Idd. Een beetje inzicht wordt gewaardeerd. Daarvoor hebben we tenslotte een crew en hebben kutusers als Joeyt de extra rechten niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
.
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn postsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Topic is open en gaat verder in ONZ. JoeyT, je kan ook níet reageren in een topic en gewoon rustig afwachten tot een mod er actie op onderneemt. Het topic om zeep (proberen te) helpen wordt in ieder geval níet op prijs gesteld.
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Idd Krea. Zo'n kansloze rukker zou natuurlijk ook gewoon ff NIET kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wil je dan ff kijken naar de tijden van mijn posts
Ik reageerde niet in dat topic. Ik heb het hier gewoon netjes aangegeven. Waarna Mordreth aangaf dat hij zn knopjes niet kon vinden en dus het topic niet wilde dichtgooien. Daarna ben ik pas in dat topic gaan reageren.
Je bent niet de slimste volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kneus, dat jij niet tussen de regels door kan lezen, is het probleem van Mordreth toch niet. Bovendien geeft je dat geen rechten om mijn topic daarna alsnog maar te gaan verzieken.
Ik heb zelfs een note voor een leuk topic in R&P, van shmoopyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Een dergelijk topic openen in R&P (was niet de eerste keer overigens) is ook kleutergedrag.
En die open jij nooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]Waar heb je me precies vernederd? Het is overduidelijk een neptopic en ik ben zeker niet de enige die dat zag. Lees je eigen topic maar even door
Reageer dan ook meteen op het tweede deel van mn quote. Het was inderdaad kinderachtig om (zoals jij het noemt) te jengelen. Zal het de volgende keer niet meer doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus je krijgt je zin niet en gaat jengelen? Wat ben jij voor kleuter?
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan hebquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die open jij nooit
Jullie weten hopelijk dat lachen gezond is?
Ook in R&P?
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
Maar wil je dan ook even kijken hoe (inderdaad kinderachtig) Mordreth op mij reageerde. Op die manier lok je het zelf ook wel uit. Ik gaf aan dat er een topic niet in R&P hoorde en die werd onnodig open gelaten.
Zo eentje die ervan kakt dat hij niet blauw is geworden en dan gaat kloten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Wat ben jij voor kleuter?
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee die open ik nooit. Voor zover ik me kan herinneren in ieder geval. Dus laat mij maar zien wanneer ik dat gedaan heb
Ik weet prima dat lachen gezond is, maar het hoorde hier gewoon niet thuis. Het is toch verplaatst, dus blijkbaar moet ik het toch een beetje goed gezien hebben.
De logica is ver te vinden Dagonet. Een topic dat een paar uur hier mag blijven en dan naar onzin moetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij werd helemaal niet onnodig open gelaten, het was een onnodig slot, vandaar dat ik het verplaatste, dát was het enige. Dat M en c_c het openlieten getuigd van een iets ander gevoel voor humor dan het jouwe, het kost misschien wat tijd maar wen er maar vast aan dat mods niet meer stante pede zullen luisteren naar het knippen van de vingers van users.
Ik vond het even hier laten lopen een prima beslissing waar ik alleen maar achter kan staan, zolang (en dat was ook het plan) er na een uur of wat wél ingegrepen zou worden en verplaatst zou worden.
Die herinner ik me ook. Daar was geen woord in gelogen. Dus nogmaals ik open dat soort topics niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, ik herinner me je topicreeks hier nog wel
Neem nog een prozac.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef abbesses het volgende:
Misschien is het inderdaad een goed idee om R&P gewoon op te doeken. Duidelijk dat dit zo niet door kan gaan, Dago..
Of...je opent er een topic over, in R enne Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:43 schreef abbesses het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets leuks, vernolle. Nu moet ik mijn droefgeestigheid weer gaan sussen door een verre reis te boeken. Bedankt hoor, JoeyT. "Bedankt."
Of een Vesparaxje met een glaasje Champagne.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef Dagonet het volgende:
Neem nog een prozac.
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Wat een eensgezindheid. Typisch weer.
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
en up, duuuuuude
Het is weer fijn om te zien he... Volgens mij spreken ze allemaal achter de schermen met elkaar af om snel ff hier te komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
Zolang hij er maar geen topic over opent is het niet tegen de policy dus kan ik er niets mee.quote:
Ik zei al: typisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, als 14 mods eensgezind mogen zijn........
[afbeelding]en up, duuuuuude![]()
Dago is ook niet zwangerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef milagro het volgende:
jammer dat Krea niet met Dago[ s] neukt[/s] een liefdesrelatie heeft, dan had het pas écht leuk geworden
partijdigheidFA
solidariteit
staking
![]()
en nu niets van dat al![]()
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblindquote:
Ik miste je al, aangezien je zo vaak hier zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil best even aan Joey zijn kant gaan staan;
Niet dat ik het meen maar als dat voor het verhaal beter uitkomt.
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Ik ben meer van de spa marie henriet. Icm met andere drankenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al dat blauw en rood... Volgens mij word ik kleurenblind![]()
You got the powerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook groot voorstander van de NWS / K&W constructie.
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw meningquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar het maakt niet uit wie er aan mijn zijde staan. Het topic staat bij ONZ waar het ook thuishoorde![]()
quote:
Thx voor de reminderquote:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef Pheno het volgende:
Sc in een feedbacktopic door fa/a. Whehehehehehe. Moet je als user eens in FB doen
Je eerste goede idee van vandaag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb voor niks chips en een biertje gehaald?
Roep Jaro en Havoc ff dan
Oh en Hahahahahahahaha ook
Zorg er ff voor dattie gaat staken danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Anders zet even je leesbril op, en lees even een paar van die reltopics door waar ik het toen met jou eens was, evenals deze nog een keer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ja joh, het is goed met je, eensgezindheid is altijd ineens 'typical' als het niet overeenkomt met jouw mening
en dan 18 opgestapte modjes erbij slepen, hoe treffend wil je het hebben![]()
neem het eens een tikje minder serieus en zuur allemaal, scheelt een hoop.
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat valt er verder te zeggen over een knul die ik al de baas was toen ik avi2 niveau had.
Dan kunnen we em beter aansporen om een Mirrorman imitatie te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:16 schreef yvonne het volgende:
Zorg er ff voor dattie gaat staken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |