We hebben al een heel gezellig Feedback-middagje achter de rug.quote:Op maandag 13 november 2006 22:26 schreef miss_sly het volgende:
Trigger, ik had het nog niet gezien, maar welkom als mod
En succes, je zult het wel kunnen gebruiken, denk ik
He, wat jammer dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 13 november 2006 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben al een heel gezellig Feedback-middagje achter de rug.
Volgende keer SMS ik je dan wel en vraag ik of Yvonne je tijdelijk blauw maakt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
He, wat jammer dat ik dat gemist heb
Kunnen we eindelijk kloten is Triggerhappy ineens mod hierquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef Alicey het volgende:
Kan het wel gebruiken en dan hebben jullie ook weer wat rust.
Ik doe nixquote:Op maandag 13 november 2006 22:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk kloten is Triggerhappy ineens mod hier![]()
![]()
You're obsessedquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:39 schreef miss_sly het volgende:
nog 2 nachtjes slapen en dan komt schaap terug![]()
quote:
Gelukkigquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:54 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen miss_Sly2 nachtjes, wat lang nog, wel te overzien gelukkig.
Goedemorgen Doffy
Een bonuskaart is gratis. Als je er geen (bij je) hebt, kun je het tegen de kassajuffrouw zeggen en dan scant zij gewoonlijk de hare, zodat je toch korting krijgt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:00 schreef Causa het volgende:
Ik heb gister eens - sinds jaaaaren- bij AH een paar boodschapjes gahaald. Was toch in Hoorn. Wat een mooie winkel is het toch, heerlijk om daat te winkelen. Maarja.. dat je zonder 'bonuskaart' de kortingen niet krijgt.. valt toch niet te ruiken?
Als je dat helemaal niet weet, en je kijkt de bon na bij de kassa en je vraag: "waar staat de aftrek van de aanbieding?" Dan is het antwoord "je had toch alleen airmiles" best erg vaag![]()
Zolang is het toch allemaal nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Ja, wel te overzien en het grote aftellen is begonnen...maar het is wel lang! Zal blij zijn al shet donderdag is
3! dagen, 2 nachtjes, het was 4 dagen en 3 nachtjes en vorige week 5 dagen en 4 nachtjes!quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zolang is het toch allemaal nietSlecht 2 dagen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:04 schreef Doffy het volgende:
Volgende keer gewoon even vragen of de cassière, of de persoon achter je, niet even een bonuskaart hebben die je mag gebruiken. Lukt 9 van de 10 keer ook
Pfffftquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:09 schreef miss_sly het volgende:
3! dagen, 2 nachtjes, het was 4 dagen en 3 nachtjes en vorige week 5 dagen en 4 nachtjes!
Dat is wel lang![]()
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een bonuskaart is gratis. Als je er geen (bij je) hebt, kun je het tegen de kassajuffrouw zeggen en dan scant zij gewoonlijk de hare, zodat je toch korting krijgt.
Jij hebt zeker nog nooit een lief gehad?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zolang is het toch allemaal nietSlecht 2 dagen
![]()
![]()
![]()
Mja ff kaartje regelen en volgende keer beterquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Causa het volgende:
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.
Welquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:15 schreef Causa het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit een lief gehad?![]()
Goedemorgen livEliveD
jah, of zal ik met deze bon ook teruggaan en klagen, dat ik bij m'n eerste ah bezoek de winkel weer uitgejaagd werd door gebrek aan behulpzaamheid van de kassatrien? scheelt me verdikkie 5 gulden en zij wil niet eens op vriendelijke toon uitleggen hoe het kortingsysteem werkt. Iedereen welkom bij AH, behalve als je nieuwe klant bent, danquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ff kaartje regelen en volgende keer beter![]()
ghehequote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wel![]()
En ik ben een man dus vrijheid op z'n tijd is prima![]()
En twee, sorry drie, dagen is wel heel erg kort![]()
Punt![]()
En steek die goedemorgen maar in je ....![]()
Dat is minder. Ik kan me nog voorstellen dat ze een beetje verbaasd zou zijn over het feit dat je niet weet wat een bonuskaart is, maar daarom kan ze je nog wel netjes helpen. De service is bij AH meestal juist heel goed. Zo vroeg ik laatst aan een medewerker of een bepaald nieuw product ook verkrijgbaar zou worden bij hen en toen is die jongen de hele winkel drie keer doorgelopen om iemand te zoeken die het antwoord wist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:14 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik had dus een lui wijf aan de kassa? Ze bracht iig over dat ik ws een iq van rond de 55 heb omdat ik niks over AH-kaarten weet, had geen zin om me wijzer te maken en ook niet om me tevreden weg te laten gaan.
hmm, dan had ik het ws enkel slecht getroffen met de kassatrien. Mogelijk heeft de knoflook in de aanbieding wat karma getriggerd dat ik nog uit m'n eigen winkelmeisjes tijd had.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik kan me nog voorstellen dat ze een beetje verbaasd zou zijn over het feit dat je niet weet wat een bonuskaart is, maar daarom kan ze je nog wel netjes helpen. De service is bij AH meestal juist heel goed. Zo vroeg ik laatst aan een medewerker of een bepaald nieuw product ook verkrijgbaar zou worden bij hen en toen is die jongen de hele winkel drie keer doorgelopen om iemand te zoeken die het antwoord wist.
Hallo Ququote:Op dinsdag 14 november 2006 08:33 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 14-11-2006 om 08:34 met als onderwerp "En week 8 is begonnen"
morrie Reyaquote:
Ziek aant worden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, goed geslapen en niet teveel gedronken oid
Vaag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, goed geslapen en niet teveel gedronken oid
Kans is niet heel erg klein iig.. Hier om me heen zit ook iedereen te sniffen, blaffen en proesten.quote:
toch maar weer de oude gaan gebruiken?quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding] Welkom in de WFL Low Frequency Chat (LFC)! [afbeelding]
De WFL Low Frequency ......
daar eens langs!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef Causa het volgende:
Eindelijk, ik heb zojuist het allereerste politieke "foldertje" gekregen. Zou tijd worden. De campagnes lopen allang.
Valt me op dat sinterklaasblaadjes, zoals van speelgoed winkels, nog helemaal niet hier bezorgd zijn, andere jaren zijn ze er allang.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien even verwijderen van je brievenbus
Het kleurde beter bij mijn avatarquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
Je bent zwart Doffel
Blauw stond je toch beter..
Jij beschermt me toch wel, he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aaww!!![]()
Dat mogen ze helemaal niet!
Maak je niet druk, dat doe ik wel over jou nu.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het kleurde beter bij mijn avatar
En nu kan ik geen notes meer lezen. En niet meer roddelen en mensen achter hun rug om belachelijk maken in de FC-topics
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef Causa het volgende:
[..]
toch maar weer de oude gaan gebruiken?![]()
Sinds september 2005. 15 maandjes dus ongeveerquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:32 schreef Causa het volgende:
Nieuwe avatar kleur erg goed erbij Doffy
Hoe lang heb je het eigenlijk gedaan?
D66? Die mag je even toelichtenquote:
verwijder dat propaganda icon van jou eens even snelquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Doffy het volgende:
Awwwquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Gearts ziek thuis. Voel me al 4 dagen moe en vanmorgen voelde ik me zo beroerd dat ik maar thuis gebleven ben. Even bijkomen van alle drukte I guess.
I say it loud, I say it proudquote:D66? Die mag je even toelichten.
Dagget niequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
verwijder dat propaganda icon van jou eens even snel
He tis er echt het weer voor Geartsquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Goedemorgen.
Gearts ziek thuis. Voel me al 4 dagen moe en vanmorgen voelde ik me zo beroerd dat ik maar thuis gebleven ben. Even bijkomen van alle drukte I guess.
[..]
D66? Die mag je even toelichten.
Jouw username, avatar en ondertitel combinatie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als jij dat walgelijke mens uit die van jou haaltquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noh heejquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sinds september 2005. 15 maandjes dus ongeveer
Héél kort vergeleken met Alicey
Vroeger, toen ik nog zwart was, ... was ik een heel ander soort user.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:39 schreef Causa het volgende:
[..]
noh heej
Toen kwam ik net voor het eerst op wfl IRC, forum duurde nog ff. Vandaar dat ik je toch nog alleen blauw ken.
quote:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken? Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor D66 standpunten. Vooral hoe zij opkomen voor onderwijs (quote:I say it loud, I say it proud
Wat wil je weten?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
He tis er echt het weer voor Gearts
Zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken?
Volgens mij is er niks aan de hand met Doffy's kroonjuwelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Zegje hebt het hier wel over Doffy's kroonjuwelen he
Het grote D66-probleem is niet zozeer het bereiken van idealen (er is véél gerealiseerd: homohuwelijk, abortus, euthanasie, winkeltijdenwet, stalkingswet, onderwijs, kenniseconomie, de eerste voorzichtige (en niet altijd even goed georganiseerde) referenda, etc), maar het probleem is: ze roepen nooit: "dat zijn ónze ideeën die zijn gerealiseerd". In plaats daarvan hoor je ze er niet over, claimen PvdA en VVD de successen van Paars (die voor 90% D66 punten waren) en wordt D66 weggezet als 'dat zielige partij'tje dat de gekozen burgemeester er maar niet doorheen krijgt'. Dat is helaas wel érg eenzijdig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom nog steeds D66 ondanks dat het ze sinds hun oprichting nauwelijks gelukt is hun idealen te verwezenlijken? Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voor D66 standpunten. Vooral hoe zij opkomen voor onderwijs () en verandering in het politieke systeem (
). Wat dat betreft zou ik ook voor D66 kunnen zijn. Maar in de praktijk vind ik het bij hen altijd wat tegenvallen?
Heh <ºgr|nº>quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog zwart was, ... was ik een heel ander soort user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |