Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef Alicey het volgende:
Omdat we het hier niet zo hebben op het spammen van de eigen site.
Dat kan jij wel beweren. Maar zoals jij nu topics sluit, wetende dat ik de onderwerpen daarin weldegelijk b elangrijk acht, is echt geen basis voor een leerzame bijeenkomst. Dus vertel eens. Wat is er het laatste jaar gebeurd ?quote:Omdat diezelfde moderator benieuwd was/is naar hoe je IRL bent, zoals die moderator bij meer users nieuwsgierig was en heeft gemeet.
Als nog www.spam.nl vervangen door "spam.nl". In een post waarin ik je aktie ter sprake wil brengen. Wil je me soms al weer uitnodigen voor een mini meetquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom is het linkje naar www.spam.nl vervangen door "www.spam.nl". ?
Wel gelovig maar dan zonder enig 'heilig boek' of religie
Ik begrijp maar niet waarom de zelfde moderator me eens uit genodigd heeft voor een mini-wfl meet ?
Nee. Als het je om de uitdrukking gaat hoef je niet te linken naar je eigen site.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?
Wat er het laatste jaar is gebeurd weet ik niet, maar van jouw hand zie ik steeds minder inhoud en steeds meer topics over futiliteiten die niet horen in WFL ontstaan. Als je het weet, laat me dan niet in het ongewisse.quote:Dat kan jij wel beweren. Maar zoals jij nu topics sluit, wetende dat ik de onderwerpen daarin weldegelijk b elangrijk acht, is echt geen basis voor een leerzame bijeenkomst. Dus vertel eens. Wat is er het laatste jaar gebeurd ?
Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[Is "Geloven zonder "heilig boek" is immers het zelfde als geloven zonder een "profeet"." dan geen synoniem voor de betreffende site. ?]
Nee. Als het je om de uitdrukking gaat hoef je niet te linken naar je eigen site.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind WFL soms zo ontzettend vermoeiend
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ?
Soms volg ik je niet helemaal.quote:a ha. Dus had je het eerst over persoonlijke interesse is het nu zogenaamd een wijziging van mijn onderwerpen. Een onderwerp als "Hebben abraham, ismael en isaac wel bestaan ??" behoort echter nog steeds van mijn zelfde recept: Het onder uit willen halen van de "goddelijke" koran. Niets geen wijziging dus.
Het punt is juist dat ik jouw niet kan volgen. Van iemand die zo behandeld wordt op dit forum verwacht ik geen uitnodiging voor een meet met de 2 moderatoren.quote:
"Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke".quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Alicey het volgende:
[Ken jij dan heilige boeken zonder "profeten" ? ]
Ik weet niet wat je verwacht van Doffy en waar je dat op baseert.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het punt is juist dat ik jouw niet kan volgen. Van iemand die zo behandeld wordt op dit forum verwacht ik geen uitnodiging voor een meet met de 2 moderatoren.
Geloof je dat ik een uitnodiging zou verwachten van Doffy![]()
Ook onjuist.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke".
Dan verschillen we op dat punt van mening. Discussie gesloten.quote:Verder interesseert jouw mening in deze niet. Ik reageerde met mijn post namelijk op een schrijven van desbetreffende topic starter. Mijn linkje naar een site waar geloof (aanneembaarheidsgeloof) zonder "profeten" gepromoot werd, was wel degelijk op zijn plaats.
Geef eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
["Heilige" zijn per definitie geschreven door mensen die menen of zeggen in contact te staan met het "goddelijke". ]
Ook onjuist.
Omdat die mod jouw topics die over 3 keer niets gaan een beetje zat is. Topic gaat niet opnieuw open, dus doe geen moeite verder.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:03 schreef Akkersloot het volgende:
En waarom heeft de mod die mij ooit eens heeft uitgenodigd voor een mini-meet nu weer Het "verplichtmonotheisme". (Allah van Bin Laden zelfde als gesloten ?
Aangepast. En ik heb meteen ook op je gestemd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Hoi. Je schreef "het topic is all yours". Kan je mijn topic POLL: Wie wordt de nieuwe WFL mod ? veranderen in "Poll. Wie wordt de nieuwe wfl-mod"? Ik heb er namelijk een polletje ingeplakt.
Leuk topic, Akquote:Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef Akkersloot het volgende:
Hoi. Je schreef "het topic is all yours". Kan je mijn topic POLL: Wie wordt de nieuwe WFL mod ? veranderen in "Poll. Wie wordt de nieuwe wfl-mod"? Ik heb er namelijk een polletje ingeplakt.
Is dat geen discussiepunt ?quote:als iemand een ander voor intolerant en neo-fascist uitmaakt zelf die persoon dan niet zelf intolerante trekjes ?
Jij wilt wel over een boel frustraties discusseren he? Frustratie boven inhoudquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dat geen discussiepunt ?
Dus kan Poll. Wie is hier wel intolerant ? L_V vs AS niet terug open ?
Je kunt er over discussieren, maar dat gaan we niet doen in WFL.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dat geen discussiepunt ?
Dus kan Poll. Wie is hier wel intolerant ? L_V vs AS niet terug open ?
Prima zo. Eén Rude-topic is genoeg. Ik had nu toch vaak het idee dat dit topic en die over 'is er een maximale snelheid' in elkaar overliepen.quote:Op zondag 12 november 2006 18:32 schreef Alicey het volgende:
Mocht iemand alsnog menen dat er verder gediscussieerd kan worden over het begrip gelijktijdigheid, meld dit dan in het Feedback topic. Het topic kan dan heropend worden.
Ook dat.. Ik moest soms even goed kijken in welk topic ik aan het lezen was..quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef Maethor het volgende:
[..]
Prima zo. Eén Rude-topic is genoeg. Ik had nu toch vaak het idee dat dit topic en die over 'is er een maximale snelheid' in elkaar overliepen.
nopequote:Op zondag 12 november 2006 19:01 schreef rudeonline het volgende:
Het was ook klaar.
Als de tijd stilstaat, is alles gelijktijdig.
Was ook niet mijn bedoeling. Als rude dat wil kan er nog wel een poging tot discussie gedaan worden in zijn topic in TRU.quote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Alicey het volgende:
We gaan hier niet verder discussieren.
Geen probleemquote:Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
Ik meldde het maar even op voorhand ATuin-hek
oh owwwwquote:Hormonen
Heb je destijds in Feedback gelezen waarom ik ze toch sloot?quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het meespeelde in:
Hoeveel mensen heeft God vermoord?
Hebben Abraham, Isaac en Ismael wel bestaan ?
Die topics konden prima inhoudelijk verder...
Jazeker, een makkelijke uitweg is te zeggen dat de OP niet voldeed....onzin natuurlijk, want de discussies waren vruchtbaar; het punt werd duidelijk in de OP en de potentie was er om inhoudelijk te discussiėren.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je destijds in Feedback gelezen waarom ik ze toch sloot?
Meerderheid van de Admins hebben er geen problemen mee, heb ik gemerktquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Over dat laatste zijn meningen over verdeeld, heb ik gemerkt.
Ok, je bent het dus niet eens met mijn beslissing. Dat kan gebeuren en zal ook soms wel gebeuren. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom het feit dat ik me met spiritualiteit bezig houd hier verband mee houd. Ik vertrouw er echter op dat je me dat gaat uitleggen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jazeker, een makkelijke uitweg is te zeggen dat de OP niet voldeed....onzin natuurlijk, want de discussies waren vruchtbaar; het punt werd duidelijk in de OP en de potentie was er om inhoudelijk te discussiėren.
Beide topics zijn natuurlijk aanvallen op spiritueel denken....quote:Op maandag 13 november 2006 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, je bent het dus niet eens met mijn beslissing. Dat kan gebeuren en zal ook soms wel gebeuren. Wat ik echter nog steeds niet begrijp is waarom het feit dat ik me met spiritualiteit bezig houd hier verband mee houd. Ik vertrouw er echter op dat je me dat gaat uitleggen.
Maar is niet de reden waarom ze gesloten worden..quote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beide topics zijn natuurlijk aanvallen op spiritueel denken....
Die topics zijn aanvallen op religies. Dat heeft weinig met spiritueel denken te maken.quote:Op maandag 13 november 2006 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Beide topics zijn natuurlijk aanvallen op spiritueel denken....
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar is niet de reden waarom ze gesloten worden..
quote:Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De discussies waren al vruchtbaar. Een topic hoeft niet in een mooi pakketje gewikkeld te worden om er iets van te kunnen maken, als het onderwerp maar duidelijk is. In beide topics was dat zo.
Huh? Religie is spiritueel.quote:Op maandag 13 november 2006 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die topics zijn aanvallen op religies. Dat heeft weinig met spiritueel denken te maken.
Ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |