quote:Op maandag 13 november 2006 10:27 schreef Autodidact het volgende:
Zouden de twee huidige mods niet beter terecht kunnen in TRU?
De afkorting TS is wel heel ongelukkig, want ik moest denken aan Topic Starter en zat al vanquote:Op maandag 13 november 2006 10:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het zijn nogal zwevers hè....
(ik bedoel dus TS en Alicey)
Niks, in TRU.quote:Op maandag 13 november 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
Wat is er trouwens mis met "zwevers", Autodidact?
Wacht maarquote:Op maandag 13 november 2006 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
succes Trigger
*nooit meer islam-bash topics in WFL
Wat een warme welkomquote:Op maandag 13 november 2006 10:25 schreef Doffy het volgende:
Helaas ga ik, in verband met grote persoonlijke drukte en teruggelopen tijdsbesteding in WFL, jullie gedag zeggen als WFL-moderator. Het waren niettemin 15 zeer leuke maanden waarin ik van jullie allemaal heb leren houden![]()
Zwaai mij verder uit in: Doffy gaat ons verlaten
Want, er is een nieuwe WFL-mod! Vol trots en blakend van vertrouwen in hem, introduceer ik jullie bij deze:
[afbeelding] [afbeelding] TRIGGERSHOT [afbeelding] [afbeelding]
We hopen dat jullie allemaal lief voor hem zijn, en hij voor jullie, natuurlijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij een geweldige mod wordt. Succes, Trigger!
Durf te zweven, wellicht krijg je inzicht op andere niveau's zolang je er voor zorgt dat je weer met beide benen op de grond kunt staan, niets mis mee toch.quote:
Wat kun je in mooie zinnen niks zeggen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Durf te zweven, wellicht krijg je inzicht op andere niveau's zolang je er voor zorgt dat je weer met beide benen op de grond kunt staan, niets mis mee toch.
Lees mijn sigquote:Op maandag 13 november 2006 11:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat kun je in mooie zinnen niks zeggen.
Uiteraard behoor ik ook tot:quote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoeveel fouten vinden moslims in de bijbel ?
Dat ik een moslim ben heeft geen toegevoegde waardequote:vele mensen
Thnxquote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef FuifDuif het volgende:
Gefeliciteerd Triggershot!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |