abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:58:14 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43340455
Is het niet zo dat wanneer ik de Allah van Bin Laden of de Allah van Mohammed B. een varken noem veel gematigde moslims (met dus een ander godsbeeld dan Bin Laden of Mohammed B.) zich toch beledigd voelen ?

Of dat velen menen dat wanneer ik de Allah van Bin Laden een varken noem dat gematigde moslims zich beledigd zullen voelen ?

Ik ben toch niet verplicht om te geloven dat er maar e e n (fictieve) Allah bestaat
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43342274
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
Is het niet zo dat wanneer ik de Allah van Bin Laden of de Allah van Mohammed B. een varken noem veel gematigde moslims (met dus een ander godsbeeld dan Bin Laden of Mohammed B.) zich toch beledigd voelen ?

Of dat velen menen dat wanneer ik de Allah van Bin Laden een varken noem dat gematigde moslims zich beledigd zullen voelen ?

Ik ben toch niet verplicht om te geloven dat er maar e e n (fictieve) Allah bestaat
Ik denk dat het niet zozeer aan Allah als God zijnde ligt maar aan hetgeen er in de Koran staat. De manier waarop verschillende groepen de boeken interpreteren. Dus Allah beledigen is beledigend voor elke Moslim, omdat het om dezelfde God gaat. Alleen de interpretatie van wat zij denken dat Allah zegt is verschillend.

Niemand is verplicht om ergens in te geloven (behalve als je in het Midden Oosten (met uitzondering van Israel) woont).
pi_43342617
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Akkersloot het volgende:
Nee, je bent ook niet verplicht om te geloven dat er maar één god bestaat. Maar net zo goed dat Christenen gekwetst worden als je godverdomme zegt, zijn Moslims gekwetst als je Allah een varken noemt. Allah is Allah en er is geen onderscheid tussen de Allah van Bin Laden en de rest van de moslims. Het verschil zit hem in de beleving en het interpreteren van Allah's woord.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43349298
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')