Of een Vesparaxje met een glaasje Champagne.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Dagonet het volgende:
Neem nog een prozac.
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid. Typisch weer.
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
en up, duuuuuude
Het is weer fijn om te zien he... Volgens mij spreken ze allemaal achter de schermen met elkaar af om snel ff hier te komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Zolang hij er maar geen topic over opent is het niet tegen de policy dus kan ik er niets mee.quote:
Ik zei al: typisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........
[afbeelding]en up, duuuuuude![]()
Dago is ook niet zwangerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef milagro het volgende:
jammer dat Krea niet met Dago[ s] neukt[/s] een liefdesrelatie heeft, dan had het pas écht leuk geworden
partijdigheidFA
solidariteit
staking
![]()
en nu niets van dat al![]()
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblindquote:
Ik miste je al, aangezien je zo vaak hier zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;
Niet dat ik het meen maar als dat voor het verhaal beter uitkomt.
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Ik ben meer van de spa marie henriet. Icm met andere drankenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblind![]()
You got the powerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw meningquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar het maakt niet uit wie er aan mijn zijde staan. Het topic staat bij ONZ waar het ook thuishoorde![]()
quote:
Thx voor de reminderquote:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Je eerste goede idee van vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Zorg er ff voor dattie gaat staken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Anders zet even je leesbril op, en lees even een paar van die reltopics door waar ik het toen met jou eens was, evenals deze nog een keer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw mening
en dan 18 opgestapte modjes erbij slepen, hoe treffend wil je het hebben![]()
neem het eens een tikje minder serieus en zuur allemaal, scheelt een hoop.
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |