quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef avotar het volgende:
Wie is dat nou weer..
Gelukkig hebben ze een vaste bezoeker genomen
Nu nog een MED en een kleurtje voor c_c.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
De kogel is door de kerk, de knoop is doorgehakt en de contracten zijn getekend.
Dat zal in de loop van de dag(en) vast geregeld worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Nu nog een MED en een kleurtje voor c_c.
De dictators bedoel jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
De (F)A's hebben deze keuze gemaakt en ons op de hoogte gesteld.
Ik ben gevraagd, maar heb ik netjes naast me neer gelegd. Ben te druk met verhuizingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef dawg het volgende:
Ik had wel verwacht dat jullie zouden zwichten voor de charmes van JoeyT als mod.
Nouja, succes dan maar c_c.
Op basis van ervaring zeker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
De (F)A's hebben deze keuze gemaakt en ons op de hoogte gesteld.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef Kreator het volgende:
Hoi Clumsy. Welkom hoor, je bent het geworden. Verwacht de komende week wel wat mensen die zullen zeggen dat je geen ervaring hebt, of hier niet thuishoort, maar trek je daar maar niets van aan! Dat waait zo over. Respect krijg je vanzelf wel als je je goed bij ons blijft inlikken zoals je de afgelopen tijd al hebt gedaan en veel kansloze users dwarszit. R&P is tenslotte geen forum dat je moet liggen, of dat je moet kennen en evenmin haar users....
Groetjes,
Lucille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |