Zoveel topics zijn daar niet over, toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef Yonderboi het volgende:
Of maak er dan een centraal "Mijn vriendin is op vakantie zonder mij"-topic van... misschien zelfs nog de beste optie...?
... tja, mocht het nog erg lang doorgaan met verhalen over vriend of vriendin die een bepaalde tijd weg is zonder hem of haar. Wie weet....quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zoveel topics zijn daar niet over, toch?
In onzin openen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik 23 zij 11 ? Zet hem weer open vuige newbee mod![]()
Doe es normaal of verhuis naar ONZ.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
Ik 23 zij 11 ? Zet hem weer open vuige newbee mod![]()
Ik wil niet lullig doen, maar waarom komen de andere users - die dat topic volgens jou ook zo belangrijk vinden - dat dan niet hier melden? Nu lijk je een beetje op iemand die in z'n eentje in de woestijn staat te schreeuwen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef Yonderboi het volgende:
Vooral niet reageren op mijn verzoek hoor.... Zijn nog verhalen in afwachting in dat topic maar blijkbaar interesseert je dat niet Mordreth.
Tnxquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:
Versierblunders 24
Mag die kneus oprotten?
Ik weet niet wat ik moet doen En daar wordt ook wat afgekut.
Fuck, begin op een modje te lijken.
stfuquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:45 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Beleid R&P: ! Update 14-05-2006 !![]()
![]()
wrs omdat er een nieuwe mod is, gok ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom moest het topic waarin CC bedankt werd dicht?![]()
Wat is dat nou voor een kutreden? Zodra er een nieuwe mod is gaan bedanktopics voor oude mods dicht? Zeker weer zo'n fantastisch uitvloeisel van de nieuwe policy...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef Wolkje het volgende:
[..]
wrs omdat er een nieuwe mod is, gok ik.
best lastig bij een sticky topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie iig het nut er niet van zo'n topic te sluiten, als iedereen is langsgeweest zakt het vanzelf weg.
Dan maken ze hem maar non-stickyquote:
Ik wou het net vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom moest het topic waarin CC bedankt werd dicht?![]()
Mogen we tegenwoordig alleen nog maar mods bedanken die niet door Danny van het forum geschopt zijn bedanken?
Een topic waar niet in gereageerd wordt, zakt gewoon omlaag. Dan maak je hem toch unsticky? 'We moeten een keer door' is een te slap argument, zeker als er nog mensen zijn die Cc nog uit willen zwaaien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nee hoor het is nu een week verder en hoewel ik haar ook mis, zullen we toch een keer verder moeten gaan. Die van Alicey was ook na een week ofzo dicht.
Nieuwe policy heeft er geen drol mee te maken.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sterk van je, Sc0rp. Je toont karakter.![]()
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:34 schreef JoeyT het volgende:
Beginnende verliefdheid op de vriendin van een ander Misschien past dit beter in PUB?
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef Roeni3 het volgende:
Eigenlijk een dubbelpost, maar:
[..]
[..]
Hehehe ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
idd ik krijg al pijn in mijn kop als ik het lees.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Niet iedereen is zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik zit er voor jullie als ik een fout maak en ik word er op gewezen, dan pas ik het gewoon aan.
Verwelkom hier clumsy_clownquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Roeni3 het volgende:
R&P Feedback zonder CC mét c_c
Op wie of wat slaat dat dan?
Inderdaad, iedereen weet dat het Cc is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Wat een heiligenschennis zeg. Sinds wanneer wordt Copycat afgekort tot CC
Jij kent je vaste users tenminstequote:
quote:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Bob-B het volgende:
Kan die koppensnelster niet oprotten?
in de algemene betekenis van het woord, ik doe niet verkapt aan banaanvragen
Ik vrees serieus het laatste.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Is die koppensnelster nou een kloon geweest, of echt een gestoord persoon?
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.quote:
Heeft 80% van fok dat niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, anders moet het een kloon zijn met een hele zieke geest die hij(of zij) tot nu toe erg goed voor ons verborgen wist te houden.
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zinquote:
True truequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Let op het 'verborgen' gedeelte van die zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |