Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heeft Krea zelf al gedaan. Meten met twee maten noemen ze dat. JoeyT heeft gewoon gelijk.
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij heeft het hier aangegeven, kreeg z'n zin niet en ging toen kutten in Krea's topic, dat komt op mij over als een kleutertje die geen koekje mag maar het dan lekker stiekem toch pakt.
Idd. Een beetje inzicht wordt gewaardeerd. Daarvoor hebben we tenslotte een crew en hebben kutusers als Joeyt de extra rechten niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
.
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn postsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Idd Krea. Zo'n kansloze rukker zou natuurlijk ook gewoon ff NIET kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn posts
Ik reageerde niet in dat topic. Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Je bent niet de slimste volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ik heb zelfs een note voor een leuk topic in R&P, van shmoopyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.
En die open jij nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]Waar heb je me precies vernederd? Het is overduidelijk een neptopic en ik ben zeker niet de enige die dat zag. Lees je eigen topic maar even door
Reageer dan ook meteen op het tweede deel van mn quote. Het was inderdaad kinderachtig om (zoals jij het noemt) te jengelen. Zal het de volgende keer niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die open jij nooit
Jullie weten hopelijk dat lachen gezond is?
Ook in R&P?
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
Maar wil je dan ook even kijken hoe (inderdaad kinderachtig) Mordreth op mij reageerde. Op die manier lok je het zelf ook wel uit. Ik gaf aan dat er een topic niet in R&P hoorde en die werd onnodig open gelaten.
Zo eentje die ervan kakt dat hij niet blauw is geworden en dan gaat kloten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ben jij voor kleuter?
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan heb
Ik weet prima dat lachen gezond is, maar het hoorde hier gewoon niet thuis. Het is toch verplaatst, dus blijkbaar moet ik het toch een beetje goed gezien hebben.
De logica is ver te vinden Dagonet. Een topic dat een paar uur hier mag blijven en dan naar onzin moetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.
Ik vond het even hier laten lopen een prima beslissing waar ik alleen maar achter kan staan, zolang (en dat was ook het plan) er na een uur of wat wél ingegrepen zou worden en verplaatst zou worden.
Die herinner ik me ook. Daar was geen woord in gelogen. Dus nogmaals ik open dat soort topics niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog wel
Neem nog een prozac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef abbesses het volgende:
Misschien is het inderdaad een goed idee om R&P gewoon op te doeken. Duidelijk dat dit zo niet door kan gaan, Dago..
Of...je opent er een topic over, in R enne Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef abbesses het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets leuks, vernolle. Nu moet ik mijn droefgeestigheid weer gaan sussen door een verre reis te boeken. Bedankt hoor, JoeyT. "Bedankt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |