Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heeft Krea zelf al gedaan. Meten met twee maten noemen ze dat. JoeyT heeft gewoon gelijk.
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.
Idd. Een beetje inzicht wordt gewaardeerd. Daarvoor hebben we tenslotte een crew en hebben kutusers als Joeyt de extra rechten niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
.
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn postsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Idd Krea. Zo'n kansloze rukker zou natuurlijk ook gewoon ff NIET kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn posts
Ik reageerde niet in dat topic. Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Je bent niet de slimste volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ik heb zelfs een note voor een leuk topic in R&P, van shmoopyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.
En die open jij nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]Waar heb je me precies vernederd? Het is overduidelijk een neptopic en ik ben zeker niet de enige die dat zag. Lees je eigen topic maar even door
Reageer dan ook meteen op het tweede deel van mn quote. Het was inderdaad kinderachtig om (zoals jij het noemt) te jengelen. Zal het de volgende keer niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die open jij nooit
Jullie weten hopelijk dat lachen gezond is?
Ook in R&P?
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
Maar wil je dan ook even kijken hoe (inderdaad kinderachtig) Mordreth op mij reageerde. Op die manier lok je het zelf ook wel uit. Ik gaf aan dat er een topic niet in R&P hoorde en die werd onnodig open gelaten.
Zo eentje die ervan kakt dat hij niet blauw is geworden en dan gaat kloten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ben jij voor kleuter?
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan heb
Ik weet prima dat lachen gezond is, maar het hoorde hier gewoon niet thuis. Het is toch verplaatst, dus blijkbaar moet ik het toch een beetje goed gezien hebben.
De logica is ver te vinden Dagonet. Een topic dat een paar uur hier mag blijven en dan naar onzin moetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.
Ik vond het even hier laten lopen een prima beslissing waar ik alleen maar achter kan staan, zolang (en dat was ook het plan) er na een uur of wat wél ingegrepen zou worden en verplaatst zou worden.
Die herinner ik me ook. Daar was geen woord in gelogen. Dus nogmaals ik open dat soort topics niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog wel
Neem nog een prozac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef abbesses het volgende:
Misschien is het inderdaad een goed idee om R&P gewoon op te doeken. Duidelijk dat dit zo niet door kan gaan, Dago..
Of...je opent er een topic over, in R enne Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef abbesses het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets leuks, vernolle. Nu moet ik mijn droefgeestigheid weer gaan sussen door een verre reis te boeken. Bedankt hoor, JoeyT. "Bedankt."
Of een Vesparaxje met een glaasje Champagne.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Dagonet het volgende:
Neem nog een prozac.
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid. Typisch weer.
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
en up, duuuuuude
Het is weer fijn om te zien he... Volgens mij spreken ze allemaal achter de schermen met elkaar af om snel ff hier te komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Zolang hij er maar geen topic over opent is het niet tegen de policy dus kan ik er niets mee.quote:
Ik zei al: typisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........
[afbeelding]en up, duuuuuude![]()
Dago is ook niet zwangerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef milagro het volgende:
jammer dat Krea niet met Dago[ s] neukt[/s] een liefdesrelatie heeft, dan had het pas écht leuk geworden
partijdigheidFA
solidariteit
staking
![]()
en nu niets van dat al![]()
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblindquote:
Ik miste je al, aangezien je zo vaak hier zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;
Niet dat ik het meen maar als dat voor het verhaal beter uitkomt.
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Ik ben meer van de spa marie henriet. Icm met andere drankenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblind![]()
You got the powerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw meningquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar het maakt niet uit wie er aan mijn zijde staan. Het topic staat bij ONZ waar het ook thuishoorde![]()
quote:
Thx voor de reminderquote:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Je eerste goede idee van vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Zorg er ff voor dattie gaat staken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Anders zet even je leesbril op, en lees even een paar van die reltopics door waar ik het toen met jou eens was, evenals deze nog een keer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw mening
en dan 18 opgestapte modjes erbij slepen, hoe treffend wil je het hebben![]()
neem het eens een tikje minder serieus en zuur allemaal, scheelt een hoop.
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Zorg er ff voor dattie gaat staken dan
Vroegah was alles beter op FOK!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.
...dat waren de tijden. Toen waren er alleen nog maar toffe nerds die elkaar verrot scholden en dan zonder blijvende haatdragendheid.. Kutusers was een niet uitgevonden term en werden alleen mensen gebanned die nu serieus in R&P zouden posten.
Damn, ik zie nu pas dat ie niet loopt in Onzinquote:
als mod moet je 24/7 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis écht elke keer alles. That's it, ik zit nu een paar uur achter m'n pc en sta niét meer op [afbeelding].
Een niet-serieus topic als deze was van mijlenver aan te zien komen, onder het motto 'kijken wat ze ermee doen'. Het topic was niet complete bagger, ondanks dat het onzin was, en er viel redelijk te glimlachen. En ja, dat kan ook in R&P, al is het maar voor even. Die zwiep naar onzin zou ik ook gedaan hebben, ware het niet dat ik ineens weg moest achter de pc. Zó'n ophef is écht niet nodig hoor.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat mod zijn inderdaad toch makkelijker dan ik dacht.
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden, maar als jullie ook mogen SC-en daar waar het niet hoort, is dat het dus makkelijker dan ik dacht. Don't worry, was alleen een knipoog naar Pheno's opmerking.
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
Als mod zijnde dien je je constant aan de regels te houden
welke nieuwe policyquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
Oh, even een topic openen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmkay. Ik zie alleen de SC niet echt. Wel een kick om de nieuwe policy onder de aandacht te brengen. Maar goed, ik ben net wakker, dus vind alles best
.
ONZ topics in R&P openen die dan doorgeschopt worden naar ONZ.quote:
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hadden ze me twee jaar geleden ook wel even mogen vertellen..
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand opquote:
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
Sinds ook de mods al in FB SC-en.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Policy's en opvallen? Sinds wanneer gaat dat samen?.
vind je t gekquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En jullie hadden het best bij de sollicitatie mogen melden, nu moet ik serieus doen.
.
[..]
Ik trots dat ding posten, nieuw, mooi, kort, spannend enzo, valt het niemand op.
*NIEUWE* R&P policy
Er staat voldoende in hoor. Meer dan voldoende zelfs. Bekijk de algemene policy nog maar 's.quote:
Het antwoord is 'hoogstwaarschijnlijk niet'. Mods maken ook fouten, en er zijn best topics die open blijven ondanks de policy. Uitzonderingen heten die. Maar het doel was toch wel om ons eraan te houden ja.quote:, en dat wat erin staat zal mij benieuwen of t ook ten alle tijden gehandhaafd gaat worden....
maar goed we shall see
Vandaar de zondagse smileyquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:09 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wij sc-en niet.. wij geven feedback op wat anderen hier posten.
Alles wat erin staat is geen zelfmoordtopics, geen automutilatietopics, alleen slowchat in het specifieke topic en verder herhaalt het de algemene policy, inclusief een duidelijke bevestiging dat een ooit serieus subforum nu ook aan andermans arbitraire gevoel voor humor getoetst gaat worden waar dat crew uitkomt.quote:
Vooruitgang ten opzichte van de vorige policy uiteraard. Dat sluit de zelfmoordtopics, automutilatietopics en slowchat ook braaf uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef Mordreth het volgende:
Dus jij vind het een vooruitgang als er: wel zelfmoordtopics, wel automutilatietopics, overal slowchat (behalve in het daarvoor bestemde topic) en totaal niet op de algemene policy aansluit?
Ik vind het overzichtelijkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vooruitgang ten opzichte van de vorige policy uiteraard. Dat sluit de zelfmoordtopics, automutilatietopics en slowchat ook braaf uit.
Nope, sorry. Ik zit nog steeds te wachten op mijn stoomcurusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
de algemene policy is algemeen he, dus niet voor concrete waarden vatbaar. Snap je dat, Mordreth?
Wij beiden denk ik, maar ik kan het helaas niet volgen achter de schermen, dus je zult me af en toe wat constructieve informatie bij moeten brengen bij de nieuwe dingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nope, sorry. Ik zit nog steeds te wachten op mijn stoomcurus
De algemene policy is tevens DE policy voor het gehele forum.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
de algemene policy is algemeen he, dus niet voor concrete waarden vatbaar. Snap je dat, Mordreth?
O, daar hebben we hem ook weer, mr. General Chat..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De algemene policy is tevens DE policy voor het gehele forum.
In een FAQ/policy in een onderdeel zet je alleen de specifieke regels van dat onderdeeltje.
ALs het goed is zijn dat er ook niet heel veel.
Gaan we zitten zeuren of kan je ook normaal reageren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, daar hebben we hem ook weer, mr. General Chat..
Laat ik even voorop stellen dat ik het waardeer dat je openstaat voor suggestiesquote:
Geen idee, probeer het eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Gaan we zitten zeuren of kan je ook normaal reageren?
True, dit was mijn mening ook zo ongeveer. Maar een leuk voorbeeldje hierbij is de testtopics van Krea.. 1x in de zoveel tijd moet dat naar mijn weten kunnen. Zolang het maar aardig duidelijk is dat het om een geintje gaat. Users die een topic openen met een probleem en zich na een paar delen in een deuk lachen mogen van mij part wegblijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik even voorop stellen dat ik het waardeer dat je openstaat voor suggesties.
Ik zou, tegen de policytrends op Fok! in, claimen dat R&P een serieus subforum is. Een subforum waar niet alleen regulars posten, maar ook mensen met een splinternieuwe account voor persoonlijke topics. In een dergelijk subforum is het dus niet mogelijk om al je users te kennen. Daarom zou ik het een goed idee vinden om in de policy niet op te nemen dat een geintje best mag (zelfs voor de regulars geldt tenslotte niet dat ze opgesloten zitten in R&P en dus een complete "forumervaring" uit dit subforum moeten halen) maar juist de nadruk te leggen op serieus nemen tot het tegendeel bewezen wordt.
Hoe kom je erbij dat R&P zijn serieuze toon gaat verliezen? Je doelt duidelijk ten eerste op mij en ten tweede op die post van DE. Als je de vorige policy goed had bekeken had je gezien dat die post daar ook al in staat. Niets nieuws onder de zon dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles wat erin staat is geen zelfmoordtopics, geen automutilatietopics, alleen slowchat in het specifieke topic en verder herhaalt het de algemene policy, inclusief een duidelijke bevestiging dat een ooit serieus subforum nu ook aan andermans arbitraire gevoel voor humor getoetst gaat worden waar dat crew uitkomt.
Verbazingwekkend dat ik nog niet jubel over deze vooruitgang.
Het hele idee achter de nieuwe algemene policy is dat we niet meer concreet hoeven aan te wijzen dat dit niet mag en zus niet mag en zo een ban oplevert. Je zou denken dat dat de makkelijkste manier van modden is, maar dat is niet waar. Op die manier moet namelijk álles wat niet onder de normale normen en waarden valt (die dus weer verschillen per subforum) aangewezen worden, want geloof me maar dat users zullen zoeken naar dingen die niet horen op een forum maar niet in de policy staan. Iedereen met een beetje inschattingsgevoel kan redelijk aanvoelen hoe het eraan toe hoort te gaan, en zodra het volgens de mods (en inderdaad, je zal altijd een subjectief deel blijven houden hierdoor) merken dat het te ver gaat zullen ze ingrijpen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
Op het gevaar af dat je als R&P de naam "humorloos" krijgt, ook als het om een geintje gaat. Dan trek je wederom één lijn, dan ben je wederom duidelijk voor de users. Het is tenslotte niet alsof Fok! geen andere plaatsen biedt om je humor kwijt te kunnen, en de enige meerwaarde die een forum als R&P in zo'n geval zou bieden (volgens mij) is dat er nietsvermoedende users te laat doorhebben dat het een geintje is. Als het zonder die meerwaarde niet leuk is, laat dan maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Mordreth het volgende:
[..]
True, dit was mijn mening ook zo ongeveer. Maar een leuk voorbeeldje hierbij is de testtopics van Krea.. 1x in de zoveel tijd moet dat naar mijn weten kunnen. Zolang het maar aardig duidelijk is dat het om een geintje gaat.
sinds wanneer zijn er hulppieten nodig voor een subforum? Ik was bezig met Mordreth..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het hele idee achter de nieuwe algemene policy is dat we niet meer concreet hoeven aan te wijzen dat dit niet mag en zus niet mag en zo een ban oplevert. Je zou denken dat dat de makkelijkste manier van modden is, maar dat is niet waar. Op die manier moet namelijk álles wat niet onder de normale normen en waarden valt (die dus weer verschillen per subforum) aangewezen worden, want geloof me maar dat users zullen zoeken naar dingen die niet horen op een forum maar niet in de policy staan. Iedereen met een beetje inschattingsgevoel kan redelijk aanvoelen hoe het eraan toe hoort te gaan, en zodra het volgens de mods (en inderdaad, je zal altijd een subjectief deel blijven houden hierdoor) merken dat het te ver gaat zullen ze ingrijpen.
Hoezo, een topic waarin óverduidelijk met een knipoog naar de veelvoorkomende onderwerpen in R&P wordt gewezen, wat is daar nou mis mee, zolang het mensen in hun waarde laat en sporadisch gebeurt? Relativeren is erg belangrijk, zeker gezien de dingen die hier besproken worden. Er wordt iets te zwaar getild aan het hele R&P verandert in ONZ gedoe, als je het mij vraagt. Er gaat niets veranderen. Die post van DE stond al in de vorige policy, wat aanduidt dat toen ook al dit soort graptopics aanwezig waren en dat er toen hetzelfde over gedacht werd als nu door de huidige mods.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat je als R&P de naam "humorloos" krijgt, ook als het om een geintje gaat. Dan trek je wederom één lijn, dan ben je wederom duidelijk voor de users. Het is tenslotte niet alsof Fok! geen andere plaatsen biedt om je humor kwijt te kunnen, en de enige meerwaarde die een forum als R&P in zo'n geval zou bieden (volgens mij) is dat er nietsvermoedende users te laat doorhebben dat het een geintje is. Als het zonder die meerwaarde niet leuk is, laat dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |