De postbodequote:Op zondag 12 november 2006 12:28 schreef het_fokschaap het volgende:
Warning. Your browser has detected a phishing attempt
wie is de gelukkige ?
de dj leraar
Anti-islam propaganda kan het net zo goed zijn. Wie gaat controleren of die cijfers kloppen? Uiteraard kan het wel kloppen als je je bedenkt dat die mensen in hun seksualiteit worden onderdrukt en dat uit zich dan in het geheim in de vorm van dergelijke uitspattingen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Isegrim het volgende:
In de Elsevier stond een interessant stukje over zoektermen bij Google. Searches naar 'sex' en aanverwante termen worden het meest gedaan in streng-islamitische landen. Pakistan voert de lijst aan.
Klopt idd. Je kon bij Google dacht ik ook opvragen vanuit welke landen een zoekterm het vaakst voorkomt..quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Isegrim het volgende:
In de Elsevier stond een interessant stukje over zoektermen bij Google. Searches naar 'sex' en aanverwante termen worden het meest gedaan in streng-islamitische landen. Pakistan voert de lijst aan.
Iedereen kan dit zelf nagaan. Het kan anti-islam-propaganda zijn, maar dan wel gefabriceerd door Google zelf. Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Anti-islam propaganda kan het net zo goed zijn. Wie gaat controleren of die cijfers kloppen? Uiteraard kan het wel kloppen als je je bedenkt dat die mensen in hun seksualiteit worden onderdrukt en dat uit zich dan in het geheim in de vorm van dergelijke uitspattingen.
Klopt.quote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt idd. Je kon bij Google dacht ik ook opvragen vanuit welke landen een zoekterm het vaakst voorkomt..
Ik bedoelde dat ik je helaas moet teleurstellen omdat ik het vak niet ga (kan) volgen. Sorry...quote:
ja, voorwerpen opgeduikeld uit egyptische gravenquote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef Alicey het volgende:
veel egyptisch?
Ik ben er nooit geweest, dus verlicht me.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef het_fokschaap het volgende:
vandaag in het Louvre geweest
was erg mooi, van een afstandje nog maar even de mona lisa bekeken, want ja...je moet hem gezien hebben
maar d'r is weinig aan wat mij betreft
Dat is dan wel weer een goed puntquote:het gebouw is super en de egyptische voorwerpen zijn bijzonder, maar eigenlijk zouden ze gewoon in egypte moeten liggen
ik had het alleen over de Mona Lisa hype he, d'r hangen veel mooiere schilderijen in het Louvre, de Mona Lisa is gewoon overratedquote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van Reikidag. We hebben alleen bijna niks aan Reiki gedaan
.
[..]![]()
![]()
Mijn toekomstige partner gaat voor zijn vuurdoop met mij een week naar Parijs voor een Louvremarathon en als ie me na 7 dagen nog niet zat is, is ie geslaagd![]()
.
Hmm zodoendequote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, voorwerpen opgeduikeld uit egyptische graven
Leonardo da Vinci ook wel genoemdquote:Op zondag 12 november 2006 20:04 schreef FuifDuif het volgende:
De Mona Lisa is toch geschilderd door die knakker uit die reclame?
* Geartsjuh zweet van voorhoofd veegtquote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had het alleen over de Mona Lisa hype he, d'r hangen veel mooiere schilderijen in het Louvre, de Mona Lisa is gewoon overrated
Oooh ja die! Speelde die ook niet een rol in The Teenage Mutant Hero Turtles?quote:Op zondag 12 november 2006 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Leonardo da Vinci ook wel genoemd
Je bent wel streng hoor met meteen 7 dagen! Maar ja, als ie het doorstaat weet je ook direct wat je aan hem hebtquote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn toekomstige partner gaat voor zijn vuurdoop met mij een week naar Parijs voor een Louvremarathon en als ie me na 7 dagen nog niet zat is, is ie geslaagd![]()
.
Ze hebben ook wat kadootjes gekregen van Egypte.quote:Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, voorwerpen opgeduikeld uit egyptische graven
Heb jij een toekomstige partner?quote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Mijn toekomstige partner
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 november 2006 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb jij een toekomstige partner?![]()
Tijd om andere schoonouders uit te zoeken, dusquote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef Alicey het volgende:
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen, dus helaas..
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze wacht nog tot jouw scheidingsprocedure is afgerond![]()
Ik heb in december nog wel een paar daagjes vrij, en anders kunnen we er altijd weer een OVB'tje van makenquote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Terug van Reikidag. We hebben alleen bijna niks aan Reiki gedaan
.
[..]
.
[..]
Gewoon zo lang mogelijk wachten, mannen zijn alleen maar lastigquote:Op zondag 12 november 2006 21:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet hoor![]()
![]()
![]()
Schaap is gelukkig geen cultuurbarbaar en wist de meeste schoonheid in en om he Louvre zeker wel te waarderen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
* Geartsjuh zweet van voorhoofd veegt
Gelukkig.
Wat de Mona Lisa betreft heb je wel gelijk. Die viel mij ook wat tegen. Da Vinci heeft wel mooiere schilderijen gemaakt.
Bij prijzen denk ik vooral aan belonen met een ban.quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef VonHinten het volgende:
Ach.. Weesch optimistisch..
Laten we zijn volharding iig prijzen![]()
Hehe.. ik wil je groot gelijk geven, maar houd niet van opnaaienquote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij prijzen denk ik vooral aan belonen met een ban.
Neuh, nog niet. Hij gedraagt zich redelijk atm. voor zijn doenquote:Op zondag 12 november 2006 22:33 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hehe.. ik wil je groot gelijk geven, maar houd niet van opnaaien![]()
DOEN DOEN DOEN DOEN![]()
en ik mag zo weer naarquote:Op maandag 13 november 2006 07:36 schreef Sitethief het volgende:
Utrecht is een toffe stad,.
En deze week is DE week ,.
Jij wel.quote:Op maandag 13 november 2006 08:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik mag zo weer naarUtrecht
ja, wel wat leuke dingen gehoord over de nieuwe versie van Exchange. Goede informatie ook om m'n klanten de komende weken mee om de oren te slaan. Dit is nieuw, dat is nieuw...leuk hèquote:Op maandag 13 november 2006 08:14 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
@Schaap: Is de cursus een beetje interessant?
In de LFC ben je nieuw.quote:Op maandag 13 november 2006 08:29 schreef Q. het volgende:
Nou ja, nieuw....
Succes,quote:Op maandag 13 november 2006 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga weer naar het mooie Utrechten dan meteeen tot 19uur college -O maar goed tot vanavond ofzo
quote:
http://www.google.com/trends?q=gay+sex&ctab=2&geo=all&date=allquote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt idd. Je kon bij Google dacht ik ook opvragen vanuit welke landen een zoekterm het vaakst voorkomt..
quote:Op maandag 13 november 2006 09:41 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Ik denk niet dat ik er vandaag verder ben. Iig ga ik nu weg.
Iedereen een goede maandag gewenst
We integreren er lustig op losquote:Op maandag 13 november 2006 10:03 schreef het_fokschaap het volgende:
een moslim als WFL mod
integratie starts @ Fok
Ik vind de soundtrack van Legends of the Fall toch één van zijn bestequote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik zit de laatste tijd trouwens best wel vaak naar muziek van James Horner te luisteren. Oa de soundtracks van A beautifull mind, Apollo 13, Meet Joe Black, Deep impact, allemaal erg mooie soundtracks
En Titanic stiekem ook wel
komt goed, ff kijken wanneer ik tijd vrij kan makenquote:Op maandag 13 november 2006 10:42 schreef Doffy het volgende:
En ik heb nog steeds een djinn te goed van onze nieuwe mod
Wacht maar tot ik het vuur aan je schenen legquote:
Heb een mobiele brandblusser bijquote:Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik het vuur aan je schenen leg![]()
![]()
Je lijdt een onzeker levenquote:Op maandag 13 november 2006 10:41 schreef Doffy het volgende:
Irritant, nooit weten of je volgende post in het blauw of zwart zal zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |