abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40791623
Vorige topic

Laatste blunder:
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:51 schreef rival het volgende:
ik heb ook een goeie! alleen was ik degene die haar afwees.... maar geloof me... een blunder voor mij...

was op de vakantie gezellig met een meisje aan het kletsen... zij me heleboel vragen stellen en het was duidelijk dat ze interesse had.... ik vond haar ook leuk... op een gegeven moment vraagt ze me telefoon... ze ging haar msn erin zetten (ik weetet, maar dat is hip blijkbaar ) dus ik zie zo een naam staan van ....86, dus ik zo van kom je uit 86??? ja hoezo? nou ik uit 81.. dus euhmm.. ik snel verdwenen terug naar me maatje.... ga ik later rekenen.....

verdomme is ze toch al 20 (ik dus 24) maar ik was zo bezopen dat ik dacht 1986.... wouw dat is veels te jong!
Game on!!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_40791959
Het was december tegen kerst aan,
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :
Wie heb je als laatste geblokkeerd? Pieter
Wie heb je als laatste verwijdert? Pieter

Het kwam hard aan
pi_40791971
Dumb ass. Je moet nooit zoveel drinken dat je niet meer kunt rekenen of iemand of legal age is. Schrijf in het vervolg de twee belangrijke jaartallen op je hand (1990 en 1986) als de grenzen voor illegaal, te jong en lekker!
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40792060
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef Spacemonkeh het volgende:

valt mijn blunder echt helemaal in het niets vergeleken bij dit!
pi_40792338
LOL @ Pieter!!
the shore
pi_40793789
Das wel vette pech Spacemonkeh!
pi_40793903
Het verhaal van Pieter is de mooiste ooit, die ik hier heb gelezen
pi_40794016
Doe eens betere TT volgende keer.
pi_40794053
Pieter, jongen.
pi_40794719
@ Pieter damn das hard
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:40:32 #11
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40796073
quote:
Ik zat in de bus met een klasgenoot tegen over mij en toen stapte er een heel schattig meisje in de bus en die ging naast hem zitten, ook tegen over mij. Af en toe bemoeide ik mij dus met het gesprek en toen keek ze me heel lief aan. Op een gegeven moment zei ze dat ik heel erg op een vriend van haar leek ( is dat positief? negatief? ) Anyway, eenmaal uit de bus en op weg naar school waar we kerstviering hadden vroeg ik aan die klasgenoot haar msn adres.

Nu was het al zon mannetje die 'ja' zegt maar ondertussen nee denkt ( dat gevoel heb ik vaak bij mensen ) en kreeg ik het dus niet. Toen ben ik zelf op the hunt gegaan en via cu2 haar msn adres gekregen. Eenmaal haar toegevoegd en gevraagd of ze met oud en nieuw nog wat ging doen rond die dagen viel het contact een beetje dood tot na de feestdagen. Toen de eerste week van dat jaar kwam ik haar weer tegen in de bus rond de middag uur, en toen vroeg mijn klasgenoot (probeerde grappig te zijn voor der ofzo ) aan mij van wat was jouw naam ook alweer? wil ze weten .. Pieter dus! weet je dat na een half jaar nog niet? Ik ging twijfelen.. heeft ze een oogje op me?

Toen viel het contact dood voor een weekje, ze was ook niet meer op msn.. ik had nog steeds een oogje op der. Ik ging toen naar der cu2 pagina.. en toen bleek dat ze alleen maar naar mijn naam vroeg om mij in te vullen onder :

Het kwam hard aan
Die is idd wel lullig maar wel grappig
pi_40797561
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had .

[ Bericht 100% gewijzigd door Vector_SLD op 14-08-2006 16:29:41 ]
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:34:07 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40804226
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had .
that's just plain nasty
pi_40805472
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Niet duur eigenlijk, 50 euries voor 16 jaar. Meestal betaal je per half uur.
pi_40805572
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

Grappig man!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_40809786
Loverboys
De wijven die erin trappen
pi_40810529
Weet je wat ook suf is:

Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
I love Albus Perkamentus
pi_40820199
quote:

Het kwam hard aan
Wat een goddelijke blunder.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:38:27 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_40820782
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:

[..]

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_40830602
Ik begin maar met een tvp'tje
pi_40830958
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Gijsje25 het volgende:
Weet je wat ook suf is:

Het telefoonnummer van een onbekend, maar zeer smakelijk iemand achterhalen (in een klein dorp overigens) Gezellig smsen... en dan zoveel drinken dat als je hem in levende lijve in een kroegje ziet heel hard en onsamenhangend in zn oor gaan blaaten (dankzij Dhr F. Heineken) Krijg nog steeds gezonde kleur als ik er aan denk!!!!
Och, maakt voor de meeste mannen niks uit hoor
pi_41097136
We gaan het topic maar weer eens in leven brengen!

Meisje waar het zeer goed mee klikt tegengekomen, mee naar huis genomen, wat te drinken gegeven.

Mee naar de slaapkamer, zie ik een pakket op mn bed staan. Had de buurman neergezet met een briefje:

"Verkeerd bezorgd, was voor jou bestemd."

(Buurman heeft huissleutel en kwam via achterdeur naar binnen: dichtstbijzijnste kamer is slaapkamer)

Ik kijk nieuwsgierig naarbinnen, en besef me ineens wat erin zit.

Meisje was alweer snel vertrokken uit de slaapkamer, en 10 minuten later uit huis.

Wat de inhoud nou was?

3 grossen condooms, 6 keer 250 mililiter glijmiddel van eros, nog wat 'ribbelcondooms' et cetera, ingekocht samen met een aantal vrienden zodat we weer wat voorraad hebben voor vrouwen.

Die heeft echter een héle andere indruk van mij gehad...
Kutkloon.
pi_41097300

grootverbruiker.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41098031
Waarom maak je dat dan ook open waar zij bij is
the shore
pi_41098255
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef rameijer het volgende:
Waarom maak je dat dan ook open waar zij bij is
nieuwsgierigheid heet dat (moehahaha)

je moet ook leukere dingen aanschaffen dan had dat meisje zo iets van heeeeeeee misschien is dat wel wat voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')