Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voorbeelden zouden dan wel handig zijn.
Hey youquote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.
Ik vind hem gewoon niet geschikt als mod. Just an opinion.
Dus het kan ook zijn dat het aan jezelf ligt? Dat je mogelijk een verkeerde opmerking hebt gemaakt?quote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een deel ervan vond op MSN plaats en is niet voor de openbaarheid. Links naar topics heb ik niet voorhanden, maar hij heeft mij o.a. een keer tijdenlang genegeerd en belachelijk gemaakt wegens een of andere opmerking die hem dwarszat. Ik weet niet eens meer wat voor opmerking, maar het ging helemaal nergens over.
Tuurlijk, het is heel normaal om iemand wekenlang belachelijk te maken en te negeren na één opmerking die in het verkeerde keelgat schiet.quote:Op maandag 13 november 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus het kan ook zijn dat het aan jezelf ligt? Dat je mogelijk een verkeerde opmerking hebt gemaakt?
Ja dus.quote:
In betreffende periode had ik maar 2 dingen gedaan hebben, of agressief gedrag tonen door middel van niet gepast te reageren, of er voor te kiezen je te negeren wat mij op het moment wel gepast leek. En dat heb ik toen dus ook gedaan,quote:Op maandag 13 november 2006 18:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is heel normaal om iemand wekenlang belachelijk te maken en te negeren na één opmerking die in het verkeerde keelgat schiet.Ik vind hem gewoon niet het geschikte type, maar misschien bewijst hij dat het anders is dan ik denk.
Je mag ons gesprek best openbaar maken als je het nog hebt, we hebben het daarna nog uitvoerig in een ander slowchat topic over gehad, toen heb ik je proberen duidelijk te maken dat wat ik bedoelde en jouw interpretatie niet overeen komen, niet intentioneel in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 18:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, je lachte me uitquote:Op maandag 13 november 2006 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor het weghalen van mijn naam.
Weet je nog waar je nou eigenlijk kwaad om was toen? Ik weet het niet meer namelijk.
Ik bewaar geen MSN-logs, dus dat gesprek is allang weg.quote:Op maandag 13 november 2006 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag ons gesprek best openbaar maken als je het nog hebt, we hebben het daarna nog uitvoerig in een ander slowchat topic over gehad, toen heb ik je proberen duidelijk te maken dat wat ik bedoelde en jouw interpretatie niet overeen komen, niet intentioneel in ieder geval.
Danwel wat jij dacht dat mijn standpunt was/is.quote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bewaar geen MSN-logs, dus dat gesprek is allang weg.
Het was erg gezelligquote:Op maandag 13 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Koffiedrinken met miss_sly is trouwens leuk ende gezellig![]()
Ja schaap, ze is veilig en wel geland op Schiphol
Mja, het hing een beetje samen met het een en ander. Maar naar mijn weten ben ik niet disrespectvol naar jouw persoon geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh okay. Ik heb echt geen idee meer waarover het ging, alleen dat jij erg boos was.
Niet zo'n behoefte aan nog een discussie over dat onderwerp eerlijk gezegd...quote:Op maandag 13 november 2006 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Danwel wat jij dacht dat mijn standpunt was/is.
Het verleden hoeft niet noodzakelijk een indicatie te geven voor het heden. Ik was zelf ook ooit een probleemusert.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet omdat hij een moslim is in elk geval, mocht je dat vermoeden. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.
Maar goed, ik kom nog nauwelijks in WFL, dus misschien heb ik ook niks te zeiken.
Prima, hoeft niet.quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo'n behoefte aan nog een discussie over dat onderwerp eerlijk gezegd...
Nou ja, ik vond je reactie toen nogal overtrokken. Een dagje kwaad zijn okay, maar na een paar weken gaat het me wel vervelen.quote:Op maandag 13 november 2006 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, het hing een beetje samen met het een en ander. Maar naar mijn weten ben ik niet disrespectvol naar jouw persoon geweest.
Resultaten uit het verleden etc. We shall see. Hij zou niet mijn eerste keus zijn geweest, maar misschien heb ik het wel mis. Laten we het hopen.quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het verleden hoeft niet noodzakelijk een indicatie te geven voor het heden. Ik was zelf ook ooit een probleemusert.![]()
Ja, maar goed, het is intentie bepalend he, ik had ook geen zin om dan nog te geïrriteerd te reageren, zou het om een bullshit reden alleen maar escaleren, waardoor ik besloot om een tijdje nix te zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond je reactie toen nogal overtrokken. Een dagje kwaad zijn okay, maar na een paar weken gaat het me wel vervelen.
Hmkay.quote:Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar goed, het is intentie bepalend he, ik had ook geen zin om dan nog te geïrriteerd te reageren, zou het om een bullshit reden alleen maar escaleren, waardoor ik besloot om een tijdje nix te zeggen
Nou ja, blijf iig niet om mij wegquote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmkay.
Nou ja, van mij zul je weinig last hebben. Ik kom niet zoveel meer in WFL. Heel af en toe laat ik me nog verleiden tot een totaal vruchteloze 'discussie' met pmb_rug, maar verder vind ik het wel best. Ik zit sowieso heel wat minder op Fok! de laatste tijd.
Ben je mal.quote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, blijf iig niet om mij weg
Is toch vleiendquote:Op maandag 13 november 2006 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
Trigger heeft mij ook nog een tijdje genegeerd
Ik kan het nu maar beter niet meer zo bont maken als ik destijds blijkbaar deed
leg uitquote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef livEliveD het volgende:
Trigger is altijd lief voor mij geweest.Dat maakt hem een SM freak imho
![]()
ik ben niet zo snel geschockeerd hoorquote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is toch vleiend![]()
Juist om niets verkeerd te zeggen, zweeg ik![]()
Achteraan sluiten in de rij. Eerst gaan Doffy en ik seks met Trigger hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef livEliveD het volgende:
Trigger is altijd lief voor mij geweest.Dat maakt hem een SM freak imho
![]()
Dan nogquote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel geschockeerd hoor
quote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Achteraan sluiten in de rij. Eerst gaan Doffy en ik seks met Trigger hebben.![]()
30 februariquote:Op maandag 13 november 2006 18:51 schreef het_fokschaap het volgende:
wanneer is de ontgroening geplanned ?
quote:Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=8oXtm95utTc
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denkenquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat hij niet zo dom als het achterwerk van een koe is?
dat zijn de mensen die nog dommer zijnquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]Hoe kan het dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat hij niet zo dom als het achterwerk van een koe is?
Ach, kom nou.quote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denken![]()
Elke regeringsleider is afhankelijk van externe invloeden, dus verwonderlijk is dat nietquote:Op maandag 13 november 2006 19:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ach, kom nou.Hij is een marionet, meer niet.
1e is ook wel leukquote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Isegrim het volgende:
Dat denk ik ook wel. Hij zal wel niet briljant zijn, maar zo dom als sommige mensen em afschilderen lijkt me ook wat sterk. Iedereen heeft wel zn domme dingen, denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Bush is veel slimmer dan het algemene beeld dat van hem bestaat doet denken![]()
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegdquote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Hij zal wel niet briljant zijn, maar zo dom als sommige mensen em afschilderen lijkt me ook wat sterk. Iedereen heeft wel zn domme dingen, denk ik.
Knappe imitatie.quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1e is ook wel leuk
http://youtube.com/watch?v=cQ1kTP5EzfI
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegd![]()
Ja, maar je hoort ook wel es verhalen dat dat enigszins met contacten en wellicht een koffer met geld is gegaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft afgestudeerd aan Yale, iets wat sowieso voor weinigen is weggelegd![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1e is ook wel leuk
http://youtube.com/watch?v=cQ1kTP5EzfI
Willem Alexander schijnt ook veel intelligenter te zijn dan men denktquote:Op maandag 13 november 2006 19:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, maar je hoort ook wel es verhalen dat dat enigszins met contacten en wellicht een koffer met geld is gegaan
Ja vastquote:Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Willem Alexander schijnt ook veel intelligenter te zijn dan men denkt
Bewijs?quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...
Heb jij bewijs voor jouw stelling dan?quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb jij bewijs voor jouw stelling dan?Ik zie hem keer op keer bewijzen dat hij een oen is. Een groot denker is hij zeker niet.
De Groene Amsterdammer, 05-08-2005quote:<<Acht maanden na de vorige verkiezingen gaf zijn tegenstrever senator John Kerry eindelijk toestemming tot inzage in zijn cijferlijst. Kerry en Bush gingen naar dezelfde universiteit, het prestigieuze Yale. Bush scoorde gemiddeld ho ger dan Kerry. De «liberale senator uit Massachussetts», zoals Kerry stee vast wordt ge noemd op het Republikeins ge zinde Fox-nieuwskanaal, scoorde gemiddeld over vier jaar genomen een 7,6 (eigenlijk een 76, want in Amerika lopen de cijfers van 0 tot 100), terwijl Bush ge middeld een 7,7 haalde. Alleen als vierdejaars haalde Kerry hogere cijfers dan de president, met een 8,1 gemiddeld. Zijn hoogste cijfer in Yale was een 8,9 in een politicologieklas. Bush’ hoogste cijfer was een 8,8. Dat haalde hij drie keer, voor antropologie, geschiedenis en filosofie.>>
Cijfers kun je ook kopen.quote:
nog 1 voor jou danquote:Op maandag 13 november 2006 19:16 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Keep 'em coming en je wordt de populairste mod ooit
Hallo. Ik ben klein en pluizig, en ik vind jou engquote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".
Desondanks heeft hij een bovengemiddelde intelligentie..quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Behalve als je een familie met heel veel centjes hebt. Ik denk niet dat zijn afstuderen aan Yale erg veel met zijn intelligentie te maken heeft gehad...
Het zegt in ieder geval dat hij niet echt dom is.quote:Op maandag 13 november 2006 19:51 schreef Isegrim het volgende:
'Bovengemiddeld' betekent een IQ meer dan 100. Dat zegt niet zoveel.
goed gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nog 1 voor jou dan
http://video.google.nl/videoplay?docid=6294985583987289451&q=bush
Ik moet afvallen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt of een tankstation/iets ergens afhalen of tot morgen wachten, dan
* Alicey ook.quote:Op maandag 13 november 2006 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet afvallen.Ben echt dikker geworden de laatste tijd.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook.
Maar ik kan het hebben
Antilliaanse rootsquote:Op maandag 13 november 2006 21:02 schreef Isegrim het volgende:
Gelukkig houdt mijnvan dikke konten.
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Reya het volgende:
Je kunt mijn stofwisseling wel lenen, Isegrim![]()
Zo ongeveer wel, maar dan moet je er wel veel bij drinken, roken en in de zomer fietsen en mountainbikenquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?
Nee, je eet dan 3 keer niks meer.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kan ik dan alles eten wat ik wil zonder aan te komen?
Sport.quote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, maar dan moet je er wel veel bij drinken, roken en in de zomer fietsen en mountainbiken![]()
Dat is echt de manier om slank te blijven, imo. Overigens moet ik, voordat ik weer ga sporten, eik wel weer stoppen met roken.quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is echt de manier om slank te blijven, imo.
Overigens is het ook wederkerig: om te mountainbiken en bergwandelingen te maken, moet je ook wel slank zijnquote:
Nou ja, dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens is het ook wederkerig: om te mountainbiken en bergwandelingen te maken, moet je ook wel slank zijn
Natuurlijk, maar ik heb gemerkt dat hoe minder vet en - tot op zekere hoogte - minder spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om hoogteverschillen te overbruggen. Overigens is dat bij de meeste sporten niet zo; fietsen op de weg - zeker in Nederland - is iets wat zelfs beter gaat met wat meer gewicht dan voor een lichtgewicht als ik.quote:Op maandag 13 november 2006 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt toch wel mee?Als je driehonderd kilo weegt, wordt het misschien lastig, maar je hoeft niet echt dun te zijn om dat te kunnen doen.
Jij waait van je fietsje af?quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik heb gemerkt dat hoe minder vet en - tot op zekere hoogte - minder spiermassa je hebt, hoe makkelijker het is om hoogteverschillen te overbruggen. Overigens is dat bij de meeste sporten niet zo; fietsen op de weg - zeker in Nederland - is iets wat zelfs beter gaat met wat meer gewicht dan voor een lichtgewicht als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |