Zoveel mogelijk naar ander vrouwelijk schoon kijken, bij voorkeur met je tong uit je mond, kwijl op de grond en uitpuilende ogen. En dat vergezelt met het uit volle borst zingen van: "dáár moet een piemol in, daar moet een piemol in...."quote:Weet iemand nog mogelijke akkefietjes die we kunnen krijgen?
lol...het is niet te bedoeling dat ik opzettelijk ruzie ga zitten uitlokken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk naar ander vrouwelijk schoon kijken, bij voorkeur met je tong uit je mond, kwijl op de grond en uitpuilende ogen. En dat vergezelt met het uit volle borst zingen van: "dáár moet een piemol in, daar moet een piemol in...."
Ruzie gegarandeerd
graagquote:
Samen op vakantie is inderdaad de ultieme test. Vooral als dit de eerste keer is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef doggydeluxe het volgende:
Sterkte TS. Je gaat de ultieme relatietest aan.![]()
daarom gaan wij nooit op vakantiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef doggydeluxe het volgende:
Sterkte TS. Je gaat de ultieme relatietest aan.![]()
Als ze al over het feit kan zeiken dat je met 1 hand aan het stuur rijdt heb ik maar 1 advies: ,,dumpen en in plaats van haar een goede vriend meenemen"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef dvdk het volgende:
Ik denk dat we iig hierover ruzie zullen krijgen:
- het autorijden, mijn rijstijl staat haar niet zo aan, ik rij vaak maar met 1 hand aan't stuur.
Beste advies van het hele topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef MI-5 het volgende:
[..]
Als ze al over het feit kan zeiken dat je met 1 hand aan het stuur rijdt heb ik maar 1 advies: ,,dumpen en in plaats van haar een goede vriend meenemen"
moet je eens kijken wat een geweldige vakantie je zult hebben!![]()
een echte vent heeft dat niet nodig om een lange rechte weg naar het zuiden te volgenquote:
Als je vriendin nodig moet dan stop je toch???quote:- Plaspauzes: omdat we 1500 km's willen rijden wil ik eigenlijk het liefst zoveel mogelijk doorrijden, dus de 1ste 3 uur, daarna pauze, en dan om de 2 uur, zoiets.
daar heb je ervaring mee héquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:58 schreef Camplo het volgende:
Wat ben jij voor botte bijl?
[..]
Als je vriendin nodig moet dan stop je toch???
is de gedachte althans.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef Salsagirl het volgende:
Nou er word heel wat gezegt... qua problemen
Maar denk als ik next year met mijn vriend op vakantie gaat... we gaan dan ook waarschijnlijk met de auto we eigenlijk weinig woorden krijgen om iets.. misschien beetje chagerijnig , door slaap gebrek ,maar wel van korte duur.
Maar dan vooral genieten..
Daar ga je tenslotte voor op vakantie...
dat advies is voor burgerlulletjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Goed begin van de vakantie!!
3 uur autorijden is altijd af te raden! Je kan stoer doen en alles blabla, maar je concentratie neemt simpelweg af. Stop elke 2 uur even een kwartiertje, kan je plassen, wat eten/drinken, even de benen strekken, en wisselen van chauffeur.
neem lsd (voor hem) en valium (voor haar) nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat advies is voor burgerlulletjes.
maar van wat ik verder in't topic heb gelezen, idd over wie welke slaapplek krijgt hadden we al ruzie, we wilden in zo'n F1 motelletje overnachten, ik wou onder liggen omdat ik bang ben anders naar beneden te tiefen in m'n slaap.
En ik ben ook een lange slaper (tot 10.00 minstens terwijl zij al om 8.30 aangelkeed gewassen en tanden gepoest klaar staat.
Beslist over het kaart lezen, als je tenminste geen tom tom hebt. Wij gaan binnenkort weer op vakantie en bij Antwerpen is het altijd raak, vooral op de terugweg. De kinderen hebben er nu al lol om.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef dvdk het volgende:
Ok volgende week ga ik 2 weken op vakantie met m'n vriendin.
we gaan met de auto, naar spanje. 1500 km's.
Dan zitten we in een leuk appartementje, dicht bij zee.
Waarover gaan we allemaal ruzie maken?
Ik vraag het alvast hier dan kan ik me er op voorbereiden, mentaal
Ik denk dat we iig hierover ruzie zullen krijgen:
- het autorijden, mijn rijstijl staat haar niet zo aan, ik rij vaak maar met 1 hand aan't stuur.
- Plaspauzes: omdat we 1500 km's willen rijden wil ik eigenlijk het liefst zoveel mogelijk doorrijden, dus de 1ste 3 uur, daarna pauze, en dan om de 2 uur, zoiets.
Verder denk ik dat we niet zoveel ruzie zullen krijgen.
Ik heb iig zat spulle om me bezig mee te houden (DS lite met 200 spellen....don't ask how)
boeken, magazines etc.
Weet iemand nog mogelijke akkefietjes die we kunnen krijgen? wellicht uit eigen ervaring?
Ik ben al eens eerder met haar op vakantie geweest en dat ging goed, was een weekje.
Precies. En stoere sukkels zoals jij eindigen af en toe tegen een boom.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat advies is voor burgerlulletjes.
Ik ook niet. Begon op een gegeven moment zelf maar wat "ruzie" te maken, had daar even zin in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef Skv het volgende:
Ik heb afgelopen vakantie met mijn vriendin helemaal nérgens ruzie over gehad
Aaaah zou ze daarom zo vaak ruzie met me maken??quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Begon op een gegeven moment zelf maar wat "ruzie" te maken, had daar even zin in.(zij minder, dus toch nog een beetje ruzie gehad, waarna de welbekende goedmaaksex weer van kracht kwam
).
ik maak me meer zorgen om de ring rond parijs (Ben zelf half belg dus ben er wel bekend)quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:59 schreef woniya het volgende:
[..]
Beslist over het kaart lezen, als je tenminste geen tom tom hebt. Wij gaan binnenkort weer op vakantie en bij Antwerpen is het altijd raak, vooral op de terugweg. De kinderen hebben er nu al lol om.
Meestal is het toch zo dat je alsje thuis bent alle klote dingen vergeet en het 'een geweldige vakantie' was toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef nietzman het volgende:
Reken er maar op dat de hele vakantie in het water valt en dat het weer bij thuiskomst 'enorm kut is geweest' als er ook maar op één avond een paar druppeltjes zijn gevallen, ook al was het de rest van de week mooi en warm weer.
En mocht iemand nog op het heldere idee komen in mijn posthistorie te zoeken: Geintje schat!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
-Edit. Daar gaat dit niet over.-
Ook een ruzie punt, een Jimny een Jeep noemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef Syrena het volgende:
Wij hebben afgelopen vakantie ook geen ruzie gehad(voor de vakantie daarvoor: zoek maar es in R&P
het was daarna ook drie weken uit
)
Ik had wel makkelijk ruzie kunnen makenen ik hield mijn hart vast voor de ochtend waarop hij echt ENORM sjaggo wakker werd, gelukkig was dat ook de ochtend dat we de huurauto kregen en het verhuurbedrijf was zo lief om een jeep te leveren i.p.v. de gewone auto, dus die sjaggo-heid was toen snel weg.
Totdat ik de jeep ging inspecteren en bleek dat ze ons de aller-rotste Suzuki Jimmy van het hele eiland in de maag hadden gesplitstmaar toen was zijn humeur al niet meer stuk te krijgen, dus ach.
Overigens had ik wel het gevoel dat ik enorm op mijn woorden & daden moest lettenmaar dat kwam meer door de voorgeschiedenis zeg maar.
Of gewoon met twee handen aan het stuur rijden, nepcoureur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef MI-5 het volgende:
[..]
Als ze al over het feit kan zeiken dat je met 1 hand aan het stuur rijdt heb ik maar 1 advies: ,,dumpen en in plaats van haar een goede vriend meenemen"
Ik ken mensen die ruzie maken omdat de man de tomtom niet gelooft en vervolgens toch een andere kant opgaat en vervolgens loopt te schelden dat het ding er geen verstand van heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |