niet om mij weg
Is toch vleiendquote:Op maandag 13 november 2006 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Trigger heeft mij ook nog een tijdje genegeerd
Ik kan het nu maar beter niet meer zo bont maken als ik destijds blijkbaar deed
leg uitquote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef livEliveD het volgende:
Trigger is altijd lief voor mij geweest.Dat maakt hem een SM freak imho
![]()
ik ben niet zo snel geschockeerd hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is toch vleiend![]()
Juist om niets verkeerd te zeggen, zweeg ik![]()
Achteraan sluiten in de rij. Eerst gaan Doffy en ik seks met Trigger hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef livEliveD het volgende:
Trigger is altijd lief voor mij geweest.Dat maakt hem een SM freak imho
![]()
Dan nogquote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel geschockeerd hoor
quote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Achteraan sluiten in de rij. Eerst gaan Doffy en ik seks met Trigger hebben.![]()
30 februariquote:Op maandag 13 november 2006 18:51 schreef het_fokschaap het volgende:
wanneer is de ontgroening geplanned ?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=8oXtm95utTc
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denkenquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat hij niet zo dom als het achterwerk van een koe is?
dat zijn de mensen die nog dommer zijnquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat hij niet zo dom als het achterwerk van een koe is?
Ach, kom nou.quote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denken![]()
Elke regeringsleider is afhankelijk van externe invloeden, dus verwonderlijk is dat nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, kom nou.Hij is een marionet, meer niet.
1e is ook wel leukquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
Dat denk ik ook wel. Hij zal wel niet briljant zijn, maar zo dom als sommige mensen em afschilderen lijkt me ook wat sterk. Iedereen heeft wel zn domme dingen, denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denken![]()
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegdquote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Hij zal wel niet briljant zijn, maar zo dom als sommige mensen em afschilderen lijkt me ook wat sterk. Iedereen heeft wel zn domme dingen, denk ik.
Knappe imitatie.quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1e is ook wel leuk
http://youtube.com/watch?v=cQ1kTP5EzfI
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegd![]()
Ja, maar je hoort ook wel es verhalen dat dat enigszins met contacten en wellicht een koffer met geld is gegaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegd![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1e is ook wel leuk
http://youtube.com/watch?v=cQ1kTP5EzfI
Willem Alexander schijnt ook veel intelligenter te zijn dan men denktquote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort ook wel es verhalen dat dat enigszins met contacten en wellicht een koffer met geld is gegaan
Ja vastquote:Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Willem Alexander schijnt ook veel intelligenter te zijn dan men denkt
Bewijs?quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...
Heb jij bewijs voor jouw stelling dan?quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij bewijs voor jouw stelling dan?Ik zie hem keer op keer bewijzen dat hij een oen is. Een groot denker is hij zeker niet.
De Groene Amsterdammer, 05-08-2005quote:<<Acht maanden na de vorige verkiezingen gaf zijn tegenstrever senator John Kerry eindelijk toestemming tot inzage in zijn cijferlijst. Kerry en Bush gingen naar dezelfde universiteit, het prestigieuze Yale. Bush scoorde gemiddeld ho ger dan Kerry. De «liberale senator uit Massachussetts», zoals Kerry stee vast wordt ge noemd op het Republikeins ge zinde Fox-nieuwskanaal, scoorde gemiddeld over vier jaar genomen een 7,6 (eigenlijk een 76, want in Amerika lopen de cijfers van 0 tot 100), terwijl Bush ge middeld een 7,7 haalde. Alleen als vierdejaars haalde Kerry hogere cijfers dan de president, met een 8,1 gemiddeld. Zijn hoogste cijfer in Yale was een 8,9 in een politicologieklas. Bush’ hoogste cijfer was een 8,8. Dat haalde hij drie keer, voor antropologie, geschiedenis en filosofie.>>
Cijfers kun je ook kopen.quote:
nog 1 voor jou danquote:Op maandag 13 november 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Keep 'em coming en je wordt de populairste mod ooit
Hallo. Ik ben klein en pluizig, en ik vind jou engquote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".
Desondanks heeft hij een bovengemiddelde intelligentie..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...
Het zegt in ieder geval dat hij niet echt dom is.quote:Op maandag 13 november 2006 19:51 schreef Isegrim het volgende:
'Bovengemiddeld' betekent een IQ meer dan 100. Dat zegt niet zoveel.
goed gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nog 1 voor jou dan
http://video.google.nl/videoplay?docid=6294985583987289451&q=bush
Ik moet afvallen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt of een tankstation/iets ergens afhalen of tot morgen wachten, dan
* Alicey ook.quote:Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet afvallen.Ben echt dikker geworden de laatste tijd.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook.
Maar ik kan het hebben
Antilliaanse rootsquote:Op maandag 13 november 2006 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Gelukkig houdt mijnvan dikke konten.
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt mijn stofwisseling wel lenen, Isegrim![]()
Zo ongeveer wel, maar dan moet je er wel veel bij drinken, roken en in de zomer fietsen en mountainbikenquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?
Nee, je eet dan 3 keer niks meer.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?
Sport.quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, maar dan moet je er wel veel bij drinken, roken en in de zomer fietsen en mountainbiken![]()
Dat is echt de manier om slank te blijven, imo. Overigens moet ik, voordat ik weer ga sporten, eik wel weer stoppen met roken.quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is echt de manier om slank te blijven, imo.
Overigens is het ook wederkerig: om te mountainbiken en bergwandelingen te maken, moet je ook wel slank zijnquote:
Nou ja, dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens is het ook wederkerig: om te mountainbiken en bergwandelingen te maken, moet je ook wel slank zijn
Natuurlijk, maar ik heb gemerkt dat hoe minder vet en - tot op zekere hoogte - minder spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om hoogteverschillen te overbruggen. Overigens is dat bij de meeste sporten niet zo; fietsen op de weg - zeker in Nederland - is iets wat zelfs beter gaat met wat meer gewicht dan voor een lichtgewicht als ik.quote:Op maandag 13 november 2006 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt toch wel mee?Als je driehonderd kilo weegt, wordt het misschien lastig, maar je hoeft niet echt dun te zijn om dat te kunnen doen.
Jij waait van je fietsje af?quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik heb gemerkt dat hoe minder vet en - tot op zekere hoogte - minder spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om hoogteverschillen te overbruggen. Overigens is dat bij de meeste sporten niet zo; fietsen op de weg - zeker in Nederland - is iets wat zelfs beter gaat met wat meer gewicht dan voor een lichtgewicht als ik.
We hebben al een heel gezellig Feedback-middagje achter de rug.quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Trigger, ik had het nog niet gezien, maar welkom als mod
En succes, je zult het wel kunnen gebruiken, denk ik
He, wat jammer dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben al een heel gezellig Feedback-middagje achter de rug.
Volgende keer SMS ik je dan wel en vraag ik of Yvonne je tijdelijk blauw maakt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
He, wat jammer dat ik dat gemist heb
Kunnen we eindelijk kloten is Triggerhappy ineens mod hierquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Alicey het volgende:
Kan het wel gebruiken en dan hebben jullie ook weer wat rust.
Ik doe nixquote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk kloten is Triggerhappy ineens mod hier![]()
![]()
You're obsessedquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:39 schreef miss_sly het volgende:
nog 2 nachtjes slapen en dan komt schaap terug![]()
quote:
Gelukkigquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:54 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen miss_Sly2 nachtjes, wat lang nog, wel te overzien gelukkig.
Goedemorgen Doffy
Een bonuskaart is gratis. Als je er geen (bij je) hebt, kun je het tegen de kassajuffrouw zeggen en dan scant zij gewoonlijk de hare, zodat je toch korting krijgt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:00 schreef Causa het volgende:
Ik heb gister eens - sinds jaaaaren- bij AH een paar boodschapjes gahaald. Was toch in Hoorn. Wat een mooie winkel is het toch, heerlijk om daat te winkelen. Maarja.. dat je zonder 'bonuskaart' de kortingen niet krijgt.. valt toch niet te ruiken?
Als je dat helemaal niet weet, en je kijkt de bon na bij de kassa en je vraag: "waar staat de aftrek van de aanbieding?" Dan is het antwoord "je had toch alleen airmiles" best erg vaag![]()
Zolang is het toch allemaal nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ja, wel te overzien en het grote aftellen is begonnen...maar het is wel lang! Zal blij zijn al shet donderdag is
3! dagen, 2 nachtjes, het was 4 dagen en 3 nachtjes en vorige week 5 dagen en 4 nachtjes!quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zolang is het toch allemaal nietSlecht 2 dagen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:04 schreef Doffy het volgende:
Volgende keer gewoon even vragen of de cassière, of de persoon achter je, niet even een bonuskaart hebben die je mag gebruiken. Lukt 9 van de 10 keer ook
Pfffftquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:09 schreef miss_sly het volgende:
3! dagen, 2 nachtjes, het was 4 dagen en 3 nachtjes en vorige week 5 dagen en 4 nachtjes!
Dat is wel lang![]()
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een bonuskaart is gratis. Als je er geen (bij je) hebt, kun je het tegen de kassajuffrouw zeggen en dan scant zij gewoonlijk de hare, zodat je toch korting krijgt.
Jij hebt zeker nog nooit een lief gehad?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zolang is het toch allemaal nietSlecht 2 dagen
![]()
![]()
![]()
Mja ff kaartje regelen en volgende keer beterquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Causa het volgende:
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.
Welquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:15 schreef Causa het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit een lief gehad?![]()
Goedemorgen livEliveD
jah, of zal ik met deze bon ook teruggaan en klagen, dat ik bij m'n eerste ah bezoek de winkel weer uitgejaagd werd door gebrek aan behulpzaamheid van de kassatrien? scheelt me verdikkie 5 gulden en zij wil niet eens op vriendelijke toon uitleggen hoe het kortingsysteem werkt. Iedereen welkom bij AH, behalve als je nieuwe klant bent, danquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ff kaartje regelen en volgende keer beter![]()
ghehequote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wel![]()
En ik ben een man dus vrijheid op z'n tijd is prima![]()
En twee, sorry drie, dagen is wel heel erg kort![]()
Punt![]()
En steek die goedemorgen maar in je ....![]()
Dat is minder. Ik kan me nog voorstellen dat ze een beetje verbaasd zou zijn over het feit dat je niet weet wat een bonuskaart is, maar daarom kan ze je nog wel netjes helpen. De service is bij AH meestal juist heel goed. Zo vroeg ik laatst aan een medewerker of een bepaald nieuw product ook verkrijgbaar zou worden bij hen en toen is die jongen de hele winkel drie keer doorgelopen om iemand te zoeken die het antwoord wist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.
hmm, dan had ik het ws enkel slecht getroffen met de kassatrien. Mogelijk heeft de knoflook in de aanbieding wat karma getriggerd dat ik nog uit m'n eigen winkelmeisjes tijd had.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik kan me nog voorstellen dat ze een beetje verbaasd zou zijn over het feit dat je niet weet wat een bonuskaart is, maar daarom kan ze je nog wel netjes helpen. De service is bij AH meestal juist heel goed. Zo vroeg ik laatst aan een medewerker of een bepaald nieuw product ook verkrijgbaar zou worden bij hen en toen is die jongen de hele winkel drie keer doorgelopen om iemand te zoeken die het antwoord wist.
Hallo Ququote:Op dinsdag 14 november 2006 08:33 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 14-11-2006 om 08:34 met als onderwerp "En week 8 is begonnen"
morrie Reyaquote:
Ziek aant worden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, goed geslapen en niet teveel gedronken oid
Vaag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, goed geslapen en niet teveel gedronken oid
Kans is niet heel erg klein iig.. Hier om me heen zit ook iedereen te sniffen, blaffen en proesten.quote:
toch maar weer de oude gaan gebruiken?quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding] Welkom in de WFL Low Frequency Chat (LFC)! [afbeelding]
De WFL Low Frequency ......
daar eens langs!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef Causa het volgende:
Eindelijk, ik heb zojuist het allereerste politieke "foldertje" gekregen. Zou tijd worden. De campagnes lopen allang.
Valt me op dat sinterklaasblaadjes, zoals van speelgoed winkels, nog helemaal niet hier bezorgd zijn, andere jaren zijn ze er allang.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien even verwijderen van je brievenbus
Het kleurde beter bij mijn avatarquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
Je bent zwart Doffel
Blauw stond je toch beter..
Jij beschermt me toch wel, he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aaww!!![]()
Dat mogen ze helemaal niet!
Maak je niet druk, dat doe ik wel over jou nu.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het kleurde beter bij mijn avatar
En nu kan ik geen notes meer lezen. En niet meer roddelen en mensen achter hun rug om belachelijk maken in de FC-topics
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef Causa het volgende:
[..]
toch maar weer de oude gaan gebruiken?![]()
Sinds september 2005. 15 maandjes dus ongeveerquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef Causa het volgende:
Nieuwe avatar kleur erg goed erbij Doffy
Hoe lang heb je het eigenlijk gedaan?
D66? Die mag je even toelichtenquote:
verwijder dat propaganda icon van jou eens even snelquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Doffy het volgende:
Awwwquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Gearts ziek thuis. Voel me al 4 dagen moe en vanmorgen voelde ik me zo beroerd dat ik maar thuis gebleven ben. Even bijkomen van alle drukte I guess.
I say it loud, I say it proudquote:D66? Die mag je even toelichten.
Dagget niequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verwijder dat propaganda icon van jou eens even snel
He tis er echt het weer voor Geartsquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Gearts ziek thuis. Voel me al 4 dagen moe en vanmorgen voelde ik me zo beroerd dat ik maar thuis gebleven ben. Even bijkomen van alle drukte I guess.
[..]
D66? Die mag je even toelichten.
Jouw username, avatar en ondertitel combinatie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als jij dat walgelijke mens uit die van jou haaltquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noh heejquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sinds september 2005. 15 maandjes dus ongeveer
Héél kort vergeleken met Alicey
Vroeger, toen ik nog zwart was, ... was ik een heel ander soort user.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
noh heej
Toen kwam ik net voor het eerst op wfl IRC, forum duurde nog ff. Vandaar dat ik je toch nog alleen blauw ken.
quote:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken? Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor D66 standpunten. Vooral hoe zij opkomen voor onderwijs (quote:I say it loud, I say it proud
Wat wil je weten?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
He tis er echt het weer voor Gearts
Zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken?
Volgens mij is er niks aan de hand met Doffy's kroonjuwelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Zegje hebt het hier wel over Doffy's kroonjuwelen he
Het grote D66-probleem is niet zozeer het bereiken van idealen (er is véél gerealiseerd: homohuwelijk, abortus, euthanasie, winkeltijdenwet, stalkingswet, onderwijs, kenniseconomie, de eerste voorzichtige (en niet altijd even goed georganiseerde) referenda, etc), maar het probleem is: ze roepen nooit: "dat zijn ónze ideeën die zijn gerealiseerd". In plaats daarvan hoor je ze er niet over, claimen PvdA en VVD de successen van Paars (die voor 90% D66 punten waren) en wordt D66 weggezet als 'dat zielige partij'tje dat de gekozen burgemeester er maar niet doorheen krijgt'. Dat is helaas wel érg eenzijdig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken? Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor D66 standpunten. Vooral hoe zij opkomen voor onderwijs () en verandering in het politieke systeem (
). Wat dat betreft zou ik ook voor D66 kunnen zijn. Maar in de praktijk vind ik het bij hen altijd wat tegenvallen?
Heh <ºgr|nº>quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog zwart was, ... was ik een heel ander soort user.
Leg 't nooit aan met een artsquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks aan de hand met Doffy's kroonjuwelen. Daar zorgt zijn
wel voor denk ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |