Zoveel topics zijn daar niet over, toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef Yonderboi het volgende:
Of maak er dan een centraal "Mijn vriendin is op vakantie zonder mij"-topic van... misschien zelfs nog de beste optie...?
... tja, mocht het nog erg lang doorgaan met verhalen over vriend of vriendin die een bepaalde tijd weg is zonder hem of haar. Wie weet....quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zoveel topics zijn daar niet over, toch?
In onzin openen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik 23 zij 11 ? Zet hem weer open vuige newbee mod![]()
Doe es normaal of verhuis naar ONZ.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik 23 zij 11 ? Zet hem weer open vuige newbee mod![]()
Ik wil niet lullig doen, maar waarom komen de andere users - die dat topic volgens jou ook zo belangrijk vinden - dat dan niet hier melden? Nu lijk je een beetje op iemand die in z'n eentje in de woestijn staat te schreeuwen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef Yonderboi het volgende:
Vooral niet reageren op mijn verzoek hoor.... Zijn nog verhalen in afwachting in dat topic maar blijkbaar interesseert je dat niet Mordreth.
Tnxquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:
Versierblunders 24
Mag die kneus oprotten?
Ik weet niet wat ik moet doen En daar wordt ook wat afgekut.
Fuck, begin op een modje te lijken.
stfuquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Beleid R&P: ! Update 14-05-2006 !![]()
![]()
wrs omdat er een nieuwe mod is, gok ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom moest het topic waarin CC bedankt werd dicht?![]()
Wat is dat nou voor een kutreden? Zodra er een nieuwe mod is gaan bedanktopics voor oude mods dicht? Zeker weer zo'n fantastisch uitvloeisel van de nieuwe policy...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wrs omdat er een nieuwe mod is, gok ik.
best lastig bij een sticky topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie iig het nut er niet van zo'n topic te sluiten, als iedereen is langsgeweest zakt het vanzelf weg.
Dan maken ze hem maar non-stickyquote:
Ik wou het net vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom moest het topic waarin CC bedankt werd dicht?![]()
Mogen we tegenwoordig alleen nog maar mods bedanken die niet door Danny van het forum geschopt zijn bedanken?
Een topic waar niet in gereageerd wordt, zakt gewoon omlaag. Dan maak je hem toch unsticky? 'We moeten een keer door' is een te slap argument, zeker als er nog mensen zijn die Cc nog uit willen zwaaien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nee hoor het is nu een week verder en hoewel ik haar ook mis, zullen we toch een keer verder moeten gaan. Die van Alicey was ook na een week ofzo dicht.
Nieuwe policy heeft er geen drol mee te maken.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterk van je, Sc0rp. Je toont karakter.![]()
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef JoeyT het volgende:
Beginnende verliefdheid op de vriendin van een ander Misschien past dit beter in PUB?
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Roeni3 het volgende:
Eigenlijk een dubbelpost, maar:
[..]
[..]
Hehehe ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Niet iedereen is zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Verwelkom hier clumsy_clownquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Roeni3 het volgende:
R&P Feedback zonder CC mét c_c
Op wie of wat slaat dat dan?
Inderdaad, iedereen weet dat het Cc is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Wat een heiligenschennis zeg. Sinds wanneer wordt Copycat afgekort tot CC
Jij kent je vaste users tenminstequote:
quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Bob-B het volgende:
Kan die koppensnelster niet oprotten?
in de algemene betekenis van het woord, ik doe niet verkapt aan banaanvragen
Ik vrees serieus het laatste.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Is die koppensnelster nou een kloon geweest, of echt een gestoord persoon?
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.quote:
Heeft 80% van fok dat niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zinquote:
True truequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zin.
Ik dacht dat ik ze allemaal gesloten hadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:27 schreef Maanvis het volgende:
Beetje nutteloos om de koppensnelster topics open te laten trouwens nu ze niet meer kan reageren, aangezien het toch allemala persoonlijke topics zijn die geen algemene dingen behandelen.
Waar zou je toch zijn zonder mensen zoals ik!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze allemaal gesloten had
Waarschaanlijk zou ze al lang en breed liggen te slapen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar zou je toch zijn zonder mensen zoals ik!
Ze?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschaanlijk zou ze al lang en breed liggen te slapen.
Zeg ook eens wat over die domme typefoutquote:
ze?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg ook eens wat over die domme typefout!
Zequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
He? Watte?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:49 schreef Xenomaniac het volgende:
edit: ik verplaats hem even naar het juiste topic.
Niks aan de hand, geen brand of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef Mordreth het volgende:
He? Watte?
Nee hoor.. ik zag gelijk waar het thuishoordequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:40 schreef Aoristus het volgende:
dat dacht ik wel weer... werd het soms te moeilijk voor je, Mordreth?
Waarom eigenlijk geen heteromonument?
Psy-cho-lo-gie
kneusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik zag gelijk waar het thuishoorde.
Dat is dan wel weer aardig van mquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, hij oppert anders wel het idee voor een stoomcurus voor de nieuwe mods ?.
Je eerste post hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Hola.
Nee, tis d'r 2e alquote:
Wees blij.. dat was je eerste en laatste vrolijk reactie op jou post in FBquote:
Ik had het over heel R&Pquote:
Eens met ^^. Sterker nog, hij is gewoon fucking irritant met zijn kuttopics altijd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:21 schreef JoeyT het volgende:
Vriendin gaat op vakantie. Zonder mij.
Kan hier een slotje op... Deze loser van een TS heeft geen humor
En wat is dit voor slappe hapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er technisch gezien al.
Maar Krea's prille liefde verdient een apart topic natuurlijk.
Piep niet zo johquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat is dit voor slappe hap![]()
Een moderator die niet alleen deze onzin door laat gaan, maar het ook nog stimuleert... R&P is geen ONZ c_c... Laat hem daar maar verder spelen met zn prille liefde![]()
Je laat hm openquote:
Hopelijk kijkt Scorpion er nog even naar. Heb ik wat meer vertrouwen in. Zou je dan misschien wel willen uitleggen waardom het topic open blijft. Heb je het doorgelezen en gezien dat het onzin is. Heb je de 'subtiele' verwijzingen naar andere R&P topics door?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ja.. ik kan het goede knopje niet vinden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ja.. ik kan het goede knopje niet vinden
Dat is de nieuwe pollicy denk ikquote:
Hij heeft wel gelijk. Als dit de modstijl van c_c is, dan zal dat niet echt ten goede komen van R&P ben ik bang.quote:
Dicht het is weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:21 schreef JoeyT het volgende:
Vriendin gaat op vakantie. Zonder mij.
Kan hier een slotje op... Deze loser van een TS heeft geen humor
Ik vrees dan ook het ergstequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als dit de modstijl van c_c is, dan zal dat niet echt ten goede komen van R&P ben ik bang.
Kom op Krea we weten allemaal dat we jouw topics met een flinke korrel zout moeten nemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:04 schreef Kreator het volgende:
Beste Scorpion.
Ik weet niet wat er te lachen valt aan een serieus topic, maar als JoeyT zegt dat het bullshit is, wil dat niet zeggen dat het dat ook is. Kun je niet voor jezelf denken ofzo? Waar zie je flauwekul in dat topic? Ik zie het alleen in de reacties vanjoeyt
![]()
![]()
quote:
Alstjeblieft slapjanus...quote:
Sommige topics bevatten wel eens wat fantasie...maar deze liep zo lekker...en de enige die er in aan het zeiken was, was die nsb-mongool JoeyT, die ik kennelijk een keer heb vernederd in een discussie, waardoor hij wat verzuurd is geraakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Kom op Krea we weten allemaal dat we jouw topics met een flinke korrel zout moeten nemen.
Pak een terrasje met je vriendin nu het nog kan
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sommige topics bevatten wel eens wat fantasie...maar deze liep zo lekker...en de enige die er in aan het zeiken was, was die nsb-mongool JoeyT, die ik kennelijk een keer heb vernederd in een discussie, waardoor hij wat verzuurd is geraakt.
Ben je helderziend dan? Flikker nou es op, wanabe kutmod. Meemodden is echt niet nodig, ze zijn best capabel hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
Het is overduidelijk een neptopic
Inderdaad capabel, daarom is je topic geslotenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je helderziend dan? Flikker nou es op, wanabe kutmod. Meemodden is echt niet nodig, ze zijn best capabel hier.
Ja, zo capabel dat 2 vd 3 mods jouw kuttopic niet op slot gooiden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je helderziend dan? Flikker nou es op, wanabe kutmod. Meemodden is echt niet nodig, ze zijn best capabel hier.
Dat heeft Krea zelf al gedaan. Meten met twee maten noemen ze dat. JoeyT heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
Nee, dat is omdat jij hier als een klein kind kwam huilen dat je er een slotje op wilde hebben, waardoor het geen kans meer had. Ik kots op kutkoters als jij, die blauw willen zijn, maar de eigen veters nog niet eens kunnen strikken en dus maar gaan lopen bitchen in elk topic.quote:
Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heeft Krea zelf al gedaan. Meten met twee maten noemen ze dat. JoeyT heeft gewoon gelijk.
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.
Idd. Een beetje inzicht wordt gewaardeerd. Daarvoor hebben we tenslotte een crew en hebben kutusers als Joeyt de extra rechten niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn postsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Idd Krea. Zo'n kansloze rukker zou natuurlijk ook gewoon ff NIET kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn posts
Ik reageerde niet in dat topic. Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Je bent niet de slimste volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ik heb zelfs een note voor een leuk topic in R&P, van shmoopyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.
En die open jij nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]Waar heb je me precies vernederd? Het is overduidelijk een neptopic en ik ben zeker niet de enige die dat zag. Lees je eigen topic maar even door
Reageer dan ook meteen op het tweede deel van mn quote. Het was inderdaad kinderachtig om (zoals jij het noemt) te jengelen. Zal het de volgende keer niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die open jij nooit
Jullie weten hopelijk dat lachen gezond is?
Ook in R&P?
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
Maar wil je dan ook even kijken hoe (inderdaad kinderachtig) Mordreth op mij reageerde. Op die manier lok je het zelf ook wel uit. Ik gaf aan dat er een topic niet in R&P hoorde en die werd onnodig open gelaten.
Zo eentje die ervan kakt dat hij niet blauw is geworden en dan gaat kloten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ben jij voor kleuter?
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan heb
Ik weet prima dat lachen gezond is, maar het hoorde hier gewoon niet thuis. Het is toch verplaatst, dus blijkbaar moet ik het toch een beetje goed gezien hebben.
De logica is ver te vinden Dagonet. Een topic dat een paar uur hier mag blijven en dan naar onzin moetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.
Ik vond het even hier laten lopen een prima beslissing waar ik alleen maar achter kan staan, zolang (en dat was ook het plan) er na een uur of wat wél ingegrepen zou worden en verplaatst zou worden.
Die herinner ik me ook. Daar was geen woord in gelogen. Dus nogmaals ik open dat soort topics niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog wel
Neem nog een prozac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef abbesses het volgende:
Misschien is het inderdaad een goed idee om R&P gewoon op te doeken. Duidelijk dat dit zo niet door kan gaan, Dago..
Of...je opent er een topic over, in R enne Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef abbesses het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets leuks, vernolle. Nu moet ik mijn droefgeestigheid weer gaan sussen door een verre reis te boeken. Bedankt hoor, JoeyT. "Bedankt."
Of een Vesparaxje met een glaasje Champagne.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Dagonet het volgende:
Neem nog een prozac.
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid. Typisch weer.
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Het is weer fijn om te zien he... Volgens mij spreken ze allemaal achter de schermen met elkaar af om snel ff hier te komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Zolang hij er maar geen topic over opent is het niet tegen de policy dus kan ik er niets mee.quote:
Ik zei al: typisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........
[afbeelding]en up, duuuuuude![]()
Dago is ook niet zwangerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef milagro het volgende:
jammer dat Krea niet met Dago[ s] neukt[/s] een liefdesrelatie heeft, dan had het pas écht leuk geworden
partijdigheidFA
solidariteit
staking
![]()
en nu niets van dat al![]()
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblindquote:
Ik miste je al, aangezien je zo vaak hier zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;
Niet dat ik het meen maar als dat voor het verhaal beter uitkomt.
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Ik ben meer van de spa marie henriet. Icm met andere drankenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblind![]()
You got the powerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw meningquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar het maakt niet uit wie er aan mijn zijde staan. Het topic staat bij ONZ waar het ook thuishoorde![]()
quote:
Thx voor de reminderquote:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Je eerste goede idee van vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Zorg er ff voor dattie gaat staken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Anders zet even je leesbril op, en lees even een paar van die reltopics door waar ik het toen met jou eens was, evenals deze nog een keer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw mening
en dan 18 opgestapte modjes erbij slepen, hoe treffend wil je het hebben![]()
neem het eens een tikje minder serieus en zuur allemaal, scheelt een hoop.
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Zorg er ff voor dattie gaat staken dan
Vroegah was alles beter op FOK!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.
...dat waren de tijden. Toen waren er alleen nog maar toffe nerds die elkaar verrot scholden en dan zonder blijvende haatdragendheid.. Kutusers was een niet uitgevonden term en werden alleen mensen gebanned die nu serieus in R&P zouden posten.
Damn, ik zie nu pas dat ie niet loopt in Onzinquote:
als mod moet je 24/7 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis écht elke keer alles. That's it, ik zit nu een paar uur achter m'n pc en sta niét meer op [afbeelding].
Een niet-serieus topic als deze was van mijlenver aan te zien komen, onder het motto 'kijken wat ze ermee doen'. Het topic was niet complete bagger, ondanks dat het onzin was, en er viel redelijk te glimlachen. En ja, dat kan ook in R&P, al is het maar voor even. Die zwiep naar onzin zou ik ook gedaan hebben, ware het niet dat ik ineens weg moest achter de pc. Zó'n ophef is écht niet nodig hoor.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat mod zijn inderdaad toch makkelijker dan ik dacht.
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden, maar als jullie ook mogen SC-en daar waar het niet hoort, is dat het dus makkelijker dan ik dacht. Don't worry, was alleen een knipoog naar Pheno's opmerking.
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden
welke nieuwe policyquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
Oh, even een topic openen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
ONZ topics in R&P openen die dan doorgeschopt worden naar ONZ.quote:
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen..
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand opquote:
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
Sinds ook de mods al in FB SC-en.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?.
vind je t gekquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
Er staat voldoende in hoor. Meer dan voldoende zelfs. Bekijk de algemene policy nog maar 's.quote:
Het antwoord is 'hoogstwaarschijnlijk niet'. Mods maken ook fouten, en er zijn best topics die open blijven ondanks de policy. Uitzonderingen heten die. Maar het doel was toch wel om ons eraan te houden ja.quote:, en dat wat erin staat zal mij benieuwen of t ook ten alle tijden gehandhaafd gaat worden....
maar goed we shall see
Vandaar de zondagse smileyquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:09 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wij sc-en niet.. wij geven feedback op wat anderen hier posten.
Alles wat erin staat is geen zelfmoordtopics, geen automutilatietopics, alleen slowchat in het specifieke topic en verder herhaalt het de algemene policy, inclusief een duidelijke bevestiging dat een ooit serieus subforum nu ook aan andermans arbitraire gevoel voor humor getoetst gaat worden waar dat crew uitkomt.quote:
Vooruitgang ten opzichte van de vorige policy uiteraard. Dat sluit de zelfmoordtopics, automutilatietopics en slowchat ook braaf uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Mordreth het volgende:
Dus jij vind het een vooruitgang als er: wel zelfmoordtopics, wel automutilatietopics, overal slowchat (behalve in het daarvoor bestemde topic) en totaal niet op de algemene policy aansluit?
Ik vind het overzichtelijkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooruitgang ten opzichte van de vorige policy uiteraard. Dat sluit de zelfmoordtopics, automutilatietopics en slowchat ook braaf uit.
Nope, sorry. Ik zit nog steeds te wachten op mijn stoomcurusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
de algemene policy is algemeen he, dus niet voor concrete waarden vatbaar. Snap je dat, Mordreth?
Wij beiden denk ik, maar ik kan het helaas niet volgen achter de schermen, dus je zult me af en toe wat constructieve informatie bij moeten brengen bij de nieuwe dingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nope, sorry. Ik zit nog steeds te wachten op mijn stoomcurus
De algemene policy is tevens DE policy voor het gehele forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
de algemene policy is algemeen he, dus niet voor concrete waarden vatbaar. Snap je dat, Mordreth?
O, daar hebben we hem ook weer, mr. General Chat..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De algemene policy is tevens DE policy voor het gehele forum.
In een FAQ/policy in een onderdeel zet je alleen de specifieke regels van dat onderdeeltje.
ALs het goed is zijn dat er ook niet heel veel.
Gaan we zitten zeuren of kan je ook normaal reageren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, daar hebben we hem ook weer, mr. General Chat..
Laat ik even voorop stellen dat ik het waardeer dat je openstaat voor suggestiesquote:
Geen idee, probeer het eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Gaan we zitten zeuren of kan je ook normaal reageren?
True, dit was mijn mening ook zo ongeveer. Maar een leuk voorbeeldje hierbij is de testtopics van Krea.. 1x in de zoveel tijd moet dat naar mijn weten kunnen. Zolang het maar aardig duidelijk is dat het om een geintje gaat. Users die een topic openen met een probleem en zich na een paar delen in een deuk lachen mogen van mij part wegblijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik het waardeer dat je openstaat voor suggesties.
Ik zou, tegen de policytrends op Fok! in, claimen dat R&P een serieus subforum is. Een subforum waar niet alleen regulars posten, maar ook mensen met een splinternieuwe account voor persoonlijke topics. In een dergelijk subforum is het dus niet mogelijk om al je users te kennen. Daarom zou ik het een goed idee vinden om in de policy niet op te nemen dat een geintje best mag (zelfs voor de regulars geldt tenslotte niet dat ze opgesloten zitten in R&P en dus een complete "forumervaring" uit dit subforum moeten halen) maar juist de nadruk te leggen op serieus nemen tot het tegendeel bewezen wordt.
Hoe kom je erbij dat R&P zijn serieuze toon gaat verliezen? Je doelt duidelijk ten eerste op mij en ten tweede op die post van DE. Als je de vorige policy goed had bekeken had je gezien dat die post daar ook al in staat. Niets nieuws onder de zon dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles wat erin staat is geen zelfmoordtopics, geen automutilatietopics, alleen slowchat in het specifieke topic en verder herhaalt het de algemene policy, inclusief een duidelijke bevestiging dat een ooit serieus subforum nu ook aan andermans arbitraire gevoel voor humor getoetst gaat worden waar dat crew uitkomt.
Verbazingwekkend dat ik nog niet jubel over deze vooruitgang.
Het hele idee achter de nieuwe algemene policy is dat we niet meer concreet hoeven aan te wijzen dat dit niet mag en zus niet mag en zo een ban oplevert. Je zou denken dat dat de makkelijkste manier van modden is, maar dat is niet waar. Op die manier moet namelijk álles wat niet onder de normale normen en waarden valt (die dus weer verschillen per subforum) aangewezen worden, want geloof me maar dat users zullen zoeken naar dingen die niet horen op een forum maar niet in de policy staan. Iedereen met een beetje inschattingsgevoel kan redelijk aanvoelen hoe het eraan toe hoort te gaan, en zodra het volgens de mods (en inderdaad, je zal altijd een subjectief deel blijven houden hierdoor) merken dat het te ver gaat zullen ze ingrijpen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
Op het gevaar af dat je als R&P de naam "humorloos" krijgt, ook als het om een geintje gaat. Dan trek je wederom één lijn, dan ben je wederom duidelijk voor de users. Het is tenslotte niet alsof Fok! geen andere plaatsen biedt om je humor kwijt te kunnen, en de enige meerwaarde die een forum als R&P in zo'n geval zou bieden (volgens mij) is dat er nietsvermoedende users te laat doorhebben dat het een geintje is. Als het zonder die meerwaarde niet leuk is, laat dan maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
True, dit was mijn mening ook zo ongeveer. Maar een leuk voorbeeldje hierbij is de testtopics van Krea.. 1x in de zoveel tijd moet dat naar mijn weten kunnen. Zolang het maar aardig duidelijk is dat het om een geintje gaat.
sinds wanneer zijn er hulppieten nodig voor een subforum? Ik was bezig met Mordreth..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het hele idee achter de nieuwe algemene policy is dat we niet meer concreet hoeven aan te wijzen dat dit niet mag en zus niet mag en zo een ban oplevert. Je zou denken dat dat de makkelijkste manier van modden is, maar dat is niet waar. Op die manier moet namelijk álles wat niet onder de normale normen en waarden valt (die dus weer verschillen per subforum) aangewezen worden, want geloof me maar dat users zullen zoeken naar dingen die niet horen op een forum maar niet in de policy staan. Iedereen met een beetje inschattingsgevoel kan redelijk aanvoelen hoe het eraan toe hoort te gaan, en zodra het volgens de mods (en inderdaad, je zal altijd een subjectief deel blijven houden hierdoor) merken dat het te ver gaat zullen ze ingrijpen.
Hoezo, een topic waarin óverduidelijk met een knipoog naar de veelvoorkomende onderwerpen in R&P wordt gewezen, wat is daar nou mis mee, zolang het mensen in hun waarde laat en sporadisch gebeurt? Relativeren is erg belangrijk, zeker gezien de dingen die hier besproken worden. Er wordt iets te zwaar getild aan het hele R&P verandert in ONZ gedoe, als je het mij vraagt. Er gaat niets veranderen. Die post van DE stond al in de vorige policy, wat aanduidt dat toen ook al dit soort graptopics aanwezig waren en dat er toen hetzelfde over gedacht werd als nu door de huidige mods.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat je als R&P de naam "humorloos" krijgt, ook als het om een geintje gaat. Dan trek je wederom één lijn, dan ben je wederom duidelijk voor de users. Het is tenslotte niet alsof Fok! geen andere plaatsen biedt om je humor kwijt te kunnen, en de enige meerwaarde die een forum als R&P in zo'n geval zou bieden (volgens mij) is dat er nietsvermoedende users te laat doorhebben dat het een geintje is. Als het zonder die meerwaarde niet leuk is, laat dan maar.
Ok. Eerst deze opmerking maar. Zie mijn quote hieronder. Dat meende ik woensdag, dat meen ik nu. Voel je vooral aangevallen als je wil, maar dat was niet mijn bedoeling. Ik stelde slechts dat de mogelijkheid voor arbitraire humor van de crew meer opengelaten wordt dan ik graag zou zien, en moderators waren daarbij niet de eerste rang die ik in gedachten had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
En ik word het een beetje zat dat ik bestempeld word als misplaatst onzin-mod.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:25 schreef Litpho het volgende:
Niet dat de mensen die je aanstellen nou een schoonheidsprijs verdienen voor hun handelswijze, maar elke nieuwe mod verdient het voordeel van de twijfel.
Dus veel succes toegewenst op dit fascinerende subforum.
Gemiste kans wat mij betreft dus. Zeker in een kortere, duidelijkere policy krijgt elk punt wat is blijven staan meer aandacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat R&P zijn serieuze toon gaat verliezen? Je doelt duidelijk ten eerste op mij en ten tweede op die post van DE. Als je de vorige policy goed had bekeken had je gezien dat die post daar ook al in staat. Niets nieuws onder de zon dus.
Daar verschillen we van mening. Alhoewel het uiteraard niet alleen R&P is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Er wordt iets te zwaar getild aan het hele R&P verandert in ONZ gedoe, als je het mij vraagt.
Excuus, ik had er bij moeten zeggen dat het niet persoonlijk bedoeld was. Ik lees het telkens her en der en vond het wel weer genoeg geweest, vandaar die reactie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok. Eerst deze opmerking maar. Zie mijn quote hieronder. Dat meende ik woensdag, dat meen ik nu. Voel je vooral aangevallen als je wil, maar dat was niet mijn bedoeling. Ik stelde slechts dat de mogelijkheid voor arbitraire humor van de crew meer opengelaten wordt dan ik graag zou zien, en moderators waren daarbij niet de eerste rang die ik in gedachten had.
Neu, juist niet. Let wel, er is goed gekeken naar deze policy en we vonden dat punt belangrijk genoeg om erin te laten staan. Kijk, heel veel dingen die in de policy horen, staan in de algemene. Daar dient iedere user naar te kijken. Voor R&P gelden maar een paar speciale regels, die niet in de algemene staan, en die hebben we hier bij gelaten. Juist de laatste tijd is duidelijk geworden dat zoiets expleciet gemeld moet worden. R&P moet geen ONZ worden, maar zeker ook geen subforum waar mensen bang zijn een woordgrapje te maken, omdat anders hun posts verwijderd worden of ze virtueel nagejaagd worden door een menigte.quote:Gemiste kans wat mij betreft dus. Zeker in een kortere, duidelijkere policy krijgt elk punt wat is blijven staan meer aandacht.
Ik ben wel nieuwsgierig waar duidelijk uit geworden is dat dat expliciet gemeld moet wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Juist de laatste tijd is duidelijk geworden dat zoiets expleciet gemeld moet worden. R&P moet geen ONZ worden, maar zeker ook geen subforum waar mensen bang zijn een woordgrapje te maken, omdat anders hun posts verwijderd worden of ze virtueel nagejaagd worden door een menigte.
Je zult mij ook bijna geen posts zien verwijderen / editen. Ik laat iedereen dan ook zo veel mogelijk z'n vrije gang gaan. Dus eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig waar ik dat niet gedaan heb?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef Aoristus het volgende:
Ik wil je serieus een kans gunnen, Mordreth, maar je moet mensen wel een kans gunnen en af en toe denken; het is niet zoals ik het zou doen, maar het is wel een motivatie. R&P is niet makkelijk, en zeker niet als je je laat beinvloeden door GC mods en dat is een tip.
Lees ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/DSM-IV
goed zo. Morgen weer opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je zult mij ook bijna geen posts zien verwijderen / editen. Ik laat iedereen dan ook zo veel mogelijk z'n vrije gang gaan. Dus eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig waar ik dat niet gedaan heb?
Interessante link btw
De ontwikkelingen van de laatste tijd op Fok. En de reacties na het topic van Krea maakten het voor mij alleen maar duidelijker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig waar duidelijk uit geworden is dat dat expliciet gemeld moet worden. Mij zijn het plotselinge gebrek aan woordgrapjes of de rondstormende virtuele menigtes namelijk compleet ontgaan
.
Och jezus, even SC bijlezenquote:Om een lang verhaal kort te maken, ik zie het als een aanmoediging en ik denk niet dat dat voor R&P echt nodig is. Zoals Godlike02 al in de SC meldt, gezond verstand zou genoeg moeten zijn.
Ik zeg ook niet dat er geen plaats voor is op Fok!, maar wat mij ontgaat is waarom die plaats er moet zijn in elk subforum (en dan heb ik het niet over woordgrapjes maar om complete topics).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef Mordreth het volgende:
De FA's vinden dat een knipoog soms moet kunnen en aan de ene kant ben ik het daar ook wel mee eens. Altijd serieus zijn ben je ook niet in het echte leven.
Tja..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen plaats voor is op Fok!, maar wat mij ontgaat is waarom die plaats er moet zijn in elk subforum (en dan heb ik het niet over woordgrapjes maar om complete topics).
quote:Oke, major update sinds mijn laatste post in dit topic. Inmiddels zijn we alweer een paar weken verder. Mijn pa heeft nu toch wel klachten. Dit zijn veelal kleine dingen, zoals last van zijn rug tijdens het aan het aanrecht staan, en meer van dat soort dingetje. Een wat ernstigere is dat hij vanaf vrijdag pijn heeft op een andere plaats dan ie tot nu toe af en toe had. Nu zit het rechts achter aan de zijkant van de rug/zij. Dat verplaatste zich in de loop van de tijd van die plaats naar heel erg laag rechts vooraan, en dan ook alleen wanneer hij zich op bepaalde manieren bewoog. In het begin kon hij ook niet echt op zijn rug en rechterzij liggen, maar dat kan nu weer wel.
Goed, dat is verteld. Dan hebben we nog de onderzoeken. De arts had gezegd contact op te nemen met R'dam (niet het Daniel den Hoedt) om te kijken of zij wat hadden. Welnu, het antwoord was dat er dan allerlei scans etc gedaan moesten worden. Die zijn een 3 weken geleden allemaal gedaan, en opgestuurd maar er kwam geen reactie van Rotterdam. Toen is er uiteindelijk actie ondernomen door die vrouwelijke arts van dat bevriende stel van mijn ouders. Zij heeft
vorige week donderdag gebeld naar Rotterdam.
Gisteren einde middag stapte ik net in de auto, toen mijn vader belde. Rotterdam had zojuist gebeld. Ze hebben een behandeling. Het betreft een nucleaire behandeling. Vrij ingewikkeld allemaal, maar het is te lezen op www.prrt.nl . Hierop staat precies de behandeling, de bijwerkingen, de voorwaarden, etc, alle mogelijke info staat daar vermeldt. Er staat ook bij dat deze behandeling alleen mogelijk is bij patienten waarbij bepaalde stoffen aanwezig zijn in bepaalde soorten tumoren, die vrij zeldzaam zijn. Dat is bij mijn vader dus het geval, want er staat ook dat indien de patient geschikt wordt geacht voor de behandeling, er contact wordt opgenomen voor een kennismakingsgesprek. Dat is dus vandaag. Er werd gisteren gebeld of ze daar vandaag om half 2 konden zijn.
Toen ik gisteren thuiskwam was de stemming...bedrukt. Je zou zeggen dat het 'goed' nieuws is, en dat is het ook wel, maar goed, weer met de neus op de feiten he. Gelukkig beginnen ze daar nu zelf ook wel in te veranderen. Ze kunnen het niet langer ontkennen. Dat deden ze niet, en toch ook wel, snappen jullie? Ze zijn vanmorgen gegaan, samen met mijn oom en tante. Ik heb proberen te bellen al een paar keer, maar ik heb nog geen gehoor gekregen. Mijn moeder heeft aangegeven dat ze zou bellen zodra er iets rond was etc etc., maar dat is nog niet gebeurd. Ik ben op van de zenuwen ondertussen.
Het zal zwaar worden, als ik de website zo bekijk. Vooral de leefregels zijn denk ik nogal heftig in de prakijk. Mijn ouders mogen gedurende X tijd dan niet bij elkaar slapen, we mogen niet dichterbij als 2 meter zijn, allemaal van dat soort dingen. Dat zal moeilijk worden, omdat het er wel staat, maar in de praktijk denk ik moeilijker is dan je 't kunt voorstellen. Gisteren toen ik thuis kwam had ik het daar even zo over met mn pa, die lag op de bank. M'n ma was aan de telefoon want ja, de familie moest natuurlijk gebeld worden. Toen ze ophing zei "Weer niet gekookt he jongen..." en barstte toen in tranen uit. Mijn hart brak. Ik ben blijkbaar op zulke momenten heel goed in staat om mijn moeder te troosten zonder zelf direct emotioneel te worden, maar toen ik de deur uitliep
om te gaan trainen had ik het wel moeilijk.
Van wat ik van de website begrijp wordt alles nu dus aan mijn ouders uitgelegd, en moet hij aangeven of hij akkoord gaat met de behandeling. Ik neem aan hij dat wel doet, want hij grijpt alles aan. Ik hoop persoonlijk ook dat hij het doet. Ik wilde zeggen baadt het niet dan schaadt het niet, maar dat gaat niet op. De behandeling heeft in uitzonderlijke gevallen geleid tot ernstige bijwerkingen, waarbij 1 patient die zeer zware leverschade had door kanker is overleden.
Mijn pa heeft uitzaaiingen in zijn lever, maar ik weet niet of de mate waarin valt onder 'zeer ernstig' zoals er op de website wordt gezegd. Op de 400 patienten die met deze methode zijn behandeld is er 1.5% geweest die zeer ernstige bijwerkingen hadden. Heel weinig zou je denken, ja, maar aan de andere kant. Mijn vader had minder dan 1% kans om een andere vorm te hebben dan de pacman-vorm, en toch viel hij in die 1% groep...dat kan nu nog een keer....en dat
spookt de hele tijd door mijn hoofd.
Tot zo ver de update. Ik weet dus niet wat de status nu (letterlijk: nu) is, ik heb nog geen telefoon gehad. Ik probeer jullie zoveel mogelijk up-to-date te houden...
Donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
Omdat ik vanuit hier het topic over mijn pa niet kan openen, een vraag aan een modje. Er bestaat een topic over mijn vader, Mn pa is naar t ziekenhuis gegaan nu net...(2)
Omdat ik dat topic niet kan openen, en ik wel een update heb, de vraag of een modje de volgende tekst in dat topic wil plaatsen, als update, dan reageer ik daar vanavond vanuit thuis ook wel weer (vanuit daar gaat het wel). Thx..
[..]
Die ene komische bericht lokt naar mijn idee baggerreacties uit. Daarnaast komt het dan over dat dvdk geen serieuze topics opent wat die ene topic niet ten goede zal komen.. dus vandaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef Roeni3 het volgende:
vakantie met vriendin, wat voor ruzies komen er?
Mordreth, je overdrijft hier echt om dit te verwijderen hoor. DikkeSmikkel () maakt als antwoord op de OP een imho bijzonder grappige post, waarin met een knipoog wordt verwezen naar de talloze (idiote) topics van dvdk in SEX. Als jullie zo nodig 'grappige topics' willen toestaan, is een grappige post als deze al helemaal geen punt, lijkt me.
Als dat topic verder wordt verbaggerd, ok, maar dit soort posts geven topics juist een extra glimlach mee. Als het een zelfmoordtopic was, zijn dit soort grappige posts misschien niet gepast, maar kijkende naar het onderwerp van het betreffende topic...
Vreemd, jullie willen een komische noot in R&P, maar gaan vervolgens lijnrecht in tegen je eigen policy door een totaal niet-kwetsende, eenmalige en grappige post te verwijderen onder het mom van 'Daar gaat het hier niet over'. De grap wordt nog leuker als je de post wat beter had gelezen en had gezien dat het wel degelijk betrekking op de OP had.
Het enige wat DikkeSmikkel doet is het linken naar andere topics die dvdk zelf heeft aangemaakt. Toch grappig dat jij uit de post meteen meent te kunnen opmaken dat dvdk nooit serieuze topics opent, want dat heeft DikkeSmikkel helemaal niet gezegd. Blijkbaar ben je er door middel van het klikken op die lniks zelf achter gekomen dat de topics van dvdk over het algemeen niet bepaald serieus zijn, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Die ene komische bericht lokt naar mijn idee baggerreacties uit. Daarnaast komt het dan over dat dvdk geen serieuze topics opent wat die ene topic niet ten goede zal komen.. dus vandaar.
Ik maak uit de post van DikkeSmikkel op dat dat idd zijn bedoeling is: dat dvdk nooit serieuze topics opent en dat dat nu ook dus niet het geval zal wezen. En daarom vond ik die post verkeerd genoeg om te editen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het enige wat DikkeSmikkel doet is het linken naar andere topics die dvdk zelf heeft aangemaakt. Toch grappig dat jij uit de post meteen meent te kunnen opmaken dat dvdk nooit serieuze topics opent, want dat heeft DikkeSmikkel helemaal niet gezegd. Blijkbaar ben je er door middel van het klikken op die lniks zelf achter gekomen dat de topics van dvdk over het algemeen niet bepaald serieus zijn, nee.
Donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef dawg het volgende:
Kan iemand even van R&P SC - Aarti & dawg gaan Tapassen! Aarti maken?
Mag volgende keer in onzinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef Bob-B het volgende:
Goeie lemmings krijgen ook niet de respect die ze verdienen
npquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
rogeren bedankt voor de note die ik vast heb gekregen
![]()
Zeg, doe even gewoon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:09 schreef Mordreth het volgende:
Rijmen is leuk.. maar dit gaat zo geen steek verder. Slotje
Goede redenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
Ik wil c_c ook nog even verwelkomen... ik had niet door dat het een meisje was nml
Omg, je lult zwaar uit je nek, maar deze rijm is wel grandioos goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Zeg, doe even gewoon.
Ik wil de jeugd onderwijzen,
ze vooral tijdig wijzen,
op problemen die rijzen,
bij sletten die eisen,
geneukt te worden zonder condoom..
1ste vraag is helaas nee.. 2de vraag is een ja. Onzin moet je ergens anders voor wezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef DrSeuss het volgende:
Ben ik onzichtbaar? Word ik genegeerd? Van deze gang van zaken ben ik niet gecharmeerd. Een slot op mijn topic, een topic van mij, dat kan toch niet waar zijn, hoe kom je erbij?
Die sig staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
Ik wil c_c ook nog even verwelkomen... ik had niet door dat het een meisje was nml
Toch even reageren hierop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen plaats voor is op Fok!, maar wat mij ontgaat is waarom die plaats er moet zijn in elk subforum (en dan heb ik het niet over woordgrapjes maar om complete topics).
Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:04 schreef Roeni3 het volgende:
Mordreth, Seuss schrijft standaard in rijmvorm. Wil je de posts van Tong80 ook gaan wegeditten omdat die standaard met eeneindigt?
Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Prima dat ie dat doet. Maar een topic openen en dan er alleen in rijmen? Daar pas ik weer voor.
Was jij niet een kloon van Bupa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:32 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Daar pas JIJ voor, JIJ dus, niet ik. Dat JIJ niet wil rijmen, het niet leuk vindt of kan, dat kan mij niet schelen, heb ik maling an. Wat ik echter echt niet pikken zal, niet nu, niet ooit, in geen geval. Is dat je denkt te moeten bepalen, hoe anderen over hun leven verhalen. In welk metrum, welk ritme en welke vorm. Dat vind ik dus onzin, het stoort me enorm.
Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was jij niet een kloon van Bupa?
Af en toe rijmen is best leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Geen Bupa, geen kloon, niets van deze twee...
Mijn lieve, aanbiddelijke clown...
c_c![]()
Niet zo zeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef DrSeuss het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt, maar wees gerust. Ik laat jullie verder hier met rust. Ik bepleit mijn zaak wel in FB, ik kom er niet uit met jullie twee. Jij kan moeilijk anders, reageert, doet normaal, maar Mordreth gister vond ik echt asociaal.
Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt een modwaardige reactie, dat zou de echte Cc nooit gedaan hebben.![]()
Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel kritiek in een paar dagen zou je aan het nadenken moeten zetten.
Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. De Echte Cc. Kom op, dat de afkorting toevallig dezelfde letters heeft zal toch zeker niet zeggen dat ik haar stand-in ben? Hoi, c_c, aangenaam, ik mod op mijn manier, niet die van Cc. En als je een béétje naar boven kijkt zie je dat hij al meerdere fatsoenlijke reacties heeft gehad maar blijft zeuren. Hell, ik heb het zelfs in zijn taaltje neergezet.
[..]
Welke kritiek heb je het over? Vooralsnog heb ik geen geklaag over mijn gemod gekregen hoor, maar als jij het anders ziet, hoor ik het graag.
Nieuwe modjes.. nieuwe policy.. achja zat redenen voor rumoerigheid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt anders, maar dit topic is al dagen lang rumoerig.En PI.
Goed.. nu gaan we deze discussie hier stoppen. Wil je er toch nog werk van maken dan kan je je beklag in FB doen of een mailtje sturen naar forum@fok.nl .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef DrSeuss het volgende:
Fatsoenlijke reacties? FATSOENLIJK, echt waar? Ik zie er maar één en dat is die daar.
Sorry, ik heb al een vriendje maar ik zal je onthouden als back-upquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef skippy22 het volgende:
Hoiclumsey_clown
wil
je
mijn
vriendinnetje
zijn ??
Vroeger stond daar wat over in de oude policy, zodat iedereen dat kon lezen en het direct duidelijk was zonder dat je het per geval moest vragenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Ik lees hier regelmatig oude topics door en ben dan benieuwd hoe het met de TS is afgelopen. Mag je zo'n topic omhoogschoppen om een update te vragen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al een vriendje maar ik zal je onthouden als back-up.
Nou ja, probleem met topics van jaren terug is dat ten eerste vaak genoeg de TS niet eens meer op fok zit, ten tweede het lastig is om terug in de discussie te komen. Met een kick onder het motto 'en?' kom je niet ver, krijg je alleen maar mensen die klagen over de kick en mensen die offtopic gaan. Een kick waarbij je ook ontopic reageert zou dan gewaardeerd worden, als het een herkenbare situatie is oid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Leopold_Stotch het volgende:
Ik lees hier regelmatig oude topics door en ben dan benieuwd hoe het met de TS is afgelopen. Mag je zo'n topic omhoogschoppen om een update te vragen?
Doe een gok...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef skippy22 het volgende:
Clumsey clown mag mijn topic weer open
Neh. Sowieso moet je wel even oppassen met de bagger trouwens, je valt me steeds meer op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja ik open je topic weer goed gegokt![]()
![]()
![]()
Welke baggerquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh. Sowieso moet je wel even oppassen met de bagger trouwens, je valt me steeds meer op.
Afgelopen maand meerdere keren posts moeten editen wegens ongepaste/bagger reacties + bagger/lemmingtopics openen.quote:
Ah jij bent dus diegene die mijn reacties deletequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:25 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Afgelopen maand meerdere keren posts moeten editen wegens ongepaste/bagger reacties + bagger/lemmingtopics openen.
Topic was meer dan 2 jaar oud en vrijwel vol met onzinreacties. De "ontopic" reacties waar jij op doelt waren voor het grootste gedeelte reacties op personen die al 2 jaar niet meer gepost hadden. Daarnaast werd dat berichtje van de mod verwijderd in overlegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:05 schreef Mr.Manson het volgende:
Aangezien het niet wordt beantwoordt in het betreffende topic, waarom wordt een oud topic weer terug naar beneden geschopt door ontopic reacties te verwijderen (inclusief die van een mod als mijn ogen me niet bedriegen), waardoor er een nieuw topic moet worden geopend met bijbehorende verwarring?
Diequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Topic was meer dan 2 jaar oud en vrijwel vol met onzinreacties. De "ontopic" reacties waar jij op doelt waren voor het grootste gedeelte reacties op personen die al 2 jaar niet meer gepost hadden. Daarnaast werd dat berichtje van de mod verwijderd in overleg.
Shit.. gesnapt.. *maakt zich klaar voor een 2de mod-rel*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Diemaakt het er niet geloofwaardiger op hoor.
ware het niet dat het one-liners waren zonder verdere diepgang van discussie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:12 schreef Mr.Manson het volgende:
De laatste posts waren van minder dan een jaar geleden, en raad eens? Een forum is nou juist zo handig omdat je dan ook op berichten kan reageren die langer geleden geplaatst zijn.
Dat de post reacties zijn op iets dat lang geleden is gepost maakt het toch niet minder ontopic?
Yup, uitgesloten van topics die al vrijwel bomvol zitten.quote:Ik dacht dat de nieuwe policy van Danny inhield dat er minder met slotjes werd gesmeten en moderators meer een topic een beetje bijsturen en/of nieuw leven inblazen.
Vrijwel staat er.. er staat vrijwel..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:18 schreef Mr.Manson het volgende:
Goh, een vol topic zit dicht, dat nodigt niet echt uit idd. Maargoed, ik hou al op
"kom op zeg" bedoelde ik gewoon mee dat er users offtopic door bleven posten en ik maar bleef verwijderen en editen (dus niet zo overdreven als jij denkt dat het isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe dan ook; Ik vond het "kom op zeg" nogal overdreven. We waren de TS niet aan het uitschelden of zo. Zo lijkt het nogal of je indruk wilt maken (ja dat ontken je...kweet).
Oh, ik ben veel te eigenwijs om te veranderen, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik geef toe dat ik de laatste pagina van dat topic niet meer gevolgd hebt en net toen ik hem wilde gaan lezen zag ik klunzinnige klown in het blauw posten. Dat was gwoon ff schrikken want daar heb ik helemaal niks van meegekregen. Straks krijg ik nog te horen dat yvonne admin is....
Maar ik heb tot dusver geen slechte ervaringen met haar hoor, wens haar alle succes met het modereren en hoop dat ze niet veranderd door haar modrechten maar dat zullen we dan nog wel zien.
Hoe dan ook; Ik vond het "kom op zeg" nogal overdreven. We waren de TS niet aan het uitschelden of zo. Zo lijkt het nogal of je indruk wilt maken (ja dat ontken je...kweet).
En dus ga je slapen, dan blijven mijn hoog kwalitatieve postjes staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
"kom op zeg" bedoelde ik gewoon mee dat er users offtopic door bleven posten en ik maar bleef verwijderen en editen (dus niet zo overdreven als jij denkt dat het is). En geloof het of niet.. daar word je na een aantal keer wel moe van hoor
.
En indruk maken.. dat heb ik niet nodig joh![]()
O god, ben je nou zo 1tje? Die met barbies speelt en bloemetjesjurken draagt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik ben veel te eigenwijs om te veranderen, maak je geen zorgen.
Kijk uit.. het is blauw en het is een vrouwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god, ben je nou zo 1tje? Die met barbies speelt en bloemetjesjurken draagt?Straks beweer je van chocolade te houden
Oh, en hij's homoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kijk uit.. het is blauw en het is een vrouw.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:14 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Verder piepen als in: klagen/vragen/complimenten.. niet slowchatten
Wel lief blijven hè.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik trek die vieze vuile hufter
Lamaar, teveel moeite
'Hoe groot is de kans dat ik gescheiden ben binnen een jaar?' is hetzelfde als vragen hoe groot de kans is dat je de lotto wint binnen een jaar, of wanneer het voor gaat komen dat er een zwart-witte kat langs je benen loopt terwijl je met je boodschappen in je armen de trein mist.quote:Op maandag 4 september 2006 19:10 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Wat zij zegt. Iets wat je zelf denk ik ook wel had kunnen verzinnen?quote:Op maandag 4 september 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Hoe groot is de kans dat ik gescheiden ben binnen een jaar?' is hetzelfde als vragen hoe groot de kans is dat je de lotto wint binnen een jaar, of wanneer het voor gaat komen dat er een zwart-witte kat langs je benen loopt terwijl je met je boodschappen in je armen de trein mist.
Te vreemde vraag dus.
Dus CBS statistieken van gescheiden mensen(naar nationaliteit) slaan ook nergens op?quote:Op maandag 4 september 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Hoe groot is de kans dat ik gescheiden ben binnen een jaar?' is hetzelfde als vragen hoe groot de kans is dat je de lotto wint binnen een jaar, of wanneer het voor gaat komen dat er een zwart-witte kat langs je benen loopt terwijl je met je boodschappen in je armen de trein mist.
Te vreemde vraag dus.
Dus je wil gewoon een statistiek horen? Dan zoekt iemand het op voor je in het bestand van het CBS (als die dat al hebben onderzocht), na een zooi aan 'kan je dat zelf niet opzoeken?'-reacties, dan heb je een percentage, en dan?quote:Op maandag 4 september 2006 23:37 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Dus CBS statistieken van gescheiden mensen(naar nationaliteit) slaan ook nergens op?
Misschien kan je proberen om het gewoon goed te onderbouwen, want wat je nu schrijft slaat nergens op.
Bijvoorbeeld. Je zou ook iets neer kunnen tikken over hoe groot jij denkt dat het slagingspercentage is, wat voor problemen zo'n stel zou kunnen hebben, waarom je hierin geinteresseerd bent (wat het een beetje persoonlijk maakt en dus al sneller discussies oplevert). Allemaal ideetjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was mijn punt maar ik zal er Is dit nu een gezonde relatie van maken als je wil
Kan hij niet gewoon hier in R&P verder? Volgens mij gaat het idee van het topic inderdaad iets verder dan enkel studenten ontgroeningen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Isegrim het volgende:
Waar in de OP zie je staan dat het specifiek over studenten gaat? Dit topic gaat over ontgroening als verschijnsel. En de psychologische mechanismen zijn bij studenten heus niet anders dan bij soldaten, nog afgezien van de vraag of die mechanismen negatieve danwel positieve effecten teweegbrengen.
Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef Dandelion het volgende:
Ontgroening is zojuist naar SES geschopt, alwaar hij gesloten is door de mods aldaar. Met de vermelding dat het topic net so goed verder kon in Ontgroening Deel Twee
Toch is dit een betere plaats lijkt mij, gezien deze post van de TS:
[..]
Kan hij niet gewoon hier in R&P verder? Volgens mij gaat het idee van het topic inderdaad iets verder dan enkel studenten ontgroeningen.
thanksquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Done. Is idd een leuke onderwerp om op een R&P-manier op in te gaan
.
Ik ben vrij goed op de hoogte over schizofrenie en heb hier toch echt nog nooit van gehoord. Tuurlijk, het zou kunnen, maar gezien het feit het nog niet bekend is welke genen nou verantwoordelijk zijn voor schizofrenie, in welke mate het precies erfelijk is en ga zo maar door en het kleurverschil in de ogen genetisch retemakkelijk uit te leggen is, gók ik dat er geen link ligt. Oh, en ik heb de postgeschiedenis van de TS even doorgenomen, dat helpt ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:21 schreef Aoristus het volgende:
Blauw / bruin oog en schizofrenie
Weet je al genoeg, clumsy_clown? Dit is geen onzin hoor..
Dat is helaas vrijwel zeker.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:43 schreef Aoristus het volgende:
Jij komt vast ook nog wel een keer aan de beurt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |