Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?quote:
5 minuten. Ik ben van de compromissen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja lekker! Nu roken of nog ff 10 minuten wachten?
Rokenquote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef Alicey het volgende:
5 minuten. Ik ben van de compromissen.
Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?
Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
WFL-Vraag: Global warming, ligt het echt aan ons verbruik als mens of hoort het simpelweg bij de cyclus van de natuur?
Scherpquote:Op maandag 13 november 2006 13:49 schreef VonHinten het volgende:
Als je het zo stelt hoort het natúúrlijk bij de cyclus v/d natuur, aangezien de mens onderdeel is van de natuur.
Hey, zo had ik he tnog nooit bekeken,quote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Beide. Ik zit er niet zo heel diep in die materie maar wat ik er van weet is dat het tot de natuurlijke cyclus van de natuur behoort dat op dit moment de aarde warmer wordt. Maar Ik denk wel dat het verbruik van de mens daar een enorm stimulerend effect op heeft.
Kijk maar eens naar de geschiedenis van de aarde en de klimaatschommelingen daarin. De huidige klimaatverandering gaat ten opzichte van de cyclus in onze geschiedenis veel te snel. De natuur heeft van zichzelf een herstellend vermogen en kan goed inspelen op veranderingen, maar bij deze verandering heeft de natuur moeite om het bij te benen (uitdroging, naar verhouding te snel smeltende poolkappen, etc.) Dat zegt volgens mij heel veel.
Tevens tvp![]()
Is een heel topic over in WFL.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Roken
Gezeikquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:39 schreef Doffy het volgende:
Koffiedrinken met miss_sly is trouwens leuk ende gezellig![]()
Ja schaap, ze is veilig en wel geland op Schiphol
Graag gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 14:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt voor de goede zorgen
volgens mij zegt het vooral dat het sneller gaat dan wij dachten dat het zou moeten gaanquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zegt volgens mij heel veel.
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?quote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gezeik
Eerst willen ze een mod met meer gevoel voor religie, krijg je d'r één, is 't weer niet goed![]()
![]()
Ow maar wacht even, alleen jóuw geloof is natuurlijk het ware
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij zegt het vooral dat het sneller gaat dan wij dachten dat het zou moeten gaan
Niet als de dvd moet worden aangezet omdat ik film wil kijkenquote:Op maandag 13 november 2006 14:43 schreef het_fokschaap het volgende:
en verder bereikbaar op mail, sms, msn en fok
Waarom was er een ijstijd? Wie kan er nog echt wat over zeggen met die enorme hoeveelheid aan parameters? Tis aannames doen in chaos.quote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?
Want..? Een christen die modereert is meer te vertrouwen? Een atheïst? Een Boeddhist?quote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het topic te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof.
Letterlijk pmb_rug, maar ik heb vaker commentaar gehoord dat de WFL-mods "te atheïstisch" zouden zijnquote:Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Ik ben atheïst. Heb ik topics over religie gesloten omdat ik het inhoudelijk kul vind?quote:Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
enkele wetenschappers denken dat dat door de mens komt, maar dat zij dat denken bewijst nog niksquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. En waardoor gaat het sneller dan wij dachten? Waardoor gaat het nu sneller dan het de afgelopen miljoenen jaren heeft gedaan?
[WFL Feedback #21] - Op de koffie bij Liesje, Doffeltje en Triggyquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef buachaille het volgende:
[..]
Fout, het lijkt me juist verkeerd om het forum te laten modereren door iemand die zich zou uitdrukkelijk laat voorstaan op zijn Islamitische geloof. Ik weet niet wie je bedoelt met "ze"?
Kunnen we er vanuit gaan dat meningen die toevallig wat minder goed overeenkomen met zijn gedachten blijven staan? (wordt een topic over evolutie of de Islam niet kapot gecensureerd)?
maar dat kwam omdat jij te laat wasquote:Op maandag 13 november 2006 14:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet als de dvd moet worden aangezet omdat ik film wil kijken![]()
![]()
![]()
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef Doffy het volgende:
Letterlijk pmb_rug, maar ik heb vaker commentaar gehoord dat de WFL-mods "te atheïstisch" zouden zijn
Die zijn het ergste, gelovige atheïstenquote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.
Dat ik te laat kom iis 1 van de natuurwettenquote:Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dat kwam omdat jij te laat was
Het is geen enorme hoeveelheid aan parameters. Niet als je kijkt naar het grote geheel en de verhoudingen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom was er een ijstijd? Wie kan er nog echt wat over zeggen met die enorme hoeveelheid aan parameters? Tis aannames doen in chaos.
Ben jij zo'n type dat het een goed idee vindt om in een moskee een ander zijn reet met je haren af te vegen?quote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Alicey het volgende:
Volgens Akje en Autodidact ben ik juist te gelovig.
Volgens mij gebruiken ze niet voor niks supercomputers voor dit soort simulatiesquote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is geen enorme hoeveelheid aan parameters. Niet als je kijkt naar het grote geheel en de verhoudingen.
Tuurlijk niet. Daarom draag ik een hoofddoek.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat het een goed idee vindt om in een moskee een ander zijn reet met je haren af te vegen?![]()
Voor de parameters ja dat klopt. Die genereren een simulatie waardoor het overzichtelijker wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 15:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze niet voor niks supercomputers voor dit soort simulaties![]()
Surequote:Op maandag 13 november 2006 15:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat ik te laat kom iis 1 van de natuurwetten![]()
Aankomstijd = (Inschatting + 0:30) * 1,10 + (Belangrijkheid * -1) + (Zin * 1,86) + (KansOpOudjesOpDeWeg * 4)
Maar kwam meer omdat Geartjuh niet op de fiets naar ons toe kon komen (![]()
)
Ontkennen dat wij geen invloed hebben op het milieu, laat staan op klimaatsverandering, vind ik gelijk staan aan je kop in het zand steken. De tekenen zijn toch echt iets te duidelijk. Verantwoordelijkheid ontkennen is de makkelijke weg. Er iets aan doen is nou eenmaal desastreus voor de economie.quote:Op maandag 13 november 2006 15:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
enkele wetenschappers denken dat dat door de mens komt, maar dat zij dat denken bewijst nog niks
Ik voel me onzeker zonder me dagcreme en maskeerstiftquote:Op maandag 13 november 2006 15:17 schreef Geartsjuh het volgende:
Sure. Jij en je
wouden persé nog een kwartier roken en tutten. Anders waren we op tijd geweest
![]()
![]()
.
dit is een slecht argument in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2006 15:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ontkennen dat wij geen invloed hebben op het milieu, laat staan op klimaatsverandering, vind ik gelijk staan aan je kop in het zand steken.
Het is ook geen argument, maar mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dit is een slecht argument in ieder geval.
Hij was al bezig met klimaat voor hij in de politiek zat. Naar wat ik gelezen heb hield het hem al bezig toen hij nog maar net op de middelbare school zat. Ik betwijfel dus of hij klimaatverandering gebruikt om aan de macht te komen.quote:hoe dan ook, ik weet het niet. ik heb de kennis niet en hoor tegenstrijdige berichten. Al Gore gebruikt het in ieder geval als mooi argument om de democraten weer aan de macht te krijgen, en ja...dat is ook een politicus
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezenquote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gezeik
Eerst willen ze een mod met meer gevoel voor religie, krijg je d'r één, is 't weer niet goed![]()
![]()
Ow maar wacht even, alleen jóuw geloof is natuurlijk het ware
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafiequote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk anders dat veel mensen hier het wel tof zouden vinden om Arabisch te kunnen lezen
Ben je linkshandig?quote:Op maandag 13 november 2006 16:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan het oefenen op arabische kaligrafie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |