abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:48:26 #1
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_40740011
Ken een meisje via stage en studie nu al vanaf januari en ik vond haar meteen al eigenlijk erg leuk. In het begin kende ik haar niet zo goed en heb haar toen mee uitgevraagd maar ze reageerde nogal verbaast en het liep dus af met een blauwtje. Ik liet me echter niet uit het veld slaan en schreef me in bij haar project groepjes zodoende leerde ik haar veel beter kennen en we hebben een gezamelijke vriendengroep opgebouwd. Zij is net als ik best wel verlegen en rustig, alleen is zij populair bij jongens die haar mee uitvragen of leuk vinden. Dit tot mijn groot verdriet

Nu ben ik net klaar met een stage van 5 weken waar zij ook aan mee deed en ik ben gewoon nog echt knetter verliefd op dr. Ik kan haar maar niet uit mijn kop zetten en weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb namelijk ook niet echt aanwijzingen dat ze mij leuk vindt in dat opzicht. Soms denk ik dat ze wel weet dat ik haar nog steeds erg leuk vind, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Zij is ook een beetje raar met dingen, ze stuurt bijvoorbeeld wel smsjes naar me maar als ik terugstuur is er een radiostilte. Dat soort dingen breken me echt op

Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep. Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren

sorry moest even de frustratie van me afschrijven.
pi_40740092
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef Sargon het volgende:
*knip*
3 woorden:

GET OVER IT!
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:56:26 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40740218
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:51 schreef Furia het volgende:

GET OVER IT!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40740312
Je zult toch moeten proberen om die gevoelens voor haar kwijt te raken. Als je verliefd blijft op haar en dit onbeantwoord blijft zal dit jullie vriendschap ook niet ten goede komen (ik spreek uit ervaring).
pi_40740614
blauwtje gelopen; ze wil je niet.
Je hebt het geprobeerd, maar helaas
zie haar voorlopig niet, leer een andere chick kennen en get over her.
dit wordt niets meer.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_40740683
quote:
Ik heb namelijk ook niet echt aanwijzingen dat ze mij leuk vindt in dat opzicht. Soms denk ik dat ze wel weet dat ik haar nog steeds erg leuk vind, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn
Niet doen dus. Laten varen die meid. Je verhaal is heel duidelijk.
Het moet van twee kanten komen.
24 flesjes in een kratje. 24 uur in een dag. Toeval?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:18:06 #7
146271 De_Piere
Op links ben ik de beste
pi_40740816
Steeds dat gezeik met die vrouwen.
Met Ajax komt het helemaal goed en Zweden wordt wereldkampioen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:18:53 #8
135430 Sargon
pi_40740835
niet meer zien is niet echt een optie, maar ik had gewoon even een frisse kijk op de zaak nodig
pi_40741179
als het geen optie is, wat ga je dan doen? want ik kan je uit ervaring vertellen dat dat het meest effectieve middeltje is tegen je eenzijdige verliefdheid. Zo min mogelijk zien en storten op andere vrouwen werkt echt het beste
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:37:58 #10
81237 releaze
best of both worlds
pi_40741406
tja.. grote kans dat de sfeer in je vriendengroep toch wel gaat veranderen, want jij bent verliefd op haar en of het wordt een blauwtje en je kan er niet meer aankijken etc, of je blijft rondlopen met onbeantwoorde verliefde gevoelens en je kan dr niet meer aankijken. dr is nog een optie dat je dr alsnog mee uitvraagt, want sfeer verpesten gaat sowieso gebeuren, of, je stort je op andere vrouwen, etc, hoewel ik uit ervaring weet dat het niet altijd werkt.. then again, ik ben een vrouw, heftige emotionele bindingen.. hoe meer ik met andere mannen omging des te meer verlangde ik naar Die Ene Onbereikbare Vent, - maar misschien is het voor jouw wel anders.
En soms moet je gewoon slikken en doorgaan. Maar goed, ik zou het nog één keer voor de zekerheid proberen, jullie zitten nu al in een ander stadium, en is het niets, dan is het niets. move on!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:01:53 #11
135430 Sargon
pi_40742159
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef Malebolgia het volgende:
als het geen optie is, wat ga je dan doen? want ik kan je uit ervaring vertellen dat dat het meest effectieve middeltje is tegen je eenzijdige verliefdheid. Zo min mogelijk zien en storten op andere vrouwen werkt echt het beste
dus ik zou mn studie en vrienden moeten vermijden, dat is geen optie. Daarom ben ik ook zo gefrustreerd, dit gaat minimaal nog maanden zieken
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:03:55 #12
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40742227
Ik heb het niet geleven maar mijn antwoord is;

Probeer t gewoon, niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40743240
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:03 schreef arneaux het volgende:
Ik heb het niet geleven maar mijn antwoord is;

Probeer t gewoon, niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kun je krijgen.
gast hij heeft al geschoten, gemist en nee gekregen

tsja, het andere advies blijft staan: stort je op andere vrouwen, want dit is een dood spoort.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:28:50 #14
135430 Sargon
pi_40744834
het was wel een tijd geleden we kende elkaar amper, en ze had toen niet echt nee gezegd. Het was meer mn eigen schuld
pi_40746055
En jij denkt dat ze je leuk genoeg vind voor een tweede kans ?
pi_40746257
She's just not that into you.

(Oprah. )
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:01:55 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_40749606
Ze weet al dat je haar leuk vind dus bij alles wat jullie samen (gaan) doen heeft zij haar radar aan staan om avances af te wijzen simpelweg omdat ze weet wat jouw doel is. Ze weet dat ze jou zo kan hebben dus dan ben je niet interessant meer.

Kan je nu weinig meer aan doen. Enige wat je wel er mee kan is er van leren en volgende keer dat je een meisje leuk vind pak je het anders aan:
Niet uitvragen maar -meevragen- om iets te gaan drinken, om naar de film te gaan en je in haar buurt profileren als iemand waar zij haar best voor moet doen om aardig gevonden te worden. Niet andersom.

Oh... en je kan natuurlijk ook de 'look at my new girlfriend' truuk proberen waarbij je rond gaat lopen met eenofander lekker wijf ... vooral voor haar neus. Daarmee geef je aan dat ze haar kans heeft gehad en dat het pech is. Hoewel dit niet echt 100% ethisch verantwoord is (vooral voor het nieuwe meisje), reageren sommige vrouwen hier erg sterk op (in de positieve zin).
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_40749631
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:18 schreef De_Piere het volgende:
Steeds dat gezeik met die vrouwen.
Zoals wijlen Marley al zei: 'No Woman, No Cry'.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:04:48 #19
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_40749688
hou jij eens radiostilte.. kijken wat er dan gebeurt.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:06:32 #20
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40749740
score een lekkere breezer zodat ze jaloers wordt
ga vooral niet achter haar aanlopen!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:06:40 #21
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40749745
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
She's just not that into you.

(Oprah. )
If she's not into you, you won't get into her
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:08:22 #22
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40749795
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

heette hij geen Bob?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_40749891
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef Asics het volgende:

[..]

heette hij geen Bob?
is wijlen niet waloniaans voor tijden trug?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:11:43 #24
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40749892
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hij bedoelde: 'meisje, huil niet'
pi_40749917
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Hij bedoelde: 'meisje, huil niet'
dat bedoelt mrcool ook
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_40749929
quote:
Zij is ook een beetje raar met dingen,
Ja hehe, het is een meisje.
quote:
ze stuurt bijvoorbeeld wel smsjes naar me maar als ik terugstuur is er een radiostilte.
Niet meteen antwoorden! Dat moet je 1. niet willen en 2. als je het wel wilt: niet doen.
quote:
Dat soort dingen breken me echt op
dat moet je ook niet doen.
quote:
Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn
ehhh, waarom? houd het een beetje luchtig, ga bv met meer mensen uit. "Hee we gaan uit, ga je mee?" bv. Zegt ze "nee", dan zeg je: "Okee, volgende keer misschien."
quote:
en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen
pardon???
quote:
maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep.
WATTE???
quote:
Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren
dus je moet iets doen. maar doe het ff tactisch hee.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:20:16 #27
135430 Sargon
pi_40759038
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef ErikT het volgende:

ehhh, waarom? houd het een beetje luchtig, ga bv met meer mensen uit. "Hee we gaan uit, ga je mee?" bv. Zegt ze "nee", dan zeg je: "Okee, volgende keer misschien."
uhm ja dat doen we dan ook al best vaak, ze stelt zelf ook regelmatig voor om wat met een groepje te doen en andersom ook
pi_40759673
Je weet nu al dat de kans op afwijzing groot is? Met andere woorden: Jij denkt voor haar. Nooit doen! Maar ik ben bang dat dit niet wederzijds is.

Wat voor smsjes zijn dat dan? Geef eens een voorbeeld.
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:56:55 #29
135430 Sargon
pi_40760334
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:15 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Je weet nu al dat de kans op afwijzing groot is? Met andere woorden: Jij denkt voor haar. Nooit doen! Maar ik ben bang dat dit niet wederzijds is.

Wat voor smsjes zijn dat dan? Geef eens een voorbeeld.
Ik quote:

hoi hoe is het, was je vakantie leuk? tot morgen! xxx naam

en dan stuur ik iets heel normaals terug en dan gebeurt er niets meer
pi_40760459
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:37 schreef releaze het volgende:
tja.. grote kans dat de sfeer in je vriendengroep toch wel gaat veranderen,
Opzich is dat nog best te doen uit mijn ervaring, heb zelf eerder last van de anderen die er juist grappen over maken maar voor de rest kan ik ermee leven
pi_40760570
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Sargon het volgende:

[..]

Ik quote:

Waarschijnlijk vanwege het vetgedrukte. Met tot morgen bedoelt ze ook echt: tot morgen!
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:04:35 #32
135430 Sargon
pi_40761823
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:08 schreef discomagic het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vanwege het vetgedrukte. Met tot morgen bedoelt ze ook echt: tot morgen!
mja dan nog vind ik het raar, een ander voorbeeld was dat ze vroeg of ik iets van me wou laten horen als ik naar een bepaald feest ging, dus ik sms haar dat ik ging en dat ik wel de kaartjes wilde halen, heeft ze ook nooit wat terug gestuurd. Enb ik wilde niet als een stalker overkomen door meteen te gaan bellen...
pi_40761946
Had je eigenlijk wel moeten doen imo, sms is zo traag als je iets wilt afspreken.
pi_40763231
Probeer het nog 1x ... vraag er.. en laat het daar dan ook vanaf hangen.. Als de sfeer daardoor verpest wordt in de groep is er in de groep ook iets mis.

Wat smsjes betreft... Stuur zelf ook eens niet terug... Kijken of ze blijft sturen. Tis moeilijk (weet ik) maar doe het ers een x.. Succes!
"..what a man can do, and what a man can't do.."
pi_40764044
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef Sargon het volgende:

[..]

Ik quote:

Ja, dat is een heel normaal, vriendschappelijk smsje. Nix speciaal ofzo. Ik weet niet, heb je haar MSN? Als je al verlegen bent is dat een goed middel om leuk met haar te praten. Maar toch ben ik bang dat ze je gewoon als een vriend ziet. Ken je haar verder goed? Anders moet je je gewoon meer in haar verdiepen, figuurlijk gesproken. Toon gewoon interesse, maar niet TE. Doe het rustig aan. Het klinkt cliche, maar zoiets heeft tijd nodig. Maar zoals jij de situatie beschrijft is dit voor haar niets meer dan een normale vriendschap. Helaas...
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:55:01 #36
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40765985
quote:
Als ik haar nog eens mee uit zou proberen te vragen dan zal de kans op een afwijzing groot zijn en zou ik niet alleen aan het kruis genageld worden door haar vriendinnen maar zal de sfeer behoorlijk verpest zijn in onze vriendengroep. Als ik echter niets doe dan zal dit maar blijven etteren

sorry moest even de frustratie van me afschrijven.
Als ik zo'n pisventje als jij was, die over zoiets na zou denken/zich er druk over zou maken, zou ik waarschijnlijk ook gefrustreerd raken.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:08:37 #37
135430 Sargon
pi_40766364
wat wil je eigenlijk zeggen
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:20:39 #38
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40766684
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
Oh sorry, zal ik Maikuuul vragen even een paint tekening voor je te maken?

Het is een self fullfilling prophecy, omdat jij bang bent dat je een blauwtje loopt, ga je een blauwtje lopen... Je hebt die ballen niet alleen maar gekregen om je in evenwicht te houden, maar het is ook een symbool van lef. Dus wat maakt het uit als je nog een keer afgewezen zou worden (behalve wat vernedering en boo-fucking-hoo een minder leuke sfeer in jullie vriendengroepje)? Misschien heb je wel geluk en hou je er wel een neukmaatje of vriendin aan over.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:22:13 #39
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_40766717
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
Wat wil jij eigenlijk zeggen met dit topic ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:02:30 #40
135430 Sargon
pi_40780863
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef Nevada92 het volgende:

[..]

Wat wil jij eigenlijk zeggen met dit topic ?
ik wil een frisse kijk op het geheel hebben en ben dankbaar voor gefundeerde meningen positief danwel negatief
pi_40781711
Ach ja. In mijn geval zorgt dat altijd dat ik zo'n meisje kan toevoegen aan mijn vriendenkring. Ik heb ondertussen een aantal van dat soort 'platonische relaties'. Als vriendschap het hoogst haalbare is, valt dat m.i. altijd nog te verkiezen boven elkaar niet meer zien. Wel is het belangrijk dat je je gevoel voor haar weet te controleren, en dus probeert om andere meisjes te versieren die wellicht net zo mooi en knap zijn én wel wat met je willen. Die bestaan heus wel. Je moet er alleen (lang) naar zoeken...
pi_40781780
Trouwens ik zou wel erachter proberen te komen of ze al iemand anders heeft. Dat *kan* een eventuele relatie tussen jullie behoorlijk in de weg zitten...

(Ja daar heb ik dus meerdere malen ervaring mee gehad...
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:32:56 #43
135430 Sargon
pi_40782030
haha ja moest net aan iets denken, we hadden ergens in maart een feest en ze had een date meegenomen. Ik vroeg steeds of ze even naar buiten ging een luchtje scheppen of even naar een rustige bar om even alleen te zijn en ze zei steeds ja tot grote ergernis van haar date, was wel lachen. Hij kwam er steeds bij staan en ik vroeg: als wat zijn jullie hier, en ze antwoordde: "als vrienden" Ik ben ook een beetje een sadist
pi_40789676
Waarom zou het blijven etteren als zij jou afwijst, je zal heus niet de eerste zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:58:56 #45
135430 Sargon
pi_40793990
haha ben er gewoon weer ingetrapd. Ik stuur iets om te vragen of ze deze week nog iets gaat doen, krijg ik 2 minuten later antwoord dat ze niets te doen heeft, sms ik vervolgens weer iets terug over koetjes en kalfjes en dan is het weer stil
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:40:49 #46
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40794837
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:58 schreef Sargon het volgende:
haha ben er gewoon weer ingetrapd. Ik stuur iets om te vragen of ze deze week nog iets gaat doen, krijg ik 2 minuten later antwoord dat ze niets te doen heeft, sms ik vervolgens weer iets terug over koetjes en kalfjes en dan is het weer stil
2 minuten later en ze zegt letterlijk dat ze "niets te doen" heeft?

Hoeveel duidelijker moet ze zijn?

[edit] Rest gelezen. Wat een tease. Gewoon cold turkey contact verbreken. Haar verlies! [/edit]

[edit 2] En toch vind ik stiekem nog na 't nog een keer doorgelezen te hebben, dat ze ook weer gewoon signalen afgeeft dat ze je wel cool vindt. De eerste keer uitvragen is lang geleden toch, toen jullie elkaar nog niet zo goed kenden? Ik zou het er gewoon nog es op wagen. Mocht er idd heijbel ende teerinck uitbreken, weet je ook weer wat je aan die vriendengroep hebt. Stoute schoenen aan en gewoon proberen.

Jaja. Beste stuurlui. Gewoon over nadenken. Niet geschoten altijd mis en meer wijsheden. [/edit 2]

[ Bericht 3% gewijzigd door Maeksy op 14-08-2006 14:49:25 ]
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_40795894
-kappen met die onzin-

[ Bericht 84% gewijzigd door Mordreth op 14-08-2006 16:39:31 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:27:07 #48
93511 Nevada92
wheelsofsteel
pi_40797756
He Sargon, mag ik haar een keertje mee uit nemen ?!
Ik weet namelijk wel wat ik moet doen !

Effe serieus, ga met haar samen (jullie 2 dus) uit, en begin langzaam over je gevoelens voor haar. Vraag haar wat ze van jou vind. Zo kom je langzaam bij je doel toch ?
pi_40798084
Vraag Herman van Idols maar om tips. Neem haar mee uit boksen en sla haar een bloedneus. Succes gegarandeerd!
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:18:47 #50
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_40799902
gewoon gokken man, je leeft maar 1x en je komt er wel overeen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')