abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:09:35 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40965638
Ok volgende week ga ik 2 weken op vakantie met m'n vriendin.
we gaan met de auto, naar spanje. 1500 km's.

Dan zitten we in een leuk appartementje, dicht bij zee.

Waarover gaan we allemaal ruzie maken?

Ik vraag het alvast hier dan kan ik me er op voorbereiden, mentaal

Ik denk dat we iig hierover ruzie zullen krijgen:
- het autorijden, mijn rijstijl staat haar niet zo aan, ik rij vaak maar met 1 hand aan't stuur.

- Plaspauzes: omdat we 1500 km's willen rijden wil ik eigenlijk het liefst zoveel mogelijk doorrijden, dus de 1ste 3 uur, daarna pauze, en dan om de 2 uur, zoiets.

Verder denk ik dat we niet zoveel ruzie zullen krijgen.
Ik heb iig zat spulle om me bezig mee te houden (DS lite met 200 spellen....don't ask how )
boeken, magazines etc.

Weet iemand nog mogelijke akkefietjes die we kunnen krijgen? wellicht uit eigen ervaring?

Ik ben al eens eerder met haar op vakantie geweest en dat ging goed, was een weekje.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:11:41 #2
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40965682
Goed topic!
pi_40965697
quote:
Weet iemand nog mogelijke akkefietjes die we kunnen krijgen?
Zoveel mogelijk naar ander vrouwelijk schoon kijken, bij voorkeur met je tong uit je mond, kwijl op de grond en uitpuilende ogen. En dat vergezelt met het uit volle borst zingen van: "dáár moet een piemol in, daar moet een piemol in...."

Ruzie gegarandeerd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40965705
Kijken naar andere meisjes ???
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_40965707
ps: fijne vakantie
vosss is de naam,
pi_40965708
Sterkte TS. Je gaat de ultieme relatietest aan.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:13:01 #7
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40965720
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk naar ander vrouwelijk schoon kijken, bij voorkeur met je tong uit je mond, kwijl op de grond en uitpuilende ogen. En dat vergezelt met het uit volle borst zingen van: "dáár moet een piemol in, daar moet een piemol in...."

Ruzie gegarandeerd
lol...het is niet te bedoeling dat ik opzettelijk ruzie ga zitten uitlokken.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:16:15 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_40965792
hahahaha!
Ruzie-onderwerpen:
- het tijdstip van naar bed gaan
- het tijdstip van wakker worden
- de een wil een lamme dag en de ander een actieve dag
- om waar je gaat eten
- verveling
- teveel fooi geven
- spullen laten slingeren in je hotelkamer
- alcoholverbruik
- het feit dat jij teveel met je DS bezig bent
moet ik nog even doorgaan?
disclaimer
pi_40965795
O, dat dacht ik
vosss is de naam,
pi_40965852
- last hebben van anderen / andere dingen waardoor je ruzie krijgt (gehorige buren, muggen of een te krappe douche)
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:18:56 #11
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40965862
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef Stormqueen het volgende:

moet ik nog even doorgaan?
graag
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:19:14 #12
156202 dubbelleven
ik ben gewoon mezelf!
pi_40965875
Geachte TS,

om een goed antwoord te kunnen geven willen wij graag eerst weten hoe lang je al een relatie hebt en welke ruzies je voorheen al hebt gehad.
LUCK IS WHEN PREPARATION MEETS OPPORTUNITY
pi_40965906
Geen navigatiesysteem hebben = ruzie
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_40965948
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef doggydeluxe het volgende:
Samen op vakantie is inderdaad de ultieme test. Vooral als dit de eerste keer is.
Het scheelt wel dat jullie 1 vast vakantieadres hebben, het appartement dus, en niet gaan rondtrekken. In het laatste geval moet je namelijk voortdurend keuzes maken, en dat levert per definitie discussie op (maar niet per definitie onprettige discussie).

Als je vriendin jaloers is aangelegd, dan kun je allerlei problemen krijgen, waarbij het gaat om ieder contact met andere vrouwen. Dit speelt op vakantie meestal meer dan thuis.

Daarnaast krijg je wellicht discussie over
- De te volgen route / de weg zoeken
- Waar te gaan eten
- Hoe laat te gaan eten
- Hoe laat naar huis te gaan
- Boodschappen doen. Altijd wat lastiger in een vakantieland.
- De afwas, als je thuis gewend bent aan een afwasmachine, maar op vakantie er geen hebt.
- Uitgaven misschien

Het kan natuurlijk ook allemaal perfect soepeltjes gaan, en heb je samen een schitterende, romantische vakantie met z'n tweetjes. In dat geval weet je na je vakantie dat je echt een goede relatie hebt, die nog lang kan gaan standhouden.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40965956
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:12 schreef doggydeluxe het volgende:
daarom gaan wij nooit op vakantie (grapje)

succes
mama van 3 kids!
pi_40966058
om de 3 uur stoppe wat voor mietje ben je dan. je kan het in 1 dag redden man non-stop rijden. laat er in een flesje pisse
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_40966138
Wees er ook op voorbereid dat vrouwen soms om niets ruzie maken.
pi_40966199
Ik heb afgelopen vakantie met mijn vriendin helemaal nérgens ruzie over gehad
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_40966200
-Edit. Daar gaat dit niet over.-

[ Bericht 93% gewijzigd door Mordreth op 21-08-2006 11:45:52 ]
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:31:32 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_40966230
Goed begin van de vakantie!!

3 uur autorijden is altijd af te raden! Je kan stoer doen en alles blabla, maar je concentratie neemt simpelweg af. Stop elke 2 uur even een kwartiertje, kan je plassen, wat eten/drinken, even de benen strekken, en wisselen van chauffeur.
censuur :O
pi_40966578
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef dvdk het volgende:

- het autorijden, mijn rijstijl staat haar niet zo aan, ik rij vaak maar met 1 hand aan't stuur.
Als ze al over het feit kan zeiken dat je met 1 hand aan het stuur rijdt heb ik maar 1 advies: ,,dumpen en in plaats van haar een goede vriend meenemen"

moet je eens kijken wat een geweldige vakantie je zult hebben!
Was soll das heissen Sie konnten Fegelein nicht finden!!!
pi_40966780
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef MI-5 het volgende:

[..]

Als ze al over het feit kan zeiken dat je met 1 hand aan het stuur rijdt heb ik maar 1 advies: ,,dumpen en in plaats van haar een goede vriend meenemen"

moet je eens kijken wat een geweldige vakantie je zult hebben!
Beste advies van het hele topic
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:56:33 #23
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40966819
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:20 schreef hoppla het volgende:
een echte vent heeft dat niet nodig om een lange rechte weg naar het zuiden te volgen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_40966868
Wat ben jij voor botte bijl?
quote:
- Plaspauzes: omdat we 1500 km's willen rijden wil ik eigenlijk het liefst zoveel mogelijk doorrijden, dus de 1ste 3 uur, daarna pauze, en dan om de 2 uur, zoiets.
Als je vriendin nodig moet dan stop je toch???
JOHNNY HEITINGA
pi_40966903
Als ik verder lees. Wheehhe waar mensen problemen over maken tjezus
JOHNNY HEITINGA
pi_40966963
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:58 schreef Camplo het volgende:
Wat ben jij voor botte bijl?
[..]

Als je vriendin nodig moet dan stop je toch???
daar heb je ervaring mee hé
En ja als je moet dan moet je...dus daar behoor je geen ruzie om te krijgen ..

Misschien kan je wel problemen krijgen ,als je dus naar andere meiden te veel kijkt ,niet veel met haar wilt doen
Over geld uit geven(te veel willen shoppen)

Te lang in bed willen blijven liggen
Salsa Española
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:04:10 #27
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40967000
oja
- route (als je dus geen echte vent bent en afhankelijk bent van een navigator / routeplanner)
- rijgedrag
- afwas
- boodschappen
- eten maken, drinken halen
- dagbesteding
- nachtbesteding
- uitgaven
- "souveniers" (goedkope namaakrommel, juwelen en andere ongein waar vrouwen als kraaien naar spiegeltjes op af vliegen)
- dat je je ogen open hebt op het strand en je dus ook andere tieten ziet dan die van je vriending
- wie de muggen doodslaat
- snurken door vermoeidheid t.g.v. vermoeiende vakantie t.g.v. vermoeiende vriending -> ruzie over slaapplek

je gaat een fijne vakantie tegemoet dus
pi_40967093
Nou er word heel wat gezegt... qua problemen
Maar denk als ik next year met mijn vriend op vakantie gaat... we gaan dan ook waarschijnlijk met de auto we eigenlijk weinig woorden krijgen om iets.. misschien beetje chagerijnig , door slaap gebrek ,maar wel van korte duur.

Maar dan vooral genieten..
Daar ga je tenslotte voor op vakantie...
Salsa Española
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:09:00 #29
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40967119
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef Salsagirl het volgende:
Nou er word heel wat gezegt... qua problemen
Maar denk als ik next year met mijn vriend op vakantie gaat... we gaan dan ook waarschijnlijk met de auto we eigenlijk weinig woorden krijgen om iets.. misschien beetje chagerijnig , door slaap gebrek ,maar wel van korte duur.

Maar dan vooral genieten..
Daar ga je tenslotte voor op vakantie...
is de gedachte althans.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:11:43 #30
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40967190
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Goed begin van de vakantie!!

3 uur autorijden is altijd af te raden! Je kan stoer doen en alles blabla, maar je concentratie neemt simpelweg af. Stop elke 2 uur even een kwartiertje, kan je plassen, wat eten/drinken, even de benen strekken, en wisselen van chauffeur.
dat advies is voor burgerlulletjes.

maar van wat ik verder in't topic heb gelezen, idd over wie welke slaapplek krijgt hadden we al ruzie, we wilden in zo'n F1 motelletje overnachten, ik wou onder liggen omdat ik bang ben anders naar beneden te tiefen in m'n slaap.

En ik ben ook een lange slaper (tot 10.00 minstens terwijl zij al om 8.30 aangelkeed gewassen en tanden gepoest klaar staat.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:18:59 #31
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40967410
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef dvdk het volgende:

[..]

maar van wat ik verder in't topic heb gelezen, idd over wie welke slaapplek krijgt hadden we al ruzie, we wilden in zo'n F1 motelletje overnachten, ik wou onder liggen omdat ik bang ben anders naar beneden te tiefen in m'n slaap.

En ik ben ook een lange slaper (tot 10.00 minstens terwijl zij al om 8.30 aangelkeed gewassen en tanden gepoest klaar staat.
neem lsd (voor hem) en valium (voor haar) nee.
pi_41022172
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:09 schreef dvdk het volgende:
Ok volgende week ga ik 2 weken op vakantie met m'n vriendin.
we gaan met de auto, naar spanje. 1500 km's.

Dan zitten we in een leuk appartementje, dicht bij zee.

Waarover gaan we allemaal ruzie maken?

Ik vraag het alvast hier dan kan ik me er op voorbereiden, mentaal

Verder denk ik dat we niet zoveel ruzie zullen krijgen.
Ik heb iig zat spulle om me bezig mee te houden (DS lite met 200 spellen....don't ask how )
boeken, magazines etc.

Weet iemand nog mogelijke akkefietjes die we kunnen krijgen? wellicht uit eigen ervaring?

Ik ben al eens eerder met haar op vakantie geweest en dat ging goed, was een weekje.
Beslist over het kaart lezen, als je tenminste geen tom tom hebt. Wij gaan binnenkort weer op vakantie en bij Antwerpen is het altijd raak, vooral op de terugweg. De kinderen hebben er nu al lol om.
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:09:22 #33
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_41022338
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef dvdk het volgende:

[..]

Precies. En stoere sukkels zoals jij eindigen af en toe tegen een boom.
censuur :O
pi_41022369
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef Skv het volgende:
Ik heb afgelopen vakantie met mijn vriendin helemaal nérgens ruzie over gehad
Ik ook niet. Begon op een gegeven moment zelf maar wat "ruzie" te maken, had daar even zin in. (zij minder, dus toch nog een beetje ruzie gehad, waarna de welbekende goedmaaksex weer van kracht kwam ).
pi_41022546
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt die met jou mee op vakantie wil, ik heb nu al medelijden met haar.

Stoere praat hebben over het rijden, al vast bedenken waarover je ruzie kan of zult hebben en bezig zijn met een spel computertje, klein kind!
pi_41022606
Wij hebben afgelopen vakantie ook geen ruzie gehad (voor de vakantie daarvoor: zoek maar es in R&P het was daarna ook drie weken uit )

Ik had wel makkelijk ruzie kunnen maken en ik hield mijn hart vast voor de ochtend waarop hij echt ENORM sjaggo wakker werd, gelukkig was dat ook de ochtend dat we de huurauto kregen en het verhuurbedrijf was zo lief om een jeep te leveren i.p.v. de gewone auto, dus die sjaggo-heid was toen snel weg.

Totdat ik de jeep ging inspecteren en bleek dat ze ons de aller-rotste Suzuki Jimmy van het hele eiland in de maag hadden gesplitst maar toen was zijn humeur al niet meer stuk te krijgen, dus ach.

Overigens had ik wel het gevoel dat ik enorm op mijn woorden & daden moest letten maar dat kwam meer door de voorgeschiedenis zeg maar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41022614
Oh, het was wel een heule leuke vakantie hoor
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41022650
Whehehe, ipv "ik ga op vakantie en neem mee"
speel jij: "ik ga op vakantie en maak ruzie over:"

Als je er nu al vanuit gaat dat je ruzie krijgt met je vriendin zal het een leuke vakantie worden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:39:44 #39
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_41022986
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:11 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik ook niet. Begon op een gegeven moment zelf maar wat "ruzie" te maken, had daar even zin in. (zij minder, dus toch nog een beetje ruzie gehad, waarna de welbekende goedmaaksex weer van kracht kwam ).
Aaaah zou ze daarom zo vaak ruzie met me maken??
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:59 schreef woniya het volgende:

[..]

Beslist over het kaart lezen, als je tenminste geen tom tom hebt. Wij gaan binnenkort weer op vakantie en bij Antwerpen is het altijd raak, vooral op de terugweg. De kinderen hebben er nu al lol om.
ik maak me meer zorgen om de ring rond parijs (Ben zelf half belg dus ben er wel bekend)
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:42:27 #40
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41023068
Reken er maar op dat de hele vakantie in het water valt en dat het weer bij thuiskomst 'enorm kut is geweest' als er ook maar op één avond een paar druppeltjes zijn gevallen, ook al was het de rest van de week mooi en warm weer.

En mocht iemand nog op het heldere idee komen in mijn posthistorie te zoeken: Geintje schat!
Ik ga naar huis.
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 10:53:47 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41023347
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef nietzman het volgende:
Reken er maar op dat de hele vakantie in het water valt en dat het weer bij thuiskomst 'enorm kut is geweest' als er ook maar op één avond een paar druppeltjes zijn gevallen, ook al was het de rest van de week mooi en warm weer.

En mocht iemand nog op het heldere idee komen in mijn posthistorie te zoeken: Geintje schat!
Meestal is het toch zo dat je alsje thuis bent alle klote dingen vergeet en het 'een geweldige vakantie' was toch?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:57:04 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41023419
Waarom ga je er vanuit dat je ruzie krijgt?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_41023776
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
-Edit. Daar gaat dit niet over.-

[ Bericht 43% gewijzigd door Mordreth op 21-08-2006 11:47:04 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:18:03 #44
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_41023980
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef Syrena het volgende:
Wij hebben afgelopen vakantie ook geen ruzie gehad (voor de vakantie daarvoor: zoek maar es in R&P het was daarna ook drie weken uit )

Ik had wel makkelijk ruzie kunnen maken en ik hield mijn hart vast voor de ochtend waarop hij echt ENORM sjaggo wakker werd, gelukkig was dat ook de ochtend dat we de huurauto kregen en het verhuurbedrijf was zo lief om een jeep te leveren i.p.v. de gewone auto, dus die sjaggo-heid was toen snel weg.

Totdat ik de jeep ging inspecteren en bleek dat ze ons de aller-rotste Suzuki Jimmy van het hele eiland in de maag hadden gesplitst maar toen was zijn humeur al niet meer stuk te krijgen, dus ach.

Overigens had ik wel het gevoel dat ik enorm op mijn woorden & daden moest letten maar dat kwam meer door de voorgeschiedenis zeg maar.
Ook een ruzie punt, een Jimny een Jeep noemen En het feit dat je vent er blij van werd
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_41024473
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef MI-5 het volgende:

[..]

Of gewoon met twee handen aan het stuur rijden, nepcoureur.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_41024674
Oh kom op, ruzie maken op vakantie is voor verzuurde overspannen lui. Ik heb op vakantie juist nooit ruzie.
Abdoel Kofski, de man die er een sadistisch genoegen in schept om zijn meest interessante opmerkingen te maken als hij alleen is.
pi_41025044
Dwing haar naar de wc te gaan voordat je de auto in stapt! en rji de eerste "drive" zo lang mogelijk door, dus geen tijd aanhouden, maar gewoon planken.
Verder, tsja je kan over alles ruzie krijgen, ligt eraan waar zij/jij je aan kan irriteren.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Waarom moet per definitie ruzie krijgen op de vakantie! Ik ben 3 weken op vakantie geweest met mijn vriendin naar Calella en het is prima gegaan! Geen enkele keer ruzie gehad. Nog nooit ruzie gehad overigens in die 11 maanden die we nui samenzijn.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_41026215
* het.ismij heeft bdw in 2 weken Egypte ook geen ruzie gehad.
Zelfs geen irritanties
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:50:16 #50
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41026873
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:20 schreef hoppla het volgende:
Ik ken mensen die ruzie maken omdat de man de tomtom niet gelooft en vervolgens toch een andere kant opgaat en vervolgens loopt te schelden dat het ding er geen verstand van heeft.

Ruzieonderwerpen:

-Jouw slingerend ondergoed door het hele appartement
-"Waar maak je je nu druk om, we zien wel hoe het loopt" is ook geen goede zin om te gebruiken, met name niet wanneer ze zich druk maakt over de boodschappen, geld of over de vraag of er nog genoeg benzine in de auto zit of zo.
-En natuurlijk de standaard dingen zoals boven genoemd: (gebrek aan) planning, activiteiten, uitgavepatroon, dronken worden tijdens uitgaan etc. etc.

(Oh ja, mijn en ik zijn al bijna 11 jaar bij elkaar.)
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')