ja ik moet nu al mn tentamens voldoende maken voor dat vak (best wel lastigquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Is het nog mogelijk dat dit jaar te herstellen?
Ben bang van wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat nou, ga jij nou algemene relativiteit volgen? Het summum van alle universitaire vakken die je in Groningen kunt volgen? Van de meest geniale docent van de hele RUG? Je gaat me toch niet teleurstellen?![]()
Haus, je moet echt iets doen met je komisch dichttalent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
"Krassen"
Na lang meten en passen
besloot hij toch te krassen.
"Maar met wat?" was eerst de vraag
Aanschouw! Het werd de kettingzaag !
Om zijn 2 dunne polsen heen
Kraste hij al spoedig
tot op het blote been.
Zo werd hij gevonden,
Volstrekt geamputeerd.
Waarop hij met ambulance
het ziekenhuis in werd gelanceerd.
En na een urenlange operatie
Was hij weer in staat
tot passievolle masturbatie.
't Is niet één van mijn beste geloof ik
Staan 2 foto's in mijn fotoboek.quote:Op zondag 12 november 2006 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, begrijp ik nou dat je een metamorfose hebt ondergaan? Foto's!
Klopt. Er is een aardig stuk vanaf gehaald. Was ook een niet al te gezond stuk.quote:Op zondag 12 november 2006 10:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik herken je nog wel hoor.Maar er is een heel stuk van je haar af, of lijkt dat zo?
Garfield is altijd leuk!quote:Op zondag 12 november 2006 10:42 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Whehe Garfield is wel weer leuk vandaag.
Niettusquote:
Oow, leukquote:
jij hebt het liefst ook een vriendin zonder eigen wil ?quote:Op zondag 12 november 2006 12:29 schreef livEliveD het volgende:
Kan iemand me eik uitleggen wat er leuk is aan een kat? Katjes zijn wel lief hoor maar die beesten zo'n enorme eigen wil.![]()
Ehhhhh, no commentquote:Op zondag 12 november 2006 12:30 schreef het_fokschaap het volgende:
jij hebt het liefst ook een vriendin zonder eigen wil ?
Dat is nu juist het leuke er aan. Ze hebben persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 november 2006 12:29 schreef livEliveD het volgende:
Kan iemand me eik uitleggen wat er leuk is aan een kat? Katjes zijn wel lief hoor maar die beesten zo'n enorme eigen wil.![]()
Ik zal wel moeten. Zolang dat ondeugdelijke apparaat in mijn huis hangt, kan ik verkopen wel vergeten. Niemand wil een appartement met 161,- aan stookkosten in de maand. En ik denk ook niet dat je kunt aankomen met hoofdkranen die je tien keer per dag aan en weer uit moet draaien als je warm water wilt hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 12:29 schreef livEliveD het volgende:
@Isegrim: Cool hoe je dat met Essent oppakt![]()
Ik las eerst "we zijn met zijn tienen naar bed gegaan", dus ik moest het even 2 keer lezen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn gister tegen tienen naar bed gegaan en mijnslaapt nog steeds.
Het is echt ongelooflijk hoe hij slapen kan.
wie sliep er op haar eigen feestjequote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn gister tegen tienen naar bed gegaan en mijnslaapt nog steeds.
Het is echt ongelooflijk hoe hij slapen kan.
Ja, zou wel makkelijk zijn op z'n tijdquote:Op zondag 12 november 2006 12:41 schreef Alicey het volgende:
Ik zou willen dat ik ook zo kon slapen.
quote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
wie sliep er op haar eigen feestje![]()
Burgerlijk!quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij zijn gister tegen tienen naar bed gegaan
Maar ik slaap niet 16 uur in een nacht.quote:Op zondag 12 november 2006 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie sliep er op haar eigen feestje![]()
Ik had migrainemedicijnen genomen en daar word je erg moe van. Mijnquote:
Slecht excuusquote:Op zondag 12 november 2006 12:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had migrainemedicijnen genomen en daar word je erg moe van. Mijnwilde helemaal niet naar bed, ging toch mee en viel eerder in slaap dan ik.
Ik lees net dat ze hoofdpijn had, geen baby over 9 maanden dusquote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef Reya het volgende:
Slecht excuusWanneer verwacht je je baby?
![]()
Hoofdpijn is geen excuus om geen geyle neuckseks te hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze hoofdpijn had, geen baby over 9 maanden dus![]()
Tenzij de hoofdpijn door de seks komt, natuurlijkquote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze hoofdpijn had, geen baby over 9 maanden dus![]()
Kijk, als jij dit nu eens landelijk gaat verkondigen!quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Isegrim het volgende:
Hoofdpijn is geen excuus om geen geyle neuckseks te hebben.
Misschien iets voor een SIRE-campagne?quote:Op zondag 12 november 2006 13:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk, als jij dit nu eens landelijk gaat verkondigen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |