welke style?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafie
welnee, dit is de LFCquote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef Akkersloot het volgende:
-edit: dit is een Trigger-welkom-topic, geen platform voor Akje's gezeur.
Hallo. Dit is toch de slow chat ?quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef Akkersloot het volgende:
edit: idem.
Mja, bij nader inzien welquote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hallo. Dit is toch de slow chat ?
Al-adi?quote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
De naam is me even ontschoten, maar 'de meest populaire' iig
Dank je Fokschaap.quote:
Ik ook. Hassoef Akbar. Hassoef Varken. Akbar Groot . Dus Hassoef Akbar: Groot Varkenquote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezen
Hassoef Akbar straks op jouw kop scheiten ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Doffy het volgende:
Mja, bij nader inzien wel
Maar dan nog is het gezeik van jou
maar het gaat er om dat je het kunt schrijven in het Arabisch.quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dank je Fokschaap.
Nou dan:
[..]
Ik ook. Hassoef Akbar. Hassoef Varken. Akbar Groot . Dus Hassoef Akbar: Groot Varken![]()
Wanneer blaas je jezelf uit naam van Groot Varken nu eens op, Akje?quote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hassoef Akbar straks op jouw kop scheiten ja.![]()
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.quote:Op maandag 13 november 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wanneer blaas je jezelf uit naam van Groot Varken nu eens op, Akje?
Thuis 72 spiegels?quote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.
Ik vind Groot Varken maar mager dan.. Niet eens maagdenquote:Op maandag 13 november 2006 16:45 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De 72 randdebielen om mee te forummen heb ik nu al.
Valse afgodquote:Op maandag 13 november 2006 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind Groot Varken maar mager dan.. Niet eens maagden
quote:
Vals is negatiefquote:
Jij bent in ieder geval een echte gelovige. Het enige wat jij doet is zaken die krom zijn, recht proberen te pratenquote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vals is negatief
Afgod is negatief ----->> Dus positief. Een echte God dus![]()
![]()
Nu snap ik het. Groot Varken heeft ons de Rudiaanse mathematica gegeven.quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vals is negatief
Afgod is negatief ----->> Dus positief. Een echte God dus![]()
![]()
Was ik maar zo controversieelquote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Reya het volgende:
Hmmm, een nieuwe mod in WFl, en meteen pagina's lang ophef. Alhoewqel kritisch zijn nooit slecht is![]()
Het doet ons pijn om daar te posten, Doffyquote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was ik maar zo controversieel
Niemand post in mijn afscheidstopic
Je bent geschiedenis, je doet er dus niet meer toe.quote:Op maandag 13 november 2006 16:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was ik maar zo controversieel
Niemand post in mijn afscheidstopic
I'm still blue, pas maar opquote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent geschiedenis, je doet er dus niet meer toe.
Of mij... Liesje plagen is zoentjes vragenquote:Op maandag 13 november 2006 16:57 schreef Doffy het volgende:
Smoesje
En ik wil ook maar niet zwart worden, lijkt 't wel...
Nou ja, kan ik nog even lekker langer usertjes pesten
Alicey: voor al uw moderaties metquote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of mij... Liesje plagen is zoentjes vragen
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Alicey: voor al uw moderaties meten
Nee ik vraag mij af waarom een atheist , die dus niet in een God gelooft, de ene God een God noemt en de andere God een Afgod .quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Doffy het volgende:
Jij bent in ieder geval een echte gelovige. Het enige wat jij doet is zaken die krom zijn, recht proberen te praten
Omdat er maar 1 God is, en ooit zul jij daar ook voor knielen Akker. En om vergiffenis vragen voor je ketterse gedrag.quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee ik vraag mij af waarom een atheist , die dus niet in een God gelooft, de ene God een God noemt en de andere God een Afgod .
Ach, 't wordt weer vroeger donker, mensen krijgen weer meer te zeiken, hoort erbij toch. De één vindt dat WFL een te hoog TRU-gehalte krijgt, de ander wil van WFL een uberwetenschappelijk subforum maken omdat ie niet buiten zijn vakgebied kan kijken. Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef Reya het volgende:
Hmmm, een nieuwe mod in WFl, en meteen pagina's lang ophef. Alhoewqel kritisch zijn nooit slecht is![]()
Er is maar EEN Groot Varken. Hassoef Akbar en Groot Varken zijn immers het zelfde varken .quote:Op maandag 13 november 2006 17:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Omdat er maar 1 God is, en ooit zul jij daar ook voor knielen Akker. En om vergiffenis vragen voor je ketterse gedrag.
Muhaha.
Jaja, wat jij wil, kvind ut allemaal best.quote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er is maar EEN Groot Varken. Hassoef Akbar en Groot Varken zijn immers het zelfde varken .
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".quote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, ik noem het geen kritiek, maar gezeik. Doet me een beetje denken aan de reacties van een aantal toen ik mod werd van NWS. De eerste paar dagen gejank, en daarne waait het allemaal weer over.
genie in a bottlequote:Op maandag 13 november 2006 17:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, wat jij wil, kvind ut allemaal best.
Mijn God zit in een 0,33 liter flesje en heeft circa 5 procent alcohol.
U bedoelt, een van mijn terechte opmerkingen richting u?quote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb Trigger niet zien posten "je hebt de zelfde haatintenties als een extreem-rechts politicus. Als jij de macht had zou jij ook mensen vergassen".
en nu moeten wij begrijpen wat je dwarszit ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Hmph.
Zie TT. Ik ben enigszins met stomheid geslagen eigenlijk. Vreemde keus wat mij betreft.quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en nu moeten wij begrijpen wat je dwarszit ?
waarom is het een vreemde keus ?quote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie TT. Ik ben enigszins met stomheid geslagen eigenlijk. Vreemde keus wat mij betreft.
Niet omdat hij een moslim is in elk geval, mocht je dat vermoeden. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.quote:Op maandag 13 november 2006 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom is het een vreemde keus ?
Wellicht dat je in de war bent met andere users.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet omdat hij een moslim is in elk geval. Het heeft meer te maken met bepaalde gedragingen en uitlatingen die ik in het verleden geobserveerd heb.
Maar goed, ik kom nog nauwelijks in WFL, dus misschien heb ik ook niks te zeiken.
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht dat je in de war bent met andere users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |