abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40791623
Vorige topic

Laatste blunder:
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:51 schreef rival het volgende:
ik heb ook een goeie! alleen was ik degene die haar afwees.... maar geloof me... een blunder voor mij...

was op de vakantie gezellig met een meisje aan het kletsen... zij me heleboel vragen stellen en het was duidelijk dat ze interesse had.... ik vond haar ook leuk... op een gegeven moment vraagt ze me telefoon... ze ging haar msn erin zetten (ik weetet, maar dat is hip blijkbaar ) dus ik zie zo een naam staan van ....86, dus ik zo van kom je uit 86??? ja hoezo? nou ik uit 81.. dus euhmm.. ik snel verdwenen terug naar me maatje.... ga ik later rekenen.....

verdomme is ze toch al 20 (ik dus 24) maar ik was zo bezopen dat ik dacht 1986.... wouw dat is veels te jong!
Game on!!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_40791959
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter

Het kwam hard aan
pi_40791971
Dumb ass. Je moet nooit zoveel drinken dat je niet meer kunt rekenen of iemand of legal age is. Schrijf in het vervolg de twee belangrijke jaartallen op je hand (1990 en 1986) als de grenzen voor illegaal, te jong en lekker!
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40792060
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:

valt mijn blunder echt helemaal in het niets vergeleken bij dit!
pi_40792338
LOL @ Pieter!!
the shore
pi_40793789
Das wel vette pech Spacemonkeh!
pi_40793903
Het verhaal van Pieter is de mooiste ooit, die ik hier heb gelezen
pi_40794016
Doe eens betere TT volgende keer.
pi_40794053
Pieter, jongen.
pi_40794719
@ Pieter damn das hard
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:40:32 #11
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40796073
quote:
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :

Het kwam hard aan
Die is idd wel lullig maar wel grappig
pi_40797561
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had .

[ Bericht 100% gewijzigd door Vector_SLD op 14-08-2006 16:29:41 ]
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:34:07 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40804226
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had .
that's just plain nasty
pi_40805472
quote:
Niet duur eigenlijk, 50 euries voor 16 jaar. Meestal betaal je per half uur.
pi_40805572
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

Grappig man!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_40809786
Loverboys
De wijven die erin trappen
pi_40810529
Weet je wat ook suf is:

Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
I love Albus Perkamentus
pi_40820199
quote:

Het kwam hard aan
Wat een goddelijke blunder.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:38:27 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_40820782
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_40830602
Ik begin maar met een tvp'tje
pi_40830958
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:

Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
Och, maakt voor de meeste mannen niks uit hoor
pi_41097136
We gaan het topic maar weer eens in leven brengen!

Meisje waar het zeer goed mee klikt tegengekomen, mee naar huis genomen, wat te drinken gegeven.

Mee naar de slaapkamer, zie ik een pakket op mn bed staan. Had de buurman neergezet met een briefje:

"Verkeerd bezorgd, was voor jou bestemd."

(Buurman heeft huissleutel en kwam via achterdeur naar binnen: dichtstbijzijnste kamer is slaapkamer)

Ik kijk nieuwsgierig naarbinnen, en besef me ineens wat erin zit.

Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.

Wat de inhoud nou was?

3 grossen condooms, 6 keer 250 mililiter glijmiddel van eros, nog wat 'ribbelcondooms' et cetera, ingekocht samen met een aantal vrienden zodat we weer wat voorraad hebben voor vrouwen.

Die heeft echter een héle andere indruk van mij gehad...
Kutkloon.
pi_41097300

grootverbruiker.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41098031
Waarom maak je dat dan ook open waar zij bij is
the shore
pi_41098255
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef rameijer het volgende:
Waarom maak je dat dan ook open waar zij bij is
nieuwsgierigheid heet dat (moehahaha)

je moet ook leukere dingen aanschaffen dan had dat meisje zo iets van heeeeeeee misschien is dat wel wat voor mij
pi_41098334
quote:
Hoe heet die disco?
pi_41098807
Nog dagelijks last van chronisch liegen beste vent?
Wat een kut verhaal, buurman op slaapkamer, 3x144 stuks condooms, anderhalve liter glijmiddel!
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:

Meisje waar het zeer goed mee klikt tegengekomen, mee naar huis genomen, wat te drinken gegeven.

Mee naar de slaapkamer, zie ik een pakket op mn bed staan. Had de buurman neergezet met een briefje:

"Verkeerd bezorgd, was voor jou bestemd."

(Buurman heeft huissleutel en kwam via achterdeur naar binnen: dichtstbijzijnste kamer is slaapkamer)

Ik kijk nieuwsgierig naarbinnen, en besef me ineens wat erin zit.

Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.

Wat de inhoud nou was?

3 grossen condooms, 6 keer 250 mililiter glijmiddel van eros, nog wat 'ribbelcondooms' et cetera, ingekocht samen met een aantal vrienden zodat we weer wat voorraad hebben voor vrouwen.

Die heeft echter een héle andere indruk van mij gehad...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41098856
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een kut verhaal, buurman op slaapkamer, 3x144 stuks condooms, anderhalve liter glijmiddel!
[..]

Kan toch, hij zegt dat ie het met een aantal vrienden heeft gekocht..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41100940
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Besteld voor vrienden, zoals geschreven, daarnaast: Des te meer je bestelt, des te goedkoper dingen worden, a la het inkoopacties.net systeem. Scheelde namelijk 10 euro en de verzendkosten delen. Nu jij weer.
Kutkloon.
pi_41107168
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Besteld voor vrienden, zoals geschreven, daarnaast: Des te meer je bestelt, des te goedkoper dingen worden, a la het inkoopacties.net systeem. Scheelde namelijk 10 euro en de verzendkosten delen. Nu jij weer.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de buurman die zooi in de slaapkamer neerzet ipv, veel logischer, de huiskamer, of de gang.
pi_41114773
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef PDOA het volgende:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de buurman die zooi in de slaapkamer neerzet ipv, veel logischer, de huiskamer, of de gang.
Ken je dit spreekwoord?

Se non è vero, è ben trovato
pi_41119870
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ken je dit spreekwoord?

Als het niet klopt, is het goed gevonden?
pi_41121041
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ken je dit spreekwoord?

Ik ga er van uit dat het zoiets is als 'mi casa es su casa'
pi_41121614
Maar klopte mijn vertaling wel?
pi_41122787
Zullen we weer blunders gaan delen met elkaar?

Ik heb er geen, trouwens .
pi_41125140
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:

Wat slap van haar om meteen te vertrekken. Sjongejonge.
pi_41196000
Zo, weer wat opgeruimd. Ik wil blunders zien .
pi_41202321
Ik stond afgelopen donderdag met een meisje te zoenen in de stad, zegt ze: "ik moet even naar de wc..."
Ze was 'm vervolgens snel gepeerd dus!
Op dat moment voelde ik wel een lichte twijfel opkomen over mezelf.
pi_41203805
Wahahah lullig voor je... ik heb nooit blunders, want ik versier nooit!
Sappig !!
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:13:36 #40
97745 Thorical
finding a way
pi_41212831
Ik sta aan een bar, en kijk een dame aan ze vraagt aan mij:"Heb ik soms iets van je aan?".
Ik heu, :"Maar je borsten zien er zo lekker uit ". Zij,: "maar dat zegt toch iedereen".
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:40:04 #41
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_41228962
Ik heb toen ik een jaar of 16/17 was met mijn dronken kop tegen een milf gezegd " hey jij ziet er mooi uit want je lijkt op mijn zus". Geen aanrader dit.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_41229130
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik heb toen ik een jaar of 16/17 was met mijn dronken kop tegen een milf gezegd " hey jij ziet er mooi uit want je lijkt op mijn zus". Geen aanrader dit.
in volendam of urk was dit vast wel goed gekomen!
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:54:00 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41229393
nou ja laat ik er ook eens 1 doen van pas geleden ( heb effe andere namen gebruikt )

goed ik was op stap en het was 1 groot feest. De muziek was extreem goed en stil blijven stan ging echt niet lukken. AL snel had ik besloten dat ik op het podium moest gaan staan zoals altijd. Want podium dat is mijn plek!!!

Helemaal los aan het gaan 9 andere vrouwen op het podium geweldig. Alleen waren ze wel 16 dus niets voor mij met m'n 25 op dat moment.

Opeens spot ik links een meisje die er heel lief en leuk uit zag en ook helemaal los ging

Dus ik zeg tegen 2 vrienden die naast me stonden van. Gasten jullie die 16jarige dat is jullie doelgroep ik ga voor die. Ja vast als of je dat gaat lukken

Op het moment dat ik oog contact had maakte ik het gebaar van kom op het podium. En zo gezegt zo gedaan. HEERLIJK staan dansen met haar en wat staan lullen. Kom je hier vaak? Ja toch wel bla bla bla het standaart verhaal zeg maar.

Eind van de avond zeg ik van jo ik gaat er vandoor want ik moet morgen werken. ( het was 3 uur ) En om 7uur moest ik weer naast mijn bed staan. En het zou een drukke dag worden op het werk.

Zegt ze opeens van jo ik heet kim. Dus ik zeg leuke naam ik heet henk. Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook

heb je een hele avond staan dansen met haar op een podium en lekker tegen elkaar aan rijden je kent het wel. Zegt ze dit. Was een aardige klap in mijn bek
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_41229452
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook
heerlijke dit!
  zondag 27 augustus 2006 @ 17:58:15 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41229509
ik heb al een aardige reputatie qua versier blunders.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_41229553
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al een aardige reputatie qua versier blunders.
ik heb de vorige topics gevolgt! je komt idd vaak langs haha! dit was eerste topic waar ik er zelf ook eentje had....
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:07:40 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41229819
nog maar een leuk blunder. Eerder leuk verhaal maar goed.

Ik was op stap ook weer de hele avond staan dansen super avond. De tent gaat dicht dus ik effe naar beneden effe zeiken. Een vriend van me die mee was ging ook mee en op een gegeven moment staan we onze handen te wassen. het leuk van die tent is dat als je lekker je handen staat te wassen de kans groot is dat je recht in de bek van een vrouw kijkt. Want haar wasbak zit precies tegen over die van jou en ze hebben er gewoon een gat in gemaakt.

Staat er opeens een leuke vrouw voor ons zeg zegt ze van hey leuk kleurtje heb ik vandaag in mijn haar. Echt mooi zeg ( ik heb donker rood a kastanje bruin haar ) Dus ik zeg, zo dan mijn haar is lang geworden opeens oh en ik heb mijn snor niet geschoren

Beetje staan lullen met haar en we lopen ondertussen naar boven waar haar vriendinnen ook stonden. Dus ook effe staan lullen maar die waren al niet blij zo te zien

Dus ik zeg jo gaan jullie nog iets doen dan? Ja naar huis zegt 1 van die vriendinnen. Dus ik zeg huis? HAHAHAHA het is 5uur dan ga je nog niet naar huis! Hoor ik achter me NOG LANGE NIET NOG LANGE NIET ( dronke vriend ) dus zeg van. Zijn jullie wel gezellig dan? Dansen jullie ook. Beter nog WAAR WAREN JULLIE DE HELE AVOND. Hoor ik opeens. Gast 2 meter voor ons de hele avond maar jij lette weer eens niet op

Ja zegt dat meisje ga je heen dan? Ja naar de la luna ( hele hele foute tent in den haag ) ga je mee dan? Ja leuk zegt ze. NEEEEEE die twee vriendinnen. Dat is een foute tent. Dus ik zeg van. HUH WAT? dus je zegt gewoon dat ik fout ben? Ja jij bent fout inderdaad ja. Zo zie je er ook uit en die tent is perfect geschikt voor je maar dat leuke meisje zegt van nee nee ik wil mee! Mooi zeg ik jij gaat mee.

Nee zeggen die vriendinnen echt niet!!!! Dus ik zeg hey tutje 1 en tutje 2 ga lekker naar huis op de fiets als je thuis komt geef je moeder een kus en zeg dat je thuis bent. Maar laat je vriendin eens ECHT stappen.

lopen ze weg en trekken dat leuke meisje mee. Dus die roept nog bel me 0641 en toen stonden ze buiten dus ik er achter aan 85 hoor ik en ze stappen een taxi in

Heb ik dat god gloeiende
pi_41229910
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik dat god gloeiende
hou op!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:23:24 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41230212
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef rival het volgende:

[..]

hou op!!!!
oh ik heb nog een leuke van 2 weken geleden.

Ik was in een tent dat ik intens haat maar goed vriendin van me viedere haar verjaardag daar dus ik er maar heen. Op zich gezellig veel veel zuipen want dat helpt toch wel

Komen er opeens 8 leuke meisjes binnen in witte shirtjes met veel reclame er op van iets en van die kettignen om die licht geven je kent ze wel. Echter had ik geen idee waar ze van waren. Maar goed ik zeg tegen een vriend van. JHAAAA die moet ik hebben zo een armband!!!! Dus hij zegt regel dan.

Dus ik zeg tegen zo meisje van. WOW die armband is leuk zeg ik durf het bijna niet te vragen.... En ze geeft hem aan mij

Echter geef ik hem later op mijn beurt aan die vriendin die jarig is. WTF moet ik met zo een ding. Was een leuke uitdaging om zo iets te krigjen meer niet.

Goed ik ga wat drank halen want ik stond op te drogen. Sta ik bij de bar en staat dat zelfde meisje naast me. Dus ik zeg zo een ketting he..... JA WAAR IS MIJN ARMBAND roept ze opeens. Dus ik van uhm ja nou ja vriendin is jarig dus die heb ik aan haar gegeven. JA EN IK ZAL JE NOG EENS WAT GEVEN. Gaat ze me toch uit haar dak zeg

Zeg ik droog. Dit is zeker niet het juiste moment om je ketting te vragen gezien het feit dat jij er toch 3 hebt.

PFFFFF geloof me. Dat was geen goeie opmerking

Maar goed later loopt er een ander meisje langs met die zooi van die zelfde groep dus ik denk nieuwe ronde nieuwe kansen. Dus ik zo van mooie ketting. NEE JE KRIJGT NIKS WANT JIJ GEEFT TOCH ALLES WEG

Nu word hij nog mooier. Er lopen ook meisjes rond met een kroon op. Dus ik denk die wil ik die wil ik. Ik doe een poging wtf denk je wat ze zegt. Die meisjes daar en ze wijst naar die andere groep zegt dat jij hem toch weer weg geeft. Dus het antwoord is nee

En ja dat heb ik weer
  zondag 27 augustus 2006 @ 18:23:41 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_41230222
oke meer heb ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')