quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterk van je, Sc0rp. Je toont karakter.![]()
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef JoeyT het volgende:
Beginnende verliefdheid op de vriendin van een ander Misschien past dit beter in PUB?
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Roeni3 het volgende:
Eigenlijk een dubbelpost, maar:
[..]
[..]
Hehehe ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Niet iedereen is zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Verwelkom hier clumsy_clownquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Roeni3 het volgende:
R&P Feedback zonder CC mét c_c
Op wie of wat slaat dat dan?
Inderdaad, iedereen weet dat het Cc is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Wat een heiligenschennis zeg. Sinds wanneer wordt Copycat afgekort tot CC
Jij kent je vaste users tenminstequote:
quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Bob-B het volgende:
Kan die koppensnelster niet oprotten?
in de algemene betekenis van het woord, ik doe niet verkapt aan banaanvragen
Ik vrees serieus het laatste.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Is die koppensnelster nou een kloon geweest, of echt een gestoord persoon?
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.quote:
Heeft 80% van fok dat niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zinquote:
True truequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |