Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Zorg er ff voor dattie gaat staken dan
Vroegah was alles beter op FOK!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.
...dat waren de tijden. Toen waren er alleen nog maar toffe nerds die elkaar verrot scholden en dan zonder blijvende haatdragendheid.. Kutusers was een niet uitgevonden term en werden alleen mensen gebanned die nu serieus in R&P zouden posten.
Damn, ik zie nu pas dat ie niet loopt in Onzinquote:
als mod moet je 24/7 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis écht elke keer alles. That's it, ik zit nu een paar uur achter m'n pc en sta niét meer op [afbeelding].
Een niet-serieus topic als deze was van mijlenver aan te zien komen, onder het motto 'kijken wat ze ermee doen'. Het topic was niet complete bagger, ondanks dat het onzin was, en er viel redelijk te glimlachen. En ja, dat kan ook in R&P, al is het maar voor even. Die zwiep naar onzin zou ik ook gedaan hebben, ware het niet dat ik ineens weg moest achter de pc. Zó'n ophef is écht niet nodig hoor.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat mod zijn inderdaad toch makkelijker dan ik dacht.
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden, maar als jullie ook mogen SC-en daar waar het niet hoort, is dat het dus makkelijker dan ik dacht. Don't worry, was alleen een knipoog naar Pheno's opmerking.
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden
welke nieuwe policyquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
Oh, even een topic openen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
ONZ topics in R&P openen die dan doorgeschopt worden naar ONZ.quote:
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen..
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand opquote:
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
Sinds ook de mods al in FB SC-en.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?.
vind je t gekquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |