Game on!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:51 schreef rival het volgende:
ik heb ook een goeie! alleen was ik degene die haar afwees.... maar geloof me... een blunder voor mij...
was op de vakantie gezellig met een meisje aan het kletsen... zij me heleboel vragen stellen en het was duidelijk dat ze interesse had.... ik vond haar ook leuk... op een gegeven moment vraagt ze me telefoon... ze ging haar msn erin zetten (ik weetet, maar dat is hip blijkbaar) dus ik zie zo een naam staan van ....86, dus ik zo van kom je uit 86???
ja hoezo? nou ik uit 81.. dus euhmm.. ik snel verdwenen terug naar me maatje.... ga ik later rekenen.....
verdomme is ze toch al 20 (ik dus 24) maar ik was zo bezopen dat ik dacht 1986.... wouw dat is veels te jong!![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief?) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.
Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten.. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?
![]()
Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Het kwam hard aan![]()
that's just plain nastyquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had.
Niet duur eigenlijk, 50 euries voor 16 jaar. Meestal betaal je per half uur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had.
Grappig man!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Niet duur eigenlijk, 50 euries voor 16 jaar. Meestal betaal je per half uur.![]()
Wat een goddelijke blunder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief?) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.
Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten.. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?
![]()
Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Het kwam hard aan![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Niet duur eigenlijk, 50 euries voor 16 jaar. Meestal betaal je per half uur.![]()
Och, maakt voor de meeste mannen niks uit hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:
Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
nieuwsgierigheid heet dat (moehahaha)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef rameijer het volgende:Waarom maak je dat dan ook open waar zij bij is
![]()
Hoe heet die disco?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
We gaan het topic maar weer eens in leven brengen!
Meisje waar het zeer goed mee klikt tegengekomen, mee naar huis genomen, wat te drinken gegeven.
Mee naar de slaapkamer, zie ik een pakket op mn bed staan. Had de buurman neergezet met een briefje:
"Verkeerd bezorgd, was voor jou bestemd."
(Buurman heeft huissleutel en kwam via achterdeur naar binnen: dichtstbijzijnste kamer is slaapkamer)
Ik kijk nieuwsgierig naarbinnen, en besef me ineens wat erin zit.
Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.
Wat de inhoud nou was?
3 grossen condooms, 6 keer 250 mililiter glijmiddel van eros, nog wat 'ribbelcondooms' et cetera, ingekocht samen met een aantal vrienden zodat we weer wat voorraad hebben voor vrouwen.
Die heeft echter een héle andere indruk van mij gehad...
Kan toch, hij zegt dat ie het met een aantal vrienden heeft gekocht..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Nog dagelijks last van chronisch liegen beste vent?
Wat een kut verhaal, buurman op slaapkamer, 3x144 stuks condooms, anderhalve liter glijmiddel!
[..]
Besteld voor vrienden, zoals geschreven, daarnaast: Des te meer je bestelt, des te goedkoper dingen worden, a la het inkoopacties.net systeem. Scheelde namelijk 10 euro en de verzendkosten delen. Nu jij weer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Nog dagelijks last van chronisch liegen beste vent?
Wat een kut verhaal, buurman op slaapkamer, 3x144 stuks condooms, anderhalve liter glijmiddel!
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de buurman die zooi in de slaapkamer neerzet ipv, veel logischer, de huiskamer, of de gang.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:13 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Besteld voor vrienden, zoals geschreven, daarnaast: Des te meer je bestelt, des te goedkoper dingen worden, a la het inkoopacties.net systeem. Scheelde namelijk 10 euro en de verzendkosten delen. Nu jij weer.
Ken je dit spreekwoord?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:18 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de buurman die zooi in de slaapkamer neerzet ipv, veel logischer, de huiskamer, of de gang.
Als het niet klopt, is het goed gevonden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken je dit spreekwoord?
Se non è vero, è ben trovato![]()
Ik ga er van uit dat het zoiets is als 'mi casa es su casa'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ken je dit spreekwoord?
Se non è vero, è ben trovato![]()
Wat slap van haar om meteen te vertrekken. Sjongejonge.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
We gaan het topic maar weer eens in leven brengen!
Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik heb toen ik een jaar of 16/17 was met mijn dronken kop tegen een milf gezegd " hey jij ziet er mooi uit want je lijkt op mijn zus". Geen aanrader dit.
heerlijke dit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook![]()
ik heb de vorige topics gevolgt! je komt idd vaak langs haha! dit was eerste topic waar ik er zelf ook eentje had....quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al een aardige reputatie qua versier blunders.
oh ik heb nog een leuke van 2 weken geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |