en ik mag zo weer naarquote:Op maandag 13 november 2006 07:36 schreef Sitethief het volgende:
Utrecht is een toffe stad,.
En deze week is DE week ,.
Jij wel.quote:Op maandag 13 november 2006 08:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik mag zo weer naarUtrecht
ja, wel wat leuke dingen gehoord over de nieuwe versie van Exchange. Goede informatie ook om m'n klanten de komende weken mee om de oren te slaan. Dit is nieuw, dat is nieuw...leuk hèquote:Op maandag 13 november 2006 08:14 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
@Schaap: Is de cursus een beetje interessant?
In de LFC ben je nieuw.quote:Op maandag 13 november 2006 08:29 schreef Q. het volgende:
Nou ja, nieuw....
Succes,quote:Op maandag 13 november 2006 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga weer naar het mooie Utrechten dan meteeen tot 19uur college -O maar goed tot vanavond ofzo
quote:
http://www.google.com/trends?q=gay+sex&ctab=2&geo=all&date=allquote:Op zondag 12 november 2006 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt idd. Je kon bij Google dacht ik ook opvragen vanuit welke landen een zoekterm het vaakst voorkomt..
quote:Op maandag 13 november 2006 09:41 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Ik denk niet dat ik er vandaag verder ben. Iig ga ik nu weg.
Iedereen een goede maandag gewenst
We integreren er lustig op losquote:Op maandag 13 november 2006 10:03 schreef het_fokschaap het volgende:
een moslim als WFL mod
integratie starts @ Fok
Ik vind de soundtrack van Legends of the Fall toch één van zijn bestequote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik zit de laatste tijd trouwens best wel vaak naar muziek van James Horner te luisteren. Oa de soundtracks van A beautifull mind, Apollo 13, Meet Joe Black, Deep impact, allemaal erg mooie soundtracks
En Titanic stiekem ook wel
komt goed, ff kijken wanneer ik tijd vrij kan makenquote:Op maandag 13 november 2006 10:42 schreef Doffy het volgende:
En ik heb nog steeds een djinn te goed van onze nieuwe mod
Wacht maar tot ik het vuur aan je schenen legquote:
Heb een mobiele brandblusser bijquote:Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik het vuur aan je schenen leg![]()
![]()
Je lijdt een onzeker levenquote:Op maandag 13 november 2006 10:41 schreef Doffy het volgende:
Irritant, nooit weten of je volgende post in het blauw of zwart zal zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |