Helaas verwijderd door Alicey.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:39 schreef Haushofer het volgende:
Religie heeft een boel invloed gehad op de Nederlandse maatschappij, de politiek, en ook op dat van het buitenland. Vind het niet eens zo'n gek idee dat elke school hierin onderwijst. Verbaast me trouwens weer weinig dat Akkkje hierover struikeltGedraag je es normaal man, kom je dat gesticht ook weer es uit.
Hallo, ik gaf alleen maar aan wie hier het meest scheldt. Het modteam dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef Alicey het volgende:
Oke, deal. We gaan weer eens een ouderwets Akkersloot-frustratie-topic er van maken.
Vertel eens Akje. Wat zit je dwars? Tegen welke mods heb je altijd al willen schelden? Welke moderaties van 3 jaar geleden wil je het nog over hebben? Wie zijn er allemaal islamofiel?
Deze topic is all yours!
Ben ik WFL-mod? Dacht het niet toch? Vreet je pillen es op ej, kom je wellicht weer van die waanbeelden afquote:Op woensdag 8 november 2006 20:15 schreef Akkersloot het volgende:
Naar aanleiding van een discussie met Fokschaap hier Doffy gaat ons verlaten wie hier het meeste scheldt, ik of de wfl mods, had ik hier deze "normale" reactie van Haushofer geplaatst
[..]
Helaas verwijderd door Alicey.![]()
Dat was ik nog helemaal vergeten : Welke loze stellingen heb je allemaal topics over willen openen, maar werden gesloten door mods?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hallo, ik gaf alleen maar aan wie hier het meest scheldt. Het modteam dus.
Oh wacht, eens een mod, altijd een modquote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hallo, ik gaf alleen maar aan wie hier het meest scheldt. Het modteam dus.
Blauw bloed enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Oh wacht, eens een mod, altijd een mod
Heb ik voorgesteldquote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef tvlxd het volgende:
Ik stel voor dat Akkersloot het wordt.
Je bent mod geweest. Je behoort daarmee dus gewoon tot het clubje. Is die visie nu echt dat gescheld waard ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Haushofer het volgende:
Ben ik WFL-mod? Dacht het niet toch? Vreet je pillen es op ej, kom je wellicht weer van die waanbeelden af
Hoezo? Onder mijn komende modschap mag er alleen nog maar over het enige werkelijke Heilige Geschrift gepraat worden, te weten het Nieuwe Testamentquote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
Nog helemaal vergeten : Welke Koranversen gaan we het allemaal ove hebben?
Net zoals Pro-Islam extreem rechts is !quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bent mod geweest. Je behoort daarmee dus gewoon tot het clubje. Is die visie nu echt dat gescheld waard ?
Hoor je dat Haus? We hebben een clubske opgericht..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je bent mod geweest. Je behoort daarmee dus gewoon tot het clubje. Is die visie nu echt dat gescheld waard ?
Ik zie hetquote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoor je dat Haus? We hebben een clubske opgericht..
Wat is daar verkeerd aan ? Andere zien pro-islam als links.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Haushofer het volgende:
Net zoals Pro-Islam extreem rechts is !
Niks verkeerd hoor, 't komt alleen zo dom over.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan ? Andere zien pro-islam als links.
Is dat een synoniem voor gescheld. Wat je namelijk eerst beweerde. Ik vind dat je nogal snel bijdraait. Net zoals dat je akkkersloot (drie keer achterelkaar) een typfout zou zijn. (je weet wel de klukluxklan geschiedenis..quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef Haushofer het volgende:
Niks verkeerd hoor, 't komt alleen zo dom over.
Nee, tuurlijk was dat geen typo eikel. Ik wou er alleen maar mee aangeven dat als ik uitga van jou postgedrag, ik je net zo achterlijk vind als die lui met witte mutsen op die zich zo zitten af te geven op negers. Jij bent niet zo bijster snugger ej? Ik zal volgende keer mijn sarcasme iets duidelijker maken, het schijnt zo te zijn dat je geestelijk de leeftijd van 8 moet hebben bereikt om sarcasme te kunnen herkennen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor gescheld. Wat je namelijk eerst beweerde. Ik vind dat je nogal snel bijdraait. Net zoals dat je akkkersloot (drie keer achterelkaar) een typfout zou zijn. (je weet wel de klukluxklan geschiedenis..
't Is een Akkkersloot-topic, dan moet je niet naar het onderwerp vragenquote:
En we mogen los van Aliceyquote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
't Is een Akkkersloot-topic, dan moet je niet naar het onderwerp vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |