Oeh spannend! Ben benieuwd wanneer je mag afrijdenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:59 schreef ivetje het volgende:
Ik over een uurtje weer les3e dubbele les deze week
En vandaag hoor ik mijn examen-datum!!!
Ik ook, hoop nog in september te kunnen, dan hoef ik iig niet een week te wachten met dat nieuwe rijbewijsquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh spannend! Ben benieuwd wanneer je mag afrijden
owja damn, dat heb ik wel strax natuurlijk, maarja, dan heb ik hem wel op creditcardformaatquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ook, hoop nog in september te kunnen, dan hoef ik iig niet een week te wachten met dat nieuwe rijbewijs
Da's ook weer zo...maar ik wil zo graag het roze PAPIERTJEquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja damn, dat heb ik wel strax natuurlijk, maarja, dan heb ik hem wel op creditcardformaat
Oja, da's 1 oktober toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
owja damn, dat heb ik wel strax natuurlijk, maarja, dan heb ik hem wel op creditcardformaat
dat kan ook natuurlijk, geloof dat je een half jaar of een jaar de tijd hebt om hem op te halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Oja, da's 1 oktober toch?
En ik moet de 22ste op.
Of ik moet 2 weken wachten met het inleveren van m'n verklaring als ik geslaagd ben.
Volgens mij is een verklaring van rijvaardigheid idd een half jaar geldig.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, geloof dat je een half jaar of een jaar de tijd hebt om hem op te halen
Fixedquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef Ridocar het volgende:
Nou zeg.
M'n usericon staat niet in de op. Da's al de tweede keer.
Robbiej, zou je 'm er nog bij kunnen zetten?
<--- deze dus.
Maandag weer les.
Ik hoop dat ik het er dan beter vanaf breng dan afgelopen woensdag.
Volgens mij is het zelfs nog langer dan een weekquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik ook, hoop nog in september te kunnen, dan hoef ik iig niet een week te wachten met dat nieuwe rijbewijs
Vanaf 1 oktober.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, ben weer terug. Ging redelijk goed, nog een paar dingetjes.
Examen is op 3 oktober om 10.45 Wel in oktober dus, nu maar hopen dat dan die nieuwe rijbewijzen nog niet zijn doorgevoerd
Ja, dat zeggen ze nu...maar kan best zijn dat er dan nog vanalles mis mee is en dat het dus nog niet uitgegeven wordtquote:
Huh? Wat voor nieuwe rijbewijzen dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:26 schreef ivetje het volgende:
Zo, ben weer terug. Ging redelijk goed, nog een paar dingetjes.
Examen is op 3 oktober om 10.45 Wel in oktober dus, nu maar hopen dat dan die nieuwe rijbewijzen nog niet zijn doorgevoerd
Een pasje ipv een papieren rijbewijsquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:28 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Huh? Wat voor nieuwe rijbewijzen dan?
Als je zo lang de tijd neemt zit er echt een steekje bij je losquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, geloof dat je een half jaar of een jaar de tijd hebt om hem op te halen
Zo'n pasje is toch veel makkelijker dan die papieren? Tja, dat je dan een week moet wachten voordat je mag rijden...dat neem je dan maar op de koop toe.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:31 schreef ivetje het volgende:
Een pasje ipv een papieren rijbewijs
zo dus:
[afbeelding]
En deze worden dan voortaan centraal gemaakt, dus je moet een week wachten op je pasje. En zoals iedereen weet mag je niet rijden zonder rijbewijs, ook niet met het formulier waarop staat dat je geslaagd bent. Wil je hem toch snel hebben, dan kan je extra betalen en heb je hem de volgende dag. Hoeveel dat gaat kosten weet ik niet
Vooruitgang is niet altijd leuker, maja voordeel is wel dat je minder hoeft op te letten op dit pasje. t Scheurt niet zo snel als het papiertje, en ach als ik iets extra kan betalen om hem de volgende dag te krijgen dan is me het dat wel waardquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:14 schreef ivetje het volgende:
Het is misschien makkelijker ja, maar ik wil gewoon het roze PAPIERTJE. Een rijbewijs heet zo in de volksmond en dan kom je ineens aanzetten met een pasjeVind het gewoon minder leuk, het roze papiertje hoort gewoon zo
En een week wachten vind ik absurt, je wil toch het liefst zo snel mogelijk autorijden als het mag
denken jullie nu werkelijk zodra dat ik maandag dat papiertje van verklaring in handen krijg, dan in de kast wegstop tot 1 oktober... ik wil die dag nog rijden.. mits het gemeentehuis nog open is hahaquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:53 schreef Maxxieh het volgende:
Je kan altijd nog, vanaf 1 oktober, een pasje aanvragen..
Jup, dat komt me erg bekend voor jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:16 schreef Robbiej het volgende:
Ik heb nog wel dat als ik op een druk kruispunt aankom dat ik te laat kijk en te laat besluit om er tussendoor te proppen. komt iemand dit bekend voor?
Klinkt als een concentratieprobleem.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:07 schreef Robbiej het volgende:
Alsof je het overzicht kwijt bent. wat kan je daar tegen doen?
Bedankt! Ik zal er op letten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klinkt als een concentratieprobleem.
Je bent dan de hele tijd aan het rijden (rechte weg enzo), en plotseling moet je je aandacht erbij houden op het kruispunt dat je nadert.
Dat je jezelf gewoon door het verkeer op het kruispunt wringt is de compensatie van het niet opletten. Vaak kom je te snel aanrijden en met de smoes:'maar ik had alles al gezien'. Een instructeur/examinator trapt daar allang niet meer in.
Tenminste, dat was bij mij zo. (niet dat het bij jullie zo hoeft te zijn, maar ik kan niks anders bedenken)
Vroegtijdig voet van het gas lijkt me het beste.
me 2...quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, dat komt me erg bekend voor ja
http://www.rijexamendoejezo.nl/tips.htmquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:39 schreef Robbiej het volgende:
Nog meer tips toevallig?
Bij mij had ze dan uit kunnen stappen bij een tankstation.. (dreigen dan hequote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef Robin__ het volgende:
Man man man.. net voor het eerst gereden met mn moeder in de auto
DAT DOE IK NOOIT MEER
Voortaan zorg ik gewoon dat ik als eerste aan de alcohol zit ofzo (niet dat ze nu al gedronken had hoor.. maar ze vond dat ik maar eens moest rijden) en maar zeuren en zeuren.. werd er strontnerveus van
Bochten waar ze zelf met 90 door heen gaat moest ik met 70 doen.. helemaal vast geklampt aan de deur enzo![]()
En dan ook uitstappen en zeggen 'nou ik hield me best goed toch'![]()
Gewoon die bocht met 110 pakkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef Robin__ het volgende:
DAT DOE IK NOOIT MEER
Voortaan zorg ik gewoon dat ik als eerste aan de alcohol zit ofzo (niet dat ze nu al gedronken had hoor.. maar ze vond dat ik maar eens moest rijden) en maar zeuren en zeuren.. werd er strontnerveus van
Bochten waar ze zelf met 90 door heen gaat moest ik met 70 doen.. helemaal vast geklampt aan de deur enzo![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:36 schreef Robin__ het volgende:
DAT DOE IK NOOIT MEER
(...)
Succes! Ik mag donderdag...We shall seequote:Op zondag 10 september 2006 20:57 schreef Jenny_ het volgende:
Morgen is het dan zover... ik ga zó mijn best doen! Jullie horen het nog!
Jij ook!quote:Op zondag 10 september 2006 20:58 schreef Dirktator het volgende:
Succes! Ik mag donderdag...We shall see![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |